NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

    Salutare !

    Sa fie o japoneza ? Sa fie Honda ? Civic sau Accord ? Sper sa ma ajutati putin dupa ce voi descrie putin situatia.
    Cetatean normal de conditie medie, trecut usor de 40 de ani, kilometrii gramada pe tot felul de masini (toate benzinare, majoritar cazane) si desi am cam trecut de vremea "wow" si "ioi" inca "ma misca" niste lucruri, inca vad intr-o masina ceva mai mult decat un dispozitiv care te ajuta sa te deplasezi din A in B.
    Candva masina pe langa placere imi aducea si venit dar vremurile s-au schimbat si de vreo 12 ani tin sa am masina pt simplu moft de "a avea si eu" si din asta se deduce ca am un rulaj mic de km - sa zicem undeva la 8-9 mii anual (uneori mai putin, alteori mai mult). Cu toate astea in 2012 mi-am luat primul diesel din simplu considerent "sa vad si eu cum e" (Astra G, 1.7dti)
    Ok, am vazut, inca si azi am masina si desi e considerata ca una dintre cele mai problematice motorizari Opel, eu ma declar extrem de multumit. N-am bagat aproape nimic in masina asta, imi suporta toate toanele, i-am facut o schimbare de soft sa nu stau cu soferul TIR-ului depasit la confesiuni ...si in rest doar motorina si talpa. ....si trancaneala aia specifica diesel euro3 cu care am tot sperat sa ma obisnuiesc de 7 ani si nu am reusit. Si o urasc (trancaneala) de la prima cheie dimineata pana la urmatoarea cheie dimineata. Noroc ca am nimerit o masina bine intretinuta anterior si nu mi-a facut probleme altfel pleca de mult.
    Dar sa revin...

    De vreo o luna mi s-a caşunat ca ar fi cazul de o schimbare desi nevasta inca asteapta un raspuns la o intrebare la care nu i-am gasit un raspuns rational - "da' ce are draga masina, ca cel putin pana ieri mergea bine ! "
    (blank !)

    Pe principiul ca "daca tot fac km putini macar sa-i fac de calitate" mi-am facut eu asa, cu pixu' in gura, in cateva seri, o lista cu niste masinute (buget maxim alocat 7000e)
    Enumar : (nu conteaza ordinea/benzinare toate/modele 2008-2010+/max 2.0/sedan sau hatch)

    - C-class
    - 318/320 i
    - 508
    - C5
    - Accord
    - Civic


    ...si-a inceput nebunia cu forumurile, parerile, intrebarile, incat la un moment dat am zis ca pur si simplu renunt si raman cu tractorasul meu pe veci !

    Doua zile pauza si am ramas cu o umbra de C-class in minte si predominant Accord si Civic.
    Stiu, mai exista pe planeta si VAG, si Ford, si ...si ...si ...n-am fost plecat in ultima vreme printre stele, m-am uitat si la ele dar nu. Pur si simplu nu.
    VW nu mi-a placut niciodata, Ford are sotia si ma bucur ca rezista la stilul ei de condus, Audi, Skoda, Seat, Renault, Volvo si etc - pur si simplu nu. De ce ? Pt ca "nu ma coafeaza". Nu zic ca sunt nasoale, nu vreau sa supar pe nimeni sau sa ma tin destept dar gusturile sunt personale, nu ? Degeaba e un munte de fiabilitate daca nu ma atrage ...asa cum degeaba e frumoasa-foc daca imi rupe portofelul.

    Sunt prostalau'u ala care vreau sa ma incante masina de la 50 m in timp ce ma apropii de ea, care sa-mi faca placere cand ma cuibaresc la volan, sa o aud si sa o simt, care in zilele proaste sa ma duca in liniste spre casa ...sau in zilele zglobii sa-mi suporte toanele si entuziasmul de a scoate pistoanele prin capota ...cred ca majoritatea de aici ati inteles...

    Din ce am priceput:
    - Civicul are un aer mai sportiv si tineresc, (inca) pare futurista, am inteles ca "e altceva" decat media europencelor dar putin ma sperie "rigiditatea" despre care tot citesc.
    Am avut candva un Matiz si nu m-a deranjat rigiditatea lui caracteristica masinilor hatchback scurte si usoare...
    Am avut insa pe Astra G arcuri sport Eibach SportLine rosii si dupa 80 km le-am dat jos pt ca imi pluteau rinichii in vezica !
    Unde sa situez Civicul hatch ? (la Civic ma refer doar la varianta hatch)
    Oarecum cu un Civic 2008-2010 ma incadrez in buget dar nu stiu.....Nu stiu pt ca si Accord.
    -alta clasa, alta tinuta dar niste preturi de-ti amesteca visele !

    Mentiuni
    - asta e bugetul maxim, nici un leu in plus. Si asa e prea mare pt un moft.
    - sunt constient ca exista multe alte optiuni de marci (poate mai bune) dar asta sunt eu si altu' mama nu mai face !
    - in general nu ajung in service decat in cazuri extreme (electronica), in rest surubaresc eu din pasiune (am garaj, scule, 2 maini drepte, inconstienta si curaj)
    - nu sunt conditionat de timp sau masina - locul de munca e la 1 km distanta de casa, de centrul orasului ma despart 2 km, sotia are masina, Opelul meu tractoras functioneaza ireprosabil - deci am timp sa caut sau sa astept chiar daca bugetul ramane fix.
    - nu am condus nici una dintre japoneze (Civic/Accord), chiar nu cunosc pe nimeni care sa aiba si sa ma ajute cu un mic drive-test
    - varianta diesel iese din discutie
    - va fi o achizitie SH din Ro (exclus plimbari prin Vest)
    - am de gand sa tin masina maxim posibil (6-7 ani)
    - specificul drumurilor ar fi undeva 70% extraurban unde in general merg ca orice cetatean normal (+10 peste limita) dar din pacate stau prost cu nervii si reactionez instant la idiotii care au ceva de demonstrat.
    De fapt aici sunt 2 categorii:
    - cei care chiar pot si au cu ce si chiar demonstreaza ceva si astia in general nu te incurca
    - si cei care n-au cu ce dar scot pistoanele afara sa te depaseasca ca apoi sa se fixeze in fata ta definitiv. Astia ma omoara cu zile !

    Sper ca nu v-am plictisit foarte tare si sper sa veniti in ajutorul meu cu orice idee, doar sa fie constructiva.
    (daca imi sugerati ca "Passatu' b7 ...Focus Titanium ...Mazda 3 ...BMW e90 ...Skoda Rapid ..Megane 3 ..." bate tot, m-ati pierdut ! )

    La care dintre japonezele mentionate sa ma bag ? Pana la ce rulaj km sa ma risc ? La ce sa fiu atent in special la ambele modele mai ales ca vb de SH-uri de 100 mii km + ...spre 200 ?
    Sa iau acum un Civic (oferta mai numeroasa si accesibila pt mine) sau sa mai astept un Accord mai adevarat eventual pana in primavara sperand ca mai pica din pret ?
    Ce sa-i cer unui service sa-mi verifice in cazul unui test ? Cum aflu daca masina consuma ulei, solicit test compresie ? Scot busonul capac motor in relanti si mai apuc sa vad cum vanzatorul imi da un cap in gura ? Studiez depunerile de pe tips'ul final esapament si vad...ce ? O las sa mearga la relanti 5 min si apoi ii dau o "blana" stand atarnat peste prag sa vad ce scoate in spate ?
    Intreb si eu...

    Multumesc !






  • #2
    Nimeni nimic... ?

    Am citit cat am putut de pe forum si pot spune ca oarecum mi-am format o parere (teoretica) despre ce inseamna un Civic si un Accord de acum 10 ani. Evident, parerile citite au doza lor de subiectivism dar chiar si asa reprezinta un punct de plecare pt mine.
    Probabil in final voi lua o Honda pt ca prea mult mi-a starnit interesul si curiozitatea chiar daca asta ar presupune o reconfigurare de buget spre plus.
    Pacat ca nu se mai organizeaza intalniri Honda in orasul meu, ar fi fost o ocazie excelenta despre ce si cum. Eventual sa vad pe FB.

    Va multumesc pt gazduire si sa "ne citim" sanatosi !

    Comment


    • #3
      Strict dupa buget recomand urmatoarele: vezi un Accord CL bun 2007-2008 facelift sau Civic VIII poate prinzi ceva bun. Accord dupa 2009 (adica CU) nu recomand la bugetul acesta.
      '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
      ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
      ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

      Comment


      • #4
        Salut! Eu am luat Civicul 5D, 2010 cu ochii inchisi. Mi-a placut enorm masina, design-ul m-a fascinat, iar dupa test drive am ramas innebunit si dupa interior, pozitia la volan, i-vtec etc. Poti citi aici: https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...m-t-milano-red. Masina a fost vanduta in 2018, undeva la putin peste 7k eur, mici zgarieturi, vopsea sarita pe capota, dar interiorul aproape impecabil. Pentru mine a fost mai mult decat o masina si nu cred ca exagerez. Veneam dupa un Peugeot 206 HDI, iar trecerea a fost brusca. Si acum impresioneaza designul, la 13 ani de la aparitie! Am ramas cu Honda si cred ca ar trebui sa ma plateasca la cata reclama le fac. Sunt la a 3-a Honda si nu cred ca voi parasi familia prea curand .
        Acum, depinde ce vrei, design-ul Civicului, generatie VIII este inca ceva wow si e un design de genul "love it or hate it". Au incercat sa schimbe ceva cu generatia IX, s-o faca mai pe placul tuturor si nu le-a iesit, cred ca au gresit. Si-au mai revenit cu generatia X. Accord nu am condus, pare o masina mai mare si mai sobra, e si normal sa fie asa. Civicul e mai jucausa, cel putin asa pare. Singurul dezavantaj este vizibilitatea spate, dar asta nu ia nimic din farmecul de a o conduce. Senzorii de parcare isi fac treaba. Iti recomand daca gasesti un facelift (din 2009 incoace), are port USB, senzori de parcare si parca un plastic mai dragut la interior.

        Singura problema pe care am avut-o a fost cu un click la pedala de ambreiaj, care s-a rezolvat pana sa iasa din garantie (dupa primul an gresat, in al 3-lea an schimbat cilindrul). In rest, benzina, i-vtec si revizii.
        '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
        '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
        Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

        "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

        Comment


        • #5
          Multumesc baieti pt recomandari !

          Sheva_C - am citit pe nerasuflate jurnalul tau de bord, inceputul a fost bestial, cuprinsul emotional, finalul monumental ! 😊

          T-Bone - pt mine japonezele sunt ceva total nou. Sincer, nu ma pricep la facelifturi, modele si prescurtari ciudate dar sunt elev sarguincios si promit sa ma familiarizez cu termenii 😊

          Ca idee, intre timp mi s-a dizolvat din cap si varianta C-class - deci va fi o japoneza, clar, desi am cativa amici care flutura mana la tampla cand ma aud. Noroc ca nu vreau masina pt ei ci pt mine ✌

          Acum ma atrage mai mult Civicul hatchback dar nu pot renunta inca la ideea Accord sedan. Probabil e lupta dintre aerul tineresc si cel al maturitatii.

          Pe de alta parte sunt absolut constient ca un SH ramane un SH. Una e sa cumperi o masina noua si cu totul altceva una folosita. Folosita omeneste sau batjocorita.

          Ideea ar fi ca as vrea o aspirata natural de 1.8/2.0 benzina cu tendinte spre euro 5.
          Si pt ca nu ma pricep inca la numerotarile tehnice japoneze, am luat 2 foto de pe internet cu modelele ce le-as dori.
          - Civicul cu acele fante in grila fata
          - Accordul cu acea mica tesitura in sus a liniei interioare a farurilor.

          Studiez piata, ma agit, pun intrebari, caut.

          Comment


          • #6
            Eu am mers in Germania dupa un C Klasse benzinar kompressor cu pachet sport si amg styling si m-am intors cu un Accord CL7 SSE.
            Daca te orientezi spre CL7 facelift, pot sa-ti fac un rezumat scurt, dar mai poti citi si pe topicul meu de prezentare.
            The good:
            -design exterior senzational (in special spatele) pentru o masina din 2008;
            -calitatea asamblarii undeva in zona Audi A4 B7 (am avut si dinala), in unele zone mai bine, in altele putin sub.
            -materiale super in interior, cu mici exceptii;
            -scaune super, pozitie la volan, directie, feedback;
            -motoarele pe benzina sunt absolut senzationale, fie 2.0, fie 2.4 - mega silentioase in ture joase, rafinate, cu o curba de cuplu de invidiat;
            -cutie de viteza musai musai manuala, pe Accord CL vei gasi una dintre cele mai mai precise cutii de viteze de pe un sedan, ever.
            -fiabilitate mult peste medie;
            -multe chestii sunt FOARTE bine gandite, astfel incat iti poti servisa masina singur acasa pentru anumite lucruri (de exemplu filtrul de polen il schimbi in doua minute pe ceas fara sa demontezi niciun surub).

            The bad:
            -vopsea execrabila, lac extrem de subtire;
            -mici probleme cu rugina (aripi spate, praguri, usi spate)-> e un model Honda care sta totusi bine la acest capitol fata de alte modele Honda, respectiv masini japoneze in general. -> la praguri si usi nu au toate probleme, a mea nu are de exemplu, in schimb la aripile spate in zona unde se imbina cu bara au sau au avut toate. Eu am descoperit foarte putin pe dreapta spate, si am si bagat-o la facut, nu trebuie asteptat pentru ca se agraveaza.
            -cateva probleme comune, relativ costisitoare: furtun servo de exemplu, se va sparge la toate si costa undeva la 1500 ron cu tot cu manopera. Pentru unii e mult. Mie nu mi se pare mult pentru o masina care nu se prea strica de felul ei.
            -antifonarea la viteze mari nu e grozava, desi nu e nici rea.

            Una peste alta, nu are rost sa compari Civic cu Accord. Doua filozofii total diferite, masini total diferite. Eu nu m-as uita vreodata la acel model de Civic tocmai prin prisma faptului ca are punte rigida pe spate. Pe Civicul meu EJ9 din 1999 am suspensie independenta. Pe FN nu ai. Pe Accord CL ai o suspensie super sofisticata pe spate. Depinde ce cauti. Masina mai sofisticata dpdv tehnic este Accordul. Estetic este Civicul.

            '98 Prelude BB9 "Soul Red Crystal" 2.0i M/T;
            '00 Civic EJ9 Comfort 1.4i M/T;
            '08 Accord SSE 2.0 i-VTEC M/T;
            '11 CR-V Executive 2.0 i-VTEC A/T;

            Comment


            • #7
              Foarte corect rezumatul Vlad!

              Comment


              • #8
                ivladbogdan Multumesc mult pt review, pt mine conteaza mult, mai ales in aceste vremuri cand oarecum forumurile auto dedicate sunt "moarte". Parca a cam trecut efervescenta discutiilor de in urma cu 5-7 ani desi modele noi au tot aparut.

                Dar sa revin.

                Nu am putut in prima postare sa cuprind toate cerintele mele dar raspunsul tau ma obliga oarecum sa detaliez.

                Prin punte independenta eu inteleg de ex Focus 1 si spun asta pt ca am avut "nesansa" sa schimb toate articulatiile si bucsile la o astfel de masina (in timpull liber mai surubaresc una-alta pe masinile amicilor).
                Deci vreau sa spun ca in viata mea n-am injurat mai mult !

                Prin puntea simpla de tip H inteleg asa cum am si pe G-ul meu, adica o teava/bara prevazuta cu roti la capat si aia e. Ok, G-ul meu fiind destul de greu se tine pe sosea dar in cazul unui hatchback scurt si usor (gen Matiz cum am avut) stiu din experienta ca pe zone denivelate si mai ales in viraj, simti cum iti sare/țopăie spatele. Daca asa face si Civicul hatch ....hmmmm, nu-s prea incantat din start.

                In alta ordine de idei, anul trecut dupa o indelungata suferinta am fost in final diagnosticat cu o tripla hernie de disc. Un disc uscat, alte 2 herniate, in fine, adica coloana praf.
                2018 a fost un an de cosmar pt mine, am fost silit sa-mi abandonez locul de munca si sa vietuiesc ca o leguma in casa cu un infinit ajutor din partea sotiei. Am refuzat cu indarjire sa ma operez si am crezut in mine ...si dupa multe terapii, exercitii si rabdare acum sunt din nou in picioare. Sunt om normal, am gasit un alt loc de munca, ma tin activ, ma agit, vin/merg, traiesc normal, sunt viu dar nu ridic nimic mai mult de 10 kg.
                Pt mine fiecare detaliu care mi-l oferiti e foarte important si tin cont de el.
                Imi place mult Civicul dar ma sperie rigidatea lui. Acum a nu se intelege ca sunt din portelan ! Nu la cea mai mica gropiță ma zbat in dureri ! In find nici G-ul de acum nu e vreo finețe si totusi o suport cu brio ! N-am suportat insa arcurile sport de care am amintit in postul initial.

                La Accordul din discutie ma atrage "grav" fățăul 😊 ...dar neaparat modelul din foto. Si nu neaparat ca modelul anterior ar fi uratel dar spatele (anterior) mi se pare total ...deplasat. Ma dispera stopurile alea mari ...MARI ...prea MARI ! (parere personala)

                In plus, sunt o persoana cu un auz foarte sensibil. Aud si pe dracu cum susoteste si iti dai seama ce chin e dieselul actual pt mine dar nah, nu e lumea vinovata ca eu sunt o "gingasie" ! Eu am ales, eu trag si de aceea as vrea sa fiu mai atent la urmatoarele alegeri ...nu de alta dar nu schimb masinile lunar ci pun suflet in ele.
                (apropo - acum o luna am pus G-ul in vanzare ... Am cerut 1600 euro pret fix, un pret nesperat de bun pt nivelul ei (nu are nici AC) dar am paralizat cand a 3-a zi s-a prezentat un cetatean cu 1600 in mana ! In ultima clipa am refuzat oferta spre nedumerirea cetateanului care m-a facut "tampit". Pur si simplu n-am avut inima sa ma despart de ea...
                Am tras concluzia ca mai intai trebuie sa aduc im parcare o alta masina care sa ma incante maxim si astfel voi putea marita si G-ul.

                Probabil motoarele termice nu mai au mult ...vremurile se schimba, lumea se schimba ...dar as vrea sa stiu ca ultima masina cu motor termic am strunit-o cu o cutie manuala - adica sa hotarasc EU cand, ce si cum ! O cutie automata nu are cum sa-si dea seama de toanele mele ! 😊

                Deci oarecum simt cum fac un usor viraj spre Accord (in defavoarea Civicului) insa unele oferte de pe Olx chiar mi se par deplasate - Accord de 10 ani la 10 mii euro...
                Or' fi ele japoneze si fiabile dar totusi... La banii astia iei un seria 5 de vb singur langa el dar desigur, un "hondist" devotat ar spune - ok, du-te si ia-l pe ala !
                😊

                Comment


                • #9
                  Ncu iti recomand asa:
                  1. Gaseste un civic, fa un testbdrive cu el.
                  2. Gaseste un Accord, chiar daca tu sustii sus si tare ca vrei modelul CU(adica din 2008 incoace) iti recomand Accordul CL facelift(2006-2008), fa test drive cu ambele
                  4. Overall Accordul CL este o masina mai inchegata dpmdv, cu mai putine hibe fata de Accordul CU.
                  5. Plusurile Accordului CU ar fi spatiul interior mai mare, scaune mai mari, si alte briz brizuri.
                  6. Plusurile Accordului CL sunt tinuta de drum superba, si o calitate a materialelor mai ok( dar asta e parere personala)
                  Detin accord CL, fratemiu a avut accord CU, insa cu orice masina cu care am mers, c klass, seria 3, seria 5, avensis, passat, audi, accord CU...eu unu nu ma simteam "acasa". Abia asteptam sa ajung la masina mea in spatele volanului.
                  Iti recomand un accord CL7, echipare SSE, sau accord CU varianta executive.
                  7. Cand mi-am luat Honda am vrut ca singurii mei bani care sa i bag in masina sa fie la benzinarie(nu vorbim aici de consumabile, revizii) ceea ce s a si intamplat.
                  8. Un Accord CL are un pret corect, undeva la 5500 - 6000 euro (km mai multi) si 6500 - 7000 euro(km putini). Un Accord CU, ar trebui sa fie de la 7500 si pana la 10.000 euro, in functie de an, km, etc.
                  9. Cumpara un Accord CL 😂😂😂
                  10. Incearca-le inainte sa te hotarasti, Honda ori o iubesti ori ba.

                  Comment


                  • #10
                    Legat de probleme tehnice trebuie sa fii "norocos" sa dai peste un model problematic, ca deh, se gasesc la orice brand, insa cred ca la Honda ai sanse mai mici comparativ cu restul sa trebuiasca sa bagi bani in ea.

                    Comment


                    • #11
                      Iar legat de vorbit singur pe langa un seria 5, puneti intrebarea: Oare de ce un Accord tine bine la pret? Si inca o chestie, in Romania, preturile la Honda sunt mici comparativ cu masinile din afara tarii. Deh, romanul fiindu-i implementata ideea ca nemtoaicele sunt cele mai bune masini, si ca piesele de japoneze sunt scumpe, cand vrei sa vinzi o honda la noi trebuie sa lasi la pret daca nu vrei sa stai mult la vanzare cu ea, sau poti fi norocos sa dai peste un om deschis la minte, si cu o minima cultura auto si vei primi un pret corect.

                      Comment


                      • #12
                        Nicu,data fiind problema ta,Óți recomand cu căldură o mașină mai Ónaltă,neapărat cu cutie automata.De ce Ónaltă,pentru că te urci și coborÓ mai bine din ea.

                        Comment


                        • #13
                          Bun petru, drive-test, drive-test dar unde ?
                          Nu cunosc pe nimeni cu Civic/Accord, nici macar anunturi de vanzare nu sunt pe Oradea (cel putin acum) sa fi zis ca merg sa le vad.
                          Nu pot opri omu' pe strada cand vine la masina si sa-l rog sa ma lase la volan punandu-i in mana "de-o bere" ca-mi sparge ala ochii !
                          Si de fapt care om si care masina pt ca in Oradea sunt rare - in ultimele 3 luni am vazut in trafic un Civic hatch, unul sedan si vreo 3 Accorduri. Sunt convins ca sunt mai multe dar nah, din cat am circulat eu.

                          Un lucru este clar, va fi o japoneza si probabil dupa ce voi face o selectie de anunturi vanzare, ma voi risca la drumetii prin țara. Intai anunturile din zona (Cluj, Timis, Alba, Arad, etc) si apoi ...apoi nu stiu. Vad ca cele mai multe anunturi sunt pe zona Moldova si Bucuresti si nu sunt foarte incantat. Am mai avut in trecut o experienta cu Tg Mures unde m-am dus cu frenezie sa vad o ...epava (europeanca)

                          Revenind la drive-test ...va trebui sa fie ceva "ad hoc", la sentiment. Neavand la ce sa raportez prima japoneza cred ca va fi hotarator primul impuls. Va trebui sa iubesc masina instant ...sau sa mi se para nesuferita ! 😊 Si sa vin spre casa ranjind in japoneza sau dezmierdand bunicuta mea de Opel.

                          In plus, da, am realizat si eu ca e aiurea sa compari Civicul hatch cu Accordul sedan si aici ar trebui sa ma hotarasc. Sunt lucruri total diferite.

                          Va multumesc pt buna-vointa cu care ati incercat sa ma ajutati, in mare am cam priceput despre ce e vorba, de aici incolo ar trebui sa trec eu la butoane.
                          Mi-ar fi mai comod din cauza dosarului loc/parcare/domiciliu bloc (ce se depune la final de an) sa fac achizitia dupa Ianuarie 2020 dar daca intre timp ma loveste ocazia si indragosteala, le-oi descurca eu cumva.

                          Toate bune.

                          PS - foarte bine-venita recomandarea ta dantt cu garda mai inalta pt ca da, am vazut ca uneori e dificil sa urc/cobor din Opel care e destul de jos. Bine, dificil in sensul ca anumite tresariri imi aduc aminte ca sunt viu dar cate nu suporta omu' de dragul masinutei ? 😊
                          Ha, anul trecut mi s-a pus pata pe "low" ...dar un low romanesc. Nu, n-am taiat din arcuri ci dupa experienta arcuri sport am pus pe fiecare arc 2 bride, lipind 2 spire intre ele. A coborat masina vreo 2.5/3 cm, imi placea cum o simteam ca raspuns la directie dar a devenit mai rigida si in plus cand ma puneam la volan aveam sentimentul ca ma pun pe jos. Iesirea din masina era insa o experienta !
                          Am scos bridele in primavara.
                          Noroc ca am scaunul reglabil pe inaltime.

                          Despre cutie automata ...eu zic ca nu dar cica niciodata sa nu spui niciodata.
                          Am vazut in poze ca la Civic schimbatorul pare a fi dus mult mai in fata decat la media si chiar ma gandeam daca nu ar fi disconfort.

                          Deci neaparat un drive-test !

                          Comment


                          • #14
                            Vezi ca la noi pe forum se merge si pe ajutor din partea comunitatii, poti ruga colegii din zona ta sa isi faca timp sa te dea 5 min cu masina, sau poti ruga pe cineva din zona in care gasesti masina sa dea o fuga sa vada ce ai gasit, poti avea surprize placute.

                            Ca posesor al tuturor variantelor in discutie, cred ca optim ptr tine ar fi CL modelul pana in 2008 al Accord-ului,. Pret decent, confort motor foarte bun si relativ economic, dinamica buna design reusit, model la sfarsit de cariera care are rezolvate toate bug-urile.
                            Problema e ca sunt greu de gasit cele bune si nu vor fi ieftine. Ideea e sa nu te grabesti. Clar ca in tara sunt mai ieftine decat afara ca la noi nu stie lumea de Honda, crede-ma in toate cazurile in tara am gasit sensibil mai ieftin. Daca gandesti "la banii aia imi iau un ......." ai gresit marca. Cumnatul meu a vandut un Cl7 anul asta pe la 7000 si era in stare foarte buna, ma astept ca ceva similar sa fie cam tot in bugetul asta.
                            ....

                            Comment


                            • #15
                              Ncu - am un prieten mega pasionat cu Accord CU1 din Oradea. Ia legatura cu el: https://www.olx.ro/oferta/honda-acco...o-IDcC6ab.html

                              Mai avea si un Civic de care ai fi interesat, dar l-a schimbat recent pe modelul nou. Acolo nu te mai poate ajuta cu test-drive decat cu pareri.

                              Comment

                              Working...
                              X