NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ...acum meditand mai bine am ajuns la concluzia ca TopTec 4300 de la Liqui Moly ce l-am returnat nu era chiar asa de rau...
    Last edited by Ncu; 21-11-19, 01:43.

    Comment


    • off, devii enervant si obositor in topicul asta,ai scris mereu mult Io's mai asa tacut,singur
      Lasa Liqui Moly in urma cu Opel si gata
      cel mai taran taran, este taranul de la oras !

      Comment


      • Pai Top Tec-urile astea acum cativa ani nu erau sintetice, precum scria pe eticheta. Poate le-au mai dres acuma, in ultima vreme. Oricum LM face uleiuri sub-mediocre.

        Comment



        • IB - Liqui Moly e un competitor oarecum recent pe aria uleiuri
          Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:41.

          Comment


          • Ii dau dreptate lui IB in ceea ce privește LM.Mai documenteaza-te asupra lor.Faptul că au fost Nr 1 in Germania (ei fiind brand german) nu spune nimic fata de calitatea lor.Eu as pune in locul tau ulei și norma data de producător și gata.Sa stapanesti sănătos masinuta!

            Comment


            • Originally posted by dantt View Post
              Ii dau dreptate lui IB in ceea ce privește LM.Mai documenteaza-te asupra lor.Faptul că au fost Nr 1 in Germania (ei fiind brand german) nu spune nimic fata de calitatea lor.
              Este un HC
              Last edited by Cristi1980; 21-11-19, 14:19.

              Comment


              • Cristi1980 - normal ca e un HC, o spun chiar ei in descriere doar ca nu stiu la ce visam eu amintind de polialfaolefine.


                Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:43.

                Comment


                • salta capota sa vedem motorul ala pozat 1.8 i-VTEC

                  Comment



                  • ...1.8 aspirat, nimic nou.
                    Last edited by Ncu; 22-11-19, 06:15.

                    Comment


                    • Sa mai trec si pe aici zic.

                      Dimineata am fost la Reprezentanta sa vad de termostat si nu-l aveau pe stoc dar mi-l aduc la comanda, original, pe Luni sau Marti. 204 lei.
                      ....si daca tot i-am vazut ca nu prea au de lucru am convenit sa mi-l inlocuiasca ei ... Ar fi cam aprox 150 manopera. Fie zic, desi mi se pare cam mult pt un termostat.

                      Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:43.

                      Comment


                      • Iarta-ma, dar cum sa scrie ceva de genul A/B, cand scrie clar C3 ?

                        Comment


                        • Pai scoate fisa uleiului de pe Valvoline oficial sau vezi descrierea de pe emag sau epiesa pt ca astia dau si bucati din fisa tehnica.
                          Si nu poate fi A3/ B4 daca e un C3 ...sau ce ma intrebi ?

                          Nu asta ma doare, ca e C3 ...ci de ce nu apar pe bidon si normele AB !

                          Din cate stiu uleiurile A3B4C3 sunt in general midSAPS ...ok ...dsr l-a durut mana pe ala cu eticheta sa mai tipareasca A3B4 ???

                          ....faza tare a fost ca eram plin de spume, moment la care un client ce asistase la discutie se apropie de mine ingrijorator de mult ...si scoate din plasa un flacon auriu de Castrol 5W30 pe care scria citet A3B4 !
                          Imi venea sa-l strang de gat !
                          Last edited by Ncu; 22-11-19, 15:29.

                          Comment


                          • C3, nu este tot o norma ACEA ?

                            Comment


                            • Originally posted by A.C. View Post
                              C3, nu este tot o norma ACEA ?
                              Ba da dar mie in manual imi cere A1B1 sau A3B3(4) ...

                              Norma C3 se refera la catalizator si DPF/FAP (diesel)
                              Catalizator am, DPF nu. Acum in zilele noastre s-a ajuns sa se puna si pe benzinare DPF.

                              Comment


                              • Poate stiu gresit, dar C3 este norma pentru motoare diesel cu filtru de particule. Verifica !

                                Comment

                                Working...
                                X