ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S O R I N
    replied
    Toata economia cu gaz s-a dus daca cumperi piesa..

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    De unde stii ca nu e de la gaz?

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Salutare. De aproape un un de zile am problema cu motorul la rece. Masina porneste la prima cheie, dar dupa cateva secunde se opreste motorul. Apoi porneste foarte greu. Trebuie s-o tin din acceleratie 5 min pt ca sa nu se mai opreasca. Apoi functioneaza normal. Dupa ce am schimbat toata partea electrica si bujiile, am fost pe la 2, 3 service-uri in care aveam incredere, la Pitesti la mecanicul lui tata, apoi la Honda Valahia la Pitesti. Nu mi-au identificat problema.Honda Valahia mi-a spus ca motorul functioneaza in parametrii normali si nu identifica problema. La cateva luni cand am fost la mecanicul lui tata mi-a gasit un senzor de temperatura apa motor care indica -31 g si sonda lambda dinainte de catalizator arsa. Am schimbat sonda acelasi comportament. 4 service-uri mi-au dat acelasi raspuns. Nu identificam problema M-am enervat si m-am dus la Carpati Motors. Cel care s-a ocupat de verificari mi-a spus ca trebuie schimbat corpul clapeta pt ca atunci cand a fost curatat a fost afectat un senzor care se regleaza din fabrica de producator, dar nu poate garanta ca asta e problema. Mi s-a spus ca nu trebuia scos corpul clapeta de pe masina pt curatare si ca nu mai are ce sa faca si treb schimbata piesa cu totul. In jur de 1000 euro. Ok inteleg ca nu trebuia scoasa clapeta si unul din service-uri a scos-o sa o curete dar nu pot sa iau de guler pe nimeni ca masina facea probleme inainte de curatarea clapetei. CM refuza sa faca alte verficari spune ca nu-i de la senzori si ca treb sa cumpar clapeta ca sa identifice ulterior problema. Asa ca n-am alta solutie decat sa cumpar clapeta. Revin cu detalii dupa. Problema nu-i de la gaz. A mai avut cineva acest comportament?

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • GUR
    replied
    Au verificat si debitmetrul / senzorul de aer (e montat pe cutia de admisie) ? Posibil sa citeasca gresit fluxul de aer si sa-i dea din ECU amestec de aer si benzina gresit.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Am aflat ceva nou despre masina mea si am experimentat ceva nou: Top speed. Am fost nevoit sa ajung foarte repede la Calarasi si am calcat pentru prima data in permanenta pe acest drum pedala la maxim. In treapta a VI a, fara sa fortez am ajuns de vreo 3 ori la 175 km/h. Ceea ce m-a surprins a fost ca indiferent cat am apasat pedala de tare consumul instant peste 5000 rpm in treapta a VI a a ramas de 13% . Maxim. Acest consum se mentine cat timp este apasata pedala la maxim. Am vrut sa vad daca decelerez si apas din nou la maxim daca am acelasi consum. Se mentine la 13%. Interesant! Oricum 175 e ultrasuficient pentru cazuri exceptionale. Masina implineste in curand 200 000 km. Motorul merge impecabil dupa ce se incalzeste. La rece am probleme. Nu tine relanti-ul. Am fost la Honda Valabia la Pitesti si am pus-o pe calculator. Totul functioneaza in parametrii normsli. Am schimbat bujii,am reglat culbutorii, am curatata clapeta, am pus benzina noua. Tot se opreste motorul in primele 5 min. E enervant dar deocamdata nu gasesc solutie.

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Erau si variante mai usoare? 30 de kile in plus de carat pentru un motoras de 1.4 mi se pare destul de mult. Nu stiu drumurile pe care mergi, poate la tine se justifica prezenta scutului. La mine e pur si simplu de decor, si sa nu intre atata praf...

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    260

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • gabyaga
    replied
    cat a costat scutul?

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Dupa 6 ani si 200 000 km am cam distrus scutul original. Imi atarna pe jos. Asa ca mi-am blindat masina cu un scut de metal greu de vreo 30 kg. Am gasit chiar la un pret bun pe un site ultracunoscut. Am luat pentru 1.8. dar cu unele retusuri s-a potrivit si a fost montat pe masina. Am facut un drum Bucuresti Tulcea pe benzina. O incantare drumul si o relaxare totala fata de drumurile cu duster-ul de la servici.

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    183000 km. Ieri am fost la doctor sa-i fac un test de articulatii pentru ca se aud zgomote ciudate pe sub ea. Este slabit un cap de planetara insa in rest e totul in regula. Mai pot merge asa mult timp cu conditia sa nu ma mai las tare pe curbe sau sa plec brusc cu viraj. Am avut si niste probleme cu oprirea motorului la rece, care credeam ca sunt de la gaz. Insa, dupa ce am facut o curatare clapeta s-a rezolvat si aceasta problema. Nu-mi vine sa cred. Nu am avut de loc grija de masina. Cu toate acestea fiabilitatea este impresionanta. Va spun sincer sunt in continuare indragostit de masina pe care o conduc. Dovada ca, mi s-a oferit un duster la dispozitie, la servici sa plec la Hunedoara si am refuzat. Am zis ca prefer sa ma duc cu masina mea.

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • balaurul
    replied
    ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

    Imposibil sa consume Accord 2.0 AT 10,2litri in Bucuresti in conditii de trafic. Mai ales cand spui ca nu mergeai la consum.

    Leave a comment:


  • stoia.dani
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Respect pentru ca esti senior membru dar cred ca ori te minti singur ori nu stai in Bucuresti. Citeste cati au postat pe forumul asta ca nu le-a consumat 1.8 niciodata mai putin de 10 in bucuresti. Deci 10 e caz fericit in Bucresti.NU!? pentru 1.8? Cel putin eu asa am citit pe forum la Consum sunt zeci de threads pe acest subiect.A da stai in Sibiu! Vorbeam de infernul din Bucresti dimineata intre 7 si 11.Cat consuma 1.8?
    Au am avut un Accord 2.0 AT Executive din 2010. In Bucuresti consuma 10,2. Tine cont ca e o caroserie grea si nu imi placea sa merg incet. Nu cu masina aia.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Am schimbat bujiile. Am pus pe iridium la sfatul unui coleg de pe aici. Multumesc!

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    171.000 km. 40000 km de cānd am instalat gpl. După revizia de azi și verificare tehnica. Motorul funcționează optim și totul e īn regula. Still love it!Honda Rulez!

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • GeorgePopa
    replied
    Perfect, mersi mult de tot.

    Leave a comment:

Working...
X