Originally posted by T-Bone
View Post
Dumida1: '08 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC, Tangerine Orange
Collapse
X
-
'18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
'10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red
"Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche
-
Originally posted by Sheva_C View PostSi tu ? Ce masina! Va ramane de suflet. Ganditi-va ce impact are si acum, la aproape 13 ani de cand a fost lansata. FN2-ul va imbatrani cu mine.
Comment
-
Originally posted by scarr View PostSi eu recunosc, sunt niste masini geniale. Mai conduc ceva golf 7 si o skoda fabia, ambele din 2016+, insa cand ma urc in Type-S-ul meu, e alta mancare de peste. Sunt masini vechi, dar reusesc inca sa impresioneze.
Comment
-
Frumoasa masina, si pretu bun, sa o conduci cu placere. Iti recomad uleiul Ravenol FDS 5W30, e undeva la 38 lei litrul, la bidon de 4 litri cred ca e mai ieftin, incap 3,7 litri in motor. Un schimb cu tot cu filtre n-ar trebui sa depaseasca 200 lei.
Eu in decembrie am cumparat din Bucuresti un Civic 2008 cu echipare ca a ta, la 85k km cu 5400 euro, dar fara al doilea set de roti, doar anvelope de iarna, putin uzate, dar DOT 2008.
Comment
-
Originally posted by Bukovina View PostFrumoasa masina, si pretu bun, sa o conduci cu placere. Iti recomad uleiul Ravenol FDS 5W30, e undeva la 38 lei litrul, la bidon de 4 litri cred ca e mai ieftin, incap 3,7 litri in motor. Un schimb cu tot cu filtre n-ar trebui sa depaseasca 200 lei.
Eu in decembrie am cumparat din Bucuresti un Civic 2008 cu echipare ca a ta, la 85k km cu 5400 euro, dar fara al doilea set de roti, doar anvelope de iarna, putin uzate, dar DOT 2008.
Ai luat-o cu si tu cu pret bun
Cu uleiul... Ma cam depaseste un pic , vad tot felul de variante. In Carte vad ca s-a pus 5w40 , dar e singurul loc unde apare codul de ulei, la restul reviziilor nu este trecut.
Sent from my ONEPLUS 6T using Tapatalk
Last edited by Dumida1; 17-02-19, 11:51.
Comment
-
Si in a mea tot 5W40 s-a pus. Inginerul auto cu canal pe youtube, zice ca 0W40 ar fi cel mai indicat, iar 5W30 are vascozitatea putin mai mare, implicit si o ungere mai buna ma gandesc. Multi folosesc si 0W20, se zice ca ar ava un consum de combustibil redus, dar este un ulei ceva mai scump. Poti merge si pe Eneos Sustina, e chiar mai ieftin decat Ravenol.
Comment
-
Originally posted by Bukovina View PostSi in a mea tot 5W40 s-a pus. Inginerul auto cu canal pe youtube, zice ca 0W40 ar fi cel mai indicat, iar 5W30 are vascozitatea putin mai mare, implicit si o ungere mai buna ma gandesc. Multi folosesc si 0W20, se zice ca ar ava un consum de combustibil redus, dar este un ulei ceva mai scump. Poti merge si pe Eneos Sustina, e chiar mai ieftin decat Ravenol.
Am citit si pe forum ca uleiul 0w20 de la Honda ar fi bun, dar are un pret... Acuma nici nu vreau sa ma zgarces sa-l iau pe cel mai ieftin, dar nici sa dau 400-500 lei doar le ulei :|
Sent from my ONEPLUS 6T using Tapatalk
Comment
-
Am primit o oferta de ulei, de la un service local din Timisoar, dar la denumire apare: ulei total quartz 9000 0w30 a5/b5, dar in fisa tehnica de la producator apare: ACEA A3/B4. Exista posibilitatea ca aclasi ulei sa aibe specificatii diferite ? Sau o fi o greseala pe oferta ?
Din ce am vazut in manual este specificat: ACEA A1/B1’’ sau‘‘ACEA A3/B3.
Mersi.
Comment
-
Originally posted by Io si Ea View PostN-ai voie A5/B5 la motorul ala!
Am intrat pe site la Total si am introdus datele masinii, acolo imi da: TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY0W-30, ACEA A3/B4 , API SL/CFLast edited by Dumida1; 18-02-19, 16:36.
Comment
-
Nu stiu daca e sau nu batut in cap. Dar Honda iti spune A3/B4 (si Total la fel, aproape sigur orice alt producator de uleiuri iti va spune A3/B4) si asta trebuie sa iei in seama si nu altceva. Poate nu e o idee rea sa parcurgi topicurile colegilor cu masini ca a ta (cu motorul tau, 1.8 N/A, nu cu altul!) si sa vezi ce si cum cu si despre masina ta.
In privinta respectivului vinzator, as pune o bila neagra in dreptul lui si as fi circumspect la oricare alta propunere pe care mi-ar face-o. Daca cumva e si mecanic la vreun service as cam sterge acel mecanic de pe lista, eventual cu service cu tot.
LE - inca ceva, fluidele masinii: uita-te in cartea tehnica (ce, cind se schimba) si in istoricul de service al masinii. Ai de aflat cind s-au schimbat antigelul si lichidul de frina. Nu e deloc o idee rea sa le schimbi pe toate sa stii ca "pleci de la zero". O verificare la freon iar n-ar strica.
Si-un pic de curatenie in compartimentul motor. Cum o tii asa o vei avea.Last edited by Io si Ea; 18-02-19, 17:33."In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."
Comment
-
Originally posted by Io si Ea View PostNu stiu daca e sau nu batut in cap. Dar Honda iti spune A3/B4 (si Total la fel, aproape sigur orice alt producator de uleiuri iti va spune A3/B4) si asta trebuie sa iei in seama si nu altceva. Poate nu e o idee rea sa parcurgi topicurile colegilor cu masini ca a ta (cu motorul tau, 1.8 N/A, nu cu altul!) si sa vezi ce si cum cu si despre masina ta.
In privinta respectivului vinzator, as pune o bila neagra in dreptul lui si as fi circumspect la oricare alta propunere pe care mi-ar face-o. Daca cumva e si mecanic la vreun service as cam sterge acel mecanic de pe lista, eventual cu service cu tot.
Am citit tot thread-ul de pe acest forum despre ulei ... Dar is multe pareri.
In legatura cu vanzatorul, nu am incredere in el, din moment ce mi-a scris pe mail cu abrevieri si limbaj de Facebook . Nu este mecanic (sper), doar se ocupa de ofertare.
Mersi.
Sent from my ONEPLUS 6T using Tapatalk
Comment
-
Pareri sint ele multe. Norma inginereasca e una si pe aia trebuie s-o respecti. A3/B4 indiferent ca pui 5W40 (ieftin si bun Totalul ala, mie mi-a placut foarte mult), 5W30 (colegii sint satisfacuti de Eneos Sustina 5W30, vezi ca-l ai pe Tudor pe forum) sau mai scumpe (0W30 sau 0W40) sau ulei de masline culese de 10 vrajitoare si descintat in Noaptea de Sanziene, atita vreme cind indeplineste norma A3/B4 esti ok.
Intreaba colegii din zona ta de un service bun in zona unde stai. OT - in privinta mecanicilor sau a service-urilor sintem ca femeile, mai degraba schimba 3 locuinte (sau barbati) decit cosmeticiana )))"In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."
Comment
-
Dragilor, de pe site-ul ACEA:
A1/B1 Oil intended for use in gasoline and car + light van diesel engines specifically designed to be capable of using low friction low viscosity oils with a High temperature / High shear rate viscosity of 2.6 to 3.5 mPas.s. These oils may be unsuitable for use in some engines. Consult owner manual or handbook if in doubt.
A3/B3 Stable, stay-in-grade oil intended for use in high performance gasoline and car + light van diesel engines and/or for extended drain intervals where specified by the engine manufacturer, and/or for year-round use of low viscosity oils, and/or for severe operating conditions as defined by the engine manufacturer.
A3/B4 Stable, stay-in-grade oil intended for use in high performance gasoline and direct injection diesel engines, but also suitable for applications described under B3.
A5/B5 Stable, stay-in-grade oil intended for use at extended drain intervals in high performance gasoline and car + light van diesel engines designed to be capable of using low friction low viscosity oils with a High temperature / High shear rate viscosity of 2.9 to 3.5 mPa.s. These oils may be unsuitable for use in some engines. Consult owner manual or
handbook if in doubt.
Din ce stiu eu, A5/B5 este mai actual decat A1/B1 (mai nou adica) insa ambele fac referire la aceeasi categorie de uleiuri (uleiuri de vascozitate mica, HTHS mic).
Comment
Comment