NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si printre altele azi dimineata prima ...prima nu stiu ce - prima nemultumire sa zic.

    Minus 5°C, masina numa' sclipea de ger ...pun contact ...astept putin ...buton ...si am auzit un zgomot ciudatel la pornire
    Ncu
    Senior Member
    Last edited by Ncu; 31-12-19, 11:04.

    Comment


    • 1.- La Multi Ani!
      2.- verifica bateria.
      3.- periodic trebuie curatat si gresat electromotorul (l-am gresat pina acum de doua ori )

      Comment


      • Multumesc !
        Ncu
        Senior Member
        Last edited by Ncu; 31-12-19, 11:05.

        Comment


        • Despre clapete, la masinile mai noi caloriferul e deschis tot timpul, dar e pozitionat intr-o carcasa de plastic incinta inchisa, iar ca sa scoti caldura i se deschid niste clapete samd. Eu am patit acum 2-3ani la un ford 2010 i-a murit bateria de nu se mai aprindea nici bordul, toate setarile s-au dus inapoi la setarile de fabrica, iar calpetele de la calorifer au ramas intr-o pozitie oarecare. am incercat cu tot felul de scanere, testere sa intram in computer si sa-l resetam, fara rezultat, am fost la ford, au incercat ceva si nimic.
          Da masinile cu clima automata au un computer cu un soft dedicat.
          Despre (ne)pornirea la rece, nu te amagi, mergi la un atelier de baterii si cere sa-ti verifice capacitatea Ah la scurt-descarcare, se face cu un aparat dedicat. Inainte de aceasta verificare bateria trebuie incarcata full pe un redresor. Altfel la primul ger sub -10 sa ai cablurile pregatite.
          Despre consum: la cum si cat mergi posibil sa te duci spre 20/100km. Acul de benzina din bord e mincinos in prima jumatate cam sta pe loc iar in a2a jumatate cade ca pe tobogan.
          Toti Oamenii sunt Trecatori
          Nu toti Trecatorii sunt Oameni !

          Comment


          • La multi ani!
            si sa mergi kilometrul ala jumate pe jos daca vrei sanatate. La distanta asta masina e fudulie. Multa lume ar vrea sa lucreze asa aproape de casa.
            Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

            Comment


            • Multumesc !
              Cand e vreme frumoasa o mai iau si pietonal dar pe conditii vitrege chinui masina din dotare.

              Comment


              • .........
                Ncu
                Senior Member
                Last edited by Ncu; 31-12-19, 15:08.

                Comment


                • Am fost ieri la o diagnoza cu Bombonica. Mda... tipic, toate in parametrii, nu s-a gasit nimic. Am platit 100 lei pt ceva ce banuiam deja.
                  Ncu
                  Senior Member
                  Last edited by Ncu; 31-12-19, 11:06.

                  Comment


                  • In legatura cu electromotorul pare sa fie o problema comuna, am observat pe topicurile de Accord. Si eu am avut intarziere la retragerea bendixului la pornirea la rece. Am rezolvat-o prin curatarea si gresarea electromotorului care era f uscat in partile unde ar trebui ungere plus o tona de praf inauntru provenit de la periile colectoare. S-a schimbat total in bine comportamentul dupa operatiile mentionate. Nu stiu cum e la motorul tau dar la mine a trebuit sa desfac galeria de admisie si corpul cu clapeta de acceleratie. De aceea trebuie studiata putin problema inainte, sunt niste oringuri p-acolo care trebuie inlocuite sau cel putin o pasta buna de etansare sa nu traga aer fals dupa remontare. Plus ca mai e o procedura de reinvatare a relantiului.
                    In legatura cu incarcarea bateriei stiam ca standard e undeva intre 13,8 si 14V dar depinde de la masina la masina cred ca informatia asta n-o vei gasi decat in manual de service sau la mecanic specializat Honda. Oricum s-ar putea sa fie in regula si ce ai masurat tu acolo, normal trebuie sa incerci la relanti cu consumatori si fara, pe urma se tureaza si se observa sa nu fie diferente mari de incarcare.
                    robertina1924
                    Member
                    Last edited by robertina1924; 09-12-19, 12:05.

                    Comment


                    • Confirm si eu problema cu acel zgomot la prima pornire, din cauza electromotorului. Pe la 7 ani a fost curatat, odata cu o revizie si nu a mai facut. Stiau baietii de la asko despre ce este vorba.
                      '24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
                      '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White

                      "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                      Comment


                      • Asko e poveste ...sunt la 650 km de mine.

                        Ncu
                        Senior Member
                        Last edited by Ncu; 31-12-19, 09:24.

                        Comment


                        • Originally posted by Ncu View Post
                          Asko e poveste ...sunt la 650 km de mine.
                          Am spus-o in ideea ca e o problema intalnita la modelul asta si de care cei de acolo stiu. Ma gandesc ca, pricepandu-te, poate te descurci sa o rezolvi dupa ce vb cu ei la telefon. Poate ar fi dispusi sa-ti dea niste sfaturi, asa, in mare si sa te prinzi de cum poti desface si curata electromotorul.

                          Cat despre "celelalte" probleme, sanatate multa si sper sa rezolvi fara sa vinzi civicania. Parca ai pus prea mult suflet sa o vinzi asa din scurt. In curand vom avea doar hibride, full electrice sau chiar drone. Cred ca ne va fi dor de un motor termic, aspirat!
                          '24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
                          '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White

                          "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                          Comment


                          • Vanzarea ar fi o afacere foarte paguboasa. Admit ca as reusi sa o vand cu cat am luat-o (ceea ce e putin probabil) ...unde pun drumurile, actele, taxele, zbuciumul + consumabilele ce le-am pus pe ea ? Nu pot estima pt ca naiba tine evidenta la bani dar cred ca ma invart la 3-4-500 euro

                            Apoi ? Ce fac, imi iau o rasnita cu 700 euro cu care sa-mi mananc viata ? Prefer pe jos.

                            Si da ...zilele motorului termic sunt numarate si nu pt ca ar fi marele poluator dar asa vor unii. As fi curios cate masini ar ramane in Ro pe sosele daca s-ar face un ITP adevarat. Cred ca ar pica 25% inclusiv cele diesel cu filtru extirpat.

                            Nu stiu daca s-a nascut inca generatia care sa vada un motor termic doar la expozitii sau pe internet dar cert este ca lucrurile se misca repede in jurul nostru.

                            Comment


                            • Ca sfat, terenul e posibil sa si creasca valoarea si sa iesi in castig, masina i nschimb, nu. Va cere mereu bani, pentru ca deja are o varsta si oricat ar fi ea de honda si multi nu vor sa accepte ca mai pica chestii, inevitabil se va mai intampla. Acum eu asa as proceda, o paere stric personala. Pana la urma, tu iti stii socoteliile si intentiile de viitor cel mai bine si vei stii ce decizie sa iei.

                              Comment


                              • De 3 zile discutam asta acasa ...
                                Ncu
                                Senior Member
                                Last edited by Ncu; 31-12-19, 15:08.

                                Comment

                                Working...
                                X