50LKN: '07 Honda Civic 5D 2.2 i-CTDi, Dark Grey Matte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    bravo. felicitari.
    A mea este inca in garantie si mai astept. Partea rea este ca la benzinare nu castigi atatia cai.
    Cat ai consumul pe CB? Chiar a scazut acum dupa resoftare?
    '08 Honda Civic 5D 1.8 MT Sport 140hp i-VTEC Nighthawk Black Pearl
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/babaus/ +sticker
    Dacia Super Nova de vanzare
    Cauciucuri + jante de vanzare

    Comment


    • #32
      sa ai spor la manuit caii
      honda civic 2,2 ictdi sport dpf ,milano red http://hondafan.etp.ro/gallery/v/liviu+iulian/

      Comment


      • #33
        consumul nu ma intereseaza, ma intereseaza daca scoate mult fum ca nu am chef sa stau in fiecare zii sa ii curat negreala de pe spoiler. eu acuma stau in italia si aici nu le prea place la politai masinile care scot fum si nu as vrea sa ma plimb pe la cei de la revizii
        honda civic 2,2 ictdi sport dpf ,milano red http://hondafan.etp.ro/gallery/v/liviu+iulian/

        Comment


        • #34
          consumu cand am resoftato arata 12.2..in prima jumate de ora a scazut la 11.7 si i-am dat numa pe rosu...fum nu scoate deloc deloc...seara mai e alb..dar negru deloc(ce bine imi era frica de asta)..da babaus la aspirate nu prea se merita...la turbo iese cel mai bine..impresia mea dupa doua zile face toti bani..
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bestia23/

          Remember, if you want to run with the big dogs, you need to learn how to pee in the tall grass.
          The only ones who fail are those who do not try.

          Comment


          • #35
            Fumul alb, nu inseamna ca ar consuma ulei? o.0
            Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
            This message was printed on recycled bytes.

            Comment


            • #36
              Originally posted by bestia23 View Post
              consumu cand am resoftato arata 12.2..in prima jumate de ora a scazut la 11.7 si i-am dat numa pe rosu...fum nu scoate deloc deloc...seara mai e alb..dar negru deloc(ce bine imi era frica de asta)..da babaus la aspirate nu prea se merita...la turbo iese cel mai bine..impresia mea dupa doua zile face toti bani..
              Fum nu scoate momentan ca are filtru de particule (DPF), insa trebuie sa faci intretinerea mai des la filtru.

              Nicio problema, eu ti-am prezentat oferta pentru saptamana asta.

              Originally posted by Lumpy View Post
              Fumul alb, nu inseamna ca ar consuma ulei? o.0
              Daca consuma ulei, fumul ar trebui sa fie alb-albastrui. Nu va uitati la fum seara, in lumina farurile ca nu este relevant. Pot fi foarte bine si vapori de apa.

              Dupa cum am spus si mai sus, la modele i-CTDI cumparate din Germania sau dupa 2008 vin dotate cu filtru de particule. Asta nu inseamna ca este de bine, filtru acesta are nevoie de ingrijire speciala. Masina intra in anumite momente intr-un regim de curatare si este indicat, atunci cand porneste aceasta procedura, sa nu opresti motorul pana nu se termina. Daca nu reuseste sa termine procedura de cateva ori, va trebui sa faci o vizita in service pentru a curata filtrul cu ajutorul programului de diagnoza Honda.

              La astfel de masini cu filtru de particule, prin chiptuning nu mai se poate creste puterea foarte mult. Asta inseamna ca modificare normala, facuta corect, poate urca puterea la 165-170CP (aprox 20%) si cuplu la 400-410Nm. La modele de i-CTDI fara filtru de particule se poate creste puterea la aprox 175-180CP insa va da putin fum, nu excesiv doar in blana.
              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

              Comment


              • #37
                Originally posted by bestia23 View Post
                consumu cand am resoftato arata 12.2..in prima jumate de ora a scazut la 11.7 si i-am dat numa pe rosu...fum nu scoate deloc deloc...seara mai e alb..dar negru deloc(ce bine imi era frica de asta)..da babaus la aspirate nu prea se merita...la turbo iese cel mai bine..impresia mea dupa doua zile face toti bani..
                Wow ce consumuri ai...Eu nici cand ies din benzinarie nu am consumul asta pe CB. A mea a avut consum mai mare de cand a inceput sa inghete noaptea si a trebuit sa stau in parcare sa se incalzeasca motorul. Numai atunci am ajuns pe la 8.2 - 8.3. Dar dupa ce fac ceva km pe autobahn coboara pe la 6...
                My cars:
                2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
                ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

                Comment


                • #38
                  Pai la CRV-ul pe care il detin nu depasesc 9-10% in oras, iar la drum intins are cam 7-8% si este ditamai dulapul. Consumul tine in general si de conditiile in care parcurgi un anumit traseu: distanta, durata, temperatura si bineinteles sofer. Posibil merge foarte mult in oras pe distante scurte, dimineata sau seara, in aglomeratie bara la bara.

                  @bestia23: nu mai baga motorul in limitare (5000RPM) ca nu are rost. i-CTDI are puterea maxima la 4000RPM, ce depaseste 4500RPM este pierdere de timp si uzura pentru ca puterea scade chiar daca ultima valoare de presiune si la injectie se afla la 4800RPM.

                  Tipi - CTDi
                  Cilindree(cm³)2204
                  Putere maxima (cp/rpm)140 / 4000
                  Moment maxim (Nm/rpm)340 / 200
                  Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                  Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                  ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                  ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                  Comment


                  • #39
                    da am consumu ca merg mult in aglomeratie...si in bucuresti se sta mult in trafic...stiam ca la 4000 are cuplu max dar in prima seara ce vrei de la mine sa nu o duc si eu pana la maxim...nu e un regim de condus normal...in condusul zilnic rar de tot sar de 3000rpm..ca imi e mila de ea...iar despre filtru a mea nu are..lucru care am inteles ca e mai bine ca era bataie de cap cu el...eu sunt in bc iar in bc aveam consumu 7.5-8 nu sarea niciodata..dar buc asta ne omoara...fumul acela erau aburi mai mult ca sigur ca erau seara in lumina farurilor...ms de lamuriri...
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bestia23/

                    Remember, if you want to run with the big dogs, you need to learn how to pee in the tall grass.
                    The only ones who fail are those who do not try.

                    Comment


                    • #40
                      acum sunt cam suparat ca am gasit oglinda dreapta sparta in parcare si trebuie sa o schimb..noroc ca am casco fara franciza...dar numa de bataia asta de cap nu aveam nevoie acum..astia care au luat carnetu cu bani si nu au habar sa conduca...
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bestia23/

                      Remember, if you want to run with the big dogs, you need to learn how to pee in the tall grass.
                      The only ones who fail are those who do not try.

                      Comment


                      • #41
                        Ne pare rau pentru incident, dar la ce firma ai casco fara fransiza?
                        Raspund la 0743.10.80.80 California Scents ORIGINAL BLVScents

                        Comment


                        • #42
                          Offff! Nasol, sper sa o schimbi cat mai repede si fara probleme. Ionut, am si eu fara, la Asirom.
                          Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
                          This message was printed on recycled bytes.

                          Comment


                          • #43
                            la credite europe am parca nu stiu exact exact ca lucrez cu un broker de asigurari si mi-a gasit el cea mai buna varianta pentru casco poi trebuie sa ma duc de la bucuresti la bacau weekendu viitor sa o schimb...nu am de ales macar de o strica pe aia de pe stanga ca e deja motorasu un pic stricat si cand vreau sa o rabatez de la buton cateodata nu merge pana la capat si macar o rezolvam pe aia..chiar aveti idee merge sa iau motorasu de pe dreapta si sa il pun la aia de pe stanga oare ca macar sa fac sie o treaba?
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bestia23/

                            Remember, if you want to run with the big dogs, you need to learn how to pee in the tall grass.
                            The only ones who fail are those who do not try.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by bestia23 View Post
                              ...stiam ca la 4000 are cuplu max dar in prima seara ce vrei de la mine sa nu o duc si eu pana la maxim...nu e un regim de condus normal
                              Nu este deloc corect, cuplul maxim il ai de fabrica la 2000RPM dupa specificatii, insa din experienta plaja lui de max mai ales dupa tuning se intinde intre 2200-2700RPM. Eu ti-am sugerat sa nu mai duci motorul in 5000-5200RPM (parca atat se tureaza maxim i-CTDI) pentru ca nu acolo e maximul ci putin mai jos la 4000-4500RPM.

                              Imi pare rau pentru incident. Si mie mi-a lovit unu' bara in parcare cu Tucsonul si tot el era ala nervos. Bineinteles ca dupa ce s-a tiganit cu mine si vroia sa imi puna in brate 50 euro (reparatie costa 250-300 euro) a plecat nervos cu masina si la doar 10-15m a iesit o duba cu spatele din parcare si la rezolvat pe toata partea dreapta.
                              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                              Comment


                              • #45
                                aham ok am inteles eu citisem undeva ca pe la 4000 rpm e maxim..nu are importanat prea mare oricum ce am vrut sa evidentiez a fost ca nu e un regim normal de condus...macar tu ai avut o mica satisfactie)eu nici macar atat
                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bestia23/

                                Remember, if you want to run with the big dogs, you need to learn how to pee in the tall grass.
                                The only ones who fail are those who do not try.

                                Comment

                                Working...
                                X