BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl
Collapse
X
-
Am depasit putin 15.000 de la ultima revizie, am comandat deja acelasi ulei ca la revizia anterioara (Liqui Molly 0w30). Cred ca acest ulei va fi bagat in motor cat timp voi mai tine masina. Sper sa se produca inca mult timp. Cand am facut revizia am cumparat 5L, saptamana trecuta am completat cu ultimii 2-300ml de pe fundul bidonului, si nivelul e din nou la maxim. Mi se pare un consum de ulei rezonabil pentru 15.000km. Iar motorul merge foarte bine, e deosebit de silentios, urca bine in ture si mi se pare ca se intelege de minune cu uleiul asta.
Am spalat recent masina si am observat ca pe capota, in locurile in care a sarit vopseaua a aparut rugina. Nu ma sperie asta prea tare, o capota gasesc sa schimb peste cativa ani daca se va agrava. Ceea ce nu imi place e ca am observat cateva puncte pe usi, in partile inferioare, unde la fel sunt puncte cu vopsea sarita si rugina in interior. O sa ma trezesc oare peste 3-4 ani ca am o masina impecabila tehnic dar ruginita toata? Din punct de vedere mecanic nu am ce sa ii reprosez. Ii aproape ca noua
Leave a comment:
-
Originally posted by CatalinP View PostMi se pare incredibil sa ai 1.3 bari in anvelope si sa nu observi vizual acest lucru.
La 5D-ul meu 2010 de 2 ori m-a avertizat in 7 ani, si in ambele cazuri au fost holzsuruburi in anvelope.
un singur lucru i-as putea reprosa acestui sistem pasiv, faptul ca nu indica si roata cu probleme, desi e clar ca sistemul stie care anume e aceea.
BV26CAT, daca ai fi avut sistemul activ, cu senzori, te-ai fi plans ca sunt scumpi senzorii pentru al 2-lea set de roti, ca trebuie programati, ca trebuie inlocuiti cand se termina bateria, ca se pot strica la demontarea anvelopelor de pe jante etc.
Leave a comment:
-
Eu am senzori in fiecare roata la BMW,prin care arata si presiunea in anvelope individual.Daca aparent e o chestie faina,sesizezi cu timpul ca e o porcarie sistemul.Acei senzori se pot defecta usor la schimbul de anvelope si costa ceva,asa incat prefer sistemul Honda.Cum spunea cineva mai sus,macar poti sa ai doua seturi de jante iarna/vara fara batai de cap suplimentare.
Leave a comment:
-
Mi se pare incredibil sa ai 1.3 bari in anvelope si sa nu observi vizual acest lucru.
La 5D-ul meu 2010 de 2 ori m-a avertizat in 7 ani, si in ambele cazuri au fost holzsuruburi in anvelope.
un singur lucru i-as putea reprosa acestui sistem pasiv, faptul ca nu indica si roata cu probleme, desi e clar ca sistemul stie care anume e aceea.
BV26CAT, daca ai fi avut sistemul activ, cu senzori, te-ai fi plans ca sunt scumpi senzorii pentru al 2-lea set de roti, ca trebuie programati, ca trebuie inlocuiti cand se termina bateria, ca se pot strica la demontarea anvelopelor de pe jante etc.
Leave a comment:
-
Man, ce zici la final e cum functioneaza sistemul pasiv la Honda. Daca ai o pana se va sesiza.
Daca pui 2.1 in toate si scade treptat in toate la 1.3 nu apare alerta pentru ca nu exista diferenta intre vitezele rotilor.
E un TPMS pasiv.
Pe unele Accord s-a pus si TPMS activ cu senzori in roti care masoara presiunea.
Leave a comment:
-
Originally posted by ticker View PostCand ai presiuni diferite in roti. Daca ai 1.3 in toate TPMS-ul bazat pe diferenta de rotatie (nu senzori activi) nu o sa zica nimic...
Leave a comment:
-
Cand ai presiuni diferite in roti. Daca ai 1.3 in toate TPMS-ul bazat pe diferenta de rotatie (nu senzori activi) nu o sa zica nimic...
Leave a comment:
-
Asa...deci solutia aia pentru depunerile de calcar chiar functioneaza, si inca bine de tot. O recomand din tot sufletul.
Ce nu functioneaza deloc (sau ma rog, nu atunci cand ai nevoie de el) e sistemul de toata jena de monitorizare a presiunii in roti. Azi am verificat la benzinarie si aveam intre 1.3 si 1.6 la toate rotile. Si eu care ma bucuram ca nu mai troncane asa de tare...Honda probabil si-a dat seama ca a cam dat-o in bara si a acoperit bugul asta cu un rand din cartea masinii in care spune ca "sistemul nu functioneaza in cazul in care una sau mai multe roti pierde presiune foarte incet." Pai in plm cand ma avertizeaza? Cand bubuie dintr-o data? Cand iau un ditai cuiul si mi-as da seama ca am pana si fara asa ceva?
In fine, in rest toate bune. Masina merge perfect.
Leave a comment:
-
-
Si eu cred ca va iesi prin metoda decontaminarii. O spun din experienta personala.
Leave a comment:
-
Clay bar, și o și decontaminezi totodată. Mi se pare cel mai sigur și safe.
Leave a comment:
-
-
Din ciclul "si prea multa grija strica" am o mica problema cu vopseaua. Pentru ca nu am sters-o niciodata dupa ce o spalam (de frica sa nu se zgarie), desi ultima clatire la spalatoria cu fise o faceam cu apa dedurizata, am o depunere albicioada pe vopsea (probabil calcarul din apa). Ultimele doua dati cand am spalat-o am sters-o piele dar nu se duce stratul ala albicios. Aveti idee cum as putea sa scap de depunerea aia fara sa fac polish?
Leave a comment:
-
Eu am pus de cateva ori Total Quartz si pare ok. L-am luat si de la Rompetrol, si de la Metro.
Leave a comment:
Leave a comment: