ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aramia2008
    replied
    Pai si atunci de ce arw acest comportament numai pe gaz?

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Debitmetrul nu ar trebui sa aiba nimic de-a face cu GPLul. Ca doar masoara aerul care intra in motor. Poate sa mearga si cu coca-cola ca tot nu are nimic. Dar ar fi bine ca din aia 3000 de euro economisiti cu GPLul si care sunt pusi frumos intr-un cont in caz de doamne fereste, sa rupa 250 si sa cumpere un debitmetru original.

    Leave a comment:


  • CatalinP
    replied
    Ar fi interesant de aflat in primul rand cum s-au defectat debitmetrul si celalalt senzor de care vorbesti. Se stie ca GPL rullz.

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Debitmetrul nu are inauntru decat o sita si ceva componente fff sensibile. Am avut si eu la Pejo probleme cu debitmetrul, am incercat sa il curat si l-am stricat. Cel original costa 700 ron si am luat unul aftermarket cu 350. Sugestia mea ar fi sa iti iei unul original. Am comparat cum merge motorul meu cu unul original si cu cel aftermarket, si e diferenta.

    Leave a comment:


  • bekxy
    replied
    Dă debitmetrul afară, desfă-l şi uită-te în el.

    Eu după un schimb de filtru de aer în regie proprie am avut simptome asemănătoare.
    Tot în regie proprie am reuşit să mă prind de unde e... În interiorul senzorului (debitmetrului) se proptise un pui de băţ de mătură (pai). Dar nu l-aş fi putut vedea dacă nu scoteam senzorul. Bănuiesc că dacă mergeam la service mă făceam de un senzor nou. La preţul corect.

    Şi nu e ieftin. Uite-l pe al tău, AM: http://www.epiesa.ro/debitmetru-aer-.../subcat-12906/
    Şi OE, piesa 14: http://www.lingshondaparts.com/honda...5&block_05=hcr
    Dacă stabileşti cu certitudine că e defect şi vrei să-l iei musai OE, ţi-l pot aduce din Japonia cu 650 lei.
    Last edited by bekxy; 30-04-16, 12:14.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Salutare. Am descoperit partial problema. Se pare ca problema principala e debitmetrul. Cu mufa scosa, motorul la rece, prima pornire, nu se mai opreste. Dar imi taie si vsa si turatia e limitata la 3000 rpm, in orice treapta si pe liber. Cu mufa pusa se opreste imediat. Problema grava e ca, pe gaz, in mers, imi da in gat si opreste debitmetru pt ca am dintr-o data aceleasi simptome ca si cum ar fi scoasa mufa :se aprinde vsa si imi limiteaza turatia la 3000 rpm. Ciudat este ca daca se opreste in mers debitmetru masina merge mai prost decat daca mufa e scoasa. Cu mufa scoasa, da mult mai rar in gat aproape deloc. Ar mai fi ars un senzor de aer temperatura motor. Asta este cauza. Sugestia cu debitmetrul a venit de la un coleg de aici caruia tin sa-i multumesc pt ca daca nu spuneam eu de debitmetru niciun service nu-mi identifica problema. CM mi-a spus ca treb sa schimb clapeta, Autoleader mi-a spus ca ar putea fi pompa de benzina, La Brasov fostul Virago mi-au gasit 2 erori si m-au pus sa fac compresie care a iesit 15 (rupe ceasul). Erorile se refera la combustibil si eroare computer motor. Deci, schimb debitmetru sau e vreun senzor doar. Imi spune cineva cat costa? Am cautat dar nu am gasit pret. Multumesc pentru ajutor! Sa aveti un Paste fericit alaturi de cei dragi!


    Sent from my SM-N910F using Tapatalk
    Last edited by Aramia2008; 30-04-16, 11:26.

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    Slabe sanse sa fie de la clapeta. Eu am pus spacer, am scos spacer, am pus throttle body de ZDX, am pus din nou un spacer, mi-am curatat clapeta de vreo doua ori singur si tot n-am avut nici o problema cu ea decat partea cu relanti crescut pana am mers cu ea un timp sa se reseteze (sunt tutoriale pe net cum se face relearn). In nici un caz probleme de motor. Oricum asta e banal de verificat, scoti admisia de aer si vezi daca se inchide total clapeta sau nu (nu stiu daca civic are traseu separat pentru aer relanti). Daca are traseu separat de aer sau clapeta nu se inchide complet, nu e de acolo.

    Oricum, pe TB-ul de ZDX am 200-250$ din state, ma prea indoiesc sa fie unul de civic 1000E. Ce spui tu acolo par a fi probleme de alimentare cu benzina/gaz sau lipsa scanteie, nicidecum lipsa aer.

    Leave a comment:


  • Taz
    replied
    Carpati strikes again!
    Nu se strica clapeta de la curatare. Curatarea ei e un lucru normal, se depune praf si in timp afecteaza relantiul care devine oscilant. Am curatat si eu clapeta la CTR si pentru ca baietii de la coasta nu aveau computer si pentru CTR, m-am dus la Asko ptr relearn idle.

    Cei de la Carpati au vrut sa ma faca sa cumpar un sensor de ABS (100€) la CRV-ul socrului meu fara macar sa incerce sa-l curete. La un jet de apa mai bine pozitionat a rezolvat problema.

    Referitor la problema ta, nu am idee, e prima oara cand aud de asa ceva. Senzorul ala de temp motor ar fi putut cauza asta.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Throttle body e foarte greu a fi dereglat, doar daca se intervine anume asupra unor suruburi de reglaj cu cap imbus, si fixate din fabrica cu vopsea dupa reglaj. Verifica marcajul cu vopsea de pe corp, daca nu e miscat, nu de acolo vine problema.

    Eu am resuscitat un TB care avea mecanismul motorasului blocat. E atat de simpla constructia interioara, incat e aproape imposibil de stricat, daca nu arzi motorasul in sine sau nu spargi capacul negru in care se clipseaza mufa de control. Functioneaza bine-mersi pe masina mea de atunci.

    Leave a comment:


  • vtin
    replied
    Originally posted by Aramia2008 View Post
    Scuze nu inteleg. Poti sa-mi explici mai exact cum ai rezolvat problema? Masina ta avea aceleasi simptome?

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk
    Am vrut sa-i pun un throttle body spacer, iar cei de la service au curatat clapeta de acceleratie, fara sa procedeze la reinvatarea ralantiului, astfel incat la pornirea motorului turatia de ralanti era crescuta pentru ca mai apoi sa devin oscilanta (cand masina era pe liber).
    Am fost din nou la service, s-a umblat la soft si... s-a rezolvat.
    Din discutiile avute cu cei din service, am inteles ca o defectare a clapetei de pe urma curatarii este destul de putin probabila, numai ca trebuie urmata de acea procedura de relearn.
    E posibil sa ai aceeasi problema, dar cu simptome diametral opuse.
    Despre povestea asta am scris pe http://www.hondafan.ro/forum/showthr...sarea-pe-liber.

    Leave a comment:


  • S O R I N
    replied
    Sunt linistit.

    Ziceam si eu, nu te inflama..

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Nu e de la gaz pentru ca nu are legatura. Stai linistit ca economia e pana acum peste 3000 de euro. La Valahia am fost intamplator n-am nicio treaba cu ei. Aveam nevoie de o verificare la o reprezentanta Honda pe loc nu cu programare ca un Buc.

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Originally posted by vtin View Post
    Acelasi lucru, dar pe invers, l-am patit si eu. S-a rezolvat prin relearn idle facut la Apan.
    Scuze nu inteleg. Poti sa-mi explici mai exact cum ai rezolvat problema? Masina ta avea aceleasi simptome?

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • dantt
    replied
    Aramia,fara suparare,insa daca ai fost la Valahia in ultima perioada,e firesc sa nu gaseasca nimic in neregula la masina.Din pacate,in urma plecarii mai multor oameni de acolo,service-ul lor nu mai exista pentru mine.Pur si simplu e un service slab!

    Leave a comment:


  • vtin
    replied
    Acelasi lucru, dar pe invers, l-am patit si eu. S-a rezolvat prin relearn idle facut la Apan.

    Leave a comment:

Working...
X