NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ciuciumax25 View Post
    Acesta a fost si este un forum destinat pasionatilor de Honda ....
    Nici nu stiu daca sa te cred sau nu.



    Ciuciumax25 - te-as ruga sa renunti la rautacisme gratuite si "dirijarea" traficului pe forum pt ca deocamdata nici nu ai aceasta calitate nu ai venit cu niste argumente solide
    Last edited by Ncu; 31-12-19, 09:10.

    Comment


    • Ciuciumax25, cred ca nici tu nu știi bine ce ai scris acolo.
      Am văzut și pe forumul Renault, când vine unul care-și critica mașina, uneori vin vreo doi să-i dea în cap (ca deh și ei au aceeași mașina) - e vechea problema cu disonanța cognitivă.
      Vad ca e la fel și pe hondafan, dar e mai intens, este fanboysm la superlativ. Vai-vai, nu cumva, Honda mea, copilul meu, soția mea, fratele meu, poziția mea în societate! Colegule, la final de zi, e doar o adunătură de fiare! Dacă îți place un model anume, aspectul, calitățile, rezistenta în exploatare, performantele etc și vrei acea mașină - foarte bine! Dar în momentul în care îți place cel mai mult ideea de marcă, siglă, emblemă si asta îți dorești în mod special, înseamnă că s-ar putea sa ai un lips emoțional. Și dacă te deranjeaza atunci cand vezi critici aduse mașinii tale (sau doar a ideii de marcă), atunci cu siguranță ai un lips emoțional. Nu cu fiare umpli acest lips. Nu te ascunzi după mantaua "forum de pasionați". Repet, fia-re! Da, o mașină costa bani, mulți bani, o luam din bani munciți cu sudoare și pentru ca ne-o dorim, nu numai pentru ca ne trebuie, dar în momentul în care ai devenit habotnic și evlavios pentru o marca anune sau un model anume, ai o problema.
      Cam asa vad eu situația.

      Asta este topic de nota 10. Aduce informații, punctează atât plusurile, cât și minusurile și prezintă frământări umane și reale în aventura vieții din jurul mașinii în cauza. Voi sunteți invidioși pe user, pe amănuntele și povestea suplimentara inserata în acest topic. Și mai sunteți invidioși și pe userii care ii țin isonul.
      Și sunteți și rai pe deasupra! Nici spiritul Crăciunului nu va tine în frâu, un altruism, o empatie, o toleranta, o clementa - nimic!

      Comment


      • Originally posted by Ncu View Post

        N-am apucat decat sa cumpar un termostat pe original (200 lei) ceea ce nu mi s-a parut deloc scump plus un filtru ulei (15 lei)
        Candva am dat si eu de un "review" la un alt review.....doar ca review-ul era despre o carte si era foarte scurt : "Multa apa!" ( ...cartea respectiva ar contine multa "apa").
        Raspunsul la review era si el scurt dar m-a pus pe ganduri si suna in felul urmator: "Cu cat e mai multa apa, cu atat e mai adanca fantana!!!"

        Ncu....mie nu-mi face placere sa beau din apa ta, deoarece ma servesti cu apa Nu dintr-o fantana, ci dintr-o balta/mlastina (adica nu e pe verticala ci pe orizontala).....ca sa nu mai zic ca cat n-as filtra tot are gust de ASTRA G.

        In puii mei, de ce o compari atat de obsesiv pe "Bombo".....o icoana in industria auto, cu "al doilea Logan al Romaniei"? a se citi: unde ai mai vazut tu si frumoasa si devreme acasa in acelasi timp???

        Noi astia cu "disonanta cognitiva" intelegem ca iti permiti CIVICUL sau ASTRA G dar nu ambele in acelasi timp, dar totusi, care e legatura intre cele doua masini???

        Ce Forta Divina ti-a dat voie sa crezi ca ai misiunea sa iei in primire exodul ce vine in cautarea fiabilitatii la japoneze???
        faptul ca in viziunea ta un filtrul de ulei poate costa 15 lei???
        Ncu si @Cosmin410b...voi chiar nu intelegeti ca sunteti pe hondafan precum PUSSY RIOT in Catedrala lui Cristos Mantuitorul din Moscova ???

        Este adevarat ca unele interventii la honde iti amintesc de bancul ala cu ginecologul devenit mecanic ce a reparat carburatorul prin teava de esapament. La fel este adevarat ca generatia a 8-a de civic hatchback (aka 5D) este un cazan ce-ti rupe coloana si de multe ori te face te intrebi in ce zi a saptamanii a fost asamblat adica cat de mahmura a fost tura de la fabrica din Swindon UK, dar probabil este ultimul civic fiabil produs de Honda de care ne-am atins. Chiar daca nu este acea fiabilitate legendara marca Honda sau daca a fost o fiabilitate sub asteptari, putem afirma totusi ca acest civic este FIABIL.

        Si chiar nu-mi vine sa cred ca oarecum v-au scapat alea multe, multe si neterminate discutii despre FuckUp-ul Honda numit "Oil Dilution" de la generatia a 10-a de civic sau consumul de ulei la masin produse in 2012 de la generatia a 9-a de civic.....de unde si pana unde avem de a face cu:"fanboysm la superlativ" pe hondafan.???
        Last edited by InjectoR; 27-12-19, 17:55.
        Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

        … Jazz do it ...

        Comment


        • Fanii Honda nu prea posteaza pe acest topic, dar cred ca nu ai observat. Ti s-au dat raspunsuri si informatii la inceput, de cateva zeci de pagini e doar o nevoie disperata de atentie, nimic interesant.

          ....

          Comment


          • Dragute puncte de vedere ! Chiar apreciez.

            Poate ar fi mai bine sa raresc vizitele pe aici. Poate am treaba si voi ma retineti.

            Toate bune.
            Last edited by Ncu; 31-12-19, 09:12.

            Comment


            • E sport național, romanii sunt ahtiați mai mult după mărci și embleme și mai puțin după mașini. Oamenii aleg frivol, nu utilitatea ci brandul (fala). Iar dacă cineva se ia de "steluța" de pe capota, proprietarul se simte lezat pentru ca emoțional, el nu a depășit stadiul copilului din el.
              Drumuri bune, tuturor!

              Comment


              • Nu vreau să intru in polemici cu voi... Am lucruri mai importante de făcut. Vi s-a explicat destul de clar ca sunteți in afara subiectului. V-am rugat să încercați sa limitați nr. postarilor. A devenit plictisitor si enervant. Si bre nea Cosmine poate matale conduci "mormane de fiare" ... eu pana la ora actuală am avut 5 mașini (Skoda Octavia Tour 2006, Skoda Rapid 2014, Skoda Superb 2016 190 cp, Honda Civic 2008 si Honda Accord 2007 CL9). Octavia, Superbul si Accord-ul încă le am. Vrei comparație între ultimele 2?! Accord-ul este cu 10 clase peste Superb, din toate punctele de vedere. Asa ca o comparatie intre Civic si Astra nu provoaca decat râsul. Sa vorbim totuși din experiență si nu doar din auzite.

                Comment


                • Ma bag si eu ca tot ce apare in feed e topicul tau si deja devine enervant, pe langa faptul ca nu tii cont de nici un sfat o si arzi aiurea... cu tampenii:
                  Astra G un kkt de masina . Prefer symbol la orice ora. Consum mai bun, fiabilitate mai buna, portbagaj mai mare, sunet mai bun si scaune mult mai decente la drum lung. Am condus destul de mult si una si alta.
                  Astra H o masina okish dar cam prea din topor si nu merita , plus ca mai e si si inghesuita.
                  Civic FK2 1.8 gen 8. La minus as pune suspensia spate(dar se presupune ca stiai de ea), in rest pozitie mult mai ok ca oricare din cele de mai sus la volan, putere suficieta (mult peste ce oferea G, H avea 2 mai puternice ), doar ca trebuie sa stii sa o conduci, portbagaj mai mare si spatiu in general mai mare (ps e la fel de lata ca un passat din generatia ei), sunet peste G (daca nu e asa ai probleme la sistem audio), insonorizarea la fel (daca ai zgomot de rulare schimba cauciucurile de kkt), de tinuta de drum nici nu mai zic ca n-are sens, daca o comparam cu un focus poate mai intelegeam dar cu opel no fucking way.

                  Nu stiu cum poti sa zici ca ai aceeasi pozitie si feeling la volan, nu stiu cum e masina pe care o conduci dar directia de pe Civic e mult peste orice a facut opel pana acum, in Astra G e pozitie inalta, in Civic e joasa. Schimbarile de directie n-au nimic in comun. Consumul e mai jos decat alte aspirate, ce vrei sa compari consum de diesel cu aspirat.. ? Astra G in bucuresti ia 7l/s diesel, Civic 1.8 ia 10 , ca o comparatie Symbol din aceeasi generatie cu G lua 6l/s. Daca tu nu vezi diferentele astea cel putin atunci fie e problema la masina fie la tine ... Bonus la 160km/h in Astra G la prima adiere de vant zbori de pe autostrada, Civic merge lejer si la 200+
                  Last edited by unixro; 27-12-19, 17:01.

                  Comment


                  • Chiar daca ma enervez repede totusi imi mai si trece...

                    Am editat azi cat am putut din acest topic ...chiar nu-mi face nici o placere sa fiu "oaia neagra" desi nu asta a fost intentia mea.

                    In fine, le lasam toate asa ....si pt ca suntem in prag de An Nou m-am gandit sa intru putin sa va urez TUTUROR un An Nou Fericit, cu sanatate, bucurii si impliniri alaturi de cei dragi inclusiv alaturi de Honduțe !

                    La Multi Ani !

                    Comment


                    • Originally posted by Cosmin410b View Post
                      Xander, Mr Scrooge,
                      Doamne, cum vad unii situația, doar pentru ca ei muncesc și pe 23 decembrie. Dacă asta este o problemă pentru tine, înseamnă că tu habar nu ai ce e aia munca!

                      Ce rost avea postarea ta? Dacă nici macar atmosfera de Crăciun nu te-a putut opri sa scrii asa ceva, atunci ce sa mai spun?

                      Eu și alți habarnisti ca mine, iti cerem scuze ție și celor ca tine pentru timpul prețios pe care l-ai pierdut cu acest topic de umplutura care nu s-a ridicat la standardele tale.

                      Dar nu-i nimic, dacă te-a ajutat sa îți defulezi frustrările, e în regulă, Sărbători fericite și ție!
                      Postul meu (adica asta: https://hondafan.ro/forum/forum/my-honda/my-civic/civic-3d-5d-2006-2012/863817-ncu-08-honda-civic-1-8-i-vtec-sport-mt-champagne-silver-metallic?p=866427#post866427) era o sugestie de imbunatatire transmisa catre NCU, pentru a face acest topic mai scurt, mai usor de urmarit si poate chiar interesant, fara informatie dublata. Chiar am inceput prin a spune ca nu o fac cu rautate, de altfel sunt multi dupa cum vezi care impartasesc parerea mea. Acum ca inainte de 2010-2012 forumul asta chiar era plin de informatie utila si tehnica, nah, e adevarat, dar nu e vina lui NCU treaba asta.

                      Nu stiam ca are avocati in persoana unor bagatori de seama ca tine, care catalogheaza oameni pe care nu ii cunosc din spatele tastaturii. Te asigur ca sunt un om chiar OK, muncesc pentru banii mei chiar multicel, nu sunt deloc frustrat cum ma faci tu si nici nu ma descarc pe nimeni. Noi cei vechi ne stim intre noi, ne intalnim live destul de des, inclusiv la Nationalele Honda si suntem chiar happy cu viata noastra din cate am observat. Te asteptam la anul la Nationala, poate mai afli una-alta despre cele 4 Honda pe care le am/ le-am avut, una dintre cele 8 ale lui Gabi KMR etc. Opel Astra nu am avut nicunul, deci sper sa nu ne intrebi de vreo comparatie.

                      Forumul asta are reguli, de la care tu mai ales te abati constant si pentru care ar trebui sa primesti un avertisment: una dintre ele interzice double-posting-ul sau triple-posting-ul, chestii pe care tu le faci frecvent, adica scrii cate o propozitie in 2-3-4 posturi consecutive. Practic iti bati joc de thread-ul asta, care nici nu e al tau.

                      Contributia ta aici e 0 (zero), ai venit sa ceri niste sfaturi, pe care fraieri ca mine (fani si posesori Honda din 2006) chiar ne-am chinuit sa ti le oferim (in topicul despre Jazz). Macar din respect pentru asta, pentru ca te afli intr-o comunitate noua din care ai ce invata, nu invers, ar trebui sa ai mai mult bun-simt.

                      Eu nu ma mai cert pe forumuri de cand eram copil, deci nu o sa iti mai raspund la eventualele insulte care sunt sigur ca vor urma.

                      La multi ani!
                      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                      Comment


                      • Originally posted by Xander View Post
                        Acum ca inainte de 2010-2012 forumul asta chiar era plin de informatie utila si tehnica, nah, e adevarat, dar nu e vina lui NCU treaba asta.
                        Ooo, da! Acum... fie Hondele (noi şi vechi) au devenit mai fiabile, fie generaţia care le conduce problematizează mai puţin şi merge direct la reprezentanţă/ service, fără prea multe întrebări. Sau poate e un indicator al creşterii nivelului de trai, asociată cu tendinţa de a lăsa lucrurile pe mâna specialiştilor? Bat şi eu câmpii... )

                        La mulţi ani!
                        '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                        Comment


                        • Haideti sa fim mai intelegatori unul cu altul ...
                          Attached Files

                          Comment


                          • La mulți ani!

                            Comment


                            • Foarte bine punctat Xander! La Mulți Ani tuturor!

                              Comment


                              • Originally posted by mmihai View Post
                                adevarul e ca daca faci trecerea de la un motor cu turbina care are cuplu maxim de la turatii mici poate dura ceva sa te obisnuiesti cu un motor aspirat. Desi am condus mai mult motoare aspirate, recunosc ca e mult mai placut pentru trafic de oras sa ai 100% din cuplu disponibil imediat.

                                La un motor aspirat in jur de 3500 - 4000 e cuplul maxim, deci consider ca poate fi turat fara menajamente.
                                Corect, singura problema este ca se compara aici un motor care dezvolta 174Nm cuplu (R18A2) cu un motor care dezvolta 165Nm cuplu (Y17DT). Oricum ai privi problema, Astra G cu motorul ala este o masina extreeem de lenta, cu timp de acceleratie 0-100 de peste 15 secunde. Din orice unghi, motorul civic-ului, oricat de aspirat e el, este mai rapid decat putoarea aia de motor Isuzu, care nu numai ca e lesinat insa urca in ture de zici ca sta si se simte la condus ca un motor diesel aspirat .

                                Comment

                                Working...
                                X