NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu ti-a dat si o garantie de 3-6 luni la asko? eu cand am dat Civicul la buy back, cel care a cumparat-o, a avut garantie 6 luni si a fost la fix ca a schimbat ambreiajul la i-shift.

    Comment


    • Ce poveste, ce relatare, ce întorsătură de situație, ce suspans, ce final neașteptat! Pasiune și visuri. Inclusiv avatarul profilului, care se potrivește perfect cu povestea.

      Puteam sa pun pariu ca nu vei lua Civic, mai ales după ce ai văzut-o pe aceea cu GPL.

      Foarte frumoase si pozele de pe drum, în opinia mea generația a 8-a este de departe cea mai frumoasa și cred ca nu va îmbătrâni moral niciodată. Dimpotrivă!

      Povestea aceasta mi s-a potrivit ca o mănușă pentru ca eu am acum o Astra G 1.6 8V și strâng bani pentru o Honda Jazz 2. Sau poate îmi donez vreun organ, ceva, dacă mai apare vreo poveste ca aceasta. Sau poate câștig la loto și iau un Jazz 3, nou. Azi e joi, peste doua ore îmi verific biletul 6/49.
      Un topic de pus în ramă! Sau la rană - pentru mine.
      Am primit încă o data lecția numita "urmează-ți visul".

      Drumuri bune și sa nu te oprești din scris!!
      Last edited by Cosmin410b; 14-11-19, 18:44.

      Comment


      • Tocmai pregateam o postare pe PC (pt ca doar aici pot folosi imgur) dar citind comentariile voastre nu pot sa nu mai intercalez una.

        Va multumesc pt detaliile tehnice, sfaturi si precizari ...si chiar daca nu le amintesc pe toate cu multumiri in postari sa fiti convinsi ca nu-mi scapa nimic de pe forum !

        Am stat mult in cumpana daca sa-mi deschid trairile pe un forum public. In vremurile noastre e o idiotenie sa faci asta ....dar erau prea mari framantarile sa ma pot descurca singur si am zis fie ce-o fi !
        Povestea e putin mai lunga, daca as prezenta-o toata ar suna de-a dreptul incredibil dar special am preferat sa nu dezvalui niste momente. Poate o voi face maine, pt ca in fond e viata mea, sunt banii mei munciti si nu datorez nimanui nimic.
        Revenind ...si eu am intrebat de garantie cand am cerut info dar Bogdan mi-a explicat ca nu este vb de o masina buy back ci despre colega lor pt care cei de la Asko s-au gandit sa profite putin de renumele lor pt vanzarea ei pt ca ei cunosteau masina de la 0 km.
        Si chiar daca aparent eu am gasit niste mici probleme, posibil sa ma fi inselat.
        Oricum eram pregatit pt mult mai rau.

        Legat de intorsatura situatiei .. da, a fost momentul zero cand dupa drive testul cu acel 1.4 chinuit am inceput sa-mi iubesc si mai mult Opelul si parea ca nimic nu ma va convinge sa iau un Civic.
        ...tarziu ...viermele deja intrase !

        Comment


        • ...injur modificarea orei si faptul ca nu-mi ramane multa lumina la dispozitie dupa ora 16 (serv) sa pot studia Civicul !!

          Nah, mi-s cu casa in renovare, la mine e santier de luni bune, mai am putin pana la final si prefer sa trag tare sa ma pot bucura in voie de bombonica mea dar azi tot am reusit sa ma invart in jurul ei vreo 40 min. Cred ca aveam un ranjet tămp pe fațău in timp ce vorbeam singur altfel nu-mi explic de ce se uitau vecinii ciudat la mine.

          Bun, m-am pus la volan si brusc senzatiile de Civic m-au patruns. M-am dat jos din Opel si m-am suit in Civic si parca de pe o banca din parc m-am asezat in fotoliu ! Foarte bine a fost gandita pozitia la volan ...de fapt dupa un drum de 9 ore, cand m-am dat jos m-au trecut 2 junghiuri prin lombara dar alea-s ale mele particulare. Dupa juma de minut si 5 pasi, jur, eram in stare sa mai fac 9 ore de drum !

          Studiu prescolar

          ...pai am butonat orice era buton, am priceput prin intuitie fiecare ce face si ce alternative ai ...m-am dat jos de 10 ori sa vad ce am pornit la lumini, ok, gata, stiu ! Ma rog, aproape.
          Ce n-am inteles inca:

          - care-i faza cu mod AUTO la faruri ?

          - intre butoanele playerului am vazut ca scrie AUX dar oricat am cautat eu n-am gasit o "gaura" jack sau USB.
          (apropo, eu nu suport sa rulez fara radio sau muzica dar tot drumul pana acasa am venit cu el oprit - se auzea prea frumos motorul si evacuarea dubla ca sa le ratezi la asa drum !)

          - n-am inteles gura ventilare prin care sufla climatizarea din tavanul torpedoului. La ce naiba foloseste ?

          Oglinda dreapta

          Nu stiu ce sa zic. Se pliaza frumos, functioneaza reglajul sticlei ...ok, i-am dat sa-si faca cursa min-max si cand ajunge la oricare din capete se aude cum ceva scapa si sticla vibreaza putin. Pare ca atata e cursa ei. Am verificat, pare spatiu liber in spatele ei.

          Nu stau cu țățele pe volan, am si picioare destul de lungi ...eu vreau sa vad macar in 10% din oglinda si linia caroseriei. Ori eu sunt ciudat ...ori totusi oglinda are ceva desi nu pare.
          Am incercat discret sa apas sticla cu degetele spre interior dar pare beton. Asa moare deocamdata.

          Fic-fic-fic la roata stanga fata.

          N-am iesit la drum dar sunetul l-am auzit doar unde am fost ecranat de munti si paduri cu geamul deschis si viteza mica. In rest nu-l sesizezi.

          Termostat

          Dubios. N-am iesit dupa cum am spus deci irelevant dar am pornit masina si in vreo 8-10 min acul la apa s-a ridicat aproape de jumate si acolo a incremenit.
          Am pornit caldura (tr 1 ventilator) si a inceput sa bage generos - acul a ramas neclintit.

          Am verificat AC - baga frig de te ingheata !

          Faruri

          Am descoperit inelele, ceata reglajele ...nu stiu ce sa zic. Poate am fost idiot dar eu am considerat in acea noapte ca pe scala reglaj 0-3, 0 reprezinta minim faruri jos si 3 maxim sus.
          Azi am constatat cu uimire ca e fix invers ! Este de iesit pe noapte.

          Sub capota

          Am cautat 1 minut joja ulei ! Am inceput sa rad singur cand m-a zgariat portocaliul ei pe retina !

          La 5 min dupa oprirea motorului am verificat nivelul. Cam total neintuitiva joja dar pana consult manualul (l-am adus in casa) am constatat ca nivelul era pe zona capat joja cu rombulete la capatul superior. N-am inteles ce e cu umflatura de pe joja situata la vreo 5 cm mai sus.

          Marele OFF al meu este ca acum in motor se afla ceva ulei TEX 5W40 !!!
          Boss, cum sa pui la un benzinar cu pretentii de turatie 5W40 ?? Si ce ulei e ala TEX pt ca atat deduc din cartea service ?
          Sunt convins ca daca pun un 0W20 imi va papa din el dar as incerca un 5W30 de la Liqui Moly doar sa gasesc unul compatibil (de studiat manualul)
          In rest uleiul cam colorat, ultima revizie in aprilie anul asta, km n-am avut chef sa calculez.
          Motorul curatel, m-am uitat pe acolo ...am cateva neclaritati dar toate la timpul lor.

          Roti iarna

          Inca sunt in masina.
          Le-am desfacut din pungi, sunt aliaj, pe 16, 205x55, nu sunt originale ci Borbet doar ca putin m-am intristat - ET 40.
          Din cate stiu Civicul asta vine cu o cerinta de ET 55 deci rotile vor sta mai scoase de sub masina cu 15 mm. Da, aspect "cracanat", masina o sa arate intr-un mare fel dar tehnic ma astept la un comportament ciudat.
          Am avut si pe Opel roti cu 14 mm mai scoase in afara (ET 49 Astra G vs ET 35) si dupa 2 sapt le-am vandut pt ca am simtit ca mi-a taiat din demaraj si in plus motorul obosea cam timpuriu (de la 130 km/h).
          Nu stiu ce sa fac ...sa le pun asa sezonul asta ...sa le vand si sa incerc sa cumpar jante originale pe 16 ...chiar nu stiu.












          Comment


          • 1. Modul automat pornește singur faza scurta atunci cand este suficient de intuneric afara (are senzor de lumina). 2. Climatizarea din tavanul torpedoului esre pentru racire (este torpedou cu racire pentru bautura, sandwich, etc.

            Comment


            • Poi eu cand verificam caldura azi, sufla si pe fanta aceea dar n-as putea spune daca aer cald.
              Oricum am inchis fanta prin invartire pt ca nu i-am inteles rostul.

              Comment


              • Cat despre ulei este o întreagă poveste ... daca ai timp este un topic dedicat pentru uleiuri. Din cate stiu ASKO asa recomanda la toate motoarele pe benzina 5W40. Eu am Accord 2.4 si tot 5W40 pun si este ok.

                Comment


                • Ma stiu putin cu uleiurile, imi place "povestea" lor dar ramane de studiat. Probabil in week-end.
                  Sa vad intai ce-i cu uleiul ala Tex, sa-i vad fisa tehnica, HTHS, TBN, index vascozitate, punctul de aprindere si congelare, SAPS ...vedem.

                  Comment


                  • Funcționează numai cand clima este lasata pe "rece" ca doar de acolo își trage aerul. Daca clima functioneaza pe "cald" nu vei avea cum sa ai rece in torpedou.

                    Comment


                    • Aha. Multumesc ! 😊

                      Comment


                      • TEX =Texaco. O mizerie. Schimba-l cu orice, doar schimba-l. De preferat, 5W30.

                        Umflatura (cred ca sunt vreo 2) de pe joja de ulei tine joja centrata pe tubulatura motorului, astfel incat sa nu se deplaseze filmul de ulei pe ea cand o introduci sau o tragi si astfel, sa vezi nivelul exact pe joja.

                        Comment


                        • Am presupus ca e o mizerie uleiul asta.
                          Nici o problema, acum in week-end il scot.
                          Intre timp m-am uitat in manual si nu are cine stie ce cerinte deci voi pune un 5w30 de tip A3/B3(B4) ...oricum B-ul nu se refera la motorul asta.
                          Daca voi gasi un ulei si cu aprobarea Honda, bine ....daca nu, asta e 😊

                          Comment


                          • ET-ul la jantele oem nu e cumva 45?
                            Poti verifica "la sigur" in talonul masinii.


                            “I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.” ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                            Comment


                            • Nu cred sa fie trecuta in talon sau CIV valoarea ET ...eventual J-ul si normele minime pt sarcina si viteza a anvelopelor.
                              Am intrebat insa in acest topic daca valorile din foto sunt corecte si mi s-a confirmaf de catre useri.
                              Ar mai fi varianta sa demontez o roata de pe masina (aliaj, Honda) si sa caut ET din interiorul ei dar evident ca nu voi face asta 😊

                              Comment


                              • ET-ul la jantele oem este 55

                                Comment

                                Working...
                                X