BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Am gasit ce dizolva rugina : https://www.youtube.com/watch?v=U0Ww30FqdyA
    Sper ca nu este adevarat si este o gluma ca nu o sa mai beau niciodata asa ceva.

    Comment


    • #77
      Nu prea e gluma. Poti incerca.
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • #78
        Originally posted by BV26CAT View Post
        Asa ca am renuntat la operatia de corectie si o sa pun o folie saptamana viitoare. Mi-e ciuda ca nu am pus-o de cand am cumparat masina.
        Te referi la colantare cu folie transparenta, sau cum ?
        '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

        Comment


        • #79
          Da, este o folie transparenta de protectie. Da un search pe net dupa Venture Shield si o sa afli mai multe. Capota oricum e compromisa asa ca o mai las deocamdata iar daca aripile se prezinta in stare buna o sa pun pentru inceput pe ele. Urmeaza plafonul si probabil anul viitor pe sfarsit capota. In weekend daca vremea e buna o spal si vad cum sta toata partea frontala.

          Comment


          • #80
            18000 km si:
            Am trecut de prima revizie, 1100 RON la AutoKlass Timisoara pe urmatoarele:
            - ulei original Honda 0W20
            - filtru ulei
            - filtru aer
            - filtru polen
            - igienizare instalatie clima
            Am avut la mine si un set de aparatori de noroi pentru partea spate pe care nu ma incumetasem sa le montez singur. Le-au pus sus si a fost din partea casei. Multumesc frumos. Ma declar multumit si de pret si de modul in care am fost tratat.

            Cum se prezinta masina la kilometrii astia:
            - troncane de toata frumusetea toata fata. Daca pana acum partea stanga era linistita, in ultima vreme s-a dat si ea pe brazda. La primavara o sa ma duc din nou la constatare. Am fost in weekend la niste prieteni care stau pe o strada betonata, de o calitate nu foarte buna, dar la 10km/h cu cat mergeam pe acolo troncanea si simteam in volan ce nu ar fi trebuit sa simt la o masina noua de care am avut excesiv grija prin gropi.
            - nici un greier nou. Ii am in continuare pe cel din bord si cel din manerul de deasupra soferului, ambii vocali pe drum rugos, dar in rest...liniste deplina.
            - vopseaua se prezinta bine cu exceptia capotei si a locurilor expuse accidentelor (gen sub manerul usii). Nu i-am mai facut o inspectie de aproape, dar spalata proaspat arata foarte bine.
            - consumul mediu pe toti km astia e 7.2
            - motorul trage incredibil de bine, am fost in weekend intr-o mini excursie si incarcat cu 3 persoane in afara de mine am depasit fara nici o problema tot ce am vrut. Iar sunetul peste 5000 e incredibil de fiecare data. Senzatia de viteza e insa destul de pronuntata pe locurile din spate din cauza suspensiei rigide si a sunetului de la motor, si ma trezesc cu observatii de la consoarta desi nu merg chiar asa de tare. Am fost si eu in spate si la 90-100 mi se parea ca mergem mult mai tare decat era de fapt.

            Comment


            • #81
              Azi am trecut la gumele de iarna, am avut zilele trecute un moment mai putin placut in care am franat inaintea unui bumper, ABSul a intrat instantaneu si m-am dus ca pe sanie desi afara erau vreo 7 grade. Fiind dimineata probabil soseaua era umeda si de acolo lipsa aderentei. Am cantarit de curiozitate rotile de iarna, deoarece data trecuta cand le-am schimbat am avut impresia ca cele de vara sunt mult mai grele si masina nu trage la fel de bine. Rezultatul (jante + cauciucuri): roti de iarna 17.5kg, iar cele de vara aproape 21kg pe bucata. Cele de iarna pe 16 si cu mai putine spite decat cele de vara care sunt si pe 17. Daca as reusi sa le dau bine pe cele de vara (sunt impecabile) as mai pune diferenta pana la un set Oz Ultraleggera. Din cate stiu insa jantele de origine nu prea au pret pe piata, diferenta probabil ar fi destul de mare si nu stiu daca se justifica. O sa ma uit de curiozitate cam cat e un set de Ultraleggera.
              BV26CAT
              Senior Member
              Last edited by BV26CAT; 22-11-14, 17:02.

              Comment


              • #82
                Nu am verificat presiunea in roti si nici nu am reinitializat sistemul de monitorizare a presiunii dupa ce am trecut la rotile de iarna. Nu am mers aproape deloc cu masina saptamana trecuta, doar cateva drumuri scurte prin oras. Ieri ce am mers vreo 30km. Azi de curiozitate am masurat presiunea si aveam cam 1.5 in fiecare roata. In aceasta situatie ma intreb oare la ce e bun sistemul ala TPMS. Daca nu a reactionat cand am trecut de la rotile de vara in care aveam 2.2 la cele de iarna in care erau 1.5, oare cand o sa reactioneze? Cand ajung cu cauciucul pe janta? Ar fi trebuit sa sesizeze diferenta de diametru aparuta datorita rotilor de iarna in care aveam presiune scazuta. Cred ca trebuie sa mai citesc odata partea din manual referitoare la sistemul asta.

                Comment


                • #83
                  Pai ala sesizeaza doar diferenta intre o roata si celelalte, senzorul respectiv detecteaza o eventuala inclinare pe una din roti, nu presiunea efectiva din fiecare roata. Daca la toate rotile ai aceeasi presiune senzorul nu sesizeaza nicio inclinare, deci nu iti va arata nicio avertizare...
                  2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                  Ex:
                  2014 Honda Civic Executive
                  2011 Honda Civic GT

                  Comment


                  • #84
                    Nu exista nici un senzor. Sistemul pe care il am eu nu are senzor in roata, ci se bazeaza pe ABS pentru a masura viteza de rotatie e fiecarei roti. In momentul in care intr-o roata presiunea scade, aceasta va avea un diametru mai mic decat celelalte roti, si se va invarti mai repede. Se poate ca eu schimband toate rotile, si avand in toate cam aceeasi presiune, sa nu fi detectat asta. Dar nu am initializat sistemul, si ar fi trebuit sa aiba inca in memorie datele de la rotile vechi. Oricum, un lucru e clar, trebuie sa invat cum functioneaza sistemul asta ca sa pot sa am incredere in el. O sa scad presiunea intr-o roata de curiozitate pana la 1.5 sa vad daca acum detecteaza ceva. Acum este si initializat, ar fi diferenta mare pe o singura roata si nu ar mai trebui sa dea gres.

                    Comment


                    • #85
                      Hai sa mai fac un update acum ca iarna aproape a trecut.
                      - 22.000 km, coafura inca rezista. Am spalat masina in weekend si la o prima privire ma declar multumit, vopseaua e cam "ca in prima zi". Exceptand ciupiturile de pe capota si loviturile de usi luate la inceput. Cu loviturile de usi e tare interesant, in ultimele luni nu am mai luat nici una, sper sa continui tot asa.
                      - parbrizul a iesit cel mai sifonat dupa iarna asta. Am multe zgarieturi, dupa forma le-am facut eu cand am curatat gheata cu racleta. Asta e, l-am protejat destul si degeaba. Macar acum nu-mi mai pasa si pornesc spalatoarele cand e parbrizul murdar fara sa mai imi fie teama ca se zgarie. Inainte dadeam cu sticla de apa inainte sa plec de acasa si cu o chestie din aia de cauciuc de spalat geamurile. Iarna trecuta l-am acoperit noaptea cu o patura ca sa nu trebuiasca sa rad gheata dimineata. Stupid me...
                      - nici un greier nou. In schimb dimineata plasticul de pe marginea parbrizului scartaie la denivelari. Cand se incalzeste masina se face liniste. Am pus eu mana pe el si se cam misca, deci nu e foarte bine prins. M-as putea gandi la o metoda de a-l rigidiza putin, dar acum vine caldura si nu o sa mai fie nevoie. Pana la iarna cine stie ce se mai intampla.
                      - consumul mediu pe toti km astia e 7,6. Iar in oras ma invart undeva pe la 9. Condus absolut normal, fara nici o intentie de a merge "la consum".
                      - de troncaneli nu mai zic. Sunt tot acolo, nu am mai mers la service si nici nu ma grabesc. Nu e vina masinii ci e vina drumurilor nostre de cacao.
                      - motorul mi se pare in continuare genial. Ma face sa imi doresc in locul Pejoului care e aproape de capat de drum inca o Honda cu redline undeva la 8000. In my dreams...parca vad ca departamentul financiar o sa aprobe o Fiesta de 68 de cai.
                      - well ... cam atat.

                      Comment


                      • #86
                        Cati km ai cu peugeot-ul?
                        La parbriz n-ai ce sa faci, decat cu un garaj il salvezi. Eu m-am resemnat, e un consumabil ceva mai scump.

                        Cat despre greieri...la mine cum ies din tara se face liniste. Nici vesticii nu sunt mai rasariti in orase, dar...parca n-au craterele noastre.
                        Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                        Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                        Comment


                        • #87
                          Gasesti si in vest "cratere romanesti". O serie de strazi prin Frankfurt erau dezastru. Si nu era periferie. Iar drumuri peticite sau semi-peticite(cu sensul de drumuri prost asfaltate, pline de hopuri-damburi si gropi) gasesti suficiente prin orase.

                          Spuneai mai sus de jante. Poti sa te uiti si la un set Enkey. De exemplu modelul pe 18" pe care il am eu, este mai usor decat setul OEM pe 17".
                          BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                          Comment


                          • #88
                            Masina mi se pare la limita rigiditatii cu jantele de 17. Nici macar nu m-am gandit sa pun pe 18 avand in vedere starea drumurilor din Timisoara. Pe drum spre serviciu am o strada pe care nu o pot ocoli si unde sunt 10 canale pe 500m. Toate mai sus decat drumul si majoritatea imposibil de ocolit din cauza traficului. Ar arata foarte bine pe 18 dar o sa spun pass deocamdata.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Dozer View Post
                              O serie de strazi .....erau dezastru.
                              Ei, acolo sunt o serie si erau. Ca sunt denivelate si pline de petice, nu-i atat de grav cu faptul ca dupa iarna asta tot Buc arata ca dupa bombardament. Am ajuns sa ma bucur cand dau intr-o groapa mai mica ocolind-o pe cea mare. Parca mai rau ca niciodata. Eu acum readuc 206-ele stock, inaltat, jante pe 14 ca sa nu distrug 500-ele si accordul. (deh, frantuzoaica poate indura mai multe)

                              Cat despre jantele de 17-18" cu talon de <45 pentru mine sunt eroi cei ce pot merge cu ele fara probleme.
                              Sindrom
                              Senior Member
                              Last edited by Sindrom; 25-02-15, 13:13.
                              Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                              Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                              Comment


                              • #90
                                @BV26CAT: probabil nu am fost destul de clar in exprimare, dar nu ma refeream la a monta de 18" pe a ta, ci doar ca idee de greutate comparativ cu OEM(pentru ca daca am inteles bine, asta te-ar interesa pe tine, un model mai usor). Modelul meu, dar pe 17" sunt destul de usoare si nu foarte scumpe, asadar in cazul in care te hotaraesti sa faci aceasta miscare, poti arunca un ochi si la ele.

                                @Sindrom: am folosit trecutul, nu pentru ca acum nu mai sunt, ci doar pentru ca am fost anul trecut in 2 randuri. Acum, nu vreau sa intru in comparatii gen "care e mai tare`n gropi", dar crede-ma ca erau suficiente strazi bombardate. Dar ideea era alta, nici afara situatia strazilor in orase nu este neaparat roz(depinde de la caz la caz, de la oras la oras, de la zona la zona), chiar daca atunci cand mergi in concediu, asa poate parea. Iti filmez daca vrei cateva strazi de prin zona sa vezi cum arata(si nu sunt asa de la iarna).
                                BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                                Comment

                                Working...
                                X