BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FN1/FK2 stock merg pana la 6900, nu 6700
    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

    Comment


    • Azi dimineata am patit un lucru ciudat. Intrarea unde las eu masina e putin in panta, si trebuie sa dau cu spatele ca sa ies in drum. Masina are un fel de asistenta la pornirea in panta/rampa in sensul ca tine masina pe loc pana cand incepe sa prinda ambreiajul. De data asta insa cand am accelerat si am dat drumul la ambreiaj, in loc sa plec de pe loc s-a auzit un huruit metalic cand am ridicat ambreiajul si am ramas pe loc. Eram cu ambreiajul aproape ridicat complet, apasam acceleratia si se comporta ca si cum era pe liber. Am apasat inca o data pe ambreiaj, fara sa umblu la schimbatorul de viteze, am ridicat pedala si am plecat normal. Am bagat din nou in marsarier ca sa fiu sigur ca "intrase" si am mai incercat de cateva ori. A mai huruit putin dar a plecat de fiecare data de pe loc.
      In rest...nu am absolut nimic de reclamat. Troncaneala de pe fata a devenit aproape insesizabila odata cu aparitia caldurii, sigur nu e nimic grav gen caseta de directie cu probleme. Asa ca o mai las in pace.

      Comment


      • Sambata am iesit cu familia la o plimbare pana la strand la Szeged, si fiind caldura mare am zis sa incerc si eu climatronicul. Pana acum puneam clima pe manual, pe 24-25 de grade, cu ventilatia la minim si cu directionarea aerului fata + picioare sau parbriz + picioare. Acum am pus pentru inceput 26 de grade (afara erau 30) si pe AUTO. L-am lasat sa isi faca damblaua o perioada ca sa vad cum functioneaza. Are un fel de ciclu care se repeta.
        - directionare pe gurile din fata, cu 3 liniute la ventilatie
        - directionare pe gurile din fata, cu 2 liniute la ventilatie
        - directionarea fata + picioare cu ventilatorul la o treapta.
        Prima parte nu pot sa o suport deloc. Mi se pare ca baga rece mai ales in bucata asta, iar pe treapta a treia chiar sufla tare in fata. Nu am stat foarte mult cu climatronicul pornit, a apucat sa faca vreo 3 serii de genul celei de mai sus, suficient ca sa incep sa simt durere la frunte. Asa ca am trecut la varianta mea, directionare fata + picioare si ventilatia la minim.
        So...gresesc eu ceva? La voi cum se comporta climatronicul asta?

        Comment


        • Climatizarea automata, zis-a si "climatronic" este constituita dintr-un sistem de climatizare, aer, aer conditionat si aer cald, dupa caz, impreuna cu mai multi senzori de temperatura, amplasati prin mai multe locuri din masina, pentru a trimite catre computerul sistemului nivelul de temperatura din habitaclu si in functie de acesta sa porneasc/opreasca aerul cald/rece/conditionat, dupa cum alegi tu temperatura, si asta automat.
          O alta reglare, manuala de asta data, pe care o poti face este sa inchizi/deschizi/orientezi clapetele de acces a fluxului de aer astfel trimis de sistem in habitaclu, si...cam atat.
          In principiu, daca alegi temperatura si deschizi toate clapetele si lasi sistemul sa lucreze, iti va introduce aer in habitaclu, in asa fel incat sa ai peste tot temperatura aleasa, fluxul de aer fiind dirijat automat unde este nevoie.
          Astfel, nu ai de facut nimic altceva decat sa reglezi temperatura optima care iti convine, fie zi, noapte, vara, iarna, etc.
          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

          Comment


          • Ventilatia pe minim e cea mai ineficienta solutie.
            Ambele masini la mine au climatizarea pe auto dintotdeauna, niciodata nu am simtit nevoia sa ajustez ceva manual.

            Comment


            • Originally posted by BV26CAT View Post
              Sambata am iesit cu familia la o plimbare pana la strand la Szeged, si fiind caldura mare am zis sa incerc si eu climatronicul. Pana acum puneam clima pe manual, pe 24-25 de grade, cu ventilatia la minim si cu directionarea aerului fata + picioare sau parbriz + picioare. Acum am pus pentru inceput 26 de grade (afara erau 30) si pe AUTO. L-am lasat sa isi faca damblaua o perioada ca sa vad cum functioneaza. Are un fel de ciclu care se repeta.
              - directionare pe gurile din fata, cu 3 liniute la ventilatie
              - directionare pe gurile din fata, cu 2 liniute la ventilatie
              - directionarea fata + picioare cu ventilatorul la o treapta.
              Prima parte nu pot sa o suport deloc. Mi se pare ca baga rece mai ales in bucata asta, iar pe treapta a treia chiar sufla tare in fata. Nu am stat foarte mult cu climatronicul pornit, a apucat sa faca vreo 3 serii de genul celei de mai sus, suficient ca sa incep sa simt durere la frunte. Asa ca am trecut la varianta mea, directionare fata + picioare si ventilatia la minim.
              So...gresesc eu ceva? La voi cum se comporta climatronicul asta?
              Daca te deranjeaza aerul conditionat - si pe mine ma deranjeaza, dar mai ales pe doamna Delphi - atunci poti incerca sa pui numai pe dezaburire, si sa reduci la doua liniute aerul conditionat. Poti sa setezi la inceput temperatura cu trei grade sub cea exterioara, pe urma, dupa cateva minute, patru, cinci, sub temperatura exterioara. In felul asta, racesti masina intr-un timp mai indelungat, dar nu-ti sufla in fata, nu bate vantul in masina, si "nu-ti deranjeaza freza". Pe mine cel putin, ma enerveaza sa-mi ravaseasca parul.
              Last edited by Delphi; 15-06-15, 20:45.
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • 18000 km si:
                Am trecut de prima revizie, 1100 RON la AutoKlass Timisoara pe urmatoarele:
                - ulei original Honda 0W20
                - filtru ulei
                - filtru aer
                - filtru polen
                - igienizare instalatie clima
                Am avut la mine si un set de aparatori de noroi pentru partea spate pe care nu ma incumetasem sa le montez singur. Le-au pus sus si a fost din partea casei. Multumesc frumos. Ma declar multumit si de pret si de modul in care am fost tratat.

                Cum se prezinta masina la kilometrii astia:
                - troncane de toata frumusetea toata fata.
                BV26CAT ma scuzi ca te intreb, dar la revizia de anul trecut nu le-ai atras atentia sa verifice in garantie si troncaniturile de pe fata ? Nu cred ca este bine pentru masina sa mergi in continuare cu eventuale uzuri in flanse, amortizoare sau caseta de directie, atata timp cat toate se pot inlocui gratuit in garantie. Chiar sunt curios de unde provin troncaniturile in cazul masinii tale.

                Comment


                • Au verificat deja de doua ori. De fiecare data verdictul a fost acelasi: e doar in imaginatia mea. Masina nu are absolut nimic. Sincer sa fiu in momentul de fata nu ma deranjeaza absolut deloc, nu stiu din ce cauza caldura estompeaza aproape total bataia. Nu am acum timp de pierdut prin service.

                  Comment


                  • Intaresc cele spuse de Delphi legate de aerul conditionat din civic 5d, doar asa e suportabil. Am de spus multe cuvinte urate despre cel care a testat si gandit aerul conditionat pentru masina asta, dar am sa le spun la mine pe topic.

                    Comment


                    • Aerul ala e facut sa poata face fata oriunde, aici pare sa fie prea puternic, dar credeti-ma la ce calduri de 115-120 grade Fahrenheit (I shit you not) vad eu de fiecare data cand merg sa-mi vizitez familia in Texas, mai bine sa fie prea puternic decat prea slab.

                      Comment


                      • Io nu stau in Texas. Si nici nu am calduri din alea ingrozitoare. Oricum, pentru mine modul AUTO nu e potrivit pe timpul verii. Ceea ce ma deranjeaza e ca vad ca la altii s-a putut proiecta altfel sistemul asta. Nu e nici o problema, cu ventilatia la minim pot folosi climatizarea si sunt multumit de rezultat.

                        Comment


                        • Uite, ca sa fiu foarte sincer, mie asta imi pare rau: ca nu stau in Texas.
                          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                          Comment


                          • Originally posted by Delphi View Post
                            Uite, ca sa fiu foarte sincer, mie asta imi pare rau: ca nu stau in Texas.
                            Ti-as recomanda mai degraba sa-ti para foarte rau ca nu stai in Montevideo.

                            Comment


                            • Nope:

                              https://www.youtube.com/watch?v=GMk208Op1Jc

                              http://www.metrolyrics.com/texas-lyrics-chris-rea.html
                              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                              Comment


                              • https://www.youtube.com/watch?v=P2uD35YDHbg

                                Comment

                                Working...
                                X