UNIXRO: '11 Honda Civic GT 1.8 M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • unixro
    replied
    Se poate inchide, am vandut masina.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Pe mine m-au tinut un an jumate. Mare bucurie pt mine nu au fost...

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Pff anul 5 aproape se duce, cum s-a dus si bateria, schimbat cu un Banner Powerbull p4523 (215 Ron). Aparent are 390A(original 420A) la cold start nu 360A cat era pe modelul vechi. Initial voiam Tornada Asia dar aparent vanzatorul a recomandat Banner sau Exide, desi Rombat-ul era ceva mai scump.
    Recent am facut un upgrade si la faza scurta Nightbreaker Unlimited. Mare inventie becurile astea. Daca ma tin si macar un an ma declar fericit. Chiar imi pare rau ca n-am facut schimbul mai repede.
    Ieri am facut si un schimb de discuri si placute pe spate (am pus Ate la 56k), nu as putea spune daca se comporta mai bine sau nu. Partea buna ca am schimbat si lichidul de frana si ambreiaj cu Motul 660, iar acum tine ambreiajul un pic mai sus ceea ce e un lucru bun pentru mine, incepuse sa agate un pic, aparent nu decupla foarte bine ambreiajul, desi aveam grija sa calc pedala. So overall happy.

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Un mic update, am luat masina din service, pare ok pana acum (schimbat sincron 1-2 si pinion treapta 2). Am uitat sa intreb cat ar fost totul daca nu era pe garantie

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Originally posted by Wagner View Post
    Sincroane nu am vazut pe nicaieri, sincer sa fiu. Cred ca gasesti doar OEM, vezi aici, dar verifica si la Asko pretul (am avut cazuri cand piesa de la Asko avea aprox acelasi pret cu cea de la englezi, fara transport)
    Pai inca e in garantie deci cost 0 o sa-i intreb cat ar fi costat.Luni sau Marti sper sa o iau

    Leave a comment:


  • Wagner
    replied
    Sincroane nu am vazut pe nicaieri, sincer sa fiu. Cred ca gasesti doar OEM, vezi aici, dar verifica si la Asko pretul (am avut cazuri cand piesa de la Asko avea aprox acelasi pret cu cea de la englezi, fara transport)

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Originally posted by Wagner View Post
    Tine de o piesa gandita cu picioarele si executata cu ... (sa nu zic ce). Englezii de pe Civinfo vorbeau la un moment dat de o un cilindru revizuit (X94 la sfarsitul PN in loc de X92), dar (din ce am citit pana acum) majoritatea celor care l-au schimbat s-au trezit cu el chitaind dupa un interval oarecare de timp (e drept, nu e mentionat pe nicaieri ce piesa au in locul celei vechi). Deci, gresat din x in x km (la mine intervalul e undeva pe la 8000 km, in conditiile in care l-am schimbat pe garantie pe la 10000km).Am mers si cu duhul blandetii si agresiv si s-a comportat la el, adica atunci cand l-a apucat nebunia, a inceput sa oracaie. Sau unul aftermarket, in momentul cand cedeaza cu totul sau te lasa nervii. Am vazut oferte de cilindru fabricat de catre Sachs si Herth&Buss Jakoparts, pana acum.
    Mie mi-a facut la inceput si atat. Acu sper sa nu-l fi laudat degeaba.
    Eu ziceam de sincron de ghinion.

    Leave a comment:


  • Wagner
    replied
    Tine de o piesa gandita cu picioarele si executata cu ... (sa nu zic ce). Englezii de pe Civinfo vorbeau la un moment dat de o un cilindru revizuit (X94 la sfarsitul PN in loc de X92), dar (din ce am citit pana acum) majoritatea celor care l-au schimbat s-au trezit cu el chitaind dupa un interval oarecare de timp (e drept, nu e mentionat pe nicaieri ce piesa au in locul celei vechi). Deci, gresat din x in x km (la mine intervalul e undeva pe la 8000 km, in conditiile in care l-am schimbat pe garantie pe la 10000km).Am mers si cu duhul blandetii si agresiv si s-a comportat la el, adica atunci cand l-a apucat nebunia, a inceput sa oracaie. Sau unul aftermarket, in momentul cand cedeaza cu totul sau te lasa nervii. Am vazut oferte de cilindru fabricat de catre Sachs si Herth&Buss Jakoparts, pana acum.

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Expira pe 17 . Extinsa n-am facut ma mai gandesc daca fac. Probleme sincer n-au fost. Gen gresat pistonas cc (clasica problema) si asta care nu stiu cat tine de ghinion sau de la condus mai agresiv.

    Leave a comment:


  • bacu
    replied
    wow, cam multe defecte pentru o masina destul de noua... ma intreb cat o fi costat daca nu mai aveai garantie...

    apropo, tu inca mai ai garantie unixro, sau ti-ai facut din-aia extinsa?

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Iar a trecut ceva vreme fara sa mai fi scris pe aici. Toate bune si frumoase pana a venit frigul si brusc retrogradari de genul 3-2 agata sau ramane chiar blocat.
    "Plans" odata acu 2 luni pe la Asko => raspuns mai tine-o un pic sa vedem daca se agraveaza.
    Acu cum a dat de 5-6 grade s-a agravat. Dus iar in service si demontat => syncron 2-3 putin tesit
    Partea buna se schimba pe garantie, partea proasta o sapt fara masinuta

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Sunt pe la 33k aparent trebuie sa schimb si fata.

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Pai de asta am pus un sad face mi-au zis ca mai mult de 1000-2000 nu mai duc si cum nu ma duc toata ziua pe centura am preferat sa le schimb, plus ca m-am ales cu 30% discount de nush ce promotie. Pe fata nu mi-au zis nimic deci probabil mai duc o perioada macar 10000 sper

    Leave a comment:


  • Wagner
    replied
    Nu e cam putin 22k km, mai ales pentru spate? Pe fata le-ai schimbat pana acum?

    N-am fost decat o data la greci, anul trecut (intrat pe la Svilengrad si mers pana la Keramoti) si cele doua radare fixe pe care le-am intalnit in drum (in localitati, pe dn) erau semnalizate din timp cu indicatoare. Pe autostrada nu era nimeni, si aveai vizibilitate maxiuma, deci s-a rulat cu 120-160, cu varfuri de aprox 195. Limita este de 120 daca nu ma insel, iar in zona unde am gasit limitare de 90 am respectat-o si bine am facut - erau niste curbe stranse, eu fiind cu gumele pe la sfarsitul vietii si cu copilul in masina.
    La intoarcere am mers mai usor, deoarece am intalnit cateva convoaie militare pe traseu si m-am gandit ca trebuie sa fie si ceva politie prin zona.

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Oh well inca o revizie 11 mil si ceva ca nu am factura in fata 9 revizie + 2 pentru placute spate duse la 22k km

    Leave a comment:

Working...
X