NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uitandu-ma la poza de mai sus...pai ce incalzire rapida vrei tu cu ventilatia data pe 2? Pe 2 din 7 abia sufla..in vreo 30 minute vei avea cald in masina, poate.
    Nu e sistem clasic de ventilatie, cu 4 trepte, a.i pe 2 sa fii la jumatatea volumului de aer cicrulat. Ia pune-o matale pe 4, pune temperatura pe care o vrei in masina, da-o pe picioare + parbriz (picioare pentru ca o incinta se incalzeste de jos, parbriz ca sa eviti aburire), tii recircularea ON pana incepe sa se amorteasca in masina si aia e. Asta trecand peste faptul ca tu vrei ca in 5km sa se incalzeasca si motorul, si in masina si cu ventilatia la minim.
    Sau, si mai simplu, pune temperatura la cat vrei tu sa fie, apasa Auto si las-o sa-si faca treaba.

    Mod numai pe parbriz, altul decat cel pe care il ai deja? Ca sa faci ce cu el? Ca daca e vorba de abureala, tot se va aburi daca aerul este umed in interior. Ala e facut asa ca sa dezabureasca si o face foarte rapid. Vrei doar parbriz fara AC? Dezactiveaza AC-ul, apesi butonul de parbriz si apoi cel de AC, ia vezi ce se intampla? Vrei sa nu mai sufle la max, umbla la ventilator, pune-l pe cat vrei tu. Dar sunt curios la iti foloseste, ca de incalzit masina nu vei face nici o branza, nu incalzesti o incinta de sus. Iti anuleaza setarile facute deja? Fals, daca il mai apesi o data se intoarce sistemul la modul in care era inainte sa-l treci pe dezaburire parbriz.
    Last edited by closchkutza; 04-12-19, 21:07.

    Comment


    • Termostatul e nou si l-am luat original, tocmai din considerentul "de a sti o treaba".
      Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:05.

      Comment


      • Motorul asta e conceput sa se incalzeasca rapid, avand prelungirea colectorului de evacuare spre catalizator, acesta din urma fiind montat foarte aproape de blocul motor. Acum, in 2019, nu mai e un moft, dar in 2006, cand a aparut modelul asta de Civic, nu stiu cati constructori aveau astfel de solutii.

        E clar ca masina ta are o problema. Nu s-a mai plans nimeni pe forum de lipsa caldurii iarna.

        Nu stiu cum e la 5D, dar la Sedan, care in principiu e cam tot aia la capitolul caldura, in 5 min de la pornire ai caldura suficienta in masina cat sa inceapa sa se dezghete si parbrizul. Iar dupa ce ai plecat cu masina si ai parcurs macar 3-4 km, te frige la mana pe HI.

        Comment


        • Macar stiu o treaba acum....
          Last edited by Ncu; 31-12-19, 09:55.

          Comment


          • Subscriu la ceea ce a spus IB. Si la Accord CL9 2007 este exact la fel... Dupa 3-4 minute de la pornirea motorului nu poti tine mana in fata grilei pe HI. Deci cu siguranta are o problema.

            Comment


            • Dar din cate stiu, masina a fost luata de la ASKO. Nu se ofera si garantie 6 -12 luni? Ma gandesc ca puteai vorbi cu ei tinand cont ca s-a manifestat defectul la scurt timp dupa ce ai cumparat-o.

              Comment


              • ..........
                Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:06.

                Comment


                • Bun dar ai cerut macar un punct de vedere la Asko cu privire la problema? Macar o indrumare, explicatie, ceva. Stiu ca sunt destul de ok omuletii de acolo. Cu mici exceptii, desigur.

                  Comment


                  • Normal ca am tinut si inca tin legatura cu cei de la Asko ...dar dincolo de orice ramane distanta. S-au oferit ca imi trimit un termostat (pe care l-am refuzat) dar mai mult de atat nu se poate face nimic.
                    Last edited by Ncu; 31-12-19, 09:56.

                    Comment


                    • Originally posted by Ncu View Post
                      Normal ca am tinut si inca tin legatura cu cei de la Asko ...dar dincolo de orice ramane distanta. S-au oferit ca imi trimit un termostat (pe care l-am refuzat) dar mai mult de atat nu se poate face nimic.

                      In fond astea sunt riscurile cu un SH si oarecum eram pregatit psihic pt mai multe bube. Partea proasta e ca fix de la sistemul incalzire nu ma asteptam la surprize.
                      Asa e, sunt riscurile asumate, dar ei totusi au dat-o ca : masina a fost numai la noi, o stim, o cunoastem, e intretinuta...adica un text de samsar cu bunicuta care mergea la piata. Banuiesc ca ai mers pe incredere si nu ai mai urcat-o pe elevator la ei sa traga de roti ca sa te convingi si tu ca masina e in toate mintile?

                      Comment


                      • Da, am mers pe incredere
                        Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:06.

                        Comment


                        • Dar de ce umbli la treptele de viteză?
                          Nu e suficient să dai 25 de grade (sau cāte vrei) și AUTO?
                          Va alege singură treapta potrivită. Mare la īnceput și īn scădere pe măsură ce se īncălzește cabina.
                          Că de aia are climă automată, nu?
                          '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                          Comment


                          • Perfect de acord cu bekxy .De cand ma stiu cu masina cu clima automata las vara /iarna intre 21-23 de grade .Fiind clima automata initial baga cald sau rece de la caz la caz astfel incat sa ajunga la temperatura dorita.Treapta evident aleasa tot de clima pe auto respectiv mare initial ulterior din ce in ce mai mica . Ca idee in maxim 4 km de trafic urban de Bucuresti in masina stau linistit la camasa iarna.Normal AC on tot timpul .
                            PS.Singura masinuta pe care am vazut-o sa nu bage caldura a fost o veche Dacie 1300 a familiei dar asta a fost pentru scurt timp respectiv o iarna .Dupa aia s-a reparat ''singura'' cum aveau ele bunul obicei .

                            Comment


                            • Daca turul si returul la calorifer e fierbinte, posibil ca sa nu se deschida suficient clapetele care inchid-deschid carcasa in care e inchis caloriferul, se intampla cand moare bateria si motorasele clapetelor memoreaza o pozitie eronata si nu se reseteaza singure, de la sine.
                              Toti Oamenii sunt Trecatori
                              Nu toti Trecatorii sunt Oameni !

                              Comment


                              • Sistemul de climatizare de la Honda este unul dintre cele mai bine gandite pe care le poti gasi.
                                Pe Accord, timp de 12 ani, am folosit clima doar pe auto fara sa simt nevoia sa o butonez in nici un fel.
                                Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

                                Comment

                                Working...
                                X