salut, mi-am luat si eu Civic, acum apropae 2 ani...
de fapt mi-am deschis topic aici ca sa pun si eu intrebari personale si sa nu va mai plictisesc/stresez cu noi topicuri...
ca sa trecem la fapte...
w/e-ul asta i l-am dedicat apropae in intregime celei delicate (la vopsea) din viata mea...
spre nesimtirea mea, dar si pt ca am fost ocupat pana peste cap cu mutatul (apropos, am bagat in masinuta asta ce nici in 5 loganuri nu incapea
...nu porcu taiat si ceapa ci ceva mobila si alte acareturi), nu am mai dezmierdat-o de catvea luni.
vineri seara am dus-o la baita exterioara. sambata si duminica i-am facut eu interiorul (cat am putut eu de "la carte" sa-l fac), lipit bandouri laterale, suporti numar hondafan (de la doc) si schimbat cauciucuri iarna cu cele de vara.
ei bine, aceasta ultima operatiune mi-a ridicat probleme, spre rusinea mea, surubarist inascut: in momentul cand am vrut sa-mi pozitionez rotile (care unde vine) mi-am dat seama ca tre sa iau o pauza. si am stat eu stramb si am incercat sa judec drept si cam tot degeaba...
mi-am dat seama ca ori la 10k km ori acum nu am rotit roatele ca la carte/manual. eu am michelin-urile din fabrica cele pe care majoritatea le au.
si cautand eu sensul de rotatie pe ele si invartindu-le pe toate partile, mi-am dat seama ca nu exista asa ceva, deci nu sunt unidirectionale (si nici pe departe simetrice, of course...deci asimetrice). pai asta inseamna ca trebuia sa aplic schema in X de rotire a roatleor la 10k km si nu pe cea simpla. ieri am facut-o in X.
ce ziceti, m-a batut soarele in cap sau am facut bine...? voi cum ati facut...?
si inca ceva, daca va uitati la modelul de pe partea interioara a cauciucului (care seamana cu o virgula), veti vedea ca pe o parte a masinii acest model merge intr-o directie, iar pe cealalata parte merge in directia opusa. e normal...? eu credeam ca acel profile sa scoata apa etc etc etc.
ce mult am scris...

de fapt mi-am deschis topic aici ca sa pun si eu intrebari personale si sa nu va mai plictisesc/stresez cu noi topicuri...
ca sa trecem la fapte...
w/e-ul asta i l-am dedicat apropae in intregime celei delicate (la vopsea) din viata mea...
spre nesimtirea mea, dar si pt ca am fost ocupat pana peste cap cu mutatul (apropos, am bagat in masinuta asta ce nici in 5 loganuri nu incapea

vineri seara am dus-o la baita exterioara. sambata si duminica i-am facut eu interiorul (cat am putut eu de "la carte" sa-l fac), lipit bandouri laterale, suporti numar hondafan (de la doc) si schimbat cauciucuri iarna cu cele de vara.
ei bine, aceasta ultima operatiune mi-a ridicat probleme, spre rusinea mea, surubarist inascut: in momentul cand am vrut sa-mi pozitionez rotile (care unde vine) mi-am dat seama ca tre sa iau o pauza. si am stat eu stramb si am incercat sa judec drept si cam tot degeaba...

si cautand eu sensul de rotatie pe ele si invartindu-le pe toate partile, mi-am dat seama ca nu exista asa ceva, deci nu sunt unidirectionale (si nici pe departe simetrice, of course...deci asimetrice). pai asta inseamna ca trebuia sa aplic schema in X de rotire a roatleor la 10k km si nu pe cea simpla. ieri am facut-o in X.
ce ziceti, m-a batut soarele in cap sau am facut bine...? voi cum ati facut...?
si inca ceva, daca va uitati la modelul de pe partea interioara a cauciucului (care seamana cu o virgula), veti vedea ca pe o parte a masinii acest model merge intr-o directie, iar pe cealalata parte merge in directia opusa. e normal...? eu credeam ca acel profile sa scoata apa etc etc etc.
ce mult am scris...

Comment