If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
S o stapanesti sanatos! Nu stiu daca ai scris pe undeva cat te a dus totul ?
'08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear
S o stapanesti sanatos! Nu stiu daca ai scris pe undeva cat te a dus totul ?
Nu am scris 🙂 nu a intrebat nimeni.
Pretul initial al masinii a fost 5900€, am negociat la 5700€ , nu a vrut sa lase la pret deloc...
Transportul din Germania a fost 400€ + 50€ ciubuc, ca sa o verifice in detaliu.
Iar acum urmeaza taxele de inmatriculare si asigurare, care aproximez ca o sa fie pe la 2000 lei + schimbul de ulei.
Ar trebui sa schimb si filtrul de aer si polen ?
Ai dat f bine la pret pt km aia. Eu unu deja ma gandeac ca o a doua masina la un civic ca al tau, dar automat. Legat de filtre schimba-le pe toate . Pt niste filtre de cateva zeci de lei, nu are rost sa ti pui intrebarea. Cel de aer eu l-as schimba si intre revizii, la cat praf avem in Romania.
Ai dat f bine la pret pt km aia. Eu unu deja ma gandeac ca o a doua masina la un civic ca al tau, dar automat. Legat de filtre schimba-le pe toate . Pt niste filtre de cateva zeci de lei, nu are rost sa ti pui intrebarea. Cel de aer eu l-as schimba si intre revizii, la cat praf avem in Romania.
Ok, o sa le schimb pe toate.
Am cautat cu km cat mai putini si la pret cat de cat acceptabil . Am fugit de atutomata, deoarece am citit ca nu prea ar fi asa bune cutiile automate de la Honda din anii aia...
Mersi.
A ajuns masinuta, arata super, are doua mici retusari de care stiam, dar avand in vedere ca are 11 ani...
In interior ii super ingrijita
Nu prea inteleg mare lucru din cartea service, nu stiu germana deloc.
Am verificat uleiul si este pe la mijlocul rombuletelor marcate pe josa.
Are si o mica buba , nu se pliaza oglinzile automat, cea din dreapta se misca putin, dar nu pana sus si cea din stanga nu misca deloc.
Nu are roata de rezerva. Parca am citit ceva pe forum de roata de rezerva, ca n-ar veni cu ea.
Sa o stapanesti sanatos. Revizii recomandam aici la 10.000 km maxim. Daca esti tanar poti inmatricula masina pe numele cuiva trecut de 30 ani sa nu te rupa la asigurare. In rest te mai costa 450 lei RAR-ul, 100 lei numere provizorii, 100 lei - 150 lei asigurare provizorie pe maxim 3 luni pentru numerele rosii... Oricum arata foarte bine si e o masina geniala pentru a fi prima masina. As fi omorat pentru una acum 12 ani )
'09 Honda Accord CU2 Type S A/T
ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T
Sa o stapanesti sanatos. Revizii recomandam aici la 10.000 km maxim. Daca esti tanar poti inmatricula masina pe numele cuiva trecut de 30 ani sa nu te rupa la asigurare. In rest te mai costa 450 lei RAR-ul, 100 lei numere provizorii, 100 lei - 150 lei asigurare provizorie pe maxim 3 luni pentru numerele rosii... Oricum arata foarte bine si e o masina geniala pentru a fi prima masina. As fi omorat pentru una acum 12 ani )
Mersi. Tot la 10.000 km am primit sfaturi sa schimb uleiul, asa o sa si fac.
Am 30 de ani.. asta inseamna ca nu mai sunt tanar ? Pana acuma nu mi-a trebuit masina ... dar usor usor am inceput sa-i simt lipsa si am zis ca ar fi cazul ..
Ok, o sa le schimb pe toate.
Am cautat cu km cat mai putini si la pret cat de cat acceptabil . Am fugit de atutomata, deoarece am citit ca nu prea ar fi asa bune cutiile automate de la Honda din anii aia...
Mersi.
Sent from my ONEPLUS 6T using Tapatalk
Da, i-shiftul, dar eu ma refeream la automata clasica care a fost pusa dupa aceea.
Da, i-shiftul, dar eu ma refeream la automata clasica care a fost pusa dupa aceea.
Ok. Am evitat cutia automata si din motive de intretinere / in caz de defectiune si in plus, fiind prima masina, daca imi luam automata, clar nu staim sa conduc o manuala dupa.
Comment