Salutari! Dupa 5 ani de asteptare si citit forumul indelung, in urma cu 4 luni am intrat in randul posesorilor de Honda. M-am ales cu ea dupa luuuuuuuuungi cautari pe mobile.de.
Masina am luat-o dintr-un parc auto, la 105500 km, plecat cu avionul, venit cu ea pe roti, cca 1700km. Momentan are 112k km.
Ca prima impresie:
- masina sta excelent pe curbe;
- pasagerii din spate au destul spatiu cat sa stea confortabil, mi-a intrecut asteptarile;
- portbagaj mare, pentru nevoile mele;
- bordul SF e fascinant dupa atatia ani, mai ales noaptea;
- calitatea materialelor la interior mi se pare buna;
- pozitia la volan mi se pare excelenta
- suspensia e rigida, dar decenta (strazile nu sunt tocmai stralucite in Timisoara);
- distractiva pentru un motor aspirat, VTEC-ul e o placere cand intra;
- toarce frumos in 5-6k ture, cand ma dau pe serpentine;
- acel stop ce taie luneta nu e deranjant deloc;
- bancheta rabatabila din spate e geniala;
- nu mi se rabateaza complet oglinda pasagerului, trebuie sa pun contactul de mai multe ori. am vazut pe forum solutii, o sa ma ocup de ea.
Ce imi creeaza disconfort este plusul de la usile fata, care se murdareste si arata urat, zici ca am aruncat nisip pe ele. Ahh, da, si drumurile din Romania... mi-au aparut greieri in bord/portiera (nu-mi dau seama exact unde se aude) de putin timp sau poate e doar in mintea mea si din cauza drumului din Timisoara, mai scartaie plasticul. In afara nu am probleme.
Recent i-am schimbat uleiul, filtrele, lichidul de frana. Masina a mers cu Castrol 0w20 in Germania, acum i-am bagat 0w30 Liqui Moly si pus filtre MANN. Ulterior am aflat ca iese din fabrica cu MAHLE, o sa tin cont la anul.
Urmeaza sa-i schimb uleiul din cutie si antigelul si sa-i montez folii pe geamurile spate + luneta.
Si acum o nedumerire, acel filtru de benzina, e in rezervor? E ca o sita? Fiindca am vrut sa-l schimb si lumea dadea din umeri, chiar si la magazinele de piese auto.
Masina am luat-o dintr-un parc auto, la 105500 km, plecat cu avionul, venit cu ea pe roti, cca 1700km. Momentan are 112k km.
Ca prima impresie:
- masina sta excelent pe curbe;
- pasagerii din spate au destul spatiu cat sa stea confortabil, mi-a intrecut asteptarile;
- portbagaj mare, pentru nevoile mele;
- bordul SF e fascinant dupa atatia ani, mai ales noaptea;
- calitatea materialelor la interior mi se pare buna;
- pozitia la volan mi se pare excelenta
- suspensia e rigida, dar decenta (strazile nu sunt tocmai stralucite in Timisoara);
- distractiva pentru un motor aspirat, VTEC-ul e o placere cand intra;
- toarce frumos in 5-6k ture, cand ma dau pe serpentine;
- acel stop ce taie luneta nu e deranjant deloc;
- bancheta rabatabila din spate e geniala;
- nu mi se rabateaza complet oglinda pasagerului, trebuie sa pun contactul de mai multe ori. am vazut pe forum solutii, o sa ma ocup de ea.
Ce imi creeaza disconfort este plusul de la usile fata, care se murdareste si arata urat, zici ca am aruncat nisip pe ele. Ahh, da, si drumurile din Romania... mi-au aparut greieri in bord/portiera (nu-mi dau seama exact unde se aude) de putin timp sau poate e doar in mintea mea si din cauza drumului din Timisoara, mai scartaie plasticul. In afara nu am probleme.
Recent i-am schimbat uleiul, filtrele, lichidul de frana. Masina a mers cu Castrol 0w20 in Germania, acum i-am bagat 0w30 Liqui Moly si pus filtre MANN. Ulterior am aflat ca iese din fabrica cu MAHLE, o sa tin cont la anul.
Urmeaza sa-i schimb uleiul din cutie si antigelul si sa-i montez folii pe geamurile spate + luneta.
Si acum o nedumerire, acel filtru de benzina, e in rezervor? E ca o sita? Fiindca am vrut sa-l schimb si lumea dadea din umeri, chiar si la magazinele de piese auto.
Comment