BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Luneta e de sticla sau plexiglas? Daca e plexiglas (ca la generatia mea) nu se va pune bine folia.

    E OK cu micro-polish. Si eu i-am facut la a mea la fiecare sealant.

    Folie pe faruri de protectie sau de colorare?
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #17
      Am citit ca la modelul nou e sticla.
      Pentru varianta cu plexi exista o varianta, mai scumpita, dar exista
      http://www.solarplexius.com/order.aspx

      Comment


      • #18
        Ii de sticla bucata aia de luneta. Oricum daca o sa pun si pe luneta o sa aleg transparenta cat mai mare. Cea de pe faruri e doar de protectie, nu e colorata.

        Comment


        • #19
          Bun asa, ma gandeam sa nu o inegresti prea de tot.

          De ex, si la folie, eu as pune ceva spre ciocolatiu, nu negru.
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #20
            Sincer nu inteleg agitatia asta exagerata in ceea ce priveste vopseaua . Atat timp cat traim intr-o tara unde masinile primesc dungi orizontale cu cheia de la toti binevoitorii de pe strada ...in care locurile de parcare sunt exact cat latimea masinii si unde toti, cand coboara in parcare, dau usa in laturi cu piciorul, in care toate drumurile sunt "asezonate" cu pietris si pietre ,in care iarna se arunca pe strada ditai bolovanii pentru deszapezire si in care spaltoriile auto folosesc metode demne de evul mediu.
            Poti sa ai tu vopseaua de pe tancurile Panzer ca tot o sa se umple de urme.
            Alt lucru pe care nu il pot intelege este ingroparea a sute si sute de RON in polish-uri , solutii ..sealant-uri si alte balarii . Pai cu banii care ii dai pe astea odata la 2 ani iti revopsesti integral masina cu vopsea pe baza de plumb sau alte metale...dupa preferinta.
            Intradevar..instalatia de climatizare este un fiasco total insa celelate minusuri enumerate de tine mi se par exagerate :
            -Parbrizul nu se zgarie asa usor..deci ori esti ghinionist ori asa a venit masina caz in care tu trebuia sa observi.
            -Directia este corecta si mult superioara altor modele din aceeasi clasa iar per total dinamica masinii este foarte buna.
            -Plasticul manerelor usilor din spate ....really...nici nu mai comentez.
            -"masina arata mult mai dinamica decat e de fapt" - calc-o si tu pe coada mai tare ... schimba la 5-6000 rpm si atunci sa vezi cat de dinamica este masina . Cand schimbi la 2-3000 normal ca zici ca e mort ..vorbim totusi de un aspirat nu de un turbo. NU iti fieteama ...tine motorul ...nu il mai menaja degeaba ca pierzi tot farmecul Honda.

            Ca si incheiere vreau sa te felicit pentru alegerea facuta si sa nu crezi ca sunt un fanatic care apar Honda doar ca am si eu una. Toate minusurile care le-am descoperit le-am scris si eu pe thread-ul meu dar totusi imi pare rau ca in prima ora la volanul unei Honda ai avut timp sa vezi numai minusurile. De oicei etapa asta vine in timp ...dupa ce trece nebunia aia intiala. Eu am masina de aproape 1 an de zile si pe langa minusurile observate si relatate am ramas cu faptul ca ma face sa zambesc de fiecare data cand ma urc in ea si nu trece o zi in care sa nu ma uit la masina si sa zic : " Ba .... ce bine ca mi-am luat Honda "
            '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Black (a.k.a. Vader)

            Comment


            • #21
              Pentru parbriz recomand sa incerci o solutie pe care eu am cumparat-o de la colegul Wagner:



              E un fel de sealant pentru geamuri.

              @Neghinitzza - masina mea se apropie de 6 ani si toti zic de vopsea ca arata excelent pentru anii ei. E sarita in cateva punctulete, dar nu are uzura normala, si eu cred ca sealantul conteaza.
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #22
                Eu o sa merg pe alt drum.
                Casco : pentru toti cretinii de pe strada.
                O data la 2 ani revopsire totala pe casco .
                Fara niciun sealant , crema, ceara sau polish.
                Facem calculul dupa 6 ani si vedem care e mai castigat.

                Originally posted by ticker View Post
                Pentru parbriz recomand sa incerci o solutie pe care eu am cumparat-o de la colegul Wagner:



                E un fel de sealant pentru geamuri.

                @Neghinitzza - masina mea se apropie de 6 ani si toti zic de vopsea ca arata excelent pentru anii ei. E sarita in cateva punctulete, dar nu are uzura normala, si eu cred ca sealantul conteaza.
                '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Black (a.k.a. Vader)

                Comment


                • #23
                  Produsele de detailing nu sunt chiar asa scumpe. In plus, daca le folosesti, masina va arata bine pe tot parcursul anului, nu doar din 2 in 2 ani Ca sa nu mai zic ca si aia cu vopsitul integral nu e chiar asa de simplu.
                  I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                  My cars:

                  '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                  '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                  '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                  '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                  EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                  EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                  EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                  EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                  EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                  EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                  Comment


                  • #24
                    Atata timp cat vezi alte masini de alta marca cu aceeasi culoare mult hulita ca foarte sensibila si care sunt vechi de 2-3 ani SI ARATA IMPECABIL si nu au nici 5% din zgarieturile pe care le am eu DUPA O SINGURA SPALARE e normal sa-mi pun intrebari. Dar am terminat cu capitolul asta, o sa fac probabil un sealant si o sa vad cum se comporta. Daca nu o las asa si o sa ii dau un lac mai rezistent anul viitor prin vara. Oricum, nu mi se pare exagerat sa am pretentii sa tina cat de cat vopseaua daca nu e agresata. Nu am pretentia sa nu se zgarie cu cheia, as fi absurd, dar la o utilizare normala ar trebui sa reziste. Ceea ce nu se intampla.
                    - cand am luat masina soarele era dupa nori si nu am vazut parbrizul. De fapt si acum se vad zgarieturile doar daca e soarele in fata. Sunt 100% ca nu asa a fost de la inceput, probabil pe drum am luat ceva firisoare de nisip si avand in vedere ca a trebuit sa folosesc stergatoarele la greu, sigur de acolo s-a zgariat. Probabil e si ghinionul de vina...
                    - dinamica masinii e ok deocamdata, puntea aia spate se vede clar ca nu e independenta, poti sa umpli bucsele alea cu ce vrei tu... dar ma rog, poate numai eu observ ca spatele se misca mai mult decat ar fi normal. Ca si motor am mai zis, e foarte fain peste 3500 de ture. Inca nu am ajuns peste 5000 si nici nu am accelerat la maxim sa vad reprizele. Nu am decat 600 de km si nu vreau sa o fortez prea tare de la inceput.
                    - directia pe ploaie nu mi-a dat absolut deloc incredere in masina.
                    Si sa stii ca as mai putea baga cateva pe care nu le-am zis: pedala de ambreiaj a inceput sa faca un zgomot ciudat de la primul drum. Nu scartaie dar se aude ca si cum ceva face "click". Sa nu apas eu corect pedala?
                    Si mai am un greieras in usa mea, care isi face simtit glasul pe drum accidentat. Ceea ce e bine e ca nu-si uneste glasul cu cel de-al doilea care e undeva in pasajul de deasupra usii. Cel de-al doilea incepe la 4000 de ture. Partea buna e ca drumurile pe care ajung la 4000 sunt in stare acceptabila si cei doi nu apuca sa faca concert...
                    Una peste alta masina e incredibila si imi place foarte mult. Nu regret absolut deloc alegera facuta. Dar sunt lucruri care cred ca ar fi putut fi proiectate/testate mult mai bine si ar fi adus satisfactie marita utilizatorului.

                    Comment


                    • #25
                      Cred ca sunt eu miserupist:
                      -vopseaua nu ma deranjeaza...chiar mi se rupe..poate sa se zgarie cat vrea atat timp cat nu rugineste.
                      -greieri nu am ...sau nu aud
                      -am mers pe ploaie cu viteza mare si nu am avut nici macar odata senzatia de nesiguranta
                      -pedalele merg toate fara sa scartaie
                      -asteapta sa vina iarna si sa vezi atunci zgarieturi si parbrize zgariate.
                      La orice alta masina o sa gasesti minusuri. Orice model mlasa loc de imbunatatire.

                      PS:climatizarea inca ma enerveaza



                      -
                      '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Black (a.k.a. Vader)

                      Comment


                      • #26
                        Daca e "click" la pedala atunci de de la Cruise Control (mecanismul de dezactivare la apasarea pedalei).
                        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Nu cred ca e de acolo. Ma rog, e simplu de verficat: vezi daca momentul clicului coincide cu dezactivarea CC-ului.
                          E totusi penibil pentru Honda sa nu fi remediat nici macar la modelul nou celebrul scartaito-clic al pedalei de ambreiaj. Pentru asta macar, ar trebui aruncate oua crude pe parbrizul aluia care a proiectat asa ceva .

                          Si da, parbrizul de zgarie mai usor ca la alte marci. Nu-mi dau seamna daca din cauza materialului mai prost din care o fi facut (desi nu cred) sau din cauza profilului aerodinamic si al faptului ca parbrizul pe Civic are suprafata mai mare si este mai inclinat ca la alte modele compacte.
                          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                          Comment


                          • #28
                            Am cumparat ceara solida Sonax Paintwork Gloss in incercarea de a scapa de grija zgarieturilor fine. Azi am probat pe o aripa a batranului 206 si rezultatul a fost mai mult decat multumitor. Suprafata e mult mai alunecoasa iar apa formeaza picaturi ca cele de roua si se scurge fara urme. In weekend daca vremea imi va permite, o sa spal Honda si o ceruiesc toata. E foarte simplu si nu cred ca imi va lua mai mult de 3-4 ore cu tot cu spalat. Pe cutie scrie ca se recomanda refacerea protectiei odata la sase luni. Chiar sunt curios cat o sa tina.

                            Comment


                            • #29
                              Inainte sa te apuci de dat cu ceara, incearca sa faci o decontaminare completa.
                              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                              Comment


                              • #30
                                Nu vreau sa-i fac polish deocamdata. Daca reusesc sa o pastrez in starea actuala ma declar multumit. M-am gandit sa o dau acum cu ceara sa vad cum se comporta, si daca trece iarna cu bine la primavara fac un polish si dau un sealant cu polimeri.

                                Comment

                                Working...
                                X