ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta e unul din motivele pentru care improvizatiile la instalatia electrica a masinii nu ar trebui facute. Si, cred ca de aia si legea cere omologari pe diverse modificari. Nu-i de joaca!
    "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

    '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

    Comment


    • Credeam, speram, dar nu imi inchipuiam (cind am vazut la tv, am avut impresia ca este la o masina mai inaintea ta). Dar, nu ai aruncat o privire pe la ce au lucrat ,,meseriasii" ?

      Comment


      • Ca sa inchid topicul cu ce am inceput. 12 ani am sustinut ca 1.8 are consum mai mare decat 1.4. Dupa ce am luat 1.8. am facut 1750 km in afara ruta Stuttgart Pitesti. Am mers la consum fara sa fortez si respectand limitele legale. Am scos un consum de 7.0. Cu 1.4 am scos 5.9 fara sa merg la consum. Dar diferenta mare este in oras unde am incercat sa tin sub 10 si nu am reusit. Motorul mai mare genereaza consumuri mult mai mari in primele 3 trepte si de aici consumul mult mai mare. Nu-mi pare rau ca am luat 1.8 dar, raman la parerea ca 1.4. avea avantajele sale in ceea ce priveste consumul urban mai ales. O sa o pun pe gaz cat pot de repede pentru ca nu vreau sa arunc de doua ori mai multi bani ca pana acum.

        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

        Comment


        • http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

          Comment


          • 1.8 consum minim
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

            Comment


            • Hei salutare Hondari vechi si noi! Nostalgia m-a impins sa intru pe forum desi pe grupuri sunt activ. Nu mi-am facut alt thread pt noua masina.

              Doar asa pentru informare. Am pus si Bullet-ul pe gpl. Am facut deja 20 000 km de cand am luat-o si vreo 15000 pe gaz. Din pacate pare ca este mai pretentios 1.8. la gaz ca 1.4. Masina a inplinit 105 000 km, i-am reglat culbutorii, egr si clapeta la maestru si e ca noua.

              A avut un mic mare accident dar cu o extensie de casco de 345 lei am reparat-o ca noua. Devizul a fost 19 000 lei. O sa am grija pe viitor si vreau sa am si mai mare grija de masina pt ca o iubesc ca in prima zi. 5 ani de acum nu am niciun motiv sa o schimb. Consumul din oras in comparatie cu 1.4. va spun sincer ma sperie. Am avut dreptate. Diferenta eate ft mare. Minim 12 dar d-asta i-am pus gpl. Diferenta de putere se simte intr-adevar in panta si in depasiri. Nu m-as mai intoarce la 1.4. decat din nostalgie.

              Am facut mici modificari de aspect si ma gandesc sa-i mai fac. Am pus niste drl-uri reglabile opera lui Daniel, de care sunt in continuare incantat, i-am pus piele pe cotiere si as vrea sa pun si pe scaune pe margine. Inca nu m-am hotarat daca ii pun navigatie ca sitrmul bluettoth pe care mi l-a montat Dani este ft bun. Ma mananca sa-i fac plafonul negru cu alcantara si sa-i pun niste folie si un eleron far ma mai gandesc daca voi face asta.

              Voi ramane acelasi mare impatimit al acestei masini. Sa ne auzim sanatosi si drumuri bune!
              Attached Files
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

              Comment


              • Salut,
                Masina arata impecabil in poza, felicitari.
                Merg si eu prin Bucuresti cu aceeasi motorizare (culmea, tot 105.000 km are si Civicul meu) si am renuntat sa mai incerc sa scot consum sub 12. Asta e...

                Intrebare: Cine este acest Daniel care ti-a montat drl-urile si bluetooth?

                Comment


                • Daniel Barbu? Este un inginer electronist din Bucuresti foarte pasionat de Honda si de motoare. A desfacut in detaliu fiecare piesa din mk8. Este foarte priceput si lucreaza ft atent. Regleaza culbutori, repara orice electric si electronic, are experienta in reconditionari si tunning motoare. Este un baiat de nota 10 si-ti poate face orice la masina. Drl-urile mele sunt un circuit cu reglaj intensitate luminii. In plus sunt ft econome nu se incing si sunt cu fire ignifug. Este cel mai cunoscut si apreciat membru pe grupul hondafan de pe facebook. Eu l-am cunoscut pe olx. Cautam disperat un electrician auto si fara sa stiu ca are honda am luat legatura cu el sa-mi repare navigatia. Mare surpriza am avut cand l-am cunoscut. Tot ce se spune si vei auzi despre el este adevarat. Este un profesionist desavarsit.
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                  Comment


                  • In alta ordine de idei. Ma bucur ca nu s-a inchis forumul. Am intrat de mai mte ori si nu mai raspundea pagina. Am crezut ca s-a inchis. Din pacate am avut dreptate cu tot ce am spus despre consumul 1.8. fata de 1.4. Dupa un an de 1.8. constat ca 1.4. avea mai multe avantaje. 9% consum in oras in loc de 12. 7% la viteza de peste 150 in loc de 135. Consum mult redus la turatii mari. 5% consum instant in a II a la viteza de 20 30/h. Lucruri pe care nu le pot face cu 1.8. si-mi lipsesc. Posibil ca si 1.4. Vtec sa fi fost o alegere mai buna ca 1.8 pt mine. 1.8. in oras pur si simplu imi omoara placerea de-a conduce. Paradoxal mergeam mai tare cu 1.4. si in oras si in afara. Si cand mai aud cate-un user ca sunt supermultumiti de 1.4 vtec sau idsi ma apuca plansul. Decizia mea de a lua 1.8. s-a datorat si ofertei de nerefuzat dar si comentariilor de aici care m-au convins in cele din urma sa incerc 1.8. Mare mi-a fost dezamagirea cand am vazut ca avantajele sunt mult mai mici decat dezavantajele. Dar asta e masina si m-am obisnuit cu ideea, incerc sa ma bucur de ea asa cum e.
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                    Comment

                    Working...
                    X