Merci de info!
Tot la maxim 10000km vreau sa fac si eu schimburile de ulei. Am vazut ca uleiul Total Quartz Energy 9000 0W-30 corespunde cu specificatiile din manualul masinii (ACEA A3/B4), sper ca pretul foarte bun sa nu se reflecte cumva in calitatea lui...
BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl
Collapse
X
-
Originally posted by Crispo View PostSalut!
Ceva pareri despre ulei? Ma uitam si eu la acest ulei pentru urmatorul schimb si vroiam sa vad daca e o alegere potrivita Liqui Molly 0w30.
Ceea ce am de gand sa fac in viitorul apropiat e sa trec pe shimburi facute la maxim 10.000k cu un ulei mai ieftin dar zic de calitate (Total Quartz Energy 9000 0W-30).Last edited by BV26CAT; 29-07-17, 16:24.
Leave a comment:
-
Originally posted by botz View PostSalut ,
Intrebare : cate randuri de placute ai schimbat pana acum ? Te intreb caci am ajuns deja la 40000 de km iar la Asko mi-au spus sa mai stau linistit inca minim 10000 pana la primul schimb in conditiile in care eu merg maxim 10% din timp prin oras .
Uite si o poza: mie cele de pe fata mi se par uzate. Ca spatele mai mergea 20.000.
Leave a comment:
-
Salut,
Eu am un Tourer cu A/T.
Am aproape 54.000 km cu placutele originale.
Masina este folosita in oras (Bucuresti) in medie 100-140 km/saptamana insa cei mai multi km sunt in afara orasului.
Asa cum zice si @richie - depinde cum conduci.
In afara orasului eu conduc mai repede dar nu agresiv.
In vreo luna urmeaza revizia la ASKO si mai mult ca sigur ca le voi schimba si eu (le am cumparate deja).
Leave a comment:
-
Depinde cum folosesti masina, poti schimba placutele si la fiecare 10 mii km
Leave a comment:
-
Salut ,
Intrebare : cate randuri de placute ai schimbat pana acum ? Te intreb caci am ajuns deja la 40000 de km iar la Asko mi-au spus sa mai stau linistit inca minim 10000 pana la primul schimb in conditiile in care eu merg maxim 10% din timp prin oras .
Leave a comment:
-
Am facut si revizia (68.000km), am schimbat urmatoarele:
- ulei (am trecut pe Liqui Moly 0w30 full sintetic). Este ACEA A3, exact ceea ce am cautat.
- filtru ulei (MANN)
- placute frana fata/spate (ATE)
M-am speriat putin cand am vazut placutele de frana date jos, cred ca mai aveau 2mm si ajungeam la fier cu ele. Data viitoare le schimb mai din timp.
Pentru prima data nu m-am dus la reprezentanta, am fost la un service din Timisoara numit Pit Stop, si am fost foarte multumit de cum s-au miscat. Am stat langa masina tot timpul si pustiul meu de 4 ani s-a distrat de minune.
Am platit 150 RON manopera pentru schimbul de placute si 50 RON schimbul de ulei. Filtrul de aer si cel de polen le-am schimbat singur.
Iar dupa un drum in afara de 900km cu noul ulei pot doar sa spun ca "it feels right". Nu mi se pare ca urca mai greu in ture decat cu 0w20, consumul de benzina a fost la fel ca inainte, iar sunetul motorului peste 4000 ma linisteste. Nu e deloc metalic. Daca il consuma si pe asta sau nu o sa pot sa zic mai multe dupa concediu, cand voi avea facuti cu el in jur de 3500km. Oricum...am un bidon de 1L pe care l-am cumparat preventiv.
Mai am in plan sa montez odata paravanturile macar pentru usile din fata, si sa incerc sa pun un Chromecast pe intrarea camerei de mers inapoi ca sa pot sa fac mirroring la telefon pe IMID display. Am vazut undeva un tutorial si nu pare mare lucru.
Leave a comment:
-
sigur il papa si nu ai scurgeri?
Pana la 170k km nu mi-a consumat un gram de ulei, dupa care am inceput sa pun cate 1l la fiecare 10k km. Tot honda 0w20 pe accord cu1 at.
Acasa parchez in subteran si pe jos am vopsea epoxidica, se vede imediat si o picatura de apa,dar de ulei. Nu am vazut niciodata o picatura de ulei.
La revizia de 180k km Alin a gasit ca am scurgeri la un simering la arborele cotit(motorul era curat, doar un scut lateral de plastic se vedea ca e stropit de ulei), am ajuns la 190k si nu am mai completat nimic.
totusi tot timpul am schimbat uleiul la 10k km.
Leave a comment:
-
Originally posted by InjectoR View Post….despre ce a fost aceasta postare???
Si despre ce sa faci in situatia asta. Nu trebuie neaparat trase concluzii pripite. Doar nu va asteptati la minuni de la un ulei "eco".
Leave a comment:
-
Deci faza cu consum 0 ml pana la 10k km o confirm si eu de 3 ori. Odata cu uleiul original, a doua oara cu nu se stie marca dar 5w40 si a treia oara cu 0w20 castrol edge professional H editia veche fara titanium. In toate 3 cazuri nivelul uleiului a ramas acelasi pana fix 10k km dupa care pana in 16k km a consumat de la nivelul maxim al jojei la nivelul de mijloc al marcajelor min-max. Ce s-a intamplat a patra oara? Am pus ulei 0w20 castrol edge professional H dar editia noua cu titanium. De cand am primit bidoanele din Anglia de la coxmotorparts am fost sceptic la cat de subtire este fata de cel precedent. Am avut din pacate mare dreptate.. in 2,5k km consumul a fost de 400ml moment in care m-am hotarat sa il dau afara si sa pun motul 5w30. Ce s-a intamplat cu motul? Am facut cu el aprox 2k km fara consum dupa care am mers cand m-am intors din Italia pe autostrata un pic mai alert 160-180 km/ h aprox 100 km. Ajuns acasa a doua zi la verificarea nivelului constat lipsa 200-300 ml. Dupa aceasta faza a monitorizat la fiecare cateva zile nivelul aprox 1k km si consumul este 0.
Am spus-o de cateva ori ca cu interval revizii activ nu reusesc eu in Germania sa fac mai mult de 16-17k km. Sunt colegi pe forum cu masina cumparata din Germania si folosita in Timisoara si la 12 k km, blink necesita schimb ulei. Eu am discutat cu reprezentantul de vanzari de aici si zice ca Romania este tara cu drumuri grele, adica necesita schimbul de ulei la 10 k km sau 6 luni de zile. Dar "cineva", nu zicem cine nu recunoaste asta si lasa asa. Cum sa zicem la client asa ca mai vindem prin parti Honda.
Trageti concluziile singuri, eu doar mi-am spus parerea!!!
Leave a comment:
-
Originally posted by BV26CAT View PostDeci ne mai calmam putin, nu am stricat nici motorul, nu am cred nici o problema cu masina, singura problema e uleiul Honda.
Ca sa rezumam putin lucrurile
- Iunie 2016 la 50.000km - revizie cu 0w20 original Honda
- inceput de Februarie 2017, dupa aprox 12.000 de la revizie se aprinde indicatorul "check oil level".
De la momentul februarie si pana acum am mai completat aproximativ 1.8L. Iar consumul, de aproximativ doua saptamani s-a oprit complet. Am avut un drum de 800km weekendul trecut in care chiar am mers tare si nu a mancat nimic. Plus drumurile normale facute in oras.
Ceea ce am facut acum diferit fata de reviziile anterioare a fost ca nu am verificat nivelul odata la 2-3 luni. Si asa uleiul meu s-a degradat tot mai mult si m-am trezit cu "check oil level". Daca as fi verificat la fel ca inainte, si sa completez cand ajungea la jumatate, nu ajungeam in situatia asta.
Toate relele au si o parte buna. Am invatat din experienta asta ca uleiul 0w20 de la Honda se subtiaza, sau isi pierde proprietatile in aprox 10.000km. Asta la un stil de condus mai sportiv cu frecvente urcari sus in ture. Probabil 80% din cei care au o masina din asta nu trec frecvent de 3000, si ajung la 6000 odata pe luna. Sau nici macar atat. Pentru acestia e bun uleiul si pt 20.000 km. Alta explicatie pentru oprirea subita a consumului doar cu completare ... nu am.
Ma pregatisem sa trec la 5w30 ACEA A3 de la Liqui Molly. Am uleiul in debara, ma bucur ca nu am apucat sa il bag in motor, saptamana viitoare fac retur si il schimb cu un 0w30 ACEA A3 full sintetic de la acelasi producator.
Sunasem si la reprezentanta si le-am povestit ce am patit, mi-au zis ca se stie de problema asta, ca sunt multe Honde care ajung dintr-o data sa consume ulei fara nici o modificare a conditiilor de exploatare. Si ca ar fi de vina uleiul 0w20 care e prea subtire, si ca recomandarea e sa trec pe 5w30 in cazul asta.
Ei bine, nu cred ca au dreptate. De vina e intr-adevar uleiul, si faptul ca la conditiile noastre de trafic revizia ar trebui facuta maxim la 10.000. Vascozitatea aia de 0w20 e buna. Eu is chiar curios cati dintre cei care au patit faza asta au mai bagat din nou 0w20. Probabil majoritatea au trecut la 5w30. Consumul s-a diminuat, dar oare nu ar fi fost la fel si cu un 0w20 nou?
O sa va povestesc cum se desfasoara aventura 0w30 Liqui Molly
Leave a comment:
-
Deci ne mai calmam putin, nu am stricat nici motorul, nu am cred nici o problema cu masina, singura problema e uleiul Honda.
Ca sa rezumam putin lucrurile
- Iunie 2016 la 50.000km - revizie cu 0w20 original Honda
- inceput de Februarie 2017, dupa aprox 12.000 de la revizie se aprinde indicatorul "check oil level".
De la momentul februarie si pana acum am mai completat aproximativ 1.8L. Iar consumul, de aproximativ doua saptamani s-a oprit complet. Am avut un drum de 800km weekendul trecut in care chiar am mers tare si nu a mancat nimic. Plus drumurile normale facute in oras.
Ceea ce am facut acum diferit fata de reviziile anterioare a fost ca nu am verificat nivelul odata la 2-3 luni. Si asa uleiul meu s-a degradat tot mai mult si m-am trezit cu "check oil level". Daca as fi verificat la fel ca inainte, si sa completez cand ajungea la jumatate, nu ajungeam in situatia asta.
Toate relele au si o parte buna. Am invatat din experienta asta ca uleiul 0w20 de la Honda se subtiaza, sau isi pierde proprietatile in aprox 10.000km. Asta la un stil de condus mai sportiv cu frecvente urcari sus in ture. Probabil 80% din cei care au o masina din asta nu trec frecvent de 3000, si ajung la 6000 odata pe luna. Sau nici macar atat. Pentru acestia e bun uleiul si pt 20.000 km. Alta explicatie pentru oprirea subita a consumului doar cu completare ... nu am.
Ma pregatisem sa trec la 5w30 ACEA A3 de la Liqui Molly. Am uleiul in debara, ma bucur ca nu am apucat sa il bag in motor, saptamana viitoare fac retur si il schimb cu un 0w30 ACEA A3 full sintetic de la acelasi producator.
Sunasem si la reprezentanta si le-am povestit ce am patit, mi-au zis ca se stie de problema asta, ca sunt multe Honde care ajung dintr-o data sa consume ulei fara nici o modificare a conditiilor de exploatare. Si ca ar fi de vina uleiul 0w20 care e prea subtire, si ca recomandarea e sa trec pe 5w30 in cazul asta.
Ei bine, nu cred ca au dreptate. De vina e intr-adevar uleiul, si faptul ca la conditiile noastre de trafic revizia ar trebui facuta maxim la 10.000. Vascozitatea aia de 0w20 e buna. Eu is chiar curios cati dintre cei care au patit faza asta au mai bagat din nou 0w20. Probabil majoritatea au trecut la 5w30. Consumul s-a diminuat, dar oare nu ar fi fost la fel si cu un 0w20 nou?
O sa va povestesc cum se desfasoara aventura 0w30 Liqui Molly
Leave a comment:
-
Originally posted by richie View PostFDul meu cu 0w20 OEM nu consuma niciun strop drept urmare am incetat sa mai iau cate 1L rezerva.
Civicul meu are 80k km, poate ii dai tu mereu ca Daniel in clopot
Leave a comment:
Leave a comment: