Salutare dragi colegi de breasla auto!
Am trecut de la sfarsitul lunii mai , la noul civic ,ciu noul motor de 1,6.Am pastrat culoarea, adica am mers pe alb perlat care mi se pare mie ca avantajeaza silueta actuala si am ales din motive obiective nivelul de echipare Confort.Dupa 5000 de km impresiile s-au sedimentat destul de bine si cred ca nu am gresit continuand sa pastrez marca si tipul de motorizare.Fata de vechiul meu 2,2 masina actuala prezinta o serie de avantaje care sunt de mentionat.Impozitul, confortul in utilizarea zilnica, consumul de combustibil,rafinamentul.Ca puncte in minus,continui sa vorbesc prin comparative cu vechiul model, atitudinea este mai docila , masina e mai lenesa , ruliul este mai mare, plasticele de la interior sunt doar partial mai bune, tapiteria este aceiasi, adica naspa.
Avand in vedere ca am luat masina pt oras si pentru noul membru care a sosit de curand in familie, eu zic ca am facut o alegere corecta.Sportivitatea este pe locul secund, pentru asta ma folosesc de Opel.Sigur ca nu ma pot abtine...o sa mai fac una alta,in special pe partea de suspensie , dar nimic radical, pe partea de soft( cand o sa se poata) si ca aspect interior /exterior.Pana acum nu am ce sa reprosez ,motorului in sine ,cu exceptia zonei de turatie dinaintea intrarii turbinei , care beneficiaza de un mare lag datorita motorului mai mic .In rest se tureaza uniform, are un sound sportiv(pt un diesel), este destul de fasnet, cuplul este ok.Un lucru deranjant este directia care este prea asistata dupa gustul meu iar la viteze mari nu pare sa se ingreuneze suficient.
Viata la interior este placuta,bordul arata ok , mai deranjante sunt comenzile de la climatizare plasate jos si cu butoane meschine, iar ceasurile de bord au niste aparatori ale caror inbinari se sterg greu de praf avand niste unghiuri foarte inchise.Tapiteria arata frumos dar dupa o utilizare scurta incepe sa se albeasca si sa capete un aspect de tocit.Desi au aparut chedere suplimentare care etaseizeaza habitaclul, zgomotul de vant la rulare cu viteze mari este prezent(probabil din cauza oglinzilor mari).
Vizibilitatea in spate este la fel de proasta ca si la modelul precedent,iar faza cu stergatorul nu am inteles-o neam , motiv pt care l-am dat urgent jos. Un lucru bun este ca partea inferioara a lunetei este din sticla asa ca se poate monta folie in mod civilizat.Am instalat o camera pt marsarier si am rezolvat si problema parcarii in locuri stramte.O alta ciudatenie este si deschiderea usilor in doua trepte , chestie care ma irita la culme......cam astea sunt impresiile deocamdata.Va tin la current....
Am trecut de la sfarsitul lunii mai , la noul civic ,ciu noul motor de 1,6.Am pastrat culoarea, adica am mers pe alb perlat care mi se pare mie ca avantajeaza silueta actuala si am ales din motive obiective nivelul de echipare Confort.Dupa 5000 de km impresiile s-au sedimentat destul de bine si cred ca nu am gresit continuand sa pastrez marca si tipul de motorizare.Fata de vechiul meu 2,2 masina actuala prezinta o serie de avantaje care sunt de mentionat.Impozitul, confortul in utilizarea zilnica, consumul de combustibil,rafinamentul.Ca puncte in minus,continui sa vorbesc prin comparative cu vechiul model, atitudinea este mai docila , masina e mai lenesa , ruliul este mai mare, plasticele de la interior sunt doar partial mai bune, tapiteria este aceiasi, adica naspa.
Avand in vedere ca am luat masina pt oras si pentru noul membru care a sosit de curand in familie, eu zic ca am facut o alegere corecta.Sportivitatea este pe locul secund, pentru asta ma folosesc de Opel.Sigur ca nu ma pot abtine...o sa mai fac una alta,in special pe partea de suspensie , dar nimic radical, pe partea de soft( cand o sa se poata) si ca aspect interior /exterior.Pana acum nu am ce sa reprosez ,motorului in sine ,cu exceptia zonei de turatie dinaintea intrarii turbinei , care beneficiaza de un mare lag datorita motorului mai mic .In rest se tureaza uniform, are un sound sportiv(pt un diesel), este destul de fasnet, cuplul este ok.Un lucru deranjant este directia care este prea asistata dupa gustul meu iar la viteze mari nu pare sa se ingreuneze suficient.
Viata la interior este placuta,bordul arata ok , mai deranjante sunt comenzile de la climatizare plasate jos si cu butoane meschine, iar ceasurile de bord au niste aparatori ale caror inbinari se sterg greu de praf avand niste unghiuri foarte inchise.Tapiteria arata frumos dar dupa o utilizare scurta incepe sa se albeasca si sa capete un aspect de tocit.Desi au aparut chedere suplimentare care etaseizeaza habitaclul, zgomotul de vant la rulare cu viteze mari este prezent(probabil din cauza oglinzilor mari).
Vizibilitatea in spate este la fel de proasta ca si la modelul precedent,iar faza cu stergatorul nu am inteles-o neam , motiv pt care l-am dat urgent jos. Un lucru bun este ca partea inferioara a lunetei este din sticla asa ca se poate monta folie in mod civilizat.Am instalat o camera pt marsarier si am rezolvat si problema parcarii in locuri stramte.O alta ciudatenie este si deschiderea usilor in doua trepte , chestie care ma irita la culme......cam astea sunt impresiile deocamdata.Va tin la current....
Comment