MIHAIBOGDAN: '07 Honda Civic 1.8 i-VTEC Sport M/T, Nighthawk Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MIHAIBOGDAN: '07 Honda Civic 1.8 i-VTEC Sport M/T, Nighthawk Black

    Buna ziua tuturor.
    Ma numesc Mihai Barzoi.

    Am achizitionat si eu o Honda civic din Germania acum cateva zile (22.05.2019).

    In drum spre Romania am intampinat cateva probleme :
    - AC-ul a mers la inceput 20 minute baga rece dupa aia baga cald. Cand baga rece , cand cald. Compresorul pare sa porneasca .
    - Am un cloncanit pe partea dreapta la unele gropi.

    Masina e un civic din 2007 1.8 140CP 4 usi 90000 km.
    Poate sa ma ajute cineva cu niste idei sfaturi ?
    Sunt programat la un mecanic pentru o verificare tocmai vineri.
    Mi-ar prind bine niste pareri/sugestii/ mecanici de honda.

    Va multumesc.


  • #2
    Salut si bine ai venit!

    In legatura cu AC-ul s-ar putea sa fie vorba de un banal releu, foarte ieftin. Gasesti mai multe informatii despre asta la o simpla cautare pe forum.
    Cat despre cloncanit pe partea dreapta pot fi multe cauze printre care flansa amortizor, caseta de directie etc.

    Comment


    • #3
      Multi km fara incidente! Pune si poze cu exemplarul in cauza
      '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

      Comment


      • #4
        Mda.Sunt extrem de dezamagit de masina. Am fost la o verificare si se parte ca toata articulatia pe fata este facuta muci. capete de bara bieleta bucse brat amortizoare flanse si colac peste pupaza si compresorul de aer. Freon are in instalatatie , nu cuplueaza releul e bun. Mda misto.. vreau sa imi iau Honda si vad ca dau de belele . Un mecanic bun gasesc si eu pentru toate astea? Va multumesc.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Nu ai verificat masina inainte s-o cumperi? Poti apela la Coasta de Est pentru service.
          Iti inteleg frustrarea dar totusi vorbim de o masina sh din 2007. Probleme pot aparea la orice masina, chiar si la cele noi.

          Bafta!

          Comment


          • #6
            Ceva este ciudat ... si la a mea, dupa o saptamna ce am adus-o din Germania mi s-a rupt arcul dreapta, din cauza ca amortizorul era dus si a trebuit sa schimb si flansele, rulmentii si bieletele pe fata.:|
            Dar asta este, este o masina de 10 ani ... macar acuma stiu ca am suspensia noua
            '08 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport, Tangerine Orange

            Comment


            • #7
              inainte de honda am avut un C-CROSSER/identic OUTLANDER 2. Masina din 2008 2.2 Diesel 180.000km TANCCC.. Nici o problema la suspenise ac...nimic..tot adusa din germania am tinuto 6 luni.Consuma mult de aia am vandut-o.

              Comment


              • #8
                Imi pare rau, insa cred ca pui problema gresit: ce legatura are marca masinii cu faptul ca nu a fost intretinuta? Poti sa iei la fel de bine o masina premium de doar 3-4 ani vechime, cu probleme muult mai grave, daca nu a fost intretinuta si daca nici nu o verifici inainte sa o cumperi.
                In cazuri de genul acesta poti pretinde ca "ai luat teapa" (scuze de expresie), insa nu de la Honda, ci de la cel care ti-a vandut-o.
                Inteleg ca e frustrant, dar trebuie avut mare grija la masini sh.
                Daca iti place, in rest, de masina, o pui la punct si te bucuri de ea.

                PS: colegii care au luat de nou acest model cred ca pot sa confirme ca masina nu vine cu articulatia muci, din fabrica :d
                scarr
                Senior Member
                Last edited by scarr; 31-05-19, 00:30.

                Comment


                • #9
                  Salut, la o masina de 12ani vechime nu stiu ce pretentii poti sa mai ai avand in vedere ca nu stii cum a fost intretinuta si utilizata.
                  Pune mana si schimba tot ai nu ai treaba cu ea 3-5ani cel putin.
                  Pentru o constatare serioasa iti recomand sa te duci la un servixe honda bun, nu de alta, dar poti inlocui diverse care inca sunt bune!
                  '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                  Comment


                  • #10
                    Masinile astea nu au preturile pe care le au in Germania degeaba...
                    Eu am cumparat de nou modelul si nu, nu are articulatia muci din fabrica. Din cauza strazilor de o calitate absolut infecta din minunata noastra tara, in timp am schimbat mai multe piese din suspensie si articulatie (gasesti un istoric in thread-ul masinii mele). Schimbarile facute le-am facut la primele simptome, nu am asteptat sa mai pice si alte piese pe langa. Cu noile piese merge si in ziua de azi ca un diavol.
                    Cand am vrut sa vand Civicul din dotare, un posibil cumparator m-a lasat balta tocmai pentru ca gasise mai ieftin in Germania (banui ca nu erau mai mult de 2-3 max 5 sute de euro in minus, din ce am vazut pe mobil.de). Asta in conditiile in care la momentul intalnirii cu posibilul cumparator am luat cu mine dosarul cu toate facturile de piese si service (e un biblioraft de fapt). Nu m-am suparat, dar nici nu am putut sa ii spun la ce sa se astepte (adica ce va schimba la ea la scurt timp dupa achizitie) pentru ca omul era setat pe mers in Germania si pace.
                    Acum, daca ai luat-o, subscriu la sfatul oferit in postul anterior - cauta un service care sa stie cu ce se mananca Honda si schimba ce e de schimbat. La flanse de amortizoare iti recomand sa cumperi OEM Honda, ce gasesti pe piata aftermarket sunt de obicei pentru Civic Sedan, chiar daca sunt listate in majoritatea locurilor ca fiind pentru 5D.
                    Wagner
                    Senior Member
                    Last edited by Wagner; 01-06-19, 09:10.
                    Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                    Comment


                    • #11
                      Are reviziile la zi masina.(cel putin asa reiese din cartea masinii) si chiar nu stiu pe unde poti sa mergi in DE sa strici articulatia si suspensia la o masina.Cum pot verifica daca cei 90000 km sunt reali?

                      Comment


                      • #12
                        Nu poti. Se intampla foarte des la masinile aduse din afara ca foarte curand dupa ce ajung in Ro sa inceapa sa pice elemente de suspensie, desi initial, imediat dupa cumparare, in masina era liniste. Una din posibilele cauze este faptul ca de multe ori elementele care pica sunt imbatranite si au lucrat de-a lungul timpului pe o plaja restransa. In momentul in care ajung pe drumurile noastre, elementele de suspensie trebuie sa lucreze pe o plaja mai mare, sa fie elastice si imbatranirea lor isi spune cuvantul, incep zgomotele si problemele oe masura ce bucsile si articulatiile sunt fortate sa se extinda si sa fie eleastice.

                        Comment


                        • #13
                          La un dealer Honda, care are acces la baza de date, in care bineînțeles sa fie masina in cauza


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                          Comment


                          • #14
                            cand am luat masina si am testat-o in DE nu se auzea nimic zgomotele au inceput cam de prin Ungaria Am scos releul de la ac si se aude zdranganeli in el. De unde as putea sa cumpar un releu. E diferenta intre cel de Daewoo si cel de Honda.Nuca schimbatorului se toceste usor la modelul acesta de civic.E stearsa vopseaua de pe nuca in partea din dreapta.

                            Comment


                            • #15
                              la diagnoza nu a dat nici o eroare pe nici un modul. Service-ul la care am fost nu cred ca erau asa priceputi ca mi-au dat niste preturi la piese de 2.5x mai mult ca restul oamenilor si manopera la fel.Am vazut si eu ca bucsile de la bascula erau cam mancate cred ca de acolo vine si cloncanitul dar cred ca au exagerat cu capetele de bare si bieletele de directie.Nu cred ca compresorul are ceva banuiesc ca releul asta e de vina.

                              Comment

                              Working...
                              X