Salutari tuturor!
De vreo 6 luni, chiar 7, sunt “utilizatorul” unui civic 5D 1.8L_I-shift. Acum vreo patru zile am intrat (cu acte in regula) pe acest forum in idea de a gasi si alte lucruri de experimentat sau de stiut despre masinuta. Probabil ca mai am de sapat in forum, momentan n-am gasit mai nimic.
Impresii (si bune si proaste) in cca 8000 de km
Cutia – super, modul manual este senzational. Pacat de modul automat pt ca nu-i atat de practic si comod cum mi-as fi dorit, caracteristici banuiesc necesare unei cutii automate, dar nu poti sa le ai pe toate.
Interior
Cam zdrangane bai nene, or fi scaunele de se rabat si-n spate si-n fata, or fi centurile din spate? Basca, mai am si niste zgomote de plastic “viu” la portiera fata dreapta de zici ca se misca o data cu amortizoarele (plasticul) la fiecare groapa, parca-i parte din amortizor. Daca stai sa te uiti cu atentie sub bord, parca n-au mai avut timp sa finiseze zona respectiva, daca te apleci si intinzi putin mana atingi vata dintre bord si motor. Dar pana la urma inghiti in sec si te gandesti ca nu te uiti prea des acolo jos decat daca se arde vreo siguranta sau iti stergi pedalele de noroi (naspa moment) asa ca treaca-merge.
Bordul – cred ca nu s-a zgariat inca, nu m-am urcat si in alt civic sa fac o comparatie. Deranjant este noaptea, se cam reflecta afisajul pe parbriz dar te obisnuiesti. Alt detaliu la care nu s-au gandit : sa presupunem ca vrei sa conduci ziua cu farurile aprinse. Daca aprinzi farurile, afisajul in bezna. Stai si modifica setarile ca pt zi desi tu le aveai setate pt timp de noapte. Nu era mai simpla existenta unui buton pt zi/noapte? La cate butonase sunt pe bord ce mai conta unul. In rest, comenzile sunt destul de facile. Sper ca si fiabilitatea este asemanatoare
Antifonare este “exacta”, auzi fix ce trebuie.
Exterior
Am o mica problema cu oglinzile. Daca le inchid/deschid dupa ce masina a stat in soare, se aude un zgomot de parca s-ar fi dilatat plasticul pe dinautru si nu prea mai incape. De fapt sunt sigur ca se dilata ceva pe acolo, insa nu pot sa cred ca as avea dreptate.
In spatele cam putina vizibilitate daca esti parcat perpendicular sau inclinat pe axul drumului si vrei sa iesi, nu te mai ajuta senzorii de parcare.
Concluzionand, isi merita banii iar masina se conduce si se comporta excelent (deocamdata). Ramane sa vad daca-i si fiabila.
Nu pot sa zic ca sunt un fan HONDA, mi-a placut in special acest model desi as mai schimba cateva lucruri la ea, probabil ca oricare. N-am ales civicul pt ca trebuia sa fie “Honda, bai nene”, ci pt ca in urma unei analize, in functie de buget si cateva doleante, a modelelor disponibile la aceea vreme, a obtinut cele mai multe +uri.
Trebuie sa recunosc ca-n subconstient a fost si o dragoste la prima vedere, dar ……..trebuie sa te convingi ca le are pe toate.
De vreo 6 luni, chiar 7, sunt “utilizatorul” unui civic 5D 1.8L_I-shift. Acum vreo patru zile am intrat (cu acte in regula) pe acest forum in idea de a gasi si alte lucruri de experimentat sau de stiut despre masinuta. Probabil ca mai am de sapat in forum, momentan n-am gasit mai nimic.
Impresii (si bune si proaste) in cca 8000 de km
Cutia – super, modul manual este senzational. Pacat de modul automat pt ca nu-i atat de practic si comod cum mi-as fi dorit, caracteristici banuiesc necesare unei cutii automate, dar nu poti sa le ai pe toate.
Interior
Cam zdrangane bai nene, or fi scaunele de se rabat si-n spate si-n fata, or fi centurile din spate? Basca, mai am si niste zgomote de plastic “viu” la portiera fata dreapta de zici ca se misca o data cu amortizoarele (plasticul) la fiecare groapa, parca-i parte din amortizor. Daca stai sa te uiti cu atentie sub bord, parca n-au mai avut timp sa finiseze zona respectiva, daca te apleci si intinzi putin mana atingi vata dintre bord si motor. Dar pana la urma inghiti in sec si te gandesti ca nu te uiti prea des acolo jos decat daca se arde vreo siguranta sau iti stergi pedalele de noroi (naspa moment) asa ca treaca-merge.
Bordul – cred ca nu s-a zgariat inca, nu m-am urcat si in alt civic sa fac o comparatie. Deranjant este noaptea, se cam reflecta afisajul pe parbriz dar te obisnuiesti. Alt detaliu la care nu s-au gandit : sa presupunem ca vrei sa conduci ziua cu farurile aprinse. Daca aprinzi farurile, afisajul in bezna. Stai si modifica setarile ca pt zi desi tu le aveai setate pt timp de noapte. Nu era mai simpla existenta unui buton pt zi/noapte? La cate butonase sunt pe bord ce mai conta unul. In rest, comenzile sunt destul de facile. Sper ca si fiabilitatea este asemanatoare
Antifonare este “exacta”, auzi fix ce trebuie.
Exterior
Am o mica problema cu oglinzile. Daca le inchid/deschid dupa ce masina a stat in soare, se aude un zgomot de parca s-ar fi dilatat plasticul pe dinautru si nu prea mai incape. De fapt sunt sigur ca se dilata ceva pe acolo, insa nu pot sa cred ca as avea dreptate.
In spatele cam putina vizibilitate daca esti parcat perpendicular sau inclinat pe axul drumului si vrei sa iesi, nu te mai ajuta senzorii de parcare.
Concluzionand, isi merita banii iar masina se conduce si se comporta excelent (deocamdata). Ramane sa vad daca-i si fiabila.
Nu pot sa zic ca sunt un fan HONDA, mi-a placut in special acest model desi as mai schimba cateva lucruri la ea, probabil ca oricare. N-am ales civicul pt ca trebuia sa fie “Honda, bai nene”, ci pt ca in urma unei analize, in functie de buget si cateva doleante, a modelelor disponibile la aceea vreme, a obtinut cele mai multe +uri.
Trebuie sa recunosc ca-n subconstient a fost si o dragoste la prima vedere, dar ……..trebuie sa te convingi ca le are pe toate.
Comment