ROMULUSIOBAJ: '14 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport-Urban Titanium Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Rodajul:

    Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

    Comment


    • #17
      Multumesc pentru imagine.

      Nicio recomandare nu se refera la accelerarea pana la rosu. Prima se refera la ambreiaj, a doua la sistemul de franare, iar a treia la "uleiul special" pentru primii 10k km.
      '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

      Comment


      • #18
        Eu as lua "full throttle" ca accelerare pana la rosu, daca ma intrebi. Se refera la pornirile in forta de pe loc si la accelerarile puternice, care ar fi de evitat.
        Sa o aduci in mers treptat catre zona rosie a turometrului cand motorul e cald, nu cred ca are de ce sa dauneze.
        Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

        Comment


        • #19
          Ai omis cuvantul starts, e "full throttle starts", adica plecare de pe loc cu accelerare la rosu, care se refera la ambreiaj. Eu unul asa interpretez. Evident ca fiecare poate da faca in felul in care doreste
          '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

          Comment


          • #20
            Nu-mi dau seama ce ai vrut sa zici de fapt. In plus sau diferit fata de mine.
            Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

            Comment


            • #21
              Originally posted by Laddu View Post
              Evident ca fiecare poate da faca in felul in care doreste
              Evident. Numai că, atunci cānd dăm sfaturi pe un forum, mai ales cānd acele sfaturi contravin manualului de utilizare, ar fi de bun simț să aduncem și ceva argumente solide.

              Comment


              • #22
                E chiar recomandat sa mergi pe toata plaja de turatii, motorul este intr-adevar rodat de cand il cumperi. Laddu are perfecta dreptate (dpmdv) in tot ce spune si observatiile lui sunt foarte pertinente.
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                Comment


                • #23
                  Pertinente argumente!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by CatalinP View Post
                    Evident. Numai că, atunci cānd dăm sfaturi pe un forum, mai ales cānd acele sfaturi contravin manualului de utilizare, ar fi de bun simț să aduncem și ceva argumente solide.
                    Tocmai a postat cineva mai sus o imagine din manual ? Vrei ceva mai pertinent de atat ?
                    '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

                    Comment


                    • #25
                      Păi da, manual ce īți contrazice spusele (cum că n-ar exista așa ceva īn manual) și recomandările (dat pana la rosu la 6 km).

                      Comment


                      • #26
                        E clar ca ai citit superficial ce am zis eu:
                        Originally posted by Laddu
                        Eu nu am gasit in carte nicio sectiune care sa-mi spuna sa turez masina pana in anumite limite pentru anumite perioade de timp. Poate oi fi ratat sectiunea, dar acelasi lucru mi s-a zis si la reprezentanta cand am luat masina. Ca la motor nu e nevoie de rodaj.
                        Am spus clar ca nu am gasit nicio sectiune, nu ca nu ar exista. Mai mult, sectiunea aia nu zice sa nu ii dai pana la rosu. Si in al treilea rand am spus ce am facut eu, ce mi s-a zis si nu ce recomand.

                        Inca o data, te rog citeste cu atentie ce spune lumea inainte sa te grabesti la dat reply.
                        '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

                        Comment


                        • #27
                          Salut,
                          Revin cu update la 1 an, km la bord: 23000.
                          1. Cei 140 cai fac treaba destul de buna, daca trag schimb undeva la 4000 ture si excelenta daca schim undeva la 6000:-)
                          Totusi ar merge ceva in plus, la drum īntins sunt insuficienti, poate si din cauza cuplului mic.
                          2. Consum: 8.2-8.5 urban in regim normal de condus(adica condusa de sotie). Eu nu resusesc sa sxot sub 9.5.
                          7 litri in afara, ce e destul de ok.
                          3.Din punctvde vedere confort sta destul de bine,am facut drum de 1500 km cu doar 4 opriri scurte si nu am avut probleme de spate sau altceva.
                          Inca nu am zgomote la caroserie deși nu a foat menajata deloc.

                          Va salut,

                          Comment

                          Working...
                          X