NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ...
    corsaru
    Senior Member
    Last edited by corsaru; 23-11-19, 16:34.
    cel mai taran taran, este taranul de la oras !

    Comment


    • As baga un X-cess doar daca as sti ca motorul e jegos rau.... dar chiar n-am apucat sa ma uit prim buson.
      Ncu
      Senior Member
      Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:46.

      Comment


      • Am avut eu Xcess in CTR si clantanea motorul ca naiba. Am schimbat pe Petronas 0W30 si apoi pe Amsoil si cu ambele motorul toarce frumos...Nu recomand Xcess in Honda dar fiecare face ce vrea....

        Comment


        • Atunci am sa merg pe LM pana in Martie/Aprilie si apoi mai vad eu.
          Ncu
          Senior Member
          Last edited by Ncu; 23-11-19, 04:55.

          Comment


          • Originally posted by Ncu View Post
            Ok, si eu cum aflu care fisa tehnica e mai recenta ?

            https://www.google.com/url?sa=t&sour...ko5Ow47DUjiAsj
            Asta pe care ai pus-o tu este din 2009. Scrie in josul paginii. Uite fisa luata de pe site-ul Valvoline: https://sharena21.springcm.com/Publi...b-ac162d889bd1 Site-ul Valvoline: https://www.valvoline.com/en-europe/...e-oil/synpower
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • E clar, nu-i de mine domeniul asta.

              Am pornit de dimineata avionul si clar ca cere un ulei mai subtire. Nu scoate sunete dar simti masina ca "se trezeste" greu asa ca primii km i-am rulat usurel.

              M-am uitat la Fucks Titan, nu-mi place.

              ...si new entry competitor - Ravenol FDS 5W30 doar ca mi se pare multa cenuşa acolo incat rivalizeaza cu asta "al meu" , Liqui Moly Leichtlauf high tech 5w40.

              Intr-o fereastra de 30 min am intrat intr-un magazin de piese auto si am pipait Q8 5W30 (nu scria absolut nimic pe el, nici ACEA, nici API doar niste aprobari de marci si ...Bingo - un raft plin cu Valvoline Synpower cum am si eu, adica C3 si atat.

              Ati folosit careva in 1.8i Ravenol FDS ?

              Comment


              • Pe Civicul 1.8 am avut la prima cheie ulei Honda 5W40. Asta in 2010. Am mers cu acelasi, pana in 2017, cand am pus Honda 0W20, pe motiv ca Honda C-ta nu aveau 5W40 si voiam schimb in reprezentanta si nu aveam chef de drum la Bucuresti. Pe FN2 (Type-R) am Millers 5W40. Parca nu au 5W30, dar au 0W20, 0W30 si 5W40. Stiu ca e made in UK si ca sunt ceva baieti pe acolo care au folosit uleiul asta.
                '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                Comment


                • Cu alte cuvinte imi spui ca tu ai circulat cu 5W40 ani de zile si n-a crapat lumea !

                  Comment


                  • Da, Type-R-ul FN2 stiu ca are 5W40 de noua. 0W20 cred ca ar fi prea subtire pentru motorul asta. 1.8 nu mi-a consumat ulei sau cel putin a fost insesizabil. In schimb FN2 (2.0 l) mi-a consumat cam 1L la 6k km, asta in conditiile in care vedea des 7k + RPM. Faceam schimbul cam la 6k km / 6 luni. De cand nu mai merg asa des cu ea, fac schimbul la an si nu cred ca merg mai mult de 10k km in intervalul asta. De vreo 3 ani merg cu Millers Nanodrive 5W40. Mi-e ciuda ca nu gasesc manualul in engleza, in format pdf, dar am sa-l mai caut pe cel in germana pe care l-am primit odata cu masina, sa vad ce scrie acolo de uleiuri.
                    Arunca un ochi si pe forumurile din UK, acolo e facuta masina si au fost vandute ceva exemplare in UK.
                    '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                    '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                    Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                    "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                    Comment


                    • Ncu, si eu am mers 2 ani cu Texaco 5W40 pus de Asko si zau ca n-a crapat lumea. Ba dimpotriva. Nici n-as crede ca ar conta esential ca motorul meu a fost K20 si nu R18. Asta era ce puneau Asko in ele si a fost foarte ok, mult mai ok decit cu Castrol Magnatec 5W40 de Carrefour pus la primele 2 revizii. Mea culpa.
                      Doar la atentionarea lui IB in privinta Texaco-ului aluia am schimbat cu un alt ulei de Carrefour, Total Quartz 9000 5W40 care mi-a si i-a placut foarte mult si care le da clasa primelor doua. Vorbesc despre un motor care avea 238 000 km cind l-am dat eu si care functiona absolut impecabil, care cald la relanti iti dadeai seama ca functioneaza doar daca te uitai in bord sau cind intra compresorul de AC si care consuma in 15000 km sub 700 ml si vedea suficient de des 6500 de ture.
                      In situatia de azi cred ca ar trebui sa te concentrezi in primul rind asupra sursei, adica uleiul sa fie original, si apoi sa gasesti ce-i/ce-ti place, de supermarket sau boutique. Avem azi configuratoare si grafice destule si poti decide in cunostinta de cauza. Sa am azi un CL9/CU2 probabil ca i-as da ori Totalul ala ori m-as duce spre un Ravenol potrivit ales la singe.
                      "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                      Comment


                      • Ce sa zic, deocamdata m-am restrans la hidrocracatul LM Leichtlauf High Tech 5W40 si Ravenol 5W30 intitulat FDS.
                        Nici nu stiam ca am un mare distribuitor Ravenol in Oradea ...

                        M-am uitat si azi la ulei, teoretic ar avea undeva la 5000 km si capata deja culoare dar mai duce pana ma hotarasc eu

                        Comment


                        • Originally posted by Ncu View Post
                          Ati folosit careva in 1.8i Ravenol FDS ?
                          Ravenol sunt uleiuri bune, din ce am mai citit pareri de la utilizatori. FDS-ul este 5w30-ul A5B5 recomandat de ei pentru marcile care folosesc uleiuri de vascozitate redusa (Toyota, Honda, Ford, etc.).

                          Comment


                          • Si cat costa Ravenolul?
                            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                            Comment


                            • Mai studiez, mai invat, Closchkutza

                              Prea m-am intins cu subiectul asta si ar fi cazul sa oprim discutiile astea "alunecoase".
                              Ok, am.primit pareri, relatari, experiente, sugestii si va multumesc tuturor pentru ele si va asigur ca de la fiecare am ramas cu o idee.
                              Voi mai oscila poate o zi, doua intre 2-3 sortimente dar ma descurc eu pana la urma.

                              Acum mai tare incepe sa ma streseze termostatul si mi se pare o vesnicie pana Joi cand am programarea inlocuirii lui

                              Comment


                              • Originally posted by Delphi View Post
                                Si cat costa Ravenolul?
                                Nu am fost personal la ei, i-am gasit in Google cu o cautare "Ravenol Oradea".
                                Stiu unde vine strada dar nu stiu de ce Google Stret View te plimba pe camp

                                https://www.google.com/search?q=rave...2520RO%2520SRL

                                Comment

                                Working...
                                X