NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ticker View Post
    Sa ai noroc de ea!

    ECU taie alimentarea la 6200 rpm si i-VTEC e cu cama economica, nu sport (ca la Accord) deci intra i-VTEC cand mergi economic ca sa consume mai putin.
    Nu cred ca taie cineva ceva la 6200 rot/min, pentru ca, daca nu gresesc, acest motor dezvolta puterea maxima la 6300 rot/min. Din ce stiam eu, turatia maxima este la 6800 rot/min. Dar nu trebuie impins mult peste 6300 rot/min, pentru ca pierde putin din putere dupa turatia asta si nu faci decat sa-l chinui degeaba. Motorul are acest dezavantaj de a nu trage bine pana in rosu, dar Honda a rezolvat-o pe generatia urmatoare de Civic. Chiar si asa, e suficient de mare plaja de turatie cat sa te joci in voie cu acest motor.

    Comment


    • Acum eu ce sa zic, n-am verificat.
      Stiu doar ca pana in 6000 am impins-o si masina imi mai cerea dar nu i-am dat din mila 😊

      Comment


      • Sa o stapanesti sanatos!
        La benzinarele japoneze mila doar cat sunt in rodaj!!!!

        Comment




        • Originally posted by Legionaru' View Post
          Sa o stapanesti sanatos!
          La benzinarele japoneze mila doar cat sunt in rodaj!!!!
          Multumesc mult !

          Sa vad daca am reusit ceva cu pozele...


          Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:22.

          Comment


          • Frumoasa povestea si ma bucura ca ti-ai indeplinit visul automobilistic ! Sa o stapanesti cu placere si fara probleme !
            PS. La modelul Civic IX tot 1.8 puterea maxima parca e pe la 6500 si ii taie gazu pe la 7000 sau putin sub .Pana acu nu i-a daunat chiar din contra pare ca respira mai bine dupa 6000...

            Comment


            • Se pare ca nu reusesc...
              Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:23.

              Comment


              • Originally posted by botz View Post
                Frumoasa povestea si ma bucura ca ti-ai indeplinit visul automobilistic ! Sa o stapanesti cu placere si fara probleme !
                Iti multumesc ! ✌
                Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:23.

                Comment


                • ...nu stiu daca e permisa poza aceasta desi am decupat exteriorul. Rog moderatorii sa o stearga daca nu e in regula.
                  (a fost facuta pe Autobahn /DE )

                  ...cam acolo a stat indicatorul "apa" cat mi-a fost cald si am rulat cu AC dar cand am vrut noaptea caldura a picat aproape pe zero ...ma rog, la vreo 2 mm de zero.

                  Daca stie cineva informativ cam cat costa un termostat si unde e situat fizic la motor.
                  Last edited by Ncu; 14-11-19, 06:31.

                  Comment


                  • Si eu am acelasi motor ca tine: R18A2. La mine acul sta la fel ca in poza ta de pe "Autobahn", indiferent daca afara sunt 0 sau 40 de grade, daca merg ca un bosorog sau o turez, daca am clima sau nu.

                    Puterea maxima o ai la 6300 RPM, linia rosie 6800 RPM, iar alimentarea ti-o taie la 7150 RPM (nu e limitator). Cuplul maxim de 174 nM (pazea ) il ai la 4300 RPM.

                    Bine, aici vorbim de valorile maxime. Poate graficul asta te ajuta s-o conduci ca Solberg:



                    Dupa cum zicea si Ticker, motorul e conceput pentru economie - deci nu e VTEC traditional. Daca vrei sa stea in modul economic, mentii viteza constanta fara sa depasesti 3500 RPM. Mai multe detalii pe topicul colegului: https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...605#post860605

                    Proiectoarele ar trebui sa fie ca la mine, un inel pe maneta unde ai semnalizarea. La oglinda vezi sa nu fi intrat prin spatele sticlei ceva care o blocheaza.

                    Distractie placuta
                    '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

                    Comment


                    • Clar atunci, termostat.
                      Cum s-a racit afara si am dat drumu la caldura a picat acul ca secerat.
                      Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:24.

                      Comment


                      • faina, faina! sa ai parte de ea fara incidente!

                        Comment


                        • Foarte frumoasa, felicitari pentru achizitie!

                          Comment


                          • Multumesc dragilor ! 😊

                            Comment


                            • Proiectoarele le ai pe maneta de lumini, invarti de capat
                              Termostatul clar, la caldura dubios, poate sa aiba probleme cu AC-ul (daca ai probleme vreodata ca nu porneste , verifica releul de sub capota sa nu fie osram, sunt niste gunoaie ordinare, exista mitsuba), cu caldura in schimb n-am auzit pana acum.
                              La roata e destul de sensibila, poate fi si o piatra...
                              Cu masina asta ar trebui sa reinveti sa schimbi in sensul ca sa nu-ti fie frica sa o turezi , dar ai grija totusi cum schimbi sa nu-i strici cutia, preferabil sa ai un lichid de frana bun (e folosit si la ambreiaj) . Eu mergeam destul de mult in afara 1-2-6 , in oras 1-2-3-6 . A 5-a la mine era ca noua =)) o folosesti la max speed care-i undeva la 216+... la vale
                              Depasi ce e de pe la 80+ recomand tr3 , te duci usor pana la 140 si nu adormi cand depasesti. Ai putea si tr2+3 doar ca 80-100 o sa faci foarte repede si e putin neplacut sa intre limitarea (poti incerca ca nu pateste nimic sa ajungi in limitare).
                              Pentru faruri iti recomand osram nightbreaker laser (tin mai putin aprox 1an dar ai lumina )

                              Comment


                              • Felicitari pentru achizitie, in ciuda micilor defectiuni, sunt convins ca te vei bucura de masinuta extrem de mult!

                                Dupa ce rezolvi totul iti ramane doar sa o intretii impecabil, iar motorasul acela va merge muulta vreme de acuma inainte.

                                E bine ca renunti la diesel, la profilul tau nu prea se pupa.

                                Si chiar daca e un model de +10 ani, sa stii ca e peste multe modele noi, cel putin ca feeling. Mai conduc des un golf si o skoda rapid, ambele modele 2017+, insa cand ma dadeam jos din alea si urcam in civic, wow, diferenta era enorma. Tine si de gusturi, insa daca te prinde microbul, greu scapi )

                                Drumuri frumoase!


                                I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                                Comment

                                Working...
                                X