ARADO: '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC (FN1), Nighthawk Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Cosmin410b View Post
    Am īnțeles, iti mulțumesc pentru răspunsul tău, sunt argumente juste (mai puțin partea cu airbag-urile - cum adică se proptesc īn parbriz? Și cum este parbrizul element structural?).
    Nici mie nu mi-a venit sa cred initial... Uite cateva exemple:

    Watch the Relationship Between Windshields and Airbags in Action

    How Your Air Bags Work With Your Windshield to Protect You and Your Passengers

    Airbags and Windshields

    This Is the Brutal Damage A Passenger Airbag Can Do To A Windscreen

    Habar n-am daca asa e si la a mea... nici nu vreau sa aflu. Stiu doar ca piticii de pe creier dorm mai bine


    Originally posted by Cosmin410b View Post
    Din ce știu eu, piața oferă 3 calități de parbrize: original, premium fabricat īn Europa și chinezesc.

    Eu am pus parbriz chinezesc la Opelul meu și nu au fost probleme. Și nu e prima masina la care fac asta. Am fost la o firma specializata numai pe geamuri - marfa lor, montajul lor.

    Raționamentul meu: montez īn atelier specializat cu ceva patalama, inspectez piesa īnainte de montaj (o data, nu mi-a plăcut cum arata si am ales varianta mai scumpa), asist la montaj și aleg parbriz ieftin pentru ca trăim īn Romānia.

    Garanția la geamuri este doar pentru scurgeri de apa. Cānd am pus parbrizul la cazanul meu, am mers la spălătorie, apoi am șters bordul cu o hārtie igienica mată ca să ma asigur ca totul e īn regula.
    Cand l-am gasit era deja crapat pana in margine, deci varianta reparatie a picat. Fiind primul parbriz pe care il inlocuiesc, nici nu stiam dupa ce sa ma uit. Adica eram clientul ideal pentru un tepar...

    Diferenta de pret nu a fost chiar atat de mare incat sa merite toate grijile pe care mi le faceam dupa (justificate sau nu). Daca ar fi costat 1000+ euro ca la CR-V, ma gandeam la alte optiuni.


    Originally posted by Cosmin410b View Post
    Poți sa īmi spui unde l-ai montat? Ca s-ar putea sa fi fost tot la firma de care zic eu.
    La Pilkington Filaret. Mi-au prezentat doua optiuni - asta OEM sau unul "Yes Glass", cica din Polonia (care de fapt cred ca e cel chinezesc de care vorbesti tu).
    '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

    Comment


    • #32
      linkurile tale menționează anumite companii care vānd parbrize - mi-ar fi plăcut un studiu independent și ceva mai aprofundat.
      Īn orice caz, interesant, nu m-am gāndit niciodată la faptul ca airbag-urile "se bazează" și pe parbrize

      Comment


      • #33
        Din pacate, da - pentru un subiect de nisa, mai greu sa gasesti articole facute din proprie initiativa. Asa ca e plin de advertoriale.
        Daca ai avea un blog auto si ti-ar veni intr-o zi chef sa scrii despre parbrize, nu ai cauta o companie care sa iti sponsorizeze articolul? De ce sa il faci gratis cand poti fi platit?

        La studii se aplica aceeasi teorie, dar cu mult mai multi bani. Cineva trebuie sa sponsorizeze studiile... Si nu cred ca sponsorul plateste (enșpe experti, parbrize si masini pe care sa le distrugi) ca sa demonstrezi stiintific ca produsul lui "original" echivaleaza ca unul chinezesc.

        Nici eu nu sunt 100% sigur ca asa e. Totusi, diferenta de pret nu era mare, asa ca l-am ales pe asta original. OK, inteleg, procentual e dubla - dar ce inseamna dubla la parbriz de 500 lei si ce inseamna dublu la parbriz de 5000 lei?

        -----

        Tu pe cand Jazz ?
        '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

        Comment


        • #34
          Strāng bani, dar īn drumul asta se fac opriri cam multe. O să-mi vina și mie rāndul, cert este ca, Jazz sau nimic. ​​​​​​
          Mulțumesc pentru gāndurile bune!

          Comment


          • #35
            UPDATE 185.948 KM


            Hai sa mai contribui si eu cu ceva.


            ---------- 1. Winter is coming!



            Am implinit o luna cu rotile de iarna:

            - jante OEM Type S SMR 770A / 17x7J 55 / 5x114.3
            - gume fata Michelin Alpin 5 225/45 R17 91H M+S si spate Syron Everest 1 Plus 225/45 R17 94V M+S

            Imi place designul jantelor si faptul ca mai schimba, sezonier, aspectul masinii. Nu sunt la fel de iesite in exterior ca alea de vara - la anul cred ca ii iau niste distantiere. Ca minus ar fi starea lor... sunt cam zgariate de primul proprietar (aici il exclud pe scarr pentru ca jantele AM cumparate de el in 2015 sunt ca noi) si au mici pete, probabil reziduuri de la placutele de frana. Momentan, nu ma deranjeaza atat de tare incat sa le reconditionez.

            Cat despre caucioace, pana acum nu mi-au dat emotii. Evident ca nu au aceeasi aderenta pe uscat precum cele de vara, deci am pierdut putin la capitolul "sport" si am castigat niste confort.





            ---------- 2. Chestiile alea care te ajuta sa nu intri in zid

            Incepuse sa se auda avertizarea acustica a placutelor - alea de pe fata, pentru ca pe spate erau aproape noi. Le-am inlocuit oricum, sa stiu o treaba.

            - ax fata ATE 13.0460-5756.2
            - ax spate Brembo P 28 038

            Initial pedala de frana era moale, dar le-am facut rodajul conform unui ghid de pe net si acum sunt mai sensibile ca touchscreenul telefonului

            Am luat si un set de lamele stergatoare Bosch (cod OEM LHD 76620SMGG11 + 76630SMGG01). Cele de acum sunt bune, sterg uniform fara sa scartaie, asa ca le voi inlocui probabil dupa ce rasar ghioceii.





            ---------- 3. Ciocolata pe alcantara

            Saptamana trecuta am tras o spaima, cand am luat o sarma de pe drum in roata fata-dreapta si mi-a indoit tabla de protectie (cea din jurul discului de frana) astfel incat sa faca contact cu discul. Se auzea ingrozitor, imaginati-va sunetul unghiilor pe tabla printr-un megafon.

            Oprit in primul service, a impins mecanicul cu degetul in tabla... si gata! Mai mare deranjul.


            BONUS:

            Poza cu baietii mari, inainte sa incaltam ghetele de iarna :




            Si cu taticul lor :




            ---------- 4. Sa bag sau sa nu bag?

            Am o sticla de Amsoil Dominator Coolant Boost de la tudorart (inca ceva cumparat "ca sa bine, sa nu rau") si sunt in dubii daca sa o folosesc sau nu.




            A folosit cineva asa ceva cu antigelul Honda? Ce pareri aveti?
            '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

            Comment


            • #36
              Foarte faine jantele

              Comment


              • #37
                holaciabi mersi, sunt alegerea lui scarr - eu doar am avut grija sa ciupesc una


                Am multe de povestit:
                - infruntarea zapezilor lu' Firea
                - un accident stupid
                - vreo 2 luni cu masina de schimb
                ​​​​​- reuniunea, dar nu sfarsitul problemelor
                - SURPRIZA?!?

                Inainte de toate, hai sa continuam de unde am ramas.


                The beautiful winter sunset of... VACARESTI:



                __________________________________________________


                Un unghi misto:



                __________________________________________________


                Am gasit-o, trebuia sa ii trag o poza:



                __________________________________________________


                Ma rog, doua:



                __________________________________________________


                Gata, promit ca e ultima



                __________________________________________________


                Mai nou imi place si unghiul asta:



                __________________________________________________


                Plouata:



                __________________________________________________


                Ninsa:



                __________________________________________________


                Off-roader:



                __________________________________________________



                Masina a infruntat iarna lu' Firea fara probleme. Nu am ramas blocat pana acum, insa clar nu e in mediul ei natural ca plug de zapada. Am redus spalarile la una pe saptamana, sa scap de sarea vietii (insistat mult pe dedesubt).

                Cand a dat inghetul, am dus-o intr-o parcare goala, sa ma distrez putin cu VSA off... Nicio sansa, masina se lupta din rasputeri si smuceste imprevizibil. Am aflat ca butonul de VSA nu scoate controlul tractiunii si, sincer... nici pe ala al stabilitatii. Nu sunt eu Ken Block, dar parca nu se duce libera, mereu infraneaza cate ceva. Lasa, asta sa fie baiul, daca vreau drifturi imi iau un ursulet cazanel.

                Mi-au priit scaunele incalzite, mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu schimbatorul metalic la -15 grade si am facut putin frigul pana se incalzea masina (izolatia nu e punctul ei forte).


                Per total, iubesc masina asta. Mereu cand urc in ea face ce vreau, fara gres, iar cand trece de 3500 RPM ma face sa zambesc. Bifeaza toate casutele importante pentru mine: aspect - distractie - fiabilitate.



                As zice ca e perfecta... daca ar sti sa se teleporteze inainte sa fie busita cand sta la semafor.


                Revin cu detalii
                '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

                Comment

                Working...
                X