BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Din ciclul "masinile sunt de doua tipuri, cele care au fost lovite si cele care urmeaza sa fie"... azi am intrat in prima categorie. N-are rost sa intru in detalii, am o infundatura de carlig in spoilerul spate. Sotia a dat cu spatele in parcarea supraaglomerata de la firma noastra, camera era murdara si nu se vedea foarte bine, si cand a facut "poc" era din pacate in carligul unei Toyote din 1975. Tare ma indoiesc ca ar putea tracta ceva legat de carligul ala, s-ar rupe in doua la cat de ruginita e. Asta e, s-a intamplat, reparatia pe CASCO iese total din discutie pentru ca filozofia mea legata de CASCO e doar pentru avarii grave. Adica am 600 eur fransiza.
    Deocamdata nu ma grabesc cu reparatia. Nu de alta dar la cum se parcheaza la noi la firma nu m-ar mira sa mai urmeze evenimente de genul celui de astazi...

    Comment


    • #92
      Mi se pare cam mare 600 eur fransiza ma intrebi cat ai casco si de ce il ai pana la urma daca chiar e atat fransiza. Spoiler e undeva la 12 mil oem

      Comment


      • #93
        Sunt in al doilea an de CASCO si platesc 1600 ron pe an. Anul trecut am avut fransiza de 150 eur si am platit in jur de 2800 ron. Anul asta am vrut sa imi vopsesc capota pe CASCO inainte sa reinoiesc contractul dar mi s-ar fi dublat aproape prima. Asa ca la ce bun sa platesc prima mare si fransiza mica? Cu banii pe care ii salvam cu fransiza asta mare puteam sa imi vopsesc capota linistit la vara, fara sa imi creasca prima anul viitor. Considerand ca in 18 ani de condus nu am lovit niciodata masina mi s-a parut normal sa ma apar doar de accidente grave cu CASCO asta. Nu sunt genul care ca repare fiecare zgarietura si dupa aia sa schimbe firma la care e asigurat.
        Last edited by BV26CAT; 26-02-15, 21:59.

        Comment


        • #94
          Este doar infundat sau crapat/rupt? Daca este doar infundat poti incerca sa-l impingi inapoi incalzindu-l.
          BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

          Comment


          • #95
            Nu pare crapat, si nici infundat nu e. O sa pun o poza mai incolo, e practic ras un strat subtire si adunata partea aia intr-o portiune mai ridicata decat restul spoilerului.

            Comment


            • #96
              Am o nelamurire legata de sistemul de avertizare a presiunii scazute in roti. E a doua oara cand ma trezesc cu 1.6 pe roata stanga fata, am mers peste 200 km de la ultima umflare roti + initializare sistem, si nu am nici o avertizare in bord. Diseara le umflu pe toate, fac initializare dupa care dezumflu una din ele la 1.5 si fac o proba. Daca o sa obtin avertizare inseamna ca situatia actuala in care suspectez o pana lenta nu e detectabila de sistemul pe care il am eu.

              Comment


              • #97
                Sistemul tău nu se bazează pe măsurarea presiunii din anvelope ci interpretează niște informații luate de la senzorii de ABS.
                I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                My cars:

                '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                Comment


                • #98
                  Stiu asta. Acum ma gandeam ca probabil jantele mele au o oarecare influenta, nefiind originale Honda. Au 5 x 114,3 si ET in marjele Honda, dar poate mai sunt alti parametri care nu sunt OK.

                  Comment


                  • #99
                    Pe orice masina indiferent ca foloseste senzorul ABS sau senzori in valva sistemul avertizeaza cand presiunea scade cu 25 % . Deci dai ai 2.2 ( parca atat e recomdat pe Civic ) vei primi atentionarea cand scade la 1.6 .
                    La Civic sistemul folosindu-se de senzorul ABS functioneaza chiar si cu alt rand de roti . La alte masini avand senzor in janta functioneaza doar cu cele originale.

                    Comment


                    • La sistemul cu senzori īn jante poți stabili tu nivelul de alarmă, nu neapărat īn procente ci chiar īn valori de presiune s-au temperatură. Īn plus, am 2 nivele de alarmă pentru fiecare dintre caracteristici (presiune și temperatură). Nu toate sistemele sunt la fel. Al meu TPMS poate fi setat exact cum am scris.
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • Bine, mai fac o proba maine, initializez la 2.2 si dupa aia scad la 1.4. Si cu asta sigur depasesc cei 25%.

                        Comment


                        • Am observat un lucru ciudat: cu farurile pe pozita 0 si doar cu soferul + copilul pe locul din spate, lumina bate foarte deranjant (sus) pentru cei din fata. Am vazut masina venind seara pe un bulevard si e diferenta mare de tot intre cum lumineaza a noastra si celelalte masini. Mai primisem eu si inainte flashuri desi eram cu faza scurta, si mai citisem si pe alte forumuri ca se intampla lucrul asta, dar pana sa nu vad cu ochii mei nu am crezut. Acum le-am mutat pe pozitia 1, si cand o sa am drum pe la service o sa-i rog sa verifice daca sunt reglate bine.

                          Comment


                          • mda... boala de civic. si e diferenta are intre pozitia 0 si 1...
                            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by BV26CAT View Post
                              Am observat un lucru ciudat: cu farurile pe pozita 0 si doar cu soferul + copilul pe locul din spate, lumina bate foarte deranjant (sus) pentru cei din fata. Am vazut masina venind seara pe un bulevard si e diferenta mare de tot intre cum lumineaza a noastra si celelalte masini. Mai primisem eu si inainte flashuri desi eram cu faza scurta, si mai citisem si pe alte forumuri ca se intampla lucrul asta, dar pana sa nu vad cu ochii mei nu am crezut. Acum le-am mutat pe pozitia 1, si cand o sa am drum pe la service o sa-i rog sa verifice daca sunt reglate bine.
                              Lucrul asta l-am patit si cu CR-V. Ciudat este ca doar in tara am primit flashuri (unii au si claxonat indignati)...
                              '14 Honda CR-V 1.6 i-DTEC Elegance 2WD, Passion Red Pearl

                              Comment


                              • Am verificat de curiozitate nivelul uleiului (am 11.000km de la revizie) si am constatat ca a scazut. Atazez pozele pentru exemplificare. Nu stiu cat a consumat, as estima un 250-300ml dar nu stiu cat este intre maxim si minim. Din cate am tot citit, consumul de ulei se explica prin utilizarea motorului in zona de VTEC. N-am exagerat cu asta dar i-am si dat de multe ori. Nu stiu daca e un consum mare, nu ma gandesc sa schimb tipul uleiului la urmatoarea revizie. Daca la 15.000 o sa ajung cu el la jumatatea jojei ma declar multumit.


                                Attached Files
                                Last edited by BV26CAT; 15-04-15, 17:59.

                                Comment

                                Working...
                                X