ROMULUSIOBAJ: '14 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport-Urban Titanium Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ROMULUSIOBAJ: '14 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport-Urban Titanium Metallic

    Salutare,

    Incepand de vineri sunt posesor de Honda,modelul din titlu.
    Am luat hotararea de a achizitiona un Civic foarte rapid,bazandu-ma pe posturile voastre sper sa fiu macar la fel de multumit ca de ultima masina, Toyota Avensis 2.2 d4d.

    Inca nu am decat 200 km facuti cu ea si nu pot sa-mi fac o parere exacta dar cu siguranta voi reveni cu impresii si poze.
    Prima impresie este ca e cam lenta la cei 140 cai sau poate ca nu am eu destul curaj sa o turez corespunzator fiind inca in ''rodaj''.

    Poate ma ajuta posesorii Civic cu un consum mediu urban si extraurban, sper sa fie sub Toyota la care aveam 11-12 urban si 8.5-9 extraurban.

  • #2
    sa ai noroc de ea!

    ca orice trecere de la diesel la benzina o sa iti ia putin pana te obisnuiest cu stilul opim de condus.

    nu stiu pe unde iti faci veacul prin cluj, dar nu ar trebui sa iti manance mai mult de 10 in oras si 6-7 afara.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Sa o alergi sanatos si fara probleme!

      Daca vii de pe tractoras, este posibil sa te nemultumeasca lipsa cuplului la turatii medii, dar trece repede. Motorul are suficiente resurse pentru un mers , sa spunem "alert" (nu de alta, dar nu vreau sa creez vreun scandal legat de stilurile de condus). Nu e facuta pentru liniute, clar.

      In ceea ce priveste consumul, depinde si de oras si de marimea bocancului. Daca mergi linistit cu ea in afara, va consuma in mod sigur mai putin decat Avensis, undeva in jurul a 7l/100km, cum a spus si Ticker
      Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

      Comment


      • #4
        In primul rand felicitari pentru achizitie! S-o alergi sanatos si fara incidente! Si da, din cauza trecerii de la diesel la benzina, ti se va parea mai lenta. Honda incepe sa maraie dupa 4000 de ture. In ceea ce priveste consumul, sunt prea multe variabile...A mea are 50km la bord, cutie automata, rulata pana acum doar in Bucuresti, si afiseaza 12 litri consum mediu. In conditiile in care am avut prieteni care au vrut sa vada ce poate, si nu a fost tot timpul pe eco mode.

        Comment


        • #5
          Bine ai venit si multi km fara probleme. Consumul la mine dupa 6000 km este 9.7 urban. Asta in conditiile in care schimb undeva la 3000 de ture si nu stau la multe semafoare. Daca traversez orasul de la un capat la altul ma duc pe la 10. Nu merita sa schimbi cum vrea ea, la 1700 de ture. Strica toata distractia si 1 litru la suta in minus nu compenseaza asta.

          La 50km nu as lua prea multi prieteni in masina si nici nu le-as arata ce poate. As lua masina si as merge singur un 800-1000 km in afara orasului, pe drumuri nationale si nu pe autostrada, sa o treci prin toate regimurile de turatie. Nu zic 6000 de ture dar gradual pana in 4500 poti sa mergi linistit. Dupa 1000-1500 km cam poti sa te dai mai tare la ea. A mea de la 2000 km a vazut zilnic cate un 6000 de ture.

          Motorul trage bine intre 5000-6500. Mai ai 200 ture de rezerva in caz ca gresesti schimbarea, dar nu-ti vor aduce mare lucru in plus deoarece puterea scade la peste 6300. Nu are rost sa tragi de ea sub 4500-5000 de ture pentru ca nu e construita pentru asa ceva si doar iti va amplifica senzatia de "lenes".

          Un sfat: la spalatorii nu-i lasa sa stearga masina cu carpele alea pline de nisip. Lacul este foarte prost si te vei trezi cu o "panza de paianjen" de toata frumusetea. Masina mea e neagra si desi nu-i las sa o stearga nu ramane patata aproape deloc. La tine se va vedea si mai putin.
          In rest...numai de bine sa auzim.

          Comment


          • #6
            Originally posted by romulusiobaj View Post
            Salutare,

            Incepand de vineri sunt posesor de Honda,modelul din titlu.
            Am luat hotararea de a achizitiona un Civic foarte rapid,bazandu-ma pe posturile voastre sper sa fiu macar la fel de multumit ca de ultima masina, Toyota Avensis 2.2 d4d.

            Inca nu am decat 200 km facuti cu ea si nu pot sa-mi fac o parere exacta dar cu siguranta voi reveni cu impresii si poze.
            Prima impresie este ca e cam lenta la cei 140 cai sau poate ca nu am eu destul curaj sa o turez corespunzator fiind inca in ''rodaj''.

            Poate ma ajuta posesorii Civic cu un consum mediu urban si extraurban, sper sa fie sub Toyota la care aveam 11-12 urban si 8.5-9 extraurban.
            8.5-9 consum extern cu 2.2 d4d??? Dar cu ce viteze mergi de regula afara?? In conditiile astea, mi-e greu sa cred ca vei avea un consum mai mic cu 1.8.

            Cei 142 de cai ar trebui sa fie suficienti pentru drumurile noastre, insa nu te grabi sa tragi concluzii nefondate. Motorul este inca strans, eu am simtit ca s-a lasat abia dupa 7000 km, cand se simtea o crestere evidente de moment motor cand turometrul trecea prin zona 4000 rot/min. Evident si puterea parea alta fata de momentul zero. Daca ajungi sa intelegi punctele sale forte, acest 1.8 iti va returna in mod egal si economie de carburant dar si putere, in functie de cum vei merge cu masina si cat vei vrea de la ea.

            Comment


            • #7
              Am incercat modul ECON dar e enervant, nu trage deloc, in plus e obositor sa tot schimbi viteza pana in 5 la fiecare 100 de metri.
              Cred ca nu il voi folosi deloc.

              Trimis de pe al meu HTC One dual sim folosind Tapatalk

              Nu mergeam foarte tare dar il tineam mai tura.
              Am avut varianta D-CAT de 177 CP si consuma destul de mult.
              De la munca am un Avensis 2.0 D4D de 136CP si scot 7 urban si 5.8 extraurban in acelasi regin de condus.

              Trimis de pe al meu HTC One dual sim folosind Tapatalk
              ramm
              omu cu warnu'
              Last edited by ramm; 04-03-14, 13:32.

              Comment


              • #8
                La 50km nu as lua prea multi prieteni in masina si nici nu le-as arata ce poate. As lua masina si as merge singur un 800-1000 km in afara orasului, pe drumuri nationale si nu pe autostrada, sa o treci prin toate regimurile de turatie. Nu zic 6000 de ture dar gradual pana in 4500 poti sa mergi linistit. Dupa 1000-1500 km cam poti sa te dai mai tare la ea. A mea de la 2000 km a vazut zilnic cate un 6000 de ture.



                Cu totul de acord cu tine, insa au fost vreo 2 cazuri speciale, de amici dezamagiti ca nu am luat Golf, ori macar vreun A6 din Germania...Eterna poveste, "de banii astia iti luai..." acum au tacut E liniste!

                Comment


                • #9
                  Eu i-am dat pana la rosu de cand a avut 6 km, cum am iesit de pe poarta reprezentantei. Motoarele vin rodate, nu mai e cazul sa mergi singur in masina 2k km

                  Sa ai parte de ea.
                  '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Ai și vreun argument īn favoarea celor afirmate?
                    Pānă una alta, īn manualul mașinii scrie altceva.

                    Comment


                    • #11
                      Motorul o fi rodat dar franele si alte elemente ale trenului de rulare nu.

                      Nu bruscati prea tare comenzile. Se poate merge si pe rosu, atata timp cat nu e prea mult timp si acceleratia e mai lina si ai loc berechet sa franezi incet.
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by CatalinP View Post
                        Ai și vreun argument īn favoarea celor afirmate?
                        Pānă una alta, īn manualul mașinii scrie altceva.
                        Eu nu am gasit in carte nicio sectiune care sa-mi spuna sa turez masina pana in anumite limite pentru anumite perioade de timp. Poate oi fi ratat sectiunea, dar acelasi lucru mi s-a zis si la reprezentanta cand am luat masina. Ca la motor nu e nevoie de rodaj.

                        Evident ca ambreiajul si franele trebuie tratate bland in primii 1k km sau poate mai mult, dar eu ma refeream strict la motor.
                        '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Nu este in carte o sectiune referitoare la rodaj?
                          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                          Comment


                          • #14
                            Cand am ridicat masina, am intrebat daca exista vreo restrictie in utilizare (numar de km, etc) si mi s-a raspuns ca nu. Cu toate astea, in prima mie de km, nu am bruscat-o de nici un fel, chiar daca am mers si cu viteze mai mari. Dupa ce am trecut de 1000 km, am inceput sa o fortez putin cate putin. Din primii 30000 km, mai mult de jumatate au fost parcursi la drum lung. Dupa aceasta valoare am simtit ca s-a mai lasat motorul si a ajuns la nivelul la care l-au gandit proiectantii.
                            Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Laddu View Post
                              Eu nu am gasit in carte nicio sectiune
                              Daca nu ai gasit, nu inseamna ca nu exista. Poate n-ar strica sa mai cauti odata.

                              Comment

                              Working...
                              X