BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai o luna si ma prezint la revizia de doi ani. Am facut aproape 18.000 km in ultimul an, iar singurul meu semn de intrebare legat de revizia care se apropie este daca sa merg in continuare pe ulei Honda 0W20 sau sa trec la 0W30 si eventual alta marca (Motul). Mi-a consumat in jur de 750 ml in acesti 18.000 km, si citind discutiile legate de ulei de pe forumul asta sunt tot mai tentat sa trec la 0W30.

    In alta ordine de idei tocmai ne-am intors din Thassos, un drum de 2000km cu un consum mediu de 6.5. Doi adulti plus juniorul de 2ani. Avand in vedere ca pe autostrada am mers cam cu 140 pe bord, si nu am avut absolut deloc grija la consum, mi se pare ca am iesit bine pana la final. Intra zgomot de vant pe la ambele oglinzi, cea de la pasager intre 60-80km/h dupa care nu se mai aude, iar a soferului incepe de la 120-130 in sus. Depinde si cum bate vantul . Stiu ca este si un TSB pe tema asta, o sa il listez si il iau cu mine cand ma duc la revizie.

    In rest...cu exceptia locului soferului unde stau in mare masura eu, si am o grija excesiva cu tot ce ating, toate plasticele sunt zgariate. Zona de la praguri + fetele interioare ale usilor + stalpii centrali sunt imbracati cu un plastic ce arata bine dar se zgarie incredibil de usor. Si nici nu se curata foarte bine. In spate unde sta sotia cu copilul, partea interioara a pragului nu mai e neagra oricat o curat. Ca si cum a intrat noroi in porii plasticului si nu mai iese afara. Asta sa fie problema cea mai mare

    Comment


    • Vreau si eu TSB ul. De unde il ai ? De 2 ani ma plang de oglinda din dreapta si nu mi-a fixat-o nimeni.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • Uite-l aici:
        Attached Files

        Comment


        • Consumul de ulei este mic (750ml la 18 000 Km). De ce vrei sa schimbi uleiul? Exista varianta AMSOIL 0w20 sau Castrol 0w30 (se pare ca Honda a inceput o colaborare cu firma Castrol si de aici a rezultat Castrol Proffesional. Eu la VW Passat-diesel al sotiei folosesc de multi ani Castrol si sunt multumit. Este de fapt si recomandarea facuta de la inceput de cei de la VAG.

          Comment


          • Am sunat azi la Autoklass pentru revizie si le-am spus ca as dori sa schimb tipul de ulei de la original Honda la RedLine (0w20 amandoua). Mi-au spus ca politica lor e sa nu lucreze cu piesele clientului si ca nu pot face in conditiile asta. Le-am zis sa comande ei atunci uleiul asta de la furnizorii lor si eu il platesc. Nu se poate, nu e in oferta. Asa ca daca vreau sa fac revizia la ei trebuie sa bag original Honda. Avand in vedere ca anul viitor se termina cu garantia si o sa pot sa ma duc unde vreau eu fara sa risc nimic, ma gandesc sa mai dau o sansa uleiului original Honda si sa ma duc tot la Autoklass la revizie.

            Comment


            • BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

              Poti merge la orice service autorizat RAR si nu pierzi garanția.

              PS: inca o bătaie de joc marca Autoklass. Ar trebui făcut un thread special.
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

              Comment


              • Din cat am dedus eu se pare ca politica asta este consecinta unor experiente mai putin placute cu piese de calitate indoielnica aduse de clienti. In cazul meu nu cred ca se punea problema, RedLine-ul acela era cel putin la acelasi nivel calitativ cu originalul Honda.

                Comment


                • E cam ilegala manevra asta. E o ingadrire a unui drept de-al tau. Nu scrie nicaieri ca pierzi garantia daca nu folosesti piese de la dealer.
                  Cei de la Ford au totusi o solutie "interesanta" - maopera costa dublu la piesele clientului, deci pe total iesi mai scump.
                  '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                  sigpic

                  Comment


                  • Am luat legatura cu o firma care face analiza uleiului uzat. Luni cand ma duc la revizie o sa ii rog sa ia o mostra din ce am acum in motor, si o trimit la firma respectiva. Asa o sa stiu si eu in ce stare mai e originalul Honda dupa aproape 20.000km. O sa postez rezultatul.

                    Comment


                    • super tare, asteptam postarea rezultatului.
                      Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                      … Jazz do it ...

                      Comment


                      • Pana una alta azi am facut revizia de doi ani. I-am intrebat daca se poate baga 0w30 in loc de 0w20 si mi-au zis ca da, dar recomandarea lor e sa bag 0w20. Cu gandul la litrul de ulei consumat am zis ca as vrea sa schimb si sa bag 0w30. Baietii au fost de treaba si au facut cum am cerut eu. Rezultatul:

                        - am o vibratie usoara la ralanti. O simt cand pun piciorul pe pedale sau sprijin mana pe fata usii
                        - bordul intra in rezonanta incepand cu 4000 de ture. E greierasul meu care se manifesta doar pe drumuri rugoase. Acum apare pe drum perfect, de fiecare data cand depasesc turatia aia. Nu facea asa inainte sa schimb uleiul.
                        - vibratia de la peste 4000 se simte si in pedala de acceleratie
                        - motorul e sensibil mai zgomotos peste 4000 si am senzatia ca si urca mai greu in ture
                        - consumul e mai mare cu aprox 0,7-1L la suta
                        Concluzia: saptamana asta mai trebuie sa ma duc la reprezentanta pentru un filtru pe care nu l-au avut. Mai merg doua zile cu uleiul asta si in functie de cum merge ma decid ce fac. In momentul de fata inclin 95% spre a schimba inapoi la 0w20. Asta e, pierd banii de ulei si manopera, dar macar imi recapat masina inapoi asa cum imi placea.

                        LE a doua zi dimineata
                        - nu mai vibreaza nimic. Nici la ralanti si nici in sarcina dupa 4000 de ture
                        - consumul a revenit la normal + max 0.2% dar ieri am mers ff mult cu clima pornita
                        - motorul pare putin mai zgomotos sus in ture, dar nu cu mult.

                        Concluzia:
                        - nu mai postez nimic "la cald" Deocamdata pastrez uleiul asta.
                        Last edited by BV26CAT; 11-08-15, 08:25.

                        Comment


                        • Din seria "nu faceti asta niciodata"...
                          Am vrut acum vreo 3 saptamani sa fac o igienizare preventiva a instalatiei de climatizare si am cumparat un spray cu spuma (Kent Air Co blablabla). Are un tub lung care se introduce in gurile de ventilatie, dupa care se actioneaza spray-ul si se umple tubulatura cu un fel de spuma. Spuma ar trebui sa curete bacteriile din tubulatura dupa care sa se transforme intr-un lichid, sa curete si vaporizatorul si se scurga afara prin tubul de drenaj. Fara sa lase nici o urma.

                          Regret amarnic ceea ce am facut. Spuma aia transformata in lichid nu s-a scurs afara toata. Nu mai pot sa scap de mirosul lichidului. Are un parfum care cred ca a fost conceput sa acopere mirosul degajat de bacteriile din instalatie. Chiar daca nu curata macar te pacaleste cu alt miros. Banuiesc ca o parte s-a lipit de tubulatura, sau poate tubulatura nu e continua pana la iesire si are imbinari unde lichidul ala nenorocit s-a adunat si nu se evapora.

                          Comment


                          • Cica spuma aia s-ar duce putin si in motorul de la ventilatie si l-ar strica.
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • Am folosit si eu asa ceva, dar era alta marca, miros n-am avut totul s-a uscat.
                              DAR spuma se transforma in lichid si incepea sa picure prin diverse locuri in interior…si tare imi era frica sa nu nimereasca si pe unitatea stereo deoarece am introdus din belsug si pe galerii chiar de asupra casetofonului. eu am scapat cu bine dar subscriu si eu ca e o prostie, deoarece galeriile sunt gandite pentru aer nu petru lichid, in cazul meu lichidul s-a scurs pe mocheta.
                              Last edited by InjectoR; 11-08-15, 15:24.
                              Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                              … Jazz do it ...

                              Comment


                              • Si la mine a picurat pe covorasul de cauciuc si nu s-a uscat 3 zile la +35 de grade.
                                Nici nu vreau sa ma gandesc cat costa motorul de la ventilatie.

                                Comment

                                Working...
                                X