SEBI96: '07 Honda Civic 2.2 CTDI Nighthawk Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SEBI96: '07 Honda Civic 2.2 CTDI Nighthawk Black

    Salutare!

    Am deschis si eu un topic pentru masina mea. Sa ma prezint, numele meu este Sebastian, am 22 de ani si de un an jumatate detin un Civic din 2007 cu motorul de 2.2 diesel.

    De cand o am, o ador, chiar daca in ultimul timp am avut unele probleme la ea, de exemplu : am reconditionat etrierul spate stanga, iar acum o zi, am schimbat pompa de ambreiaj, deoarece pedala imi ramanea la podea.

    Singurul lucru enervant, daca pot sa spun asa, unele persoane imi zic sa scap de ea, sa o vand , ca nu se merita, piesele se gasesc greu, plus ca cine stie ce va mai cadea la ea , avand 200.000 de km , cel putin asa cred, deoarece in bord imi arata una, iar in foaia de la itp alta.

    Intradevăr mai am unele probleme la dansa, atunci cand dau drumul la aerul condiționat si e selectat pe aerul de afara, îmi baga miros de fum, ma gandesc ca e galeria de admisie fisurata, cel putin asta am mai vazut pe forum. Mai nou, am gasit apa in portbagaj, acolo unde este roata de rezerva, cumva am gasit rezolvarea, dar nu am avut timp sa ma ocup. Cam astea ar fi problemele in mare.

  • #2
    Sa ai noroc de ea!
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Originally posted by ticker View Post
      Sa ai noroc de ea!
      Multumesc!

      Comment


      • #4
        Salutare!
        Urmeaza sa ii fac schimbul de ulei si de filtre , voiam sa va intreb, ce parere aveti de Ravenol FDS USVO 5W30?

        https://www.99vehicles.ro/uleiuri-de...usvo-5w30.html

        Comment


        • #5
          Am o intrebare,
          ​​​Astazi am observat ca daca o las in treapta 1 , 2 sa mearga singura, adica să nu o accelerez, sa mearga la relanti, incepe sa dea suturi de parca motorul s-ar ineca. Inainte nu facea asa, ma poate ajuta cineva cu o parere?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Sebi96 View Post
            Am o intrebare,
            ​​​Astazi am observat ca daca o las in treapta 1 , 2 sa mearga singura, adica să nu o accelerez, sa mearga la relanti, incepe sa dea suturi de parca motorul s-ar ineca. Inainte nu facea asa, ma poate ajuta cineva cu o parere?
            Pai asta ar fi un simptom daca e subturata, nu stiu si daca e o problema. Du-o in turatia cuplului, las-o pe liber sa mearga singura si vezi daca mai face asa.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Danielsportivu View Post

              Pai asta ar fi un simptom daca e subturata, nu stiu si daca e o problema. Du-o in turatia cuplului, las-o pe liber sa mearga singura si vezi daca mai face asa.
              Salut, mersi pentru raspuns, cand o las la relanti, turația nu fluctuează, ramane stabila.

              Comment


              • #8
                Pai nu la relanti pe liber ma refeream, cand e in viteza 1 sau 2 trebuie sa aiva si turatia optima ca altfel te tine in suturi, cand este subturata si simti ca te tine in suturi o reglezi din ambreaj, il calci usor si ii dai drumu usor sa-si ia ea viteza chiar fara sa accelerezi. Nu stiu dar trebuie sa simti treaba asta sa o reglezi din ambreaj, asta cand esti obligat sa mergi incet.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Danielsportivu View Post
                  Pai nu la relanti pe liber ma refeream, cand e in viteza 1 sau 2 trebuie sa aiva si turatia optima ca altfel te tine in suturi, cand este subturata si simti ca te tine in suturi o reglezi din ambreaj, il calci usor si ii dai drumu usor sa-si ia ea viteza chiar fara sa accelerezi. Nu stiu dar trebuie sa simti treaba asta sa o reglezi din ambreaj, asta cand esti obligat sa mergi incet.
                  Scuze, nu am precizat ca atunci cand e pe liber nu face figuri.
                  Cred ca ai dreptate, mi se pare ca nu am reglat-o intai din ambreiaj, pur si simplu am luat piciorul de pe accelerație si am lasat sa scada turatia .

                  Mulțumesc pentru timpul acordat!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Sebi96 View Post
                    Am o intrebare,
                    ​​​Astazi am observat ca daca o las in treapta 1 , 2 sa mearga singura, adica să nu o accelerez, sa mearga la relanti, incepe sa dea suturi de parca motorul s-ar ineca. Inainte nu facea asa, ma poate ajuta cineva cu o parere?
                    Salut! E prima ta masina diesel? Pentru ca si mie mi s-a parut ciudat ca dieselurile pleaca din ambreiaj prima oara cand am condus una.

                    Adica stand pe loc in treapta 1, ridici usor piciorul de pe ambreiaj fara sa apesi acceleratia si incepe sa mearga cu vreo 5 kmh. Pe masura ce eliberezi ambreiajul, incepe sa tremure si apoi sa se opreasca, la fel ca orice alta masina cu transmisie manuala.

                    Deci daca am inteles bine ce semnalezi, e ceva perfect normal. Are legatura cu faptul ca motoarele diesel dezvolta cuplu chiar si la turatii foarte mici. Spre exemplu eu am Civic aceeasi generatie cu 1.8 benzina si daca plec subturat de la semafor, mai prind un rosu. Daca o turez, e total alta poveste.

                    Ca sa pun lucrurile in perspectiva, motorul tau dezvolta de doua ori mai mult cuplu la jumatate din turatia motorului meu.
                    '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by arado View Post

                      Salut! E prima ta masina diesel? Pentru ca si mie mi s-a parut ciudat ca dieselurile pleaca din ambreiaj prima oara cand am condus una.

                      Adica stand pe loc in treapta 1, ridici usor piciorul de pe ambreiaj fara sa apesi acceleratia si incepe sa mearga cu vreo 5 kmh. Pe masura ce eliberezi ambreiajul, incepe sa tremure si apoi sa se opreasca, la fel ca orice alta masina cu transmisie manuala.

                      Deci daca am inteles bine ce semnalezi, e ceva perfect normal. Are legatura cu faptul ca motoarele diesel dezvolta cuplu chiar si la turatii foarte mici. Spre exemplu eu am Civic aceeasi generatie cu 1.8 benzina si daca plec subturat de la semafor, mai prind un rosu. Daca o turez, e total alta poveste.

                      Ca sa pun lucrurile in perspectiva, motorul tau dezvolta de doua ori mai mult cuplu la jumatate din turatia motorului meu.
                      Salut, Arado!

                      Da, e prima mea masina diesel.

                      Comment

                      Working...
                      X