NCU: '08 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Champagne Silver Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts


  • ivladbogdan - multumesc pt urari !
    Nu ma supar, e chestie de gusturi ! In 2019 si mie mi se pare demodat Opelul dar la momentul aparitiei in '98 a fost "ceva" in comparatie cu ce era pe sosele.

    Last edited by Ncu; 31-12-19, 14:33.

    Comment


    • Ok, daca o ia ptr mers zilnic si o va ingriji de ce nu. Este o masina foarte rezistenta G-ul cu motor de isuzu y17dt.

      Comment


      • Aici e durerea .... S-a uitat omu la ea si.mi-a spus ranjind - ..."masina o iau pe firma si va fi calarita de cine va pune primul mana pe chei"....

        Cum mi-ar fi dat cu ranga in inima !
        Last edited by Ncu; 16-11-19, 20:00.

        Comment


        • Ncu pentru ulei recomand 0w30 amsoil. Stai departe de mobil 1 0w40 long life e prea subtire si il mai si consuma. 0w20 de la honda iar e prea subtire de cand au schimbat formula acum ceva ani

          Comment


          • Cred ca in final voi merge pe Valvoline SynPower 5W30 si voi trage niste concluzii pe masura ce se vor acumula km.
            Last edited by Ncu; 31-12-19, 10:06.

            Comment


            • Sa o stapanesti sanatos. Imi place ca esti unul dintre acei utilizatori de forum care nu se dai in spate de a scrie tot ce simte. Peste ceva timp cineva chiar va avea de invatat citind postarile tale. Ca idee vezi poate Total Quartz 9000 sau Motul X-Clean 0W30 pentru masina ta. Nu as pune in nici un caz 5W30, orice brand ar fi. Mentionez ca am fost posesor de Civic.
              '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
              ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
              ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

              Comment


              • Multumesc pt urari ! 😊
                Cred ca orice as pune ar fi mult mai bun decat 5W40, vascozitate cu care a rulat masina in ultimii 9 ani cf. cartii service.

                Comment


                • Deci, ulei...stiu prin ce treci 😂😂 asa ca, pune-i ce zeama vrei, atat timp cat schimbi uleiul la 6-7k km, toate o sa faca acelasi lucru(bineinteles ca vorbi de branduri nu noname-uri). Ideea e ca fiecare ulei are o "inclinatie" sa zic asa. Si acum exemplific. 0w30 motul eco-clean, dupa cum ii zice si numele, are rolul de ati curata motorul, adica in componenta lui are un procent mai ridicat fata de restul, alt brand de ulei, tot un 0w30 se axeaza pe disiparea caldurii din motor, raceste mai bine deci si tot asa. Ideea e sa alegi un brand care are o probabilitate mica sa fie contrafacut, sau sa-ti dai comanda din afara. Branduri recomandate, nu neaparat in oridinea asta sunt: Amsoil, redline, eneos, idemitsu, ravenol, motul, royal purple. As pune, in locul tau:
                  motul 0w30 eco-energy, nu m-as duce spre eco-clean din considerente personale
                  eneos 0w30 sau 5w30
                  Si nu in ultimul rand, evita ca de la schimb la schimb sa treci la alt brand/ulei, ptr ca asa cum am zis, fiecare ulei e facut sa se axeze pe un anumit lucru...lasa-l sa-si faca treaba. Atat timp cat nu completezi cu mai mult de 0.5L intre schimburi nu vad de ce sa treci la alt brand de ulei.

                  Comment


                  • Originally posted by Ncu View Post
                    .......deci unde am ramas ? aaaa,
                    ...fabr in 2008, prima inm in 2009 dar euro 4, fatau de facelift 2009, am dat ture cu ea prin parcarea Asko ...roti pe 17, parea ok ca si rigiditate ...roti iarna pe jante 16 aliaj negociate ...motorul nu-l auzeai ...1.8 ...ce sa mai o intind - M-A CUCERIT ! Pretul nu vi-l spun dar oricum a fost sub 5500 euro cat s-a cerut initial si atentie - pret negociat de acasa pe telefon cu asigurarea ferma din partea lui Bogdan...

                    ...si uite-ma pe autostrada Bucuresti-Pitesti ruland initial intre 2 TIR-uri pe banda 1 si cu un zambet larg de copil pe fata ...in ideea de a ma acomoda putin cu noua mea masina.

                    (n-am reusit nimic nici pe PC cu upload poze si nici nu ma mai zbat. Cate mi le accepta forumul de pe tel, aia e)



                    Nu voi deschide un topic special pt noua mea iubire pt ca am vazut, au facut-o altii inainte si mult mai bine.
                    Inca 2-3 postari aici si voi incheia acest topic intr-o concluzie suficienta pt cei aflati in situatia mea.

                    Si sa nu uit !
                    ...calde multumiri userului aalex691 care mi-a pus la dispozitie link-ul cu trimitere oferta Asko. Desi initial am fost sceptic totusi am avut inspiratia sa completez formularul Asko pt cerere detalii. Chiar a meritat !
                    Ti-ai luat masina buna sub 5500 eur, ai avut noroc chior. Chiar pomana.
                    Mai bine ca nu te-ai dus cu G-ul dus-īntors, erati lemn amandoi :d, oboseala mare si era si periculos 1300 km dus īntors.

                    Comment


                    • Originally posted by IB View Post
                      TEX =Texaco. O mizerie. Schimba-l cu orice, doar schimba-l. De preferat, 5W30.
                      Da man bh13ncu, eram sigur 100% ca tie iti trebuie 5w30

                      Comment


                      • Originally posted by Cosmin410b View Post
                        Eu zic ca e stres suplimentar si inutil cu uleiul.

                        3. După părerea mea, pentru climatul din Romānia, viscozitatea 5W30 este ceea ce ii trebuie - sa nu uitam și de zilele caniculare.

                        Cel mai prost din curtea scolii? Povestea și mai ales relatarea sunt de nota 10, e un topic de excepție.
                        Foarte corect. 5w30 a3b4 este ce trebuie pentru motorul asta. Api SL, dopat cu Zddp de care tot scria tudorart cu ani in urma e ce trebuie, ptr protectie antiuzura.
                        Ptr climatul RO ajunge 5w30.
                        Nu se poate īntoarce la 0w20 sau 0w30 din cauza ca ii va consuma mult ulei. 9 ani si 130.000km a mers cu 5w40 castrol si Texaco havoline. Sa fim realisti totusi.

                        Comment


                        • Originally posted by petru View Post
                          As pune, in locul tau:
                          motul 0w30 eco-energy,
                          eneos 0w30 sau 5w30

                          Cum sti tu petru sa-mi amesteci visele

                          Dupa cum spuneam si ieri, nu vreau sa blochez acest topic cu discutii despre uleiuri motor. Da, e un aspect important in intretinerea unui motor, ma voi framanta o perioada de 1-2 schimburi pana voi ajunge pe o formula convenabila mie si motorului dar a insista aici pana la fanatism cu moleculele uleioase ar insemna un esec lamentabil al acestei experiente frumoase, zic eu.

                          Am primit pareri si sugestii bune din partea colegilor si va asigur ca am tinut cont de fiecare in parte, inclusiv de varianta Mobil 1 despre care afirmam ca nu sunt foarte incantat.

                          Last edited by Ncu; 31-12-19, 10:08.

                          Comment


                          • Eu am detinut masina lui arado timp de 3 ani jumate, Civic 8th gen, cu acelasi motor ca si a ta, R18A2. Dorind sa folosesc doar un ulei de calitate, am citit, m-am informat si am testat cateva tipuri de uleiuri. Schimbul il faceam de 2 ori pe an, circuland aprox. 20k km anual.
                            Am ajuns la Amsoil SS 5w30, la care am si ramas pana ce am dat masinuta. Atunci mai stiam ce e cu toate specificatiile, insa recunosc ca intre timp am uitat. Insa am fost foarte multumit de ulei (si aici doar din prisma unui user care nu e specialist), observand suntetul motorului, culoarea uleiului, textura, consum ... Am si o poza cu interiorul motorului (pe topicul masinii), de cand am inlocuit garnitura capacului motor in regie proprie (''interiorul'' arata foarte bine, nu stiu daca e relevant).
                            Uite aici un link catre fisa tehnica: https://www.amsoil.com/lit/databulletins/g2880.pdf
                            Indeplineste, printre altele, si Honda HTO-06.

                            Am tinut doar sa mentionez si eu experienta mea, nu sustin ca ce am folosit eu a fost cea mai buna alegere, sper doar sa te ajute in tragerea concluziilor.

                            PS: Imi place te citesc, esti cumva scriitor? Experienta cu primele biletele spre Bucuresti a reprezentat un delicios fir epic.
                            Eu tind sa cred ca multi dintre noi au experiente asemanatoare, doar ca nu toti au curajul, dorinta, deschiderea, talentul ta de a le relata aici pe forum. Si eu am avut nevoie de aproape 2 ani din momentul in care mi-a intrat ideea in cap de CRV si pana la punctul achizitiei. Si daca nu insista sotia sa ma decid odata, satula de comentariile mele zilnice despre masini, motoare, calcule legate de consum, costuri, etc., cred ca si in ziua de azi stateam si faceam liste in excel )

                            Toate cele bune!

                            Comment


                            • Originally posted by Ncu View Post
                              - Liqui Moly TopTec 4300, 5W30
                              - Valvoline SynPower 5W30
                              - Shell Helix Ultra 5W30
                              (buget alocat pt un schimb ulei - intre 150 si 220 lei)

                              Cred ca in final voi merge pe Valvoline SynPower 5W30 si voi trage niste concluzii pe masura ce se vor acumula km.
                              SynPower e un ulei foarte bun.

                              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                              Comment



                              • scarr - masinuta "voastra" si topicul lui arado au fost primele vizionate de cand am ajuns aici. Oricine ce ar spune Civicul pe negru arata intr-un mare fel !

                                Nu sunt scriitor ...si nici n-ai zice ca in viata de zi ma ocup de subansamble tehnice (si nu auto). Imi place tot ce inseamna mestereala, surubareala, metale ...in fine, nu acesta e subiectul.
                                Eu cel putin imi imaginez ca pt aproape orice pasionat momentul inlocuirii "iubitei" devine unul stresant si nehotarator si ca in fiecare se da o o lupta neinteleasa de cei din jur unde, in functie de caz, nevasta/mandra/iubita poate prelua rolul de Gica-contra sau poate deveni un sprijin

                                Multumesc pt sugestia cu Amsoil si poate imi fac timp azi sa compar fisa lui cu altele...

                                Toate bune !

                                PS - ziceam ca nu misc Civicul 1 m pana nu-i schimb uleiul dar deja ce fac eu se numeste "abstinenta" !
                                Si nu-s genul !

                                Iesim, gata, ca doar n-o crapa daca mai ruleaza azi 50 km. Deja se intreaba vecinii ca a cui o fi masina de sta de atatea zile ? M-au suspectat pe mine dar eu plec/vin cu Opelul fara nici o jena.

                                Comment

                                Working...
                                X