NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu ma zapacii te rog ca si asa sunt nervos. Stiu ce cuprinde norma C3, am scris mai sus.
    Se refera la motoare diesel/benzina cu convertor catalitic si la diesel prevazute cu filtru particule.

    Comment


    • Departe de mine gandul si nu sunt in nici-un caz expert, de aceea am scris sa verifici. Nu costa nimic sa o faci. Eu stiu ca este diesel, nu diesel benzina.
      A/B inseamna intr-adevar pentru motoare otto/diesel, dar din ce stiu eu, norma C (compression ca la API), nu inseamna neaparat si benzina.
      Personal nu as pune o norma C intr-un motor pe benzina. Iarta-ma daca te-am bulversat.!Intentii oneste din partea mea (alea cu care sunt pavate ....) !

      Comment


      • Deci sa ne intelegem. Norma C3 se refera si la benzinar si la diesel si e vorba de tratarea gazelor post-combustie.
        Ncu
        Senior Member
        Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:44.

        Comment


        • Atunci eu stiu gresit si totul este OK!
          Foarte priceput in uleiuri este Tudor Ratiu de la Oil Boutique. Eventual cu el poti avea o discutie bazata pe tema . Numarul de telefon il gasesti usor si el este nu numai foarte priceput ci si super de treaba .

          Comment


          • In fine, Synpoweru' asta intra in Honda si n-are decat.
            Cum merge cu rahatul asta de Texaco 5W40, va merge si cu Valvoline 5W30.
            Daca e totul ok, si nu consuma, voi scade vascozitatea la 0W30 ...si in functie de rezultate, la 0W20.

            (multumesc pt info, am postat intre timp si nu mai pun citat)

            Comment


            • Scuze tuturor pentru spatiul ocupat si succes.
              Oricum, candva o vorba cu Tudor, o sa iti faca placere ! Poate multi sa confirme aceasta !

              Comment


              • Pai uite de ce nu scrie A3/B4. Pentru ca acest SynPower C3 are un TBN de 6.2 (cf. https://cdn.opieoils.co.uk/pdfs/valv...-30_069-02.pdf), care este ok dpdv al ACEA C3 (TBN ≥ 6.0), dar nu indeplineste normele ACEA A1/B1 si A5/B5, care ar cere TBN ≥ 8.0 si evident nici norma ACEA A3/B4, care ar cere TBN ≥ 10.0.
                Cred ca tu cautai acest SynPower: https://cdn.opieoils.co.uk/pdfs/valv...30_001-22b.pdf sau pe asta: https://cdn.opieoils.co.uk/pdfs/valv...-30_038-13.pdf
                Delphi
                Super Moderator
                Last edited by Delphi; 22-11-19, 18:51.
                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                Comment


                • Ok, si eu cum aflu care fisa tehnica e mai recenta ?

                  https://www.google.com/url?sa=t&sour...ko5Ow47DUjiAsj

                  Comment


                  • Nu e nimic, se returnează īnapoi la Autokarma și se cere sa iti aduca ulei corect sau iti cumperi din alta parte. Ce ai luat dumneata este pentru diesel cu dpf din grupul VAG
                    cel mai taran taran, este taranul de la oras !

                    Comment


                    • Nu e problema de returnat, omul era si el depasit de situatie. Ca si cei de la epiesa.
                      Ncu
                      Senior Member
                      Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:45.

                      Comment


                      • Mergi la importator Fuchs de la tine, este la 500m ziceai, măcar aia sunt seriosi și au habar ce īnseamnă un ulei. Stie sa deosebească un a3b4 de c3.

                        Bun și are pe emag pe site ulei honda 5w30, de ce nu comanzi de acolo? Are livrare cu verificare colet. Dacă nu e ce trebuie refuzi coletul, nu platesti nimic.
                        Sau poti cere de la consilierul care ți-a vāndut masina sa iti trimita de la asko ulei honda 5w30
                        corsaru
                        Senior Member
                        Last edited by corsaru; 22-11-19, 19:23.
                        cel mai taran taran, este taranul de la oras !

                        Comment


                        • Da, Fratii Oprean sunt la 500 m de mine...
                          Am tot zis ca ma duc pe la ei dar chiar n-am apucat. Am si eu serviciu si alte probleme de cetatean roman, nu stau toata ziua in curu' Civicului !

                          Si da, sunt capos - un C3 nu este destinat exclusiv diesel, fie el si VAG ! La ora asta circula milioane de benzinare in Ro care merg cu un C3 in motor si uite ca nu crapa !

                          Comment


                          • Originally posted by Ncu View Post
                            Nu e problema de returnat, omul era si el depasit de situatie. Ca si cei de la epiesa.

                            Ce fac, bag 0W20 si pana ajung acasa constat ca s-a dus 1 litru ?
                            Daca e asa..nu-i chiar a buna. Un motor in mintile lui nu ar trebui sa consume atat. Am unul in familie, daca pisca ulei, e insesizabil pe joja (Gen 9 Sedan) si merge cu 0w20, fie vara, fie iarna.
                            Altfel, ai ajuns de la ce e mai bun pentru motor la "las' ca merge si cu asta"? Not good..

                            Comment


                            • Era un mod de-a spune. Nu cred ca ar consuma in halul asta nici daca as pune 0W20.

                              Comment


                              • Mi-am comandat azi Xiaomi. Redmi Note 8 Pro. Poate ajunge maine.
                                Ncu
                                Senior Member
                                Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:46.

                                Comment

                                Working...
                                X