NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by Ciuciumax25 View Post
    Nu ne-ai spus cāt te-a costat Civic-ul...😁 Arată foarte bine.
    Am spus ca sub 5500 cat s-a cerut. Am inceput cu o oferta de 5000 eu fiind la sute de km. In final ne-am inteles undeva la jumate.
    Cand am deschis usa sofer am paralizat - zicea-i ca-i nou in interior !

    Jur ! - aveam un zambet de copil trepanat pe autostrada ! Imi venea sa scot capu' pe geam la tiristi sa le fac "semne" de fericit ce eram !

    Multumesc pt urari ! Sa iti dea D-zeu sanatate !

    PS - este incredibil de frustrant sa fi in situatia mea si sa nu poti pune niste poze din cauza unor chichite electronice....
    ...cred ca am peste 50 de poze ....in trafic, pe serpentine, pe autostrada, pe Valea Oltului, pe ceața groasa ... dar asta e.
    In 650 km am reusit sa-mi fac o parere despre masina asta si voi reveni cu o noua postare de tip concluzie.
    Last edited by Ncu; 12-11-19, 20:33.

    Comment


    • #92
      Bv, felicitari pentru achizitie. Arata foarte fain!
      Chiar daca au scris altii despre civic eu as insista sa deschizi un topic, nu de alta, dar relatezi ff misto, si e pacat 😂😂😂. Traseul il vreau povestit cap-coada.
      Si inca ceva, pe facebook, grupul Hondafan te asteapta. Ne poti prezenta masina si acolo, plus de asta ai acces la informatii care iti pot fi de folos!
      Multa bafta si sa te bucuri de ea.
      Aaa...ce a zis sotia de Tivic? 😂😂

      Comment


      • #93
        Bravo domnule, frumoasa poveste!
        Ca sa pui poze usor aici incearca sa le micsorezi. Cred ca trebuie sa fie undeva sub 2MB la 1024x768.
        Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

        Comment


        • #94
          Felicitari pentru achizitie si sa o stapaniti sanatos si fara probleme

          Comment


          • #95


            ....m-am suit intr-o masina "total altceva" decat eram obisnuit si aveam 650 km pana acasa pe care neaparat trebuia sa-i fac ok pt ca ma astepta sotia acasa plina de griji...
            Primii 50 km i-am facut pe pipaite incercand sa-mi dau seama ce-mi place la masina asta si ce ma deranjeaza si asta chiar obiectiv - in fond banii erau dati, masina luata, situatia clara.


            (mai incerc maine poze)
            Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:21.

            Comment


            • #96
              Welcome to the club! Fa-i profil si povesteste-o ca scrii fain bucurindu-te de ea. Te-or mai ajuta colegii cu una alta.
              Acuma cu nevasta vezi tu, mie mi s-a intimplat de-am socializat la Asko cu o juna si frumoasa doamna cu un Accord care mi-a zis ca atita i-a placut masina incit i-a confiscat-o lu' barbata-su!
              Last edited by Io si Ea; 13-11-19, 01:58.
              "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

              Comment


              • #97
                Haha!

                Felicitari, masina arata foarte bine! Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Mi-a placut povestea acestei achizitii, mai ales ca am urmarit-o de la inceput.

                Io si Ea las' ca sotiei ii trece dupa ce se urca-n OZN.
                '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

                Comment


                • #98
                  Ncu un mic sfat: nu mai bine vorbesti cu un admin sa schimbe pur si simplu numele topicului si sa il mute la aria my honda?
                  E prea frumoasa povestea ca sa nu fie pe topicul masinii.
                  Plus ca vei putea ulterior sa completezi cu ceea ce doresti: impresii, intrebari, diy's, etc.
                  Iar daca iti place sa mesteresti, sigur vei mai avea intrebari.
                  Sunt useri pe site care cunosc acest model ca-n palma

                  Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk

                  Comment


                  • #99
                    scarr : mersi, am mutat topicul
                    Ncu : daca am gresit ceva in titlu, sa-mi spui, te rog

                    Comment


                    • Originally posted by Ncu View Post
                      Cred ca e vb de un review obiectiv si de o concluzie finala

                      ....m-am suit intr-o masina "total altceva" decat eram obisnuit si aveam 650 km pana acasa pe care neaparat trebuia sa-i fac ok pt ca ma astepta sotia acasa plina de griji...
                      Primii 50 km i-am facut pe pipaite incercand sa-mi dau seama ce-mi place la masina asta si ce ma deranjeaza si asta chiar obiectiv - in fond banii erau dati, masina luata, situatia clara.

                      Sound

                      Ziceam in drive-test ca zgomot.
                      Pai m-am inselat si-mi cer scuze pt eroare.
                      Sau nu stiu cum sunt altele dar va spun despre al meu (ce bine suna - "al meu" !"
                      - pana la 4000 ture este liniste. Doar te minunezi de cum trage tr 2 si 3.
                      - dupa 4000 ture auzi undeva sub tine cele 2 evacuari dar pur si simplu adori soundul ala ! Nu te mai saturi si esti pregatit sa-l dai jos fara comentarii pe cel care are ceva de adaugat.
                      - la 6000 ture este pur si simplu VIS ! Parca totul conlucreaza pt simturile tale.
                      - la 7000 ture n-am urcat ....din mila.

                      In treapta 6 la 150 abia am atins pedala si masina a raspuns instant cu un usor zvac - m-a impresionat ! LAG - ZERO !

                      Că pe autostrada Sibiu-Deva treceau Skode si Mertane cu 230- 250 ? (probabil) ...sa fie sanatosi ! Eu am tinut-o 1 minut la 160 dupa care am pus pilotul pe 130 - imi era prea draga ca sa o chinui desi iVtec-ul fix atunci se simtea cel mai bine. In plus eram si distrus dupa o noapte de tren, emotii, cafele si cola.

                      Cireasa de pe tort

                      ....rulam deja pe centura Oradea, o sosea de vis cu 2 benzi pe sens unde poti merge si cu 300 daca ai bani de radar ...obosit, somnoros ...rulam la limita legala (90) pe banda 2 cand vad niste faruri ca se apropie vijelios de mine pe banda 1.
                      Imi era prea lene sa reactionez ...imi zic "ma poate devansa si pe banda 1" ...si se aliniaza cu mine un treiar e90.
                      Ok, nu aveam chef de nimic, nici n-am intors capu'.
                      ...BMW-ul avanseaza 30 m dupa care franeaza si iar se aliniaza cu mine. Ma uit - un tinerel cu cosuri pe fata si 2 pitipoace. Io sictirit in continuare...
                      Pruncu' insista ...ma uit la turatia avuta si din putina experienta cu masina anticipez dinamica masinii si ...talpa !
                      A plecat Civicul intr-un mare fel ! ...ma uit in retrovizoare si pruncu scotea pistoanele prin capota ! Ok, schimb scurt 4, talpa, trec de 5000 si "eram pe val" !
                      Nu stiu ...l-a starnit ca eram cu numere de Bucuresti, habar n-am ce-a fost in capu' lui dar dupa ce am luat un avans de 50 m am franat ....instant a franat si el si pana n-am parasit centura, a pastrat 30 m in spate.
                      Jubilam !
                      Am intrat in casa ranjind de fericire spre nedumerirea sotiei.

                      Apropo - azi dimineata ....ora 7 ...sa merg la serviciu dar cu care ?
                      In Civic erau rotile de iarna, flacoane suc, acte, deranj ... Bun zic, hai ca iau Opelul.
                      Jur ...dupa 20 m am avut senzatia ca trag dupa mine o placa de beton ! Chiar am zis - "clar, am pana" si cand dau o tura masina, totul ok.

                      Prima senzatie dupa 1 km ?
                      Nu-mi pot explica cum de m-am simtit "mandru" in G cand azi-dimineata aveam senzatia ca ma misc cu o Dacia 1310 !
                      Ti-a spus, dar n-ai fost atent:

                      Originally posted by IB View Post
                      Ncu
                      Ma bag si eu in discutie si, desi nu am condus si nici nu m-am suit vreodata in Civic 5D, modelul despre care discutam, iti pot spune ca eu, ca posesor de Civic Sedan 2008, cu acelasi motor (aprox) si aceeasi cutie (aprox), si stiind ce poate un Astra G, cum se conduce, cum se simte, etc, pot sa iti confirm ca diferenta dintre cele doua este de la cer la pamant.

                      Si anume, motorul este i-VTEC 'dandoaselea', adica o distributie variabila implementata pentru economie de carburant, in detrimentul puterii. Stim ce putea scoate Honda dintr-un motor de 1.8. Practic asta inseamna ca ai doua motoare intr-unul singur. Pentru regimuri si sarcini mici, motorul functioneaza cu camele economice, japonezii apreciind la momentul lansarii ca ar fi ca un motor de 1.5. Daca apesi acceleratia sau treci peste 3500 rot/min, va functiona pe camele 'normale', ca un motor de 1.8 veritabil. Pe langa asta, motorul are colector de admisie cu geometrie variabila, care genereaza doua curbe de putere in functie regimul de turatie/sarcina. Are un raport de comprimare maricel (pt cei 10-12 ani vechime) si pistoane usor ovale stropite prin interior (racite) cu jeturi de ulei. Pe scurt, un motor care atunci cand a fost lansat de Honda in 2006, era inaintea vremii dpdv tehnologic, asa cum obisnuia Honda sa faca motoare N/A. Acum, in 2019, ce face Honda este prostitutie.

                      In rest, iti pot spune ca directia este asistata electric si este precisa ca o sabie Ninja. Misti putin de volan spre stanga/dreapta si masina reactioneaza imediat, intr-o maniera precisa si sigura. Daca iei un Civic cu o caseta de directie buna (au probleme - reversul medaliei), atunci masina va fi un deliciu sa o conduci.

                      Mai am o mentiune, cutia si ambreiajul. Pai frate, cand incepi sa schimbi treptele in Civic, nu te mai saturi. Miscari scurte, precise, exact ca o Honda de competitie. Ambreiajul e de vis, cupleaza exact cat, unde si cum ar trebui, fie ca pleci cu ea la sub 1000 rot/min, fie ca demarezi puternic.

                      Eu am Sedanul luat acum 10 ani de la zero km. Masina asta nu intentionez sa o vand decat daca nu vom mai gasi combustibili fosili la pompa. Masini ca astea nu se vor mai face niciodata. A nu se intelege ca o masina de 3-4 ori mai scumpa e la fel de buna ca un prapadit de Civic. Nici vorba, cu siguranta sunt pe piata masini extrem de performante. Insa, o masina nu te incanta doar prin prisma puterii, ci cum se simte in ansamblu atunci cand o arunci pe viraje, cand auzi motorul asta peste 4000 rot/min, cand o pornesti dimineata la rece si simti cat de frumos merge motorul de cand si-a luat ulei, cand mergi batraneste cu ea si vezi consumuri de 4.x%, cand iti faci singur revizia si realizezi cum au gandit japonezii sa faca pentru a beneficia orice natand de o servisare usoara, etc, etc.

                      Dar daca ar fi sa iti dau un sfat intre Civic si Accord CL, ar fi Accord-ul CL. Iar daca ar fi sa aleg intre Civic si Accord CU, as alege Civic, pentru ca CU este prea mare si muult prea grea fata de ce masini face Honda, in general: usoare si fasnete.

                      Dar, daca vei da vreodata peste un Civic Sedan, mergi cu toata increderea pe Sedan. Suspensia spate este un compromis perfect intre confort si sportivitate, iar cutia este putin diferita care mie, unul, mi-e permis sa fixez media consumurilor pe ultimii 40000 km la 5.3 (consum real, la pompa).

                      Spor la cautari si succes in alegeri!

                      Comment


                      • Jozsi e an 2008, in titlu ai scris 2006 😀

                        Comment


                        • Sa ai noroc de ea!

                          ECU taie alimentarea la 6200 rpm si i-VTEC e cu cama economica, nu sport (ca la Accord) deci intra i-VTEC cand mergi economic ca sa consume mai putin.
                          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                          sigpic

                          Comment


                          • Ptfiu, ati facut mutari si curatenie 😊
                            Ok, daca asa ati considerat ca e mai bine atunci asa sa fie.


                            Originally posted by ticker View Post
                            Sa ai noroc de ea!

                            ECU taie alimentarea la 6200 rpm si i-VTEC e cu cama economica, nu sport (ca la Accord) deci intra i-VTEC cand mergi economic ca sa consume mai putin.
                            Multumesc ...eu inca sunt la momentul in care incerc sa imbin Civicul teoretic "din auzite" cu cel real din parcare deci daca voi mai spune prostii, va rog sa ma corectati.



                            Comment


                            • Am modificat si culoarea e Champagne (ca a mea) nu Alabaster Silver
                              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                              sigpic

                              Comment


                              • Nici macar n-am apucat sa ma uit in talon sa vad ce culoare are.

                                De fapt nici n-am mai pornit Honda de cand am adus-o, era vb ca pe acum seara dar intre timp au venit 2 cetateni sa vada Opelul din vanzare ...ieri si azi am circulat doar cu el pt ca are mai mult de jumate motorina in rezervor.

                                Multumesc pt noua alocare de spatiu si am sa revin cat de curand. Intre timp am si o mica lista de defectiuni ce le-am constatat la Civic (era firesc, are totusi o varsta) si poate imi veti oferi niste sugestii

                                Comment

                                Working...
                                X