yobit yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
CRISTIF: '10 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Nighthawk Black - Hondafan

CRISTIF: '10 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Nighthawk Black

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CRISTIF: '10 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Sport MT, Nighthawk Black

    Salutari! Dupa 5 ani de asteptare si citit forumul indelung, in urma cu 4 luni am intrat in randul posesorilor de Honda. M-am ales cu ea dupa luuuuuuuuungi cautari pe mobile.de.


    Masina am luat-o dintr-un parc auto, la 105500 km, plecat cu avionul, venit cu ea pe roti, cca 1700km. Momentan are 112k km.

    Ca prima impresie:
    - masina sta excelent pe curbe;
    - pasagerii din spate au destul spatiu cat sa stea confortabil, mi-a intrecut asteptarile;
    - portbagaj mare, pentru nevoile mele;
    - bordul SF e fascinant dupa atatia ani, mai ales noaptea;
    - calitatea materialelor la interior mi se pare buna;
    - pozitia la volan mi se pare excelenta
    - suspensia e rigida, dar decenta (strazile nu sunt tocmai stralucite in Timisoara);
    - distractiva pentru un motor aspirat, VTEC-ul e o placere cand intra;
    - toarce frumos in 5-6k ture, cand ma dau pe serpentine;
    - acel stop ce taie luneta nu e deranjant deloc;
    - bancheta rabatabila din spate e geniala;
    - nu mi se rabateaza complet oglinda pasagerului, trebuie sa pun contactul de mai multe ori. am vazut pe forum solutii, o sa ma ocup de ea.


    Ce imi creeaza disconfort este plusul de la usile fata, care se murdareste si arata urat, zici ca am aruncat nisip pe ele. Ahh, da, si drumurile din Romania... mi-au aparut greieri in bord/portiera (nu-mi dau seama exact unde se aude) de putin timp sau poate e doar in mintea mea si din cauza drumului din Timisoara, mai scartaie plasticul. In afara nu am probleme.




    Recent i-am schimbat uleiul, filtrele, lichidul de frana. Masina a mers cu Castrol 0w20 in Germania, acum i-am bagat 0w30 Liqui Moly si pus filtre MANN. Ulterior am aflat ca iese din fabrica cu MAHLE, o sa tin cont la anul.
    Urmeaza sa-i schimb uleiul din cutie si antigelul si sa-i montez folii pe geamurile spate + luneta.


    Si acum o nedumerire, acel filtru de benzina, e in rezervor? E ca o sita? Fiindca am vrut sa-l schimb si lumea dadea din umeri, chiar si la magazinele de piese auto.

  • #2
    Sa o conduci cu placere multi km. fara de probleme si da, filtru de benzina este in rezervor, se inlocuieste la 120k.

    Comment


    • #3
      arata ingrijita, felicitari pentru achizitie

      Comment


      • #4
        Bun venit si felicitari pentru achizitie!


        Filtrul de combustibil il gasesti aici https://www.coxmotorparts.co.uk/hond...ter-2006-2011/ si e cum a zis harris

        Cox e un site popular pe forum, unde gasesti piese originale Honda - la preturi mai mici ca la reprezentantele autohtone. Ocazional, se organizeaza o comanda mare pe forum. Una se pregateste chiar acum, cu deadline pana la sfarsitul lunii: https://hondafan.ro/forum/forum/mica...413#post860413


        Originally posted by cristif View Post
        VTEC-ul e o placere cand intra
        Nu vreau sa fiu Grinch, dar cred ca e mai bine sa stii pentru a exploata optim motorul.

        Motoarele noastre sunt din seria R (R18A2 i-VTEC) si au fost proiectate pentru economie - nu sunt acelasi ca in meme-urile cu "WHEN VTEC KICKS IN".

        Motoarele din seria K sunt DOHC (doua axe cu came care antreneaza supapele pe admisie si pe evacuare)
        Motoarele din seria R sunt SOHC (un singur ax cu came care antreneaza toate supapele pe admisie)

        Pentru ca Honda activeaza pe mai multe piete si deseori confunda denumirile (intentionat sau nu), motorul asta functioneaza opus fata de VTEC-urile conventionale:

        Daca la Type R cand treci de ~5500 RPM se activeaza VTEC-ul si te baga in scaun, acest 1.8 sta tot timpul in modul de "performanta". Modul economic se activeaza cand esti sub 3.500 RPM, daca mergi cu viteza constanta fara sa apesi tare acceleratia.

        Gasesti in manualul masinii informatiile exacte. Partea buna este ca are costuri de intretinere mai mici, este mai economic si mai fiabil.

        In rest ce sa zic, sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara incidente!
        '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

        Comment


        • #5
          Sa ai noroc de ea
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #6
            Sa o stapanesti sanatos!

            Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk

            I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

            Comment


            • #7
              Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!

              Originally posted by arado View Post
              Nu vreau sa fiu Grinch, dar cred ca e mai bine sa stii pentru a exploata optim motorul.

              Motoarele noastre sunt din seria R (R18A2 i-VTEC) si au fost proiectate pentru economie - nu sunt acelasi ca in meme-urile cu "WHEN VTEC KICKS IN".

              Motoarele din seria K sunt DOHC (doua axe cu came care antreneaza supapele pe admisie si pe evacuare)
              Motoarele din seria R sunt SOHC (un singur ax cu came care antreneaza toate supapele pe admisie)

              Pentru ca Honda activeaza pe mai multe piete si deseori confunda denumirile (intentionat sau nu), motorul asta functioneaza opus fata de VTEC-urile conventionale:

              Daca la Type R cand treci de ~5500 RPM se activeaza VTEC-ul si te baga in scaun, acest 1.8 sta tot timpul in modul de "performanta". Modul economic se activeaza cand esti sub 3.500 RPM, daca mergi cu viteza constanta fara sa apesi tare acceleratia.
              Ii prima data cand aud asta ... :|

              '08 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport, Tangerine Orange

              Comment


              • #8
                arado, multam de completare, nu stiam ca motoarele R sunt diferite de cele K.

                multam tuturor!

                Comment


                • #9
                  Salutari! Avand drum prin Bucuresti spre finele lunii, ma gandeam sa dau o tura pana la coasta de est ca sa o verifice mai in detaliu pe partea mecanica, poate si o diagnoza, sa schimbe uleiul la cutie si antigelul, ca sa fiu linistit sufleteste ca am schimbat toate fluidele la ea.

                  Astazi m-am trezit si eu ca trebuie sa-mi iau de pe coxmotor antigelul si uleiul de cutie(spre surprinderea mea, nu pot dat reply in acel topic).

                  Banuiesc ca acesta e antigelul https://www.coxmotorparts.co.uk/hond...tre-pre-mixed/ care nu mai trebuie amestecat cu apa, fiind de-a gata din cate am citit pe aici

                  si acesta e uleiul din cutie https://www.coxmotorparts.co.uk/hond...mission-fluid/


                  intrebare intrebatoare, fiindca sunt la lucru si nu am manualul la mine, dar ca si idee, in cutie intra cca 1,5L de ulei? si voiam sa ma asigur ca nu cumpar aiurea lichidele


                  legat de lichid de parbriz, voi de care bagati? am ramas la un momentdat fara si am luat din auchan, fiind pe fuga un bidon de 5L. in 2 saptamani s-a evaporat de la caldura ma gandeam sa iau ceva de la sonax, poate nu mai dispare asa repede. scurgeri nu am vazut sa fie.

                  multam anticipat!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cristif View Post
                    Astazi m-am trezit si eu ca trebuie sa-mi iau de pe coxmotor antigelul si uleiul de cutie(spre surprinderea mea, nu pot dat reply in acel topic).

                    Banuiesc ca acesta e antigelul https://www.coxmotorparts.co.uk/hond...tre-pre-mixed/ care nu mai trebuie amestecat cu apa, fiind de-a gata din cate am citit pe aici

                    si acesta e uleiul din cutie https://www.coxmotorparts.co.uk/hond...mission-fluid/

                    Gasesti si la noi, nu trebuie neaparat sa iei totul de pe cox. De exemplu, ulei cutie viteze: https://www.autohut.ro/ulei-cutie-vi...-mtf-3-1l.html

                    Si da-i cu search - gasesti multe discutii, cum ar fi ref. la antigel: https://hondafan.ro/forum/forum/aria...856#post681856

                    intrebare intrebatoare, fiindca sunt la lucru si nu am manualul la mine, dar ca si idee, in cutie intra cca 1,5L de ulei? si voiam sa ma asigur ca nu cumpar aiurea lichidele

                    Gasesti in manual sau chiar pe cox, in dreapta jos. La a ta intra 1.4 litri ulei cutie viteze - se schimba la 48 de luni sau 60.000 km.



                    legat de lichid de parbriz, voi de care bagati? am ramas la un momentdat fara si am luat din auchan, fiind pe fuga un bidon de 5L. in 2 saptamani s-a evaporat de la caldura ma gandeam sa iau ceva de la sonax, poate nu mai dispare asa repede. scurgeri nu am vazut sa fie.
                    Am auzit si eu cuvinte de lauda despre Sonax. Nu l-am incercat deci nu imi dau cu parerea, dar am testat altele si la nevoile mele nu se justifica.

                    Prima data cand am ramas fara lichid de parbriz am bagat ce aveam la indemana - lichid din ala de 5 lei bidonul de 5l.
                    A doua oara i-am luat "JetXpert Estival Turbo Power" de 20 lei punga de 4l. Asta facea mai multa spuma - o fi bun daca ai nevoie sa curati insecte sau gainat. Dar parbrizul meu e destul de inclinat, asa ca nu am avut probleme cu insecte spoite. Si spuma aia din belsug ramanea pe marginile parbrizului si ditai dara in centru (stii la ce ma refer, ai aceleasi stergatoare).

                    Acum folosesc unul din Cora, parca ProX - asta e vreo 10 lei bidonul de 5 litri si isi face treaba.



                    Mie mi se pare un meme asta cu lichidul de parbriz. Daca ai un Hummer H1 cu parbriz la 90 de grade, mergi doar pe autostrada la 150+ kmh si ai insectar pe parbriz, baga lichid "premium".
                    Eu am nevoie de unul care nu face spuma. Am observat ca la mine majoritatea spalarilor de parbriz vin dupa ce ies din spalatorie, la semafor, cand ala din fata mea considera ca am ratat cateva locuri si trebuie sa imi faca dus.

                    Pentru ca duzele lui sunt reglate sa spele parbrize din alt judet.



                    Prefer ca banii aia sa ii dau pe alt meme, cel cu combustibil 100+ de la MOL.

                    Am vazut pe net ca ar fi doar pentru supercaruri. Am citit in manual ca nu e pretentioasa, se multumeste si cu 95+. Apoi am vizionat mai multe teste cu diverse rezultate: https://www.youtube.com/watch?v=dxAQmj3P8xs

                    Nu am dus-o pe Dyno ca sa vad concret. Stiu sigur doar doua lucruri:

                    1) pana acum a papat doar benzina "premium" si merge super
                    2) daca fac vreodata pana prostului langa un Lukoil, prefer sa o imping pana la urmatoarea benzinarie. Chiar daca opresc sa cumpar apa, la plecare din Lukoil parca trage motorul mai prost )
                    '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

                    Comment


                    • #11
                      Legat de lichidul de parbriz: detailer-ul care a aplicat protectia ceramica la CR-V (si Civic ) imi zicea ca sa nu folosesc lichid de parbriz din supermarket, ca ar fi prea agresive si contin alcool, si cica sa merg pe sonax, ca e mult mai ok.

                      La lichidul de parbriz s-a ajuns atunci cand mi-a dat mai multe sfaturi legate de o intretinere optima a protectiei ceramice.
                      I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                      Comment


                      • #12
                        Apropos de Coasta de Est, am sunat la ei pentru o programare la revizie si surpriza ... Nu se mai accepta sa se mai lucreze cu piesele clientilor, ci numai cu piesele comandate prin ei. A mai facut cineva revizie la ei in ultimul timp cu piesele de acasa?

                        Comment


                        • #13
                          Sa stii ca eu personal sunt de accord cu asta. Adica daca preutrile ar fi aproximativ la fel la piese, nu vad de ce sa nu iei piese prin ei. Pana la urma la o distributie ceva, e mai safe sa iei prin ei, asa iti pot oferi si garantie.

                          Comment


                          • #14
                            Deci sa inteleg ca exista probabilitatea ca sa nu-mi schimbe fluidele, fiindca mi-am cumparat totul OEM?

                            Comment


                            • #15
                              Eu asta am intrebat (de 2 ori) ... Cu fluidele mele toate OEM se poate realiza operatiunea in cadrul service-ului Coasta de Est? Raspuns: 100% NU. Incercati sa faceti comparatie intre preturile practicate de COXMOTORPARTS.CO.UK si preturile pe care le practica Coasta de Est la piese. Pana anul trecut nu a fost nici o problema in acest sens... acceptau fara probleme numai manopera. Acum pe langa faptul ca au marit pretul la manopera, te obliga sa cumperi si piesele prin ei...

                              Comment

                              Working...
                              X