LAI: '07 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC, Milano Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dragos..aici tin sa te contrazic...le-am incalzit de le luat dracii..nu era nici o diferenta..si astea pe care le am acum au tot Y dar dupa 5 km sunt calde...la benzina e si cuplul mai mic.....

    Mie mi-au dat emotii de multe ori pe serpentine

    Comment


    • #17
      Tu pe langa cuplul dublu ai si vreo 150kg in plus pe puntea fata

      Gumele odata incalzite sunt ok. Evident, nu au treaba cu PS2-urile, dar nici civicul 5d nu e vreo mare sportiva.
      Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
      Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
      ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

      Comment


      • #18
        Nu stiu ce a-ti gasit voi la Michelin PS2 dar eu nu le-am "gasit" deloc fantastice...Intradevar pe ploaie sunt bunicele dar la grip pe uscat sunt sub orice critica...in fine.
        In concluzie, nu sunt multumit de ele si mai mult ca sigur nu voi lua PS3-ul cu toate ca posibil sa fie bune dar, prefer sa nu experimentez pe, pielea mea...
        PS: parere personala :thumbup:


        Sent from my Samsung Galaxy Tab GT-P7500 10.1 using Tapatalk
        HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
        CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

        Comment


        • #19
          PS2 sunt peste PS3 ca aderenta..are o cunostinta pe o octavia rs...depinde peste ce gume ai dat....vechi/sh , etc.

          Comment


          • #20
            Eu am PS3 si pot sa spun ca sunt foarte multumit. Asta, in comparatie cu gumele stock, Turanzele. Chiar azi am facut trecerea pe cauciucurile de vara, masina pur si simplu refuza sa derapeze, mi se par ca ausi un sprijin foarte bun lateral. Rezultatul: m-a costat bara spate la o oprire mai brusca la stop, eu am terminat de franat, Lexusul IS din spate nu.
            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

            Comment


            • #21
              Originally posted by mitrasca View Post
              PS2 sunt peste PS3 ca aderenta..are o cunostinta pe o octavia rs...depinde peste ce gume ai dat....vechi/sh , etc.
              Michelin PS2 venite impreuna cu masina...deci noi ...
              ---------
              Si baiatul de la vulcanizarea la care merg mereu (suntem prieteni) mi-a spus ca PS3 sunt super dar mi-a mai spus ca depinde si cu ce sunt obisnuit eu...Daca eu de ani de zile folosesc de ex: bridgestone (stiind ca eu numai astea le foloseam la toate ex auto avute) atunci e cel mai bine sa merg tot pe bridgestone caci deja le cunosc...
              Referitor la sprijinul lateral conteaza foarte mult indicele de viteza, in cazul nostru 91Y dar cu cat e mai mare ex: 94Y cu atat ai stabilitate mai mare in curbe avand spalla mai groasa. Eu pe gumele de iarna am 94V daca nu ma insel si in curbe zic mereu ca acum explodeaza...parca e din unt... asa e de moale,si in automat curbele le iau cu viteza mai mica/mult mai mica.
              HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
              CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

              Comment


              • #22
                "Referitor la sprijinul lateral conteaza foarte mult indicele de viteza, in cazul nostru 91Y dar cu cat e mai mare ex: 94Y cu atat ai stabilitate mai mare in curbe avand spalla mai groasa."

                RObby...inca o informatie gresita...indicele de viteza..adica v,h,y etc..nu are legatura cu grosimea peretelui lateral...ci indicele de greutate care e acel 91 sau 94.....sunt 2 lucruri diferite...sunt scrise impreuna dar se citesc separat...

                Si chestia cu obisnuinta cu un anumit cauciuc...:-j

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mitrasca View Post
                  "Referitor la sprijinul lateral conteaza foarte mult indicele de viteza, in cazul nostru 91Y dar cu cat e mai mare ex: 94Y cu atat ai stabilitate mai mare in curbe avand spalla mai groasa."

                  RObby...inca o informatie gresita...indicele de viteza..adica v,h,y etc..nu are legatura cu grosimea peretelui lateral...ci indicele de greutate care e acel 91 sau 94.....sunt 2 lucruri diferite...sunt scrise impreuna dar se citesc separat...

                  Si chestia cu obisnuinta cu un anumit cauciuc...:-j
                  INCA O INFORMATIE GRESITA?!?!?(Deci au mai fost si altele.....) adica?
                  ----------
                  ...yap...in loc de greutate am spus viteza... Am scris gresit, sorry dar ma refeream la ceea ce ai spus tu...Pt asta sunteti voi...forumul, sa corctati pe cine greseste nu?!?!?
                  ......
                  Asta a spus asta v-am spus... Acum fiecare e liber sa gandasca si sa faca ce vrea (vedeti voi ca e prost omul care impartaseste tot!!!...ar trebui sa ma rezum la citit...cum am facut pt ceva timp...)
                  Ce vrea sa reprezinte acel semn? mie-mi apar doua puncte, linie si j (sunt la munca cu tabletul iar acel semn e indescifrabil, adica nu-mi da smilei-ul ca la celelalte)
                  Peace!!!
                  LE: am ajuns acasa si acel semn e la fel indescifrabil si de pe comp'...deci scrie/fa smilei-i sa/-i inteleaga toata lumea nu numai tu
                  Last edited by Robby_Alessio; 17-04-12, 19:23.
                  HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                  CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                  Comment


                  • #24
                    Am fost plecat cateva zile si deja s-a umplut topicu.
                    Deci cauciucurile stock nu sunt stralucite. Nimic surprinzator. In functie de ce cascaval o sa'mi intre in buzunar in perioada urmatoare probabil ca o sa le schimb. Daca aveti sugestii pentru unele mai bune, sunt binevenite. Ma intereseaza in primul rand sa fie silentioase. Apoi sa fie aderente. Dupa aia restu'.

                    Ma mai gandeam sa fac o chestie. Masina am cumparat-o echipata cu incaltari de iarna. Ma gandeam sa le vand pe astea de iarna (niste Nankang- mi s-au parut per total mai bune decat Michelin ; ce-i drept rulate foarte putin) si sa cumpar unele de 16" cu tot cu jante (probabil de tabla).
                    Mi se pare mai "sanatos" pentru iarna chestia asta.

                    Comment


                    • #25
                      Ca optiuni pentru vara sunt foarte multe...poti sa alegi michelin ps3, contisportcontac 3, goodyear eagle f1 asym 2....ceva de la yoko, toyo...in functie de buget..primele 3 variante le gasesti la preturi destul de bune....Eu am pentru iarna jante de tabla pe 16 si nu pot sa zic ca le-am gasit vreun inconvenient...

                      Comment


                      • #26
                        M-am convins ca tre' neaparat sa schimb cauciucurile astea de vara. Sunt pur si simplu groaznice la capitolul zgomot si nu stralucesc nici la performante. Probabil varsta.
                        Nu sunt foarte sigur cu ce o sa incalt masina, cel mai probabil niste Pirelli P7 Cinturato.Par a fi cele mai reusite ca raport pret/zgomot/performante. Mai dureaza cateva zile pana trec la fapte asa ca daca aveti sugestii, va rog! Si'n privinta cauciucurilor si'n privinta vreunui distribuitor/service mai rasarit.

                        Comment


                        • #27
                          Micheline-urile mele PS3 tocmai mi-au salvat bara din fata, capota si ce-o mai fi fost in caz ca-l pupam in fund pe ala care a oprit brusc.
                          Iar cu 2 zile mai devreme, isi faceau cu datorie treaba pe Dealu Negru, ud pe jos.
                          Sper sa fie la fel de fiabile pe cat sunt de performante si pe jumatate de durabile.
                          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                          Comment


                          • #28
                            Goodyear eagle asymetric f2. Janteanvelopepromotii.ro
                            Sunt foarte multumit de ele, pretul a fost excelent
                            '08 Civic 5D MT\AT Milano Red

                            Comment


                            • #29
                              http://www.anvelopejantepromotii.ro/ asta e site-ul.
                              Raspund la 0743.10.80.80 California Scents ORIGINAL BLVScents

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc de pont, chiar au preturi bune. Atat de bune incat am comandat ieri niste Goodyear F1. Azi au venit si le-am montat. Primele impresii sunt bune. Sper sa nu fie placebo dar chiar sunt mai silentioase si parca si masina sta mai bine in curbe.

                                Acu urmeaza sa le scot la vanzare pe cele vechi. Nu stiu insa cat as putea sa mai cer pe ele.

                                Comment

                                Working...
                                X