UNIXRO: '11 Honda Civic GT 1.8 M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    De mers posibil sa mearga ceva mai bine ca s-a mai lasat motorul am ajuns pe la 14-15K, dar au crescut nevoile Inca visez la un CR-V in versiune Type-R pe la 250 caluti

    Comment


    • #62
      Originally posted by unixro View Post
      De mers posibil sa mearga ceva mai bine ca s-a mai lasat motorul am ajuns pe la 14-15K, dar au crescut nevoile Inca visez la un CR-V in versiune Type-R pe la 250 caluti
      Adica Acura MDX
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • #63
        Nuuu ca are prea multe taxe. Un 1.6 cu 3 turbine

        Comment


        • #64
          N-am mai scris de mult oe aici. Am fost si pe la greci, mi s-a patat masina toata cu calcar probabil de la stropitori(asa ca aveti grija pe unde parcati. Spre norocul meu a reusit baiatul de la spalatorie sa o curete cu ceara (tot nu o dadusem pana acu) asa ca a costat ceva distractia asta.
          Maine o duc la baietii de la Asko pentru revizia de an. Revin cu un update cu cost cu toate de la ei, ma astept sa fie o "distractie" pe cinste.

          P.S. cine-mi explica si mie cum e cu viteza la greci ca eu unu n-am inteles nimic, peste tot limitari de 90-110 pentru autostrazi chiar si cu 4 benzi. Limitari pe care aparent nu le respecta nimeni

          Comment


          • #65
            Oh well inca o revizie 11 mil si ceva ca nu am factura in fata 9 revizie + 2 pentru placute spate duse la 22k km

            Comment


            • #66
              Nu e cam putin 22k km, mai ales pentru spate? Pe fata le-ai schimbat pana acum?

              N-am fost decat o data la greci, anul trecut (intrat pe la Svilengrad si mers pana la Keramoti) si cele doua radare fixe pe care le-am intalnit in drum (in localitati, pe dn) erau semnalizate din timp cu indicatoare. Pe autostrada nu era nimeni, si aveai vizibilitate maxiuma, deci s-a rulat cu 120-160, cu varfuri de aprox 195. Limita este de 120 daca nu ma insel, iar in zona unde am gasit limitare de 90 am respectat-o si bine am facut - erau niste curbe stranse, eu fiind cu gumele pe la sfarsitul vietii si cu copilul in masina.
              La intoarcere am mers mai usor, deoarece am intalnit cateva convoaie militare pe traseu si m-am gandit ca trebuie sa fie si ceva politie prin zona.
              Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

              Comment


              • #67
                Pai de asta am pus un sad face mi-au zis ca mai mult de 1000-2000 nu mai duc si cum nu ma duc toata ziua pe centura am preferat sa le schimb, plus ca m-am ales cu 30% discount de nush ce promotie. Pe fata nu mi-au zis nimic deci probabil mai duc o perioada macar 10000 sper

                Comment


                • #68
                  Sunt pe la 33k aparent trebuie sa schimb si fata.

                  Comment


                  • #69
                    Iar a trecut ceva vreme fara sa mai fi scris pe aici. Toate bune si frumoase pana a venit frigul si brusc retrogradari de genul 3-2 agata sau ramane chiar blocat.
                    "Plans" odata acu 2 luni pe la Asko => raspuns mai tine-o un pic sa vedem daca se agraveaza.
                    Acu cum a dat de 5-6 grade s-a agravat. Dus iar in service si demontat => syncron 2-3 putin tesit
                    Partea buna se schimba pe garantie, partea proasta o sapt fara masinuta

                    Comment


                    • #70
                      wow, cam multe defecte pentru o masina destul de noua... ma intreb cat o fi costat daca nu mai aveai garantie...

                      apropo, tu inca mai ai garantie unixro, sau ti-ai facut din-aia extinsa?
                      2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                      Ex:
                      2014 Honda Civic Executive
                      2011 Honda Civic GT

                      Comment


                      • #71
                        Expira pe 17 . Extinsa n-am facut ma mai gandesc daca fac. Probleme sincer n-au fost. Gen gresat pistonas cc (clasica problema) si asta care nu stiu cat tine de ghinion sau de la condus mai agresiv.

                        Comment


                        • #72
                          Tine de o piesa gandita cu picioarele si executata cu ... (sa nu zic ce). Englezii de pe Civinfo vorbeau la un moment dat de o un cilindru revizuit (X94 la sfarsitul PN in loc de X92), dar (din ce am citit pana acum) majoritatea celor care l-au schimbat s-au trezit cu el chitaind dupa un interval oarecare de timp (e drept, nu e mentionat pe nicaieri ce piesa au in locul celei vechi). Deci, gresat din x in x km (la mine intervalul e undeva pe la 8000 km, in conditiile in care l-am schimbat pe garantie pe la 10000km).Am mers si cu duhul blandetii si agresiv si s-a comportat la el, adica atunci cand l-a apucat nebunia, a inceput sa oracaie. Sau unul aftermarket, in momentul cand cedeaza cu totul sau te lasa nervii. Am vazut oferte de cilindru fabricat de catre Sachs si Herth&Buss Jakoparts, pana acum.
                          Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Wagner View Post
                            Tine de o piesa gandita cu picioarele si executata cu ... (sa nu zic ce). Englezii de pe Civinfo vorbeau la un moment dat de o un cilindru revizuit (X94 la sfarsitul PN in loc de X92), dar (din ce am citit pana acum) majoritatea celor care l-au schimbat s-au trezit cu el chitaind dupa un interval oarecare de timp (e drept, nu e mentionat pe nicaieri ce piesa au in locul celei vechi). Deci, gresat din x in x km (la mine intervalul e undeva pe la 8000 km, in conditiile in care l-am schimbat pe garantie pe la 10000km).Am mers si cu duhul blandetii si agresiv si s-a comportat la el, adica atunci cand l-a apucat nebunia, a inceput sa oracaie. Sau unul aftermarket, in momentul cand cedeaza cu totul sau te lasa nervii. Am vazut oferte de cilindru fabricat de catre Sachs si Herth&Buss Jakoparts, pana acum.
                            Mie mi-a facut la inceput si atat. Acu sper sa nu-l fi laudat degeaba.
                            Eu ziceam de sincron de ghinion.

                            Comment


                            • #74
                              Sincroane nu am vazut pe nicaieri, sincer sa fiu. Cred ca gasesti doar OEM, vezi aici, dar verifica si la Asko pretul (am avut cazuri cand piesa de la Asko avea aprox acelasi pret cu cea de la englezi, fara transport)
                              Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Wagner View Post
                                Sincroane nu am vazut pe nicaieri, sincer sa fiu. Cred ca gasesti doar OEM, vezi aici, dar verifica si la Asko pretul (am avut cazuri cand piesa de la Asko avea aprox acelasi pret cu cea de la englezi, fara transport)
                                Pai inca e in garantie deci cost 0 o sa-i intreb cat ar fi costat.Luni sau Marti sper sa o iau

                                Comment

                                Working...
                                X