BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    N-ai ce face, oricum daca parchezi pe doua locuri s-ar putea sa-l deranjeze pe vreunul si sa-ti lase un autograf. Noi sa fim sanatosi ca tabla se vopseste.😊

    Sent from my GS 4
    Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

    Comment


    • #47
      Asa e , risc sa ma trezesc cu o "atentionare" pentru ocuparea mai multor locuri de parcare. Iar 440 de euro pe patru bucati de plastic vopsit cat costa bandourile alea n-am de gand sa dau.

      Comment


      • #48
        Parcatul pe 2 locuri nu e o solutie.
        Atata timp cat noi ne comportam asa ... ce pretentii sa mai ai de la altii ?
        '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Black (a.k.a. Vader)

        Comment


        • #49
          Ba e o solutie daca nu ti-e lene sa mergi in plus 5 minute pana la intrarea in supermarket de exemplu. Ati vazut ca romanii se inghesuie pe primele randuri, sa nu cumva sa faca febra musculara de la prea mult mers pe jos. Daca ar putea ar intra cu masina in magazin... Am fost in weekend la Auchan si era full parcarea. La Praktiker (500 m mai departe in aceeasi locatie) era aproape goala, cu exceptia unui rand la intrare in magazin. Asa ca m-am dus la Praktiker, cat mai departe de intrare si am avut 6 randuri numai pentru mine. Puteam sa ma pun si in diagonala ca oricum nu venea nimeni pe acolo.

          La servici e alta situatie. Avem 4 parcari, iar cea in care ma pun eu e cea mai departe de intrarea in firma. Aici nu se pune nimeni pana nu se umplu 120% celelalte 3. Asta inseamna parcarile pline + pe drumurile de acces, pe insulitele dintre randuri, pe spatiul verde de pe margine...pe acelasi principiu ca mersul pe jos dauneaza grav sanatatii. Parcarile astea la ora 9:20 sunt pline ochi, e greu sa obtii un loc in care sa ai o singura laterala expusa. De parcat pe doua locuri nici nu se pune problema.

          Comment


          • #50
            Te contrazici singur. Daca tot parchezi departe de intrare unde nu parcheaza nimeni...atunci de ce parchezi pe 2 locuri sau pe diagonala ? Oricum nu vine nimeni sa parcheze langa tine sa iti infunde usa .
            '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Black (a.k.a. Vader)

            Comment


            • #51
              Ce mai conteaza? Daca nu deranjez pe nimeni chiar nu vad o problema in asta. E un fel de a spune "nu te pune langa mine, ai o gramada de locuri libere in apropiere".

              Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

              Comment


              • #52
                Originally posted by BV26CAT View Post
                Ce mai conteaza? Daca nu deranjez pe nimeni chiar nu vad o problema in asta. E un fel de a spune "nu te pune langa mine, ai o gramada de locuri libere in apropiere".

                Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                Nu chiar. Spune mai mult "sunt prea ...deosebit... sa nimeresc un singur loc".
                FN2-ul papa:

                Comment


                • #53
                  Nu-i nimic. Nu e nimeni pe acolo sa ma judece. Toti se calca in picioare pe primele doua randuri. Asa ca... nu imi prea pasa de ce zice lumea atata timp cat eu stiu ca nu deranjez pe nimeni.

                  Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                  Comment


                  • #54
                    Ti-ar sta bine intr-un Audi.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by BV26CAT View Post
                      Nu-i nimic. Nu e nimeni pe acolo sa ma judece. Toti se calca in picioare pe primele doua randuri. Asa ca... nu imi prea pasa de ce zice lumea atata timp cat eu stiu ca nu deranjez pe nimeni.

                      Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                      Probabil ca nu te judeca nimeni, mai ales in romania, unde e plin de soferi care parcheaza cu foarte multa fantezie.
                      Ai putea in schimb sa ai tu mai mult respect pentru tine.
                      FN2-ul papa:

                      Comment


                      • #56
                        Interesant cum nu v-a interesat ce am spus despre masina de cand am inceput threadul asta. Scopul lui e sa ajute pe cei care vor sa achizitioneze asa ceva, sau care au masina si sunt curiosi de ce probleme se pot lovi. In schimb daca zic ca ma duc pe ultimul rand din supermarket ca sa ma pot parca fara sa am grija celor nepasatori...sariti imediat. Asta va intereseaza pe voi...sa gasiti un motiv mic de scandal. Ma judecati fara sa ma cunoasteti si nu cred ca e corect.

                        Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                        Comment


                        • #57
                          Stai linistit si nu mai pune la suflet tot...si eu mai parchez pe 2 locuri cand sunt unele foarte inghesuite ca mi-am gasit de 5 ori masina lovita ...decat sa stau sa o repar pe banii mei..mai bine zice un umflat meltean care nu stie sa deschida usa ca sunt taran sau mai stiu eu ce decat sa stau cu masina in service.

                          Eram pe bac o data si 1 tarani cu 2 "doamne" stateau langa masina mea.Doamnele s-au facut comode pe usa pasagerului cu capsele de la blugii din talcioc si cand le-am atras atentia ca au si ei o masina de care sa se sprijine au zis ca ce fitos sunt eu ..care-i problema daca stau pe masina....mare treaba.Asa si cu locurile de parcare...care e problema daca iti face unu numai gauri in usi.Pentru mine personal e o problema.

                          Asa ca atata timp cat sunt 100 de locuri libere nu mi se pare mare problema sa parchezi pe 2 locuri daca sunt mici.

                          @catalin.. nu are treaba masina pe care o conduci cu educatia sau respectul fata de masina altuia sau a ta.Crezi ca numai intelectualii conduc Honda sau numai tarani audi si bmw?Daca ar avea bani toata lumea nu si-ar cumpara honda/toyota te asigur.

                          Comment


                          • #58
                            E ok. Eu stiu cum sunt si cum ma comport si nu or sa ma afecteze doua comentarii de la persoane care nu ma cunosc si care ma eticheteaza dupa trei randuri dintr-un post. S-a intamplat o singura data sa ma pun pe doua locuri, si asta venea dupa doua situatii neplacute in care in una mi-am gasit masina lovita in parcare iar in cealalta m-am intors exact cand o tipa incerca sa treaca cu masina ei la doua degete de bara mea spate. Nu am de gand sa fac din asta o obisnuinta. Ceea ce o sa fac cu siguranta de acum inainte va fi sa ma duc cat mai departe de intrarea in supermarket. Si mai pot sa suport inca o zgarietura. O sa ma duc departe + parchez pe un singur loc. Dar daca o mai gasesc zgariata...va fi departe + cum vreau eu

                            As dori sa incheiem discutia asta aici.

                            In alta ordine de idei...am o trepidatie la plecare de pe loc cu motorul cald. Nu cred sa fie vreun tampon de la motor, nu e diesel ca sa fie solicitati suportii. La revizia de 10.000 o sa-i pun sa verifice, sa nu fie cumva de la disc. Pana atunci mai am timp sa observ daca se agraveaza sau ramane asa. Si la Peugeot dupa ce am schimbat discul de ambreiaj dupa o perioada a aparut un tremurat la plecarea de pe loc, dar a ramas la fel timp de 60.000 de km fara sa se agraveze.

                            Comment


                            • #59
                              Mod edit: Doar ca mica nota, si ca sa nu fie cu suparare, orice post ulterior care nu are legatura cu masina va fi sters fara avertisment.

                              Omul nu a venit aici sa i se faca morala. Daca aveti ceva privat sa ii comunicati - care sa nu fie circ public - aveti la dispozitie mesageria privata.

                              Multumesc
                              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                8700 km si ne intelegem de minune.
                                - trepidatia la plecarea de pe loc si-a redus ff mult frecventa aparitiei odata cu incalzirea vremii si schimbarea rotilor cu cele de vara. Aproape nu o mai sesizez. Cu ocazia schimbului de roti am descoperit lipsa unui inel de centrare la roata dreapta fata. Cand am cumparat jantele nu am verificat inelele, le-am pus sus, am vazut ca nu vibreaza nimic si i-am dat inainte. asa ca...aviz celor care isi cumpara jante second.
                                - consumul in oras e pe undeva pe la 9,2 iar afara in jur de 7. Mers normal. In cazul unui mers vioi spre sportiv in afara mai adaugati 1,5L%.
                                - nu am nici un greier nou. Cel din bord se face auzit doar la drumuri rele, si din fericire nu prea am parte de asa ceva.
                                - vopseaua se prezinta bine deocamdata. Nu am puncte sarite pe capota cum am vazut ca se plang altii pe alte forumuri. In continuare nu sterg masina dupa ce o spal. Se usuca frumos si nu raman pete aproape deloc.
                                - am crezut ca prima revizie e pe la 10.000km din cauza uleiului de rodaj. In cartea tehnica e trecuta ca si revizie normala, la 20k sau un an. Am sunat la reprezentanta si mi-au spus acelasi lucru ca si cartea. Avand in vedere ca in august o sa am un an, mi-am programat revizia in luna iulie dupa concediu. Cred ca o sa am undeva pe la 12-13.000km la momentul ala.
                                - costul primei revizii la Autoklass Timisoara e pe la 950RON. In asta am inteles ca intra ulei original Honda, filtrele de aer si polen precum si verificari la directie, suspensie caroserie si ce-o mai fi ramas. Cred ca din suma asta cel putin jumatate e manopera, dar am fost deja de doua ori la ei si de fiecare fata am fost multumit de tratament so...pot sa-i sustin chiar daca am impresia ca e putin cam scump.
                                - am bagat de curiozitate Petrom99+ la un drum in afara. Nu pot sa zic ca am simtit o diferenta mare la cum trage masina. Ce e sigur e ca a fost cu mult mai zgomotos motorul, in special peste 4000 rpm. Iar consumul parca a fost mai mare cam cu 0.5-1L decat cu cea de 95, dar am tras destul de tare de masina si se poate sa nu fie foarte relevant. Pe acelasi traseu la intorcere, dupa ce am terminat rezervorul si am revenit la 95, nu am sesizat o scadere in performanta. Anyway, e o placere pe drumuri virajate si tinuta peste 4000 rpm.

                                Overall impression...as mai cumpara-o inca o data .

                                Comment

                                Working...
                                X