NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    N-am disparut, insist pe Honda ! 😊 Model "Țivic" cum ma ia sotia la bascalie 😂😂
    Am nevoie de o mica confirmare si anume daca valorile din foto atasata sunt corecte, in special pt R16. Intreb pt ca vad anunturi cu Civicuri pe care vad montate toate jantele din lume cu toate dimensiunile posibile. Si nu-i vorba de pasaricile din capu' meu dar tin mortis sa am cele mai mici jante posibile pe raza (am dedus ca pe Civic hatchback minimul ar fi R16) care sa respecte intocmai specificatiile constructorului.
    Nu vreau sa cumpar o masina cu jante "traznet" dar care sa fie aiurea la valoarea ET sau latime.
    Prefer un aspect standard decat un comportament bizar al masinii.

    Ca o paranteza (si nu vb "dă pă net") la G am ET49 valoare data de constructor si la un moment dat am primit gratuit niste jante superbe (parca WolfSprint - din amintiri) cu ET35.
    Fuguta la un strungar sa-mi faca niste inele centrare aluminiu si le-am pus sus entuziasmat mai ales ca toata lumea imi spunea ca "14 mm va sta roata mai in afara, fix-pix"
    Mare greseala ! Intr-adevar, masina arata "intr-un mare fel", vizual arata mai cracanata, mai plin pasajul rotii dar tehnic am fost dezamagit - am sesizat ca mi-a taiat o idee din demaraj, masina avea un comportament ciudatel in viraje si franare si in plus la viteze mari am vazut ca "oboseste" mai repede.
    Dupa 2 sapt le-am dat jos si le-am vandut.
    Nu zic ca asta e un adevar universal, asta am experimentat eu si este concluzia mea personala.

    Deci tabelul e corect ?

    Comment


    • #47
      Da, este.
      The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
      https://www.instagram.com/iamrusu/

      Comment


      • #48
        Multumesc. 😊

        Comment


        • #49
          Am revenit !
          De la ultima postare am intensificat studiu si cautarile, am tot rasucit bugetul pe toate partile, au aparut noptile albe ...dar ce m-a chinuit cel mai mult a fost incertitudinea ! Cum naiba sa cumperi o masina despre care tu sti doar teorie, pe care n-ai vazut-o decat in poze si clipuri si pentru care mapamondul s-a impartit in doua, unii laudand-o maxim si altii criticand-o grav ?
          ...si toate astea citind acel review de pe forum despre care nu pot spune cat este de obiectiv dar pot spune ca pe mine unul a reusit sa ma debusoleze total.

          https://hondafan.ro/forum/forum/hond...sh-dupa-3000km

          In urma cu cateva zile revenind cu sotia la G-ul parcat in oras - surpriza ! In aceeasi parcare dar pe alt rand era un Civic.
          Wow ! - m-am sucit in juru masinii, am pipait-o, am studiat-o din toate partile si unghiurile vreo 40 min sperand sa apara proprietarul sa mi-o prezinte sau macar sa-mi sparga ochii.
          Sotia se uita la masina cu un aer usor dezamagit si tot ce a putut spune a fost ..."asta e masina pt care te agiti atata ? Pai e mica ! Asta-i masina pt mine nu pt tine !"

          Nu m-am obosit sa-i spun ca la toate dimensiunile e mai mare cu milimetrii decat G-ul desi in realitate, in fata noastra, da, parea ca e mai mica...

          Cumva am parasit parcarea descumpanit pt ca mi-o imaginam putin altfel, nu stiu, mai mare... Interiorul da, parea cu totul altceva, arata mai bine decat in poze.

          Intre timp bugetul se stabilizase la 5500 euro (fara vanzarea G-ului) dar sufeream ca un caine ca nu pot simti un Civic pe sosea sa-mi fac si eu naibii o parere !


          Si ieri mi-a venit o idee de milioane !
          Am cautat anunturi vanzare Civic la mine in oras - Bingo ! ...2 diesel si un benzinar de 1.4. Bun si ala, imi zic.
          Ii las omului cu benzinar un msj scris in care ii explic chinurile prin ce trec rugandu-l sa-mi acorde un test-drive contra cost (am oferit 100 lei pt o ora)
          (desigur, puteam sa ma prefac ca sunt un potential client si puteam studia masina gratuit dar n-am vrut sa-mi bat joc de om dandu-i sperante false)

          Si azi la ora 16 visul mi s-a implinit !
          Ne-am intalnit in parcarea unui hipermarket, omul foarte dragut si amabil mi-a prezentat masina (i-am spus din start ca eu caut 1.8 si tot ce ma intereseaza e suspensia si rigiditatea masinii despre care tot aud). Jos palaria, omul chiar s-a straduit ! ...mi-a raspuns la toate intrebarile, m-am asezat pe toate locurile, am pipait, am butonat, acum eram in portbagaj, acum sub capota, ce mai, ca un copil mic dus prima oara in Oraselul Copiiilor !
          Si la final am lasat special asezarea la volan - m-am latit, m-am cracanat, m-am intins in toate partile sa vad feeling si senzatie.
          Omul statea deoparte si zambea intr-una si la un moment dat zice - ..."stam cat doresti oricum n-am ce face vreo 2 ore"...
          Ptfiu ! L-am rugat sa-mi porneasca masina (butoane, minuni, am zis ca nu ma bag) - l-am intrebat daca are incredere in mine sa conduc eu si el in dreapta, mi-a facut semn ca "baga" ...si GO !
          Am rulat vreo 15 km din care vreo 10 pe stradute de cartier, d-alea peticite, desfundate, denivelate si cu capace canale si vreo 5 km am iesit pe centura la alergat

          Concluzie personala dupa drive test Honda Civic hatchback

          Sofer - eu.
          43 ani, 1.80m, de 7 ani pe Astra G diesel resoftat, inainte doar benzinare, dubla-hernie de disc si un inel intervertebral praf, auz de exceptie si evident mai sensibil la zgomote. In rest cetatean normal. Cred !

          Masina de drive-test
          - Honda Civic hatchback, 5 usi, 2006, 1.4, benz + GPL, 230.000 km

          Traseu
          - printre blocuri de cartier si stradute marginase vreo 10 km cu viteza maxima atinsa uneori 50 km/h
          - 5 km pe centura orasului cu 100 km/h - nu m-au interesat performantele motorului fiind un 1.4 GPL

          (as fi vrut un model 2009 macar, de 1.8 dar daca n-am avut de unde a fost bun si cel de 1.4. Ma interesa suspensia in mod special si constructia masinii la modul general)


          (concluzia intr-o postare viitoare)

          In foto, Civicul gasit in parcare

          Comment


          • #50
            N-am mai continuat aseara pt ca eram foarte obosit dar pana apuc sa vin cu principalele concluzii, las asta aici :

            https://youtu.be/ruUL4N82pPQ

            Nu stiu de ce mi s-a parut Civicul ca fiind mai mic decat G-ul desi dupa dimensiunile matematice e mai mare cu putin la orice masuratoare - probabil din cauza tinutei mai sportive la care isi aduce un aport culoarea si mediul.

            (in clip masina de drive-test)

            Comment


            • #51
              Concluzii drive-test Civic

              Cateva dintre aspecte le voi raporta la Astra G pt ca asta conduc de 7 ani + faptul ca e un model destul de cunoscut si raspandit. La alte aspecte voi incerca sa fiu cat se poate de obiectiv.
              Evident ca iau in considerare aspectele particulare (vechimea masinilor, intretinerea lor cat si factorul subiectiv) dar voi evita sa fac vreo comparatie intre motorizari pt ca ar fi un non-sens.

              Aspect exterior

              Clar, Civicul se remarca imediat in trafic prin tinuta, aer agresiv, modernism si orice capitol la care G-ul e un retro toata ziua. Pare "umflat cu steroizi" in special privit din fata si desi Opelul se remarca intre europence cu linii fluide (comparativ cu VW) ...față de Civic e un patratos. Ok, este si diferenta de trend si generatii, Civicul fiind model 2006 iar G-ul 98' (masinile comparate sunt Civic 2006, G-ul 2002)

              Dimensiuni

              Civicul e sensibil mai lung ca un G, clar mai lat (si G-ul e destul de lat pt clasa ei / de fapt ambele sunt compacte) si o idee mai inalt dar aici intervine deja garda sol a fiecaruia si e o chestie relativa.

              Spatiu portbagaj

              - la o privire de ansamblu era aproximativ ca la G. Suficient de adanc si lat pt o persoana ce a optat pt un hatchback.
              Si la G se poate plia bancheta dublandu-se volumul si devenind platforma.
              A mai vrut omul sa-mi mai arate o chestie cu bancheta spate dar i-am spus ca e suficient cu demonstratiile.
              Sunt absolut convins ca pot cara cu Civicul tot ce am carat si cu G-ul - masina spalat, aragaz dublu, frigider, etc.

              Spatiu pasageri spate.

              Generos - asta e termenul.
              Desi usa spate are abia un petec de gemulet, usa are o deschidere surprinzator de larga ce permite accesul rapid si facil chiar persoanelor inalte. Spatiu suficient pt mine in spate chiar si in cazul in care scaunul sofer e reglat tot pt mine.
              Totusi nici in G nu pot spune ca stau cu genunchii la gura deci la capitolul asta diferentele sunt mici.

              Spatiu pasager dreapta fata

              Zona confortabila, acces optic facil la vitezometrul soferului (spun asta pt ca "a mea" mereu se inclina inspre mine sa-mi vada viteza pe bord), vizibilitate buna, nu prea multe de consemnat decat un mare minus (cred eu) - forma bordului, implicit a torpedoului in forma de V mi se pare foarte neinspirata.
              Ai o tipa cu picioare interminabile si genunchi gingasi ? Ei bine, dupa o tangenta rutiera s-ar putea sa ai o tipa cu genunchii praştie.
              G-ul pare mai protector la acest aspect, torpedoul curbat bland, consistenta moale.

              Pozitie sofer

              10 stele ! Deci nimic de comentat, n-ai ce sa-i reprosezi constructorului decat daca vrei sa fi rautacios.
              Am dat scaunul putin mai in spate decat il lasase vanzatorul si aia a fost.
              Scaunul cu sustinere din toate partile de zici ca te tine mandra-n brate, ultra comod, mi-am gasit pozitia din prima fara vreo jena ca "parca ceva nu-i bine", acces "pe mana" la schimbator pt care era necesar doar miscarea din incheietura palmei pt schimbarea treptei (evident, cotul sprijinit pe cotiera) ...nu m-am uitat la pedale cand m-am suit la volan dar "erau acolo" unde te asteptai sa le gasesti, vizibilitate excelenta (n-am simtit jena stalpilor fata si asta poate ca si la G, pe la inceputuri, m-au incomodat putin") - nimic de comentat altceva.
              Poate doar mi-a atras atentia plusul ponosit al manerului usii insa plasticul argintiu al butoanelor era ok.
              In rest ...masina nu te lasa sa te dai jos, ai tot conduce ! Opelul meu dupa 5 ore de stat la volan te avorteaza intepenit precum o scandura ....Civicul sunt convins ca te mentine fresh mult mai mult.

              Bordul

              - de vis ! Altceva ! Forme fluide, pur si simplu "curge din zona centrala pe usi. Per ansamblu, cu etajarea display-urilor iti da senzatia de cascada ce se scurge pe laterale.
              Mi s-a parut ca in ciuda vechimii si folosintei masinii din drive-test s-a pastrat destul de bine. Nu mi-a dat senzatia de ponosit desi poate nu era in cea mai perfecta stare.
              Oricum am intuit rapid (si vanzatorul mi-a confirmat) ca masina a fost folosita cel putin in ultimii 50 mii km de o femeie 😊
              Aici G-ul iese din discutie - bord clasic, uzat moral, demodat, nivel anii "90.
              Per ansamblu masina e surprinzator de spatioasa desi din exterior n-ai zice.

              Ceasuri si display-uri

              De cum am intrat in masina pornita, privirea mi-a ramas fixata pe display-ul ceasuri sofer - m-au fascinat !
              ...senzatia ca priveai intr-un tub hologramic, placut colorat ...indicatoarele parca pluteau ...da, frumos, nimic de zis.
              Ciudat, se pare ca masina asta nu suferise de boala cunoscuta si anume ca display-ul central sa redea litere/cifre sterse/incomplete.
              Vitezometrul analogic (bine zic ?) mi s-a parut frumusel. Nu m-a deranjat, nu m-a impresionat ' si poate din cauza ca in G am avut vreo 2 ani un HUD care imi indica viteza la fel. Dragut oricum.

              Butoane

              Ptfiu, zici ca le-ai avut gramada intr-o oala si le-ai aruncat pe bord !
              Nu zic ca mi-au displacut dar cu siguranta as avea nevoie de timp sa ma obisnuiesc cu ele.

              Si daaaaaa, am aplaudat si eu din oglinzi 😊 Funny !

              Vizibilitate spate

              Retrovizoarele laterale absolut suficiente si cam la fel la G.
              Am omis sa verific retrovizoarea centrala sa vad cat incurca eleronul spate pt ca eu ma uit rar in cea "centrala". Parchez din laterale, si la G le pot orienta electric in jos sa vad bordura iar in lipsa senzorilor spate parchez "la simt". La naiba, imi stiu masina dupa 7 ani ! 😊
              Deci nu stiu despre eleron nimic, nu ma pronunt, n-am verificat si nici nu-mi prea pasa.

              La drum

              Am plecat de pe loc ca p*la ! Ca un dizelist. Instant am vazut turometrul la 4000. Cred ca am rosit ca am simtit ca mi s-a facut cald. Omul statea pe telefon dar i-am remarcat un zambet...

              (roti pe "16, gume de "doua sute si" cat am apucat sa arunc o privire pe fuga)

              Venind "montat" de pe forum "ca rigida" m-a asteptam ca in primii metri sa se rupa masina in doua !
              Pe naiba ! - masina absolut normala cu o rulare poate usor mai rigida dar nimic deranjant.
              Ok mi-am zis - hai sa vedem pe stradute de cartier romanesc.
              Da, are o oarecare rigiditate dar am condus masini stock cu suspensii mai rigide. Am dat cu ea prin gropi, peste crapaturi si denivelari si chiar nu m-a deranjat.
              N-am avut sentimentul ca se rupe masina sau ca pierd puntea spate, da, se auzea ca am trecut prin groapa dar nu ca vibreaza caroseria sau sa ai senzatia ca ai indoit janta.
              Pe drum bun, da, se tine si te tine bine in scaune - e un feeling !
              Parerea mea e ca japonezii au gandit la fix suspensia gasind un compromis intre confort si sport - si o spune unul cu coloana praf.
              Am rulat pe drum nasol asa cum eram obisnuit cu Opelul ...la un moment dat aveam 40 si inca nu simteam nevoia impetuoasa de a proteja masina sau pe mine. Da, se cam auzeau "chestii" de pe la roti dar nimic alarmant.

              Cred ca /probabil ca, cu roti pe "18 si talon la guma de un deget sa te resimti. No bravo, pun pe Opel roti pe "18 si clar il fac caruta !
              Sa fim seriosi, inainte de a condamna o suspensie vezi ce gume si jante ai ! Nu te plange de masina cand tu rulezi cu janta goala prin cratere.

              Am avut pe G arcuri sport Eibach SportLine rosii. Civicul e vis pe langa alea.

              Am avut pe G arcurile stock bridate (2 spire pe arc stranse lipit cu bride)
              Civicul e vis si pe langa alea.

              Cel putin pe roti pe "16 eu n-am gasit nimic deranjant. Da, putin e mai rigida decat Opelul dar sa nu uitam ca Opelul in cauza e un diesel adica mai greu raportat la arcurile lui obosite.
              Adica pe unde merg majoritatea masinilor cu 40, ok, tu cu Civicul mergi cu 35. Unde e stresul ?

              Sotia are un Fiesta 2002/benz. Aia sa vezi masina rigida ! Topaie si sare prin gropi de mai mare dragul (ok, e alta clasa dar ca fapt divers)

              In urma cu 2 ani am pus pe Opel amortizoare noi Sachs - neinspirata miscare. Masina a devenit rigida, simteam fiecare flegma de pe jos, intre timp ori s-au mai obosit ele ori m-am obisnuit eu. Urmatoarele vor fi Monroe indiferent de masina.

              Minusuri

              Trebuia sa ajung si aici.
              Ok, n-am abuzat mult de masina omului, in fond a fost un drive-test dar ce am remarcat destul de repede a fost zgomotul motorului in habitaclu.
              Nu aveam 3000 ture si-l sesizam ...la 4000 eram clar constient de el.
              Mai sus n-am urcat pt ca discutand cu un 1.4 si GPL nu m-a interesat aspectul putere. Posibil la 1.8 sa auzi placerea benzinei sau zgomot, depinde de spectator.
              Una peste alta, G-ul meu recunoscut ca "tractoras" mi se pare mai silentios dar trebuie avut in vedere ca m-am chinuit ani de zile sa-l "linistesc" - ulei motor bun, ulei 2T in motorina, injectoare ok, admisia intretinuta, etc..
              Nu pot trage concluzia ca Civicul e deranjant in ture dar oricum o luam, il auzi. Poate se mai putea lucra la insonorizare putin dar in cel mai rau caz se mai poate lucra la asta home-made.

              Concluzie finala

              Civicul, clar, e o masina funny, interiorul e "altceva" in ciuda materialelor nu tocmai premium dar care totusi rezista.
              Consider ca nu e o masina pt ultra-pretentiosi dar in gama ei/per general da clasa concurentei.
              Pare o masina destinata studentilor dar te descurci cu ea si daca ai un copil sau daca ai ajuns sa-ti traiesti copilaria la 40 ani.
              Varianta 1.4 mi s-a parut clar submotorizata, de GPL nu mai vorbesc care mi s-a parut o idee neinspirata. Pe masina in cauza ori a fost instalatia montata prost (aftermarket) ori nu stiu, dar masina se comporta mizerabil ruland in lag si suturi cand o grabeai. Probabil pe benzina curata turnata intr-un 1.8 senzatiile sunt total diferite.

              Intrebarea zilei
              - mi-as lua un Civic la schimb cu G-ul ?

              Hmmmm ... daca consideram un Civic cat de cat in mintile lui la un pret SH de 5500 euro ...si evaluez Opelul meu la 1500 euro ....nu stiu daca m-as muta pe Civic platind inca 4000 euro. Forma masinii e fabuloasa, interiorul/bordul de vis, optionale incluse specific japonezelor (clima, incalzire in scaune, oglinzi, senzori, etc) ...si pun toate astea in balanta la 4000 euro mai primind zgomot motor, pluş uzabil prematur, consum de benzinar vs diesel.
              Grea alegere asta daca excludem norma euro, vechimea masinilor si probabilitatea defectarii.
              Poate in cazul meu e de discutat dar oricum consider un Civic o prima optiune pt cineva care nu are masina si si-ar lua una.
              Faptul ca eu oscilez o fac pt ca G-ul e impecabil. Probabil daca s-ar introduce in orasul meu "taxa Oxigen" sau daca mi-ar crapa pompa injectie, motorul sau vreun calculator, da, cred ca primul pe lista ar fi un Civic euro 5 si G-ul ar intra la dezmembrat.

              Daca as recomanda un Civic ?
              Pai i l-am recomandat cu toata caldura sotiei deci cred ca e clar !
              Dar varianta 1.8, benzina goala fara GPL.

              Un mic PS
              - posibil sa fie o chestie total subiectiva dar in drive test Civicul mi-a dat o usoara senzatie de nesiguranta, de fragilitate.
              La final cand m-am suit in Opel am avut senzatia de robust ...de tanc.

              In mare cam despre asta a fost vorba, senzatii obtinute prin simturile mele. Nu stiu cat am reusit sa fiu de obiectiv dar m-am straduit.
              Ok, daca ar fi sa descriu mai in amanunt totalitatea emotiilor cred ca as mai scrie inca atata dar consider ca e suficient pt cineva in cautare de un Civic.
              Asa cum sunt si eu 😊




              Last edited by Ncu; 06-11-19, 19:25.

              Comment


              • #52
                Poate am fost putin ambiguu la final si am dat-o in iarba cu raspunsul la intrebarea :
                - mi-as lua un Civic acum ?
                - as schimba G-ul pe un Civic avand in vedere vremurile si conditiile din Romania de acum mai adaugand un minim 4000 euro ?

                Sa incerc un raspuns.
                - daca n-as avea masina, ca varianta pe lista avand in vedere specificul drumurilor mele, Civicul ar fi primul, clar ...urmat de o Insignia sau J desi pe varianta 1.8 aspirat sunt submotorizate fiind foarte grele. Ar mai fi Mondeo...

                Si asta nu pt ca "japoneza fiabila" pt ca sa fim seriosi, nu mai vorbim de fiabilitate la un SH de 10 ani. Aici e chestie de noroc mai mult. Dar imi place masina.

                Avand totusi G-ul din dotare problema capata tot felul de nuante.

                Am parcat acum seara masina in stare perfecta de functionare ...deci acum seara raspund ca nu as da G-ul pe un Civic + 4000 euro pt ca as castiga, ce ?

                - design
                - fenomenul wow - chestie de obisnuinta in final
                - sprint, senzatii in ture, infigeri - da, ok dar cam scumpe senzatii azi
                - doza de mandrie prin multimea de "vag-uri" ca io mi-s diferit - este adevarat.
                - pret per km majorat (hmmm)
                - cheltuieli de inceput (filtre, ulei, revizie in general, poate un ambreiaj, niste capuri planetara, transcriere, acte, una-alta... adica expunere la riscul unui SH cu tot ce implica asta.

                De ce sa fac mutarea asta daca nu ma doare capul ? Pt ca G-ul e vechi si demodat ? Da, este, dar atata timp cat functioneaza ok si am la dispozitie consum diesel, cuplu la turatii mici si masina pregatita atent pt orice situatie, nu cred ca ar fi o miscare tocmai inteligenta.

                Eu inteleg ca sunt pe Hondafan ...inteleg ca aici sunt pasionati maxim de Honda dar ca "intrus" am senzatia ca putin masina e supraevaluata. Nu vreau sa supar pe nimeni, incerc doar sa fiu obiectiv.
                Sunt convins ca Honda e un munte de fiabilitate si daca japonezii nu stiu face motoare benzina, atunci cine ? - dar asta e valabil cand mergi sa-ti iei o Honda nou-nouta !

                Mi se pare insa tupeu jegos cand eu ajung langa Civicul tau scos la vanzare aflat intr-o stare deplorabila care consuma 3 l ulei in 10 mii si care troncane ca o roaba, isi pierde planetarele si patineaza strasnic si sa-mi ceri 5000 euro pt ca "domle', e Honda " !

                Deci urmand ratiunea asta, azi nu mi-as lua un Civic.

                Insa....
                Daca maine primarul nostru da un copy-paste dupa Firea - Bucuresti (si va da mai devreme sau mai tarziu pt ca e prea tentanta noua țță de muls) si ma restrictioneaza cu euro 3 ...sau daca maine imi crapa dieselul, atunci clar, Civic scrie pe mine !

                Sunt constient, G-ul e obosit, e vechi si oricat ar parea de in mintiile lui, la un moment dat si le va pierde.
                Tendinta mea ar fi totusi sa nu insist prea mult pe el si sa fac o schimbare, tocmai, sa profit cat e ok pt a nu cauta precipitat o alternativa fie ea si Civic.

                In incheiere - probabil o schimbare apare deja la orizont si e o chestiune de vreo 2 luni dar macar sa o fac pt un Civic in mintiile lui.

                Va multumesc pt rabdare ! 😊



                Comment


                • #53
                  Pai tocmai ca Honda este un munte de fiabilitate prin prisma motoarelor de generatie mai veche, pe cand cele de generatie noua (de cand se fabrica cele cu turbina) se clatina ...

                  Insa lasand asta la o parte, nu cred ca incearca nimeni sa te convinga sa renunti la Opel.

                  Si daca ai dat peste un exemplar prost intretinut, nu te obliga nimeni sa il cumperi. Fiecare tine de pret in felul lui, nu lua de bun tot ce ti se spune.

                  Tu ai cerut pareri de la posesori de Civic si asta ai primit. Eu, ca fan al acestui model de Civic, am multe cuvinte de lauda.

                  Probabil lupta se da inauntrul tau, nu stii ce sa faci!

                  Daca iti cauti o masina pe care sa o indragesti (si banuiesc ca asta faci, avand in vedere ceea ce ai scris pana acuma) si daca acel model e Civic, atunci cauta cu rabdare un exemplar intretinut impecabil.
                  Trebuie sa fii dispus sa platesti un pret corect, dar se merita.
                  Fara buget suficient ai nevoie de si mai multa rabdare plus o gramada de noroc.


                  I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                  Comment


                  • #54
                    My friend, urmaresc topicul de la inceput, imi stilul tau de exprimare, insa:
                    1. Vorbim de fiabilitate si la masini de peste 10. Din 2008-2009 incoace cam toti producatorii auto dau chix la capitolul fiabilitate, inclusiv Honda, vezi noile motoare turbo. Dau chix la capitolul calitate materiale, etc.
                    2. Tinand cont ca de la inceput majoritatea ti-am recomandat Accord (ptr ca stim ce vorbim) in devafoarea Civiculul, ptr ca difera materiale, calitate (nu ai plus pe accord, ai alt plastic, spre premium daca nu chiar premium), tu vii acu si zici ce? Ca civicul nu e premium? 😂
                    3. Vezi ca orice masina daca nu e intretinuta o sa-ti dea senzatia de fragilitate. Pot paria ca te urc in alt G, dar care nu e ingrijit si nu o sa mai ai senzatia de tanc.
                    4. Daca ar fi acelasi numar de honde in tara cum sunt vag-uri, bmw-uri etc acum gaseai un civic bun la 3000-4000 din 2008 . Pe langa calitatea unei masini daca adaugi si "exclusivitatea" ai alt pret.
                    5. Masina perfecta nu exista 😂.
                    6. Rabdare si vei gasi ceea ce cauti🤘

                    Comment


                    • #55
                      Perfect de acord cu ultimele două intervenții.Degeaba modelul,fie Civic sau Accord,e un model reușit daca nu a fost intretinut,e numai renumele de el.Va fi ca o gaura gaura neagra in care bagi bani,timp și energie.

                      Comment


                      • #56
                        Aseara cand m-am recitit m-am prins de cap ! ...mult, prea mult scris dar macar am reusit sa exprim exact ceea ce simt - NEHOTARARE. Si nu nehotararea de a alege intre un G si Civic pt ca nu e nimic de ales aici ci nehotarea de a alege intre:

                        - Civic euro 4 sau 5 (pt euro 4 sa zicem ca am oarecum buget)

                        - momentul achizitiei (daca Civic euro 4) adica ACUM (si eu asa as vrea) dar asta ar presupune sa trag G-ul pe linie moarta desi e perfect functional ...SAU la momentul cand G-ul imi va cere prima reparatie costisitoare (si aici va las pe voi sa-i explicati nevestei cum e cu "vreau Civic acum" pt ca eu n-am reusit.

                        - mentinere G euro3 si achizitie Civic euro4 desi inca nimic nu ma forteaza spre o trecere chit ca trecerea e destul de mica (da, de la euro 3 la 5 ar fi un salt dar ne intoarcem atunci la primul punct)

                        In alta ordine de idei pe mine Civicul m-a convins. Pacat ca n-am avut pt drive test o masina ok si de 1.8 dar vorbim totusi despre o masina care chiar daca mi-a intrat la inima asta nu ma opreste sa ma uit si la concurenta.

                        Accordul pica din ecuatie pt ca buget.

                        Cu alte cuvinte exista posibilitatea sa se intample urmatorul fapt:
                        - sa prind un Civic 2008 bun la vanzare dar euro 4, eu sa oscilez bazandu-ma pe G ....ocazia sa treaca ...si a doua zi sa-mi cada pompa inj la G. Pai nu ma zgarai pe față cu cuiu' ? ...pt ca eu bani nu mai sunt dispus sa pun pe G fiind o masina de 18 ani.
                        Pacat ca nu ma mai intreaba nimeni nimic de vanzarea lui pt ca si aici am fost prost - am primit 2 oferte de 1600 e si nu l-am dat si acum n-am decat sa fluier. Odata vandut insa, totul ar fi limpede.

                        Si da - exista si asta, adica sa vand G-ul pe bani de nimic desi e impecabil si gandind cu inima sa nimeresc un Civic prabusit in care sa incep sa bag bani. Pai ma rastigneste nevasta !



                        Comment


                        • #57
                          Cred ca te framanti prea mult, ia o decizie si gata...
                          Iti place Civic, go for it, fie euro 4 sau 5.
                          Eu am o deviza in viata si incerc sa ma tin de ea: atunci când se poate, fa pasul inainte si nu te mai uita in urma...!
                          Parerea mea....


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                          Comment


                          • #58
                            Interesant review
                            '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

                            Comment


                            • #59
                              Prea multe framantari pentru doua masini oricum vechi. Macar de ai avea in vedere un Euro 5...
                              Apoi, in 2014 cand am luat Civicul hatch FK2, am cautat 6 luni un exemplar cat de cat ok si de abia am gasit unul. Cu surprize si ala. L-am dat si nu mai vreau sa aud niciodata de modelul ala, chit ca il gasesc deosebit de atragator si acum.
                              In alta ordine de idei, in mai mult de 260.000 de km, Civicul meu a luat scalpurile tuturor Astra G intalnite.

                              Comment


                              • #60
                                https://honda.asko.ro/blog/anunturi/honda-civic-2008/

                                Comment

                                Working...
                                X