ALK: '06 Honda Civic 5D 2.2 i-CTDi, Galaxy Grey Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ALK: '06 Honda Civic 5D 2.2 i-CTDi, Galaxy Grey Metallic

    Am achizitionat de un an honda civic 2,2 din italia mdelul executiv cu 123.000 km .. as vrea sa stiu niste pareri despre acest model... credeti ca am facut alegerea buna?

  • #2
    In primul rand ai facut o alegere buna ca ai ales o honda, este foarte fiabila, nu iti fa griji in legatura cu numarul de kilometri.
    In al doilea rand acum depinde daca ai facut o alegere buna, un istoric de service ceva ai? A fost pocnita, da mai multe detalii. Daca in final esti tu multumit de ea nu iti mai doresc decat sa o fugaresti cu placere si sa nu ai parte de incidente
    '11 Honda Civic GT 1.8 M/T, Crystal Black Pearl

    Comment


    • #3
      Am avut probleme la un injector... pe care l am schimbat pe garantie...masina a fost luata de la un parc auto.. unde oferea garantie un an.. ..E grav daca e schimbat doar un injector si nu toate?

      Comment


      • #4
        Akum am depistat o bataie pe spate stanga cand merg incet... Am aflat ca e bucsa de pe punte... Din cate stiu nu se gaseste..se schimba puntea cu totu..?

        Comment


        • #5
          In principiu da. Puntea ajunge pe la 700 euro
          Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
          Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
          1000 Locuri de vizitat in Romania

          Comment


          • #6
            Se schimba bucsa, cauta threadul colegului Dragos, le-a schimbat el de curand.
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

            Comment


            • #7
              Originally posted by Den1GRator View Post
              Se schimba bucsa, cauta threadul colegului Dragos, le-a schimbat el de curand.
              +100
              bucsa aia nu a crescut acolo, deci cand vi se spune ca nu se poate schimba stiti ce trebuie facut

              Comment


              • #8
                Doar ca s-ar putea sa aiba o surpriza cand vor examina mai atent puntea, e "consumabila" (se indoaie ca o clatita, iar la km lui, 100% nu o sa-i iasa geometria fara o inlocuire), nu degeaba in service se schimba cu totul...
                Rares
                Senior Member
                Last edited by Rares; 09-03-13, 20:06.
                Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                1000 Locuri de vizitat in Romania

                Comment


                • #9
                  Cu injectorul..e vreo problema..ca a fost schimbat doar unul ?

                  Comment


                  • #10
                    Mersi pentru raspunsurile de mai sus

                    Comment


                    • #11
                      Salut,
                      nui nici o problema cu ijectorul schimbat atata timp cat motorul e in parametrii. Cu puntea iara nui nici o problema nui asa de moale cu zice colegul Rares ca daca ar fi din plastelina sar strica mult mai repede. Poate ne zice el cum de in manualul de reparatie a masinii e trecuta modalitatea de schimbare a bucsei or fi inginerii de la honda in necunostinta de cauza. Daca faci offroad cu ea o strici dar in rest mar mira.
                      2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
                      EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

                      Comment


                      • #12
                        Dragos, 25.000 km ti se pare suficient de repede pentru a schimba o punte spate? Dar 30.000? Sau poate 46.000 ti se pare suficient... Da, am 3 cunostinte care au inlocuit puntile spate la acest numar de kilometri (pe casco) si niciunul nu a facut offroad.
                        Cand ai facut ultima geometrie corecta la masina? Daca nu ai patit sau daca nu ai vazut cu ochii tai nu inseamna ca nu se intampla.

                        ps: Intreaba-l pe colegul dragostan cum e cu puntea spate. A, pe el nu l-am pus la numar
                        Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                        Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                        1000 Locuri de vizitat in Romania

                        Comment


                        • #13
                          Rares, sa fiu sincer nici eu nu am auzit de deformare. Eu am schimbay 2 punti, in garantie, pt bucse. Da-o naibii de punte, n-o fi facuta ea din granit, dar nici asa usor de deformat nu e. Iar eu am mers destul de mult si pw drumuri nai proaste si mai inteu ocazional cu masina si pe drumuri neasfaltate.
                          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                          Comment


                          • #14
                            E ok, nu inerc sa conving pe nimeni de nimic, am incercat doar sa semnalez o posibila problema, reala din pacate. Nu mi-a placut tonul colegului Dragos, eu pot dovedi cu acte tot ce am afirmat mai sus, dar nu vreau sa prelungim discutia aici pt ca deja suntem offtopic.

                            Alk, o constatare intr-un service sau facuta de cineva avizat este sfanta
                            Rares
                            Senior Member
                            Last edited by Rares; 12-03-13, 00:41.
                            Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                            Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                            1000 Locuri de vizitat in Romania

                            Comment


                            • #15
                              Imi cer scuze daca am suparat pe cineva. Geometria la masina o fac 2-3 ori pe an depinde de cat de mult merg.Eu nu am vazut nici o anomalie la geometria puntii spate masurata de aparat.
                              Alk. mergi la o revizie cu bataia aia ce se aude pe punteaspate pot fi si alte cauze de ex bucsile de la amortizorul spate, placute uzate.
                              2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
                              EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

                              Comment

                              Working...
                              X