Originally posted by ticker
View Post
NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Frumoasa povestea si ma bucura ca ti-ai indeplinit visul automobilistic ! Sa o stapanesti cu placere si fara probleme !
PS. La modelul Civic IX tot 1.8 puterea maxima parca e pe la 6500 si ii taie gazu pe la 7000 sau putin sub .Pana acu nu i-a daunat chiar din contra pare ca respira mai bine dupa 6000...
Comment
-
-
...nu stiu daca e permisa poza aceasta desi am decupat exteriorul. Rog moderatorii sa o stearga daca nu e in regula.
(a fost facuta pe Autobahn /DE )
...cam acolo a stat indicatorul "apa" cat mi-a fost cald si am rulat cu AC dar cand am vrut noaptea caldura a picat aproape pe zero ...ma rog, la vreo 2 mm de zero.
Daca stie cineva informativ cam cat costa un termostat si unde e situat fizic la motor.1 PhotoLast edited by Ncu; 14-11-19, 06:31.
Comment
-
Si eu am acelasi motor ca tine: R18A2. La mine acul sta la fel ca in poza ta de pe "Autobahn", indiferent daca afara sunt 0 sau 40 de grade, daca merg ca un bosorog sau o turez, daca am clima sau nu.
Puterea maxima o ai la 6300 RPM, linia rosie 6800 RPM, iar alimentarea ti-o taie la 7150 RPM (nu e limitator). Cuplul maxim de 174 nM (pazea ) il ai la 4300 RPM.
Bine, aici vorbim de valorile maxime. Poate graficul asta te ajuta s-o conduci ca Solberg:
Dupa cum zicea si Ticker, motorul e conceput pentru economie - deci nu e VTEC traditional. Daca vrei sa stea in modul economic, mentii viteza constanta fara sa depasesti 3500 RPM. Mai multe detalii pe topicul colegului: https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...605#post860605
Proiectoarele ar trebui sa fie ca la mine, un inel pe maneta unde ai semnalizarea. La oglinda vezi sa nu fi intrat prin spatele sticlei ceva care o blocheaza.
Distractie placuta
Comment
-
Clar atunci, termostat.
Cum s-a racit afara si am dat drumu la caldura a picat acul ca secerat.
Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:24.
Comment
-
Proiectoarele le ai pe maneta de lumini, invarti de capat
Termostatul clar, la caldura dubios, poate sa aiba probleme cu AC-ul (daca ai probleme vreodata ca nu porneste , verifica releul de sub capota sa nu fie osram, sunt niste gunoaie ordinare, exista mitsuba), cu caldura in schimb n-am auzit pana acum.
La roata e destul de sensibila, poate fi si o piatra...
Cu masina asta ar trebui sa reinveti sa schimbi in sensul ca sa nu-ti fie frica sa o turezi , dar ai grija totusi cum schimbi sa nu-i strici cutia, preferabil sa ai un lichid de frana bun (e folosit si la ambreiaj) . Eu mergeam destul de mult in afara 1-2-6 , in oras 1-2-3-6 . A 5-a la mine era ca noua =)) o folosesti la max speed care-i undeva la 216+... la vale
Depasi ce e de pe la 80+ recomand tr3 , te duci usor pana la 140 si nu adormi cand depasesti. Ai putea si tr2+3 doar ca 80-100 o sa faci foarte repede si e putin neplacut sa intre limitarea (poti incerca ca nu pateste nimic sa ajungi in limitare).
Pentru faruri iti recomand osram nightbreaker laser (tin mai putin aprox 1an dar ai lumina )
Comment
-
Felicitari pentru achizitie, in ciuda micilor defectiuni, sunt convins ca te vei bucura de masinuta extrem de mult!
Dupa ce rezolvi totul iti ramane doar sa o intretii impecabil, iar motorasul acela va merge muulta vreme de acuma inainte.
E bine ca renunti la diesel, la profilul tau nu prea se pupa.
Si chiar daca e un model de +10 ani, sa stii ca e peste multe modele noi, cel putin ca feeling. Mai conduc des un golf si o skoda rapid, ambele modele 2017+, insa cand ma dadeam jos din alea si urcam in civic, wow, diferenta era enorma. Tine si de gusturi, insa daca te prinde microbul, greu scapi )
Drumuri frumoase!
Comment
Comment