ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Aveti dreptate n-am dat detalii despre pretul de achizitie. Am facut o preluare de leasing destul de avantajoasa de la un director dealer Honda Brasov. Omul a cerut 5650 Euro initial mai erau de platit 48 rate a 192 valoare reziduala inclusa casco undeva la 60 de euro. Masina avea 8700 km cand am luat-o. Mi s-a parut o oferta destul de buna avand in vedere ca una noua in ungaria e de la 15000 + comisioan pentru strainatate + comisionul de administrare + drum cazare inmatriculare acte traducere acte etc. Calculam 192 + 60 * 48 = 12096 + 3300 = 15396 cu toate pretentiile leasingului. Am acceptat eu 5300 ca am vrut 5000 dar mi-a dat niste dotari in plus care nu le-am putut refuza. Cauciucuri de iarna, covorase, senzori de parcare audio, si prima revizie gratuita.
    Deci 15396 pret total o masina de 20 000 in germania am vazut. Varianta sport fara cruise control si fara roata de rezerva. iunie 2008. Eu zic ca a fost mai mult decat convenabil pt ca pe mobile de erau masini la 14000 cu peste 50 000 km si nu garanta nimeni ca era ca noua. Oricum ce-ti mai iei in 15000 leasing cu datarile care le are civicul nici skoda. Sunt multumit de masina si de pret avand in vedere ca omul de la care am luat-o a fost serios doar e director la Honda. Mi-a dat o masina buna ca noua nemasluita. Are cateva mici zgarieturi care se pot polisa dar in Bucuresti e imposibil sa capi de asa ceva. bafata multa si la cat mai multi km fara probleme. Avand in vedere ca merg ft mult cu masina ma incadrez la 20 000 revizia cum mi-a spus dealerul?!
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

    Comment


    • #92
      s-o stapanesti sanatos

      si sa te bucuri de ea mult timp. ma bucur k exista inca oameni cu atata entuziasm in cumpararea unei masini. acum k o paranteza referitor la consum, daca o lasi sa mearga "in gol", stationat fiind, o sa vezi cum creste consumul. BC nu face diferenta si inregistreaza tot ce consuma.

      In rest, numai de bine
      born 2 be different...

      Comment


      • #93
        consumul tau e totusi ok...9% in bucuresti. noi cu 1,8 facem 11-12% real...deci 2-3 l e ceva.
        e bine sa te ghidezi dupa ledurile verzi, dar nu le lua ca sfinte. din ce-am vazut la motorul meu, pt codus economic nu trebuie sa sar de 3500 de ture. dar nici sa nu schimbi la mai putin de 3000 ca n-are rost si nu rezolvi nici o economie. fara talpa etc...
        daca mergi mult in bucuresti, 20.000 km intre revizii e cam mult.
        nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

        Comment


        • #94
          Am o intrebare. pana acum nu mi-am pus problema cuplului avand matiz. La Honda civic 1.4 cuplul maxim e la 2800 turatii. Intrebare. Ce inseamna asta ca trebuie sa schimb la 2800 sau atunci cand schimb in mai mare acul porneste de la 2800. La ce turatie trebuie sa schimb in oras I II si a III a.
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

          Comment


          • #95
            nu prea le am eu cu astea, dar hai sa ma hazardez totusi cu un raspuns-exemplu: pp. ca plaja de turatii in care ai cuplul maxim incepe la 2000 -> atunci schimbi la o turatie in asa fel incat cand este din nou in sarcina, sa fie macar la 2000 rotatii. eu la symbolul meu dci schimb la 2400-2500 si "cad" in 1900-2000. evident, n-am consultat manualul sau alte surse ca sa aflu care e plaja cu cuplu maxim la mine, dar atunci simt eu ca trage cel mai bine, de pe la 1900-2000.
            sigpic http://hondafan.etp.ro/gallery/v/danp/Jazz/

            Comment


            • #96
              Originally posted by oprescutoma View Post
              Aveti dreptate n-am dat detalii despre pretul de achizitie. Am facut o preluare de leasing destul de avantajoasa de la un director dealer Honda Brasov. Omul a cerut 5650 Euro initial mai erau de platit 48 rate a 192 valoare reziduala inclusa casco undeva la 60 de euro. Masina avea 8700 km cand am luat-o. Mi s-a parut o oferta destul de buna avand in vedere ca una noua in ungaria e de la 15000 + comisioan pentru strainatate + comisionul de administrare + drum cazare inmatriculare acte traducere acte etc.

              Eu am inteles de aici ca in Ungaria costa 14.000 eur un Civic 5D 1,8 Executive facelift
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • #97
                da era 14 700 inainte de criza acum s-a mai ieftinit. Dar e avantajos doar daca ai banii jos. Daca vrei sa iei in leasing sau pe credit e nasol. Banca iti cere un comision pentru achizitionarea din strainatate. Daca ai o firma poti scapa de tva. Factura se face fara tva. Depinde de tine cum negociezi cu dealerul.
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                Comment


                • #98
                  daca se permite mai las aici o data toate datele despre ce si cum am facut eu:

                  deci pretul de pe site la ei este cel cu tva, cel pe care un maghiar de rand il plateste, pt export masina se vinde fara tva adica AFA 0 asa e la ei si la noi tot asa, daca un dealer din romania vinde o masina in ungaria o vinde fara tva, ok am intalnit problema cu acel afa in sezeged unde domnul de acolo vroia poate sa-si bage in buzunar contravaloarea tva-ului spunandui pe un ton foarte ne prietenos celui cu care am mers eu ca : "asa e politica honda noi vindem cu tva orice ar fii", pe cand la cei din bekescsaba problema a stat in felul urmator: "nici nu se pune problema de tva la tranactii intre statele comunitare" deci civicul meu model 1.8 facelift exe fara piele si navi a costat in ziua achizitiei 13.657 euro.

                  cat despre leasing nu stiu nimic, nu m-am interesat si nici nu vreau, cat despre banca: daca ai un venit "ok"(la noi a fost o problema mare ca s-a calculat pe toata familia plus purcel si pisica si bunic amanetat, glumeam dar am asteptat 1,5 saptamani pt aprobare cu derogare) ca sa ti se acorde credit pt acesta valoare nu e nici o problema banca va platii factura ungureasca (asa s-a intamplat la mine banca italoromena) cat despre comisioane da ai dreptate parca au fost in jur de 300 de euro. in total pe 5 ani iese undeva la 18.000, asta e. mai e pana la 21.277 (in cazul in care ai bani jos) daca nu la cei 21.277 punem dobanda sa zicem 5000 deci 26.277.

                  pana acum eu am in final 18.000(pt ca e din ungaria) iar din romania 26.277.daca voi fii obligat sa platesc tva si voi pierde procesul sa zicem ca mai am de platit inca 5000 cu tot cu costuri de judecata deci in finalul finalului eu am 23.000 - in romania 26,277. la mine conteaza si 100 de euro deci zic ca am iesit bine.

                  prima revizie costa 84 de euro, a doua 156 iar restul iar 84. numerele provizorii unguresti valabile in toata europa plus prima revizi (revizia 0)=36.000 de forinti

                  cam atat daca mai e ceva ziceti si raspund cu cea mai mare placere. aa si era sa uit, casco 964 euro fara franciza (parca) prima rata 254 si restul 220.............
                  Last edited by shurub001; 20-03-09, 00:14.
                  honda the power of my dreams
                  ACCORD '81 1.6l M/T EX,BLUE SKY
                  CIVIC '09 1.8l M/T,POLISHED METAL METALIC
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/shurub001/

                  Comment


                  • #99
                    Atat de mare e comisionul sa o iei din strainatate 3000 E!? Atentie ca in Romania la asko 14.680 € Cip 17.469 € ddp civic sport si am auzit ca iti dau gratuit toate reviziile din garantie. Cand a aparut civicul in Romania aveau niste preturi nesimtite rau dar lumea cumpara ca merita masina. Acum se roaga de tine ca e foame mare si se intrec in oferte. Eu am vrut 1.4 neaparat si ma costa cu tot cu leasing si casco 15396. Eu cred ca am facut o afacere mare. 48 de luni * 192 E + casco 60 E. S-ar putea sa ma insel insa preturile le-am luat de pe situl asko. Nu mai merita in cazul asta sa-ti iei din Ungaria. Respect!
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                    Comment


                    • depinde de ce motorizere vrei, la 1.4 acum preturilei n ungaria sunt mi mici, nu mai stiu cat da puteti da un oci pe siteul lor si sa trtansformati pretul. oricum e bine, pana la urma vorbim de honda nu de seat sau mai stiu eu ce.......Respect!
                      honda the power of my dreams
                      ACCORD '81 1.6l M/T EX,BLUE SKY
                      CIVIC '09 1.8l M/T,POLISHED METAL METALIC
                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/shurub001/

                      Comment


                      • Imi arata ieri un coleg pe un site belgian ( imi pare rau ca nu il mai am ) ca Civic 0 km aflat pe stoc de un an 2.2 diesel elegance- 15.000 cu totul .Deci trebuie cautat ca sunt oferte greu de refuzat
                        Accord 2.0i i-VTEC 2007
                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ant76/

                        Comment


                        • Totusi inca preturile la unguri sunt mai mici si merita luata in foarte serios oferta lor.

                          Comment


                          • In aproape 2000 facuti in 2 saptamani masina se comporta impecabil. M-am obisnuit cu ea. Am invatat sa merg la consum dar nu subturat. In Bucuresti in conditii normale de trafic ia 7.7 in conditii grele 8.5 si in conditii de trafic infernal nu mi-a consumat mai mult de 9.2 niciodata. Pe autostrada la 130 km la ora ia 6.4 la 140 6.6 170 6.9 daca mergi constant cu 170 urca dar n-am mers ft mult. Trip A resetata la intrarea in oras sau pe autostrada. La 100 la ora cred ca ia 4. Mai mult de 170 n-am dat dar am inteles ca s-ar duce pana pe la 195 chiar 200. Eu eram la 5000 la 170. A urcat usor dar nu sunt adept al vitezei si nu vreau sa risc. Sunt ft fericit ca am ales 1.4. Urmeaza prima revizie peste vreo 2 saptamani gratis la brasov. Sunt curios ce ulei vor pune. Trebuie un pic strans ambreiajul mi se pare ca pleaca prea sus. La voi tot asa e? Bafta multa si sa va bucurati de bijuteriile honda la drum.
                            Last edited by Aramia2008; 21-03-09, 23:45.
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                            Comment


                            • Am facut un test cu niste prieteni pe autostrada 3 persoane in masina 180 km/h si se mai ducea consumul a urcat la 6.8 si-am schimbat numai la 5000. Cand am plecat aveam 6.5 dar medie pe 170 km. N-am dat la consum instant sa vad cat ia la 180km/h dar cred ca undeva la 10/12 maxim. Oricum n-am de ce sa merg cu atat. Doar pt test.
                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                              Comment


                              • Nu mi-o lua in nume de rau, vreau doar sa pricep si eu un lucru: tu incerci sa te convingi pe tine ca ai facut cea mai buna alegere cand ai luat 1,4? Sau de ce insisti asa de mult sa scrii despre consum?
                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                                Comment

                                Working...
                                X