BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dar cine a pomenit de polish?!?
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • #32
      Am gresit eu. Te refereai la decontaminarea cu argila. Deocamdata vremea de afara si timpul nu mi-au permis sa o spal si sa inspectez caroseria sa vad in ce stare este. Daca nu e contaminata tare o sa o dau asa cum e cu ceara, urmand ca la primavara sa primeasca un tratament complet.

      In alta ordine de idei azi am trecut de 1000 de km. Inca nu am trecut de 5000 de ture (de fapt cred ca o singura data am fost aproape de turatia aia), si n-am facut nici un demaraj cu pedala la podea. La 4000 ajung zilnic de 2-3 ori. Incerc sa o menajez inca 5-700 km, poate chiar 1000 daca reusesc, dupa care voi trage mai tare de ea. Consumul mediu pe mia asta e 7.5%, ceea ce mi se pare foarte bine.

      Nu reusesc sa ma obisnuiesc cu latimea masinii. Oglinzile sunt mult prea iesite in afara, si mult prea mari pt dimensiunile masinii. Nu se potrivesc deloc cu designul per ansamblu. Cele de pe 206 ies in afara jumatate comparativ cu astea, iar vizibilitatea e excelenta. M-am si lovit pe un drum ingust cu un individ care a vrut sa-mi demonstreze ca nu se trage un mm in dreapta ca sa ma fereasca. N-am patit nimic, doar o zgarietura foarte fina care nu se vede decat de aproape. In 8 ani de condus 206le nu l-am atins niciodata. In fine, bine ca nu a fost mai rau. Saptamana asta fac casco.

      De cateva zile functioneaza si sistemul start/stop, bateria fusese descarcata si a durat ceva pana a ajuns la capacitatea normala. Mie personal nu-mi trebuie acest sistem, cred ca e doar o gaselnita de marketing si nu aduce nimic pozitiv. Economia de carburant e insignifianta, uzura motorului mare iar un acumulator cu tehnologia asta e mai scump cu mult fata de unul conventional. O sa ma interesez la dealer daca se poate pune din diagnoza pe dezactivat default, sa nu mai trebuiasca sa-l dezactivez eu de fiecare daca cand pornesc motorul.

      Urmeaza husele la sfarsitul lunii, materialul de pe scaune nu mi se pare deloc rezistent si in plus de fiecare data cand ma urc si cobor din masina ma frec de partea sport a scaunului. E doar o chestiune de timp pana se va scamosa. Iar cu un bebe pe locul din spate nimic nu e in siguranta. Stiu ca nu va mai arata la fel de bine interiorul, desi materialul din care o sa fie facuta arata destul de OK, e o solutie de compromis pana gasesc niste huse mai "de origine".

      Am gasit greierul de la 4000+, e in manerul de sustinere de deasupra usii soferului, o sa-l "anihilez" cat de curand. Nu pare cine stie ce.

      Camera din spate e geniala. E incredibil cat de bine se vede la iesirea din parcarile noastre spic de pe marginea drumului. Chit ca pe geam nu vezi nimic.

      Cauciucurile sunt putin cam late, si protectille de plastic nu reusesc sa opreasca nisipul si pietricelele. Drumul pe care merg acasa se repara acum, si din cauza asta e plin de nisip. Combinat cu ploaia...nu vreau sa va zic cum e aruncat nisipul pe usi de rotile mele de 225. O desfatare a urechilor. Cele de iarna vor fi categoric de 205.
      BV26CAT
      Senior Member
      Last edited by BV26CAT; 17-09-13, 23:57.

      Comment


      • #33
        oricum arata fa-i decontaminarea cu argila. Altfel tot raman fire de praf.
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #34
          Si ceara de protectie la transport cu praf in ea.
          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

          Comment


          • #35
            băieţi ... Citesc "pe ici pe colo" de toate metodele astea...şi mă minunez câte sunt...şi câte ştiţi
            Eu sincer sunt afon... ...Aici pe forumul italian al fanilor honda este deschis un topic special dar nu s-a scris încă de metode "decontaminare cu argilă, sau igienizare interne cu ultrasunete...
            Am rămas detot în urmă...tipo polish. de 3 feluri + ceară toate frumuşel la mânuţă...şi dacă vreau să fiu mai agresiv "IRON-X" şi am rezolvat...
            De ce nu deschideţi un topic special pt metode/produse/ghiduri/....locuri unde se fac + preţuri ???
            @BV26CAT... Sorry pt poluare
            HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
            CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

            Comment


            • #36
              exista un forum pentru treburile astea, un topic nu prea e de ajuns:
              http://www.detailing-club.ro/forum/index.php
              de fapt exista mai multe forumuri, eu l-am dat exemplu pe cel mai reprezentativ de la noi.
              civic 2.2 5D FK3
              CR-V 2.2 AT RE6

              Comment


              • #37
                M-ai omorât... Să vezi ore şi ore pierdute în faţa tabletului/telefonului/laptop-ului... si bani cheltuiti dupa ...Hmmm cred ca-mi cumpar si un costum de fotbal american sa aiba fumeia unde da ...
                Merçi mult
                Sorry pt poluare încă odată
                HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                Comment


                • #38
                  cu placere, un mic sfat: nu cumpara nimic pana nu iti dai seama ce si cum
                  civic 2.2 5D FK3
                  CR-V 2.2 AT RE6

                  Comment


                  • #39
                    N-am facut Casco dar i-am pus folii. Llumar Lati, 21% pe spate si 75% fata. Plus un parasolar la parbriz. M-am dus nepregatit si tipul care se ocupa de atelierul de detailing mi-a laudat atat de mult seria Lati fata de ATR (ambele Llumar) incat pretul cu 50% mai mare parea ca se justifica. Aveam senzatia ca intra foarte multa caldura pe la geamuri, iar din spusele lui seria Lati ca si blocare a caldurii solare e net superioara celei ATR. Acum dupa ce am citit tot felul de articole si PDFuri imi par destul de apropiate cele doua serii ca si performanta. Principala diferenta e ca Lati e facuta dintr-un material ceramic care nu ecraneaza semnalul radio si al telefonului. ATR are in compozitie un strat metalic, ceea ce ii confera proprietati ff bune de atenuare a caldurii solare. Si Lati face aproape acelasi lucru dar la alt pret...daca merita sau nu ramane de vazut.

                    Inainte sa monteze foliile mi-au masurat cu un aparat cat respingeau geamurile mele in starea originala si a iesit un 30%. O sa ma duc de curiozitate sa le masor dupa o saptamana, sa vad cat blocheaza acum. Oricum pe fata se simte diferenta. Azi am mers pe partea cu soarele si senzatia de caldura e mult diminuata. Avand in vedere ca spatele blocheaza de doua ori mai mult ma declar multumit.


                    Click image for larger version

Name:	20130921_112054.jpg
Views:	1
Size:	81.8 KB
ID:	716686Click image for larger version

Name:	20130921_112110.jpg
Views:	1
Size:	112.9 KB
ID:	716687
                    BV26CAT
                    Senior Member
                    Last edited by BV26CAT; 22-09-13, 21:43.

                    Comment


                    • #40
                      2200 km la bord ... vopseaua rezista asta asa ca sa incep pe un ton pozitiv. Dupa un drum Timisoara-Fagaras si retur incep sa inteleg ca masina asta a venit cam tarziu. Sau mai bine zis, o masina puternica trebuia sa o am intr-o alta etapa a vietii. Pentru ca un bebe intr-o scoica pe bancheta din spate schimba cu totul datele problemei si caii astia nu mai am unde sa-i folosesc. Asta e, o sa fie si momente in care sa ma pot bucura de toata herghelia. Pana una alta o sa fac in curand o programare la service, partea dreapta fata e mult mai zgomotoasa decat stanga. Aproape as putea spune ca troncane, ceea ce mi se pare incredibil avand in vedere ca m-am purtat cu o grija excesiva si am incercat sa ocolesc fiecare gropita. Din pacate strazile din Timisoara nu sunt tocmai ca in palma, insa si asa mi se pare mult prea rapida si evidenta degradarea suspensiei, mai ales ca in reviewuri iesea foarte bine la partea de amortizare a denivelarilor.

                      Pe parte de motorizare raman in continuare multumit, am simtit pe zonele de urcare lipsa cuplului, dar nu ma impinge nimeni sa urc in forta, asa ca nu ma deranjeaza. Iar sunetul peste 4000..stiu ca ma repet dar e incredibil de fain!!!! Cutia putea sa fie mai lunga in treapta a sasea. La 3000 de ture cred ca am undeva pe la 115 km/h, iar diferenta de consum intre 115 si 130 e de mai bine de 1L. Eu as fi gandit cutia aia astfel incat sa pot sa merg la 3000 de ture cu 130-140 km/h, ca doar aia e viteza legala pe autostrada. Nu vad rostul unei trepte finale atat de scurte, dar stiu ce de au facut-o asa. In oras la 50 la ora masina iti zice sa schimbi a sasea...daca era mai lunga nu ar fi putut face asta. Totul ca sa poata sa mai scada cu 0.5% consumul in oras. Nimeni care merge preponderent pe autostrada nu va cumpara masina asta datorita consumului, pentru ca la 130-140 e foarte mare. Oricum, nu am pretentii legate de consum deocamdata. Am venit cu un 6.5 mediu, dar daca veneam singur si mergeam mai tare sigur computerul ar fi aratat un 9.

                      La un moment dat a debutat un greier in bord...incepand de la 2000 de ture, si la orice gropita. Nu puteam sa-l localizez, parea ca e de undeva din zona centrala. Masina e foarte silentioasa. Un greier intr-o masina noua silentioasa se aude destul de tare mai ales daca e la 20 de cm in fata ta. Am apasat eu pe ici pe colo, n-a tacut, asa ca m-am resemnat. Resemnat si dezamagit. Mi-am amintit apoi ca zicea cineva ca i-a iesit o bucatica de burete de sub parbriz, si la prima oprire m-am uitat cu atentie. Intr-adevar, in coltul din stanga jos era o bucata de burete negru iesita 2-3 cm. Am bagat cheia si l-am impins putin. Greierul a disparut ca prin minune . Cand l-am impins cu cheia buretele ala a fosnit intr-un mod neasteptat pentru un material de imbinare. Eu credeam ca in zonele predispuse generarii de zgomote se pun materiale fono-absorbante, nu fono-generatoare. Asta ca sa nu va mai mirati de unde colonia de greieri. Parctic sunt "invitati" sa apara la concert. Dezamagitor din pacate.

                      Mocheta de pe tunelul central dintre locurile din spate a inceput sa se scamoseze dupa doua aspirari.

                      Pe vremea cand eram nehotarat si cautam masina perfecta am citit undeva ceva de genul "VW face masini care merg 200k in doi ani fara probleme. Honda face masini care merg 200k in 20 de ani fara probleme". Nu am mai avut nici o Honda pana acum, nu am cu ce sa o compar decat cu 206le mau amarat si cu masinile colegilor. Impresia pe care mi-a lasat-o pana acum e de fragilitate.

                      Comment


                      • #41
                        De aproximativ o saptamana folosesc alta ruta pentru a merge la lucru, o ruta care contine cu 90% mai putine gropi si denivelari decat cea veche. Cat va tine minunea nu stiu, Timisoara e plina de strazi si bulevarde asfaltate azi si gaurite maine din cauza slabei calitati a materialelor folosite.
                        Ceea ce pot sa spun e ca apreciez masina tot mai mult in fiecare zi. Consumul pe ultimii 350km din care 80 (80km nu 80%) au fost extraurban este de 8.1% in conditiile in care exploatez masina fara sa sacrific placerea condusului. Schimb undeva intre 2500-3000 de ture, dar acolo unde merita, merg la 60km/h in treapta a sasea. Merita inseamna ca traficul permite cateva sute de metri parcursi constant cu aceeasi viteza.

                        Am cel putin o urcare zilnica la 5-6000 de ture. La 2500 km am considerat ca ajunge cu rodajul si am inceput sa ma mai dau la ea cand am ocazia. Sa nu mai ziceti la nimeni dar uneori renunt la pauza de masa si bag o tura de 10-15 km afara din oras. Motorul e incredibil. Treptele 2, 3 si 4 sunt perfecte. Trase toate trei legat intre 4-6500 e ceva de vis. I don't care ca probabil mi-o iau de la un 1.4 TSI. I really don't care. Sigur TSIul ala nu se aude asa dupa 5000 de ture.
                        Asa ca...ma declar multumit. Nu e vina celor de la Honda ca traim intr-o tara in care drumurile sunt asa cum sunt. E vina noastra ca ne incapatanam sa ramanem aici.

                        Mi-am comandat aparatori de noroi, si o sa le montez saptamana asta. Sper sa nu-i stric aspectul prea tare...

                        As vrea sa dezactivez permanent sistemul start/stop, sa porneasca pe OFF default, dar la reprezentanta mi s-a spus ca nu se poate. Cei de la BMW la insistentele clientilor au permis aceasta operatiune. O sa ma interesez ce se poate face.

                        Comment


                        • #42
                          Cum ti se pare suspensia la civicul tau? si aici nu ma refer la faptul ca trebuie sa dai prin gropi sa vezi cum sare masina, ci pur si simplu cum filtreaza denivelarile din drumurile tale zilnice.

                          Chiar sunt curios daca la generatia asta pe care o ai, vor mai aparea probleme la caseta de directie.

                          Spor la cati mai multi km si te asteptam cu completari la jurnalul de bord de fiecare data cand ai chef!

                          Comment


                          • #43
                            Suspensia nu a fost gandinta pentru drumurile noastre. Iar de testat....cred ca au folosit doar tari civilizate. In care capacele de canal si trecerile la nivel cu liniile de tramvai sunt facute asa cum trebuie. Si in care asfaltul e de buna calitate si nu se fac santuri de la tiruri. Santuri pe care trebuie sa le traversezi de fiecare data cand treci o intersectie... Din punctul asta de vedere nu e deloc adaptata conditiilor de la noi. Un Logan sau o Skoda Octavia II cu pachet drumuri grele e mult mai potrivita.

                            Ceea ce pot spune acum la 4100km e ca bataia din partea dreapta fata, aparuta undeva pe la 1000km e tot acolo. Cand afara e frig (sub 0 grade) nu se simte aproape deloc. Adica as putea trai linistit cu ea fara sa ma deranjeze deloc. De pe la 10 grade in sus se simte clar. Am fost la service dar ziua in care am prins programarea a fost friguroasa si chiar si eu am recunoscut ca nu se aude nimic. O sa astept pana la primavara, cand sigur se va simti din nou. Azi am prins o zi frumoasa cu temperaturi mari la pranz...si troncanea de toata frumusetea. Partea stanga fata e silentioasa 100%. La fel si tot spatele.

                            Eu ocolesc foarte multe din denivelarile din drum. Uneori ma uit in retrovizoare si vad ca traficul in urma mea vine mult mai linistit decat merg eu, fara sa ocoleasca tot ce se poate. Si cu toate astea ceva nu e ok. La primavara o sa cer un test drive cu un Civic de la reprezentanta. O masina cu cateva mii de km la bord. Sunt curios daca se simte ca la a mea. Si nu o sa mai merg cu ea pe traseul standard de test-drive care este 8km in afara orasului pe o sosea ca in palma, ci o sa-l duc prin oras cum merg in mod normal. Ceea ce ar fi trebuit sa fac cand am facut prima data test-drive cu gandul sa cumpar masina.
                            BV26CAT
                            Senior Member
                            Last edited by BV26CAT; 23-12-13, 11:20.

                            Comment


                            • #44
                              Astazi am intalnit si eu o specie de a carei existenta auzisem doar de la altii, si pe care sincer sa fiu speram sa o evit cat mai mult timp posibil: animalul care deschide usa masinii fara sa-i pese ce se afla in dreapta/stanga. Si care odata proptit in usa celui de langa mai impinge putin doar doar isi face loc. M-am uitat la usa lui, vopsea pe margine nu mai avea in multe locuri, semn ca nu e prima data cand face asa ceva. Ce sa-i faci. Daca nu l-a educat mama lui in cei 7 ani de acasa asa o sa ramana din pacate. De acum incolo dupa ce parchez masina la servici o sa mai astept 5 minute pana se ocupa si locul de langa mine. Macar daca o loveste iarasi sa fiu si eu de fata.

                              In rest ... 5600 km la bord si sunt multumit de masina:
                              - bataia de pe partea dreapta e tot acolo dar nu s-a mai agravat in ultima vreme. Zona de oras in care ma invart are drumuri destul de bune fata de alte zone, asa ca reusesc sa evit "capcanele". Iar senzatia pe care o am e ca si daca e ceva pe acolo, nu e de la caseta de directie.
                              - consumul mediu in oras e undeva pe la 9.6. Probabil as putea scoate un 9% lejer, daca nu chiar 8.5 dar nu ma intereseaza. Distractia compenseaza litrul ala in plus cu varf si indesat.
                              - vopseaua rezista deocamdata. La spalatorii nu-i las sa o stearga, chiar daca mai raman unele pete macar nu se zgarie de la pieile alea pline de nisip.
                              - nu am nici un greieras nou
                              - in general mi se pare ca degradarea masinii s-a oprit undeva pe la 2500km. Majoritatea lucrurilor care m-au deranjat au aparut pana la km aia. Dupa aia...s-a stabilizat si sper sa ramana asa cat mai mult timp.

                              Comment


                              • #45
                                Eu parchez pe doua locuri si cat mai departe de intrare, tocmai sa se mai trezeasca unu si altul sa deschida usa in masina.
                                Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                                Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                                Comment

                                Working...
                                X