BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Puteai sa patesti si mai rau. La Accord, sub consola centrala (sub unitatea radio) e situat ECU-ul masinii. Chici ce se intampla cand ajunge acolo spuma ? Eu am plans, la propriu, acum cativa ani dupa patania asta.
    Incearca o solutie cu Aerosol si o sa fie OK (eu am folosit asta: http://www.pro-detailing.ro/liqui-mo...-ac-p-734.html)

    Comment


    • Nu se mai afiseaza pe I-MID informatiile legate de consum/viteza medie, temperatura, precum si toate avertizarile gen "usa deschisa". Iar bara de consum instantaneu e decedata si ea. O sa trebuiasca sa dau o fuga pana la dealer, nu pot sa scot borna de la baterie pentru ca are niste marcaje cu vopsea. Sper sa nu fie o consecinta a spumei de igienizat clima. Daca era asa ar fi fost afectat tot displayul. Asa pare doar o eroare de comunicatie cu unul din BCMurile din masina. Sunt curios ce DTCuri are acum active.
      Last edited by BV26CAT; 16-08-15, 23:38.

      Comment


      • Cum adica borna are marcaje cu vopsea si nu o poti demonta. Sper ca nu te gandesti ca poti pierde astfel garantia, ai fi prea exagerat. Scoate borna si reporneste totul. Vezi daca e ceea ce banuiai, sau ceva mai grav.

        Comment


        • Dupa doua saptamani cu 0W30 original Honda nu pot decat sa zic ca sunt extrem de multumit de cum merge motorul. Aveam de foarte mult timp o vibratie la plecare de pe loc, pe care o pusesem pe seama ambreiajului. Ma obisnuisem cu ea in sensul ca nu parea sa creasca in intensitate, iar la reprezentanta nu gasisera nici o problema. De cand am trecut la 0W30, nu mai simt absolut nimic la plecare de pe loc. Nici la cald si nici la rece. Numai daca plec mai tare se mai simte, dac nici pe departe cum era inainte. Stiu ca pare incredibil, si nu am alta explicatie, benzina bag tot de la OMV, altceva nu am schimbat la masina in afara de ulei si filtre. Pur si simplu pleaca foarte lin de pe loc. O sa mai urmaresc comportamentul, dar e cu siguranta o imbunatatire. Iar ca si consum si elasticitate a motorului nu sesizez diferente mari fata de uleiul anterior.
          Displayul I-MID a revenit la viata odata cu scoaterea bornei. Din pacate am pierdut consumul mediu pe primii 31.000km, dar nu-i nimic. Era undeva pe la 7.4
          Last edited by BV26CAT; 26-08-15, 19:53.

          Comment


          • Nu se reseteaza automat la fiecare 10.000 Km acest consum mediu, ca la generatia anterioara?

            Comment


            • A mea se reseteaza la 10.000 km (tot 2012 )

              Comment


              • Tot ce se poate. Eu stau cu alt trip meter pe display pe care il resetez din cand in cand.

                Comment


                • Am vazut asa ceva pe cox si parca ma tenteaza sa iau una. Nu prea imi dau seama cum se prinde pe lateral la usi, daca are ceva magneti sau trebuie sa o bag in interior si sa o prind cu usa.

                  Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1441305084362.jpg
Views:	1
Size:	57.1 KB
ID:	721731

                  Comment


                  • Eu folosesc două, da' mai mici (mai înguste). Sunt ca nişte parasolare, doar că sunt din fâş şi sunt mai late decât parbrizul. Le suprapun şi le prind între portiere şi stâlpi.
                    E drept că maşina nu doarme într-o zonă prea expusă traficului pedestru, că altfel ar trage de ele. Au tras şi aşa o dată, dar au activat alarma (senzorii volumetrici) şi s-au potolit.

                    Modelul de pe Cox aş zice că se prinde pe capătul posterior-superior al portierei, pe care îl îmbracă.
                    '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                    Comment


                    • Am dus azi masina la spalat, in weekend plec la un drum de Fagaras si era cam murdara. Era un Renault Fluence in zona de stergere, o culoare ciudata (ceva intre gri si maro, nici nu stiu cum sa o definesc). Arata incredibil vopseaua, batea soarele pe ea si m-am uitat din toate unghiurile, nu avea aproape nici o zgarietura. De panza de paianjen nu mai zic, doar urme usoare am vazut intr-o parte. L-am intrebat pe proprietar de cand o are si mi-a zis de doi ani si o spala de doua ori pe saptamana. Nu am vazut nici o ciupitura de piatra pe capota. Si nici pe bara fata, desi m-am uitat destul de atent. Se pare ca lacul la Renault ii de calitate buna. Sunt curios oare cat ar costa sa o duc pe a mea doar la o lacuire.
                      La primavara vreau sa imi cumpar un aparat de spalat cu presiune adevarat si sa o spal eu singur.

                      Comment


                      • Nu se merita sa faci lacuire completa la o masina care nu este noua. Toate gaurile din vopsea se astupa si devin mai vizibile decat fara lac. In plus, gaurile sunt zone de unde se va umfla lacul.
                        Daca vrei sa faci ceva cu vopseaua ii aplici o integrala facuta ca la carte.
                        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                        Comment


                        • Originally posted by BV26CAT View Post
                          La primavara vreau sa imi cumpar un aparat de spalat cu presiune adevarat si sa o spal eu singur.
                          Eu spal la furtun si e ok. Un aparat bun e undeva la 800-1000lei

                          Trebuia sa-l intrebi pe nenea cu fluence-u si pe unde merge si cat merge.
                          Iti garantez eu ca daca prinde zapada si antiderapant pe asfalt pe un drum national/european (autostrazi avem putine) face vopseaua aia ferfelite pe capota, bara fata.
                          Daca o flendure prin oras cu 50 la ora normal ca n-are nimic.

                          Eu la accord, sunt destul de multumit de vopsea dupa aproape 9 ani, unde cred ca n-a primit nici un polish ci doar cateva elemente revopsite.
                          Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                          Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                          Comment


                          • Era tanar tipul, pana in 35 de ani. Nu parea genul pensionar care sa mearga numai in oras. Masina pe bune arata impecabil exterior, interior si jante. Interiorul ca si culori si design si materiale nu m-a dat pe spate.

                            Comment


                            • Poate o tinea in garaj si asta conteaza mult la aspectul vopselei.
                              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                              Comment


                              • Pot sa o tin si io pe a mea
                                Daca o spal de doua ori pe saptamana ii varza in doua luni..m

                                Comment

                                Working...
                                X