ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Throttle body e foarte greu a fi dereglat, doar daca se intervine anume asupra unor suruburi de reglaj cu cap imbus, si fixate din fabrica cu vopsea dupa reglaj. Verifica marcajul cu vopsea de pe corp, daca nu e miscat, nu de acolo vine problema.

    Eu am resuscitat un TB care avea mecanismul motorasului blocat. E atat de simpla constructia interioara, incat e aproape imposibil de stricat, daca nu arzi motorasul in sine sau nu spargi capacul negru in care se clipseaza mufa de control. Functioneaza bine-mersi pe masina mea de atunci.
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

    Comment


    • Carpati strikes again!
      Nu se strica clapeta de la curatare. Curatarea ei e un lucru normal, se depune praf si in timp afecteaza relantiul care devine oscilant. Am curatat si eu clapeta la CTR si pentru ca baietii de la coasta nu aveau computer si pentru CTR, m-am dus la Asko ptr relearn idle.

      Cei de la Carpati au vrut sa ma faca sa cumpar un sensor de ABS (100€) la CRV-ul socrului meu fara macar sa incerce sa-l curete. La un jet de apa mai bine pozitionat a rezolvat problema.

      Referitor la problema ta, nu am idee, e prima oara cand aud de asa ceva. Senzorul ala de temp motor ar fi putut cauza asta.


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      '17 Civic TypeR FK8 Championship White
      '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
      ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
      ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

      Comment


      • Slabe sanse sa fie de la clapeta. Eu am pus spacer, am scos spacer, am pus throttle body de ZDX, am pus din nou un spacer, mi-am curatat clapeta de vreo doua ori singur si tot n-am avut nici o problema cu ea decat partea cu relanti crescut pana am mers cu ea un timp sa se reseteze (sunt tutoriale pe net cum se face relearn). In nici un caz probleme de motor. Oricum asta e banal de verificat, scoti admisia de aer si vezi daca se inchide total clapeta sau nu (nu stiu daca civic are traseu separat pentru aer relanti). Daca are traseu separat de aer sau clapeta nu se inchide complet, nu e de acolo.

        Oricum, pe TB-ul de ZDX am 200-250$ din state, ma prea indoiesc sa fie unul de civic 1000E. Ce spui tu acolo par a fi probleme de alimentare cu benzina/gaz sau lipsa scanteie, nicidecum lipsa aer.
        ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
        Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
        Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
        Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

        Comment


        • Salutare. Am descoperit partial problema. Se pare ca problema principala e debitmetrul. Cu mufa scosa, motorul la rece, prima pornire, nu se mai opreste. Dar imi taie si vsa si turatia e limitata la 3000 rpm, in orice treapta si pe liber. Cu mufa pusa se opreste imediat. Problema grava e ca, pe gaz, in mers, imi da in gat si opreste debitmetru pt ca am dintr-o data aceleasi simptome ca si cum ar fi scoasa mufa :se aprinde vsa si imi limiteaza turatia la 3000 rpm. Ciudat este ca daca se opreste in mers debitmetru masina merge mai prost decat daca mufa e scoasa. Cu mufa scoasa, da mult mai rar in gat aproape deloc. Ar mai fi ars un senzor de aer temperatura motor. Asta este cauza. Sugestia cu debitmetrul a venit de la un coleg de aici caruia tin sa-i multumesc pt ca daca nu spuneam eu de debitmetru niciun service nu-mi identifica problema. CM mi-a spus ca treb sa schimb clapeta, Autoleader mi-a spus ca ar putea fi pompa de benzina, La Brasov fostul Virago mi-au gasit 2 erori si m-au pus sa fac compresie care a iesit 15 (rupe ceasul). Erorile se refera la combustibil si eroare computer motor. Deci, schimb debitmetru sau e vreun senzor doar. Imi spune cineva cat costa? Am cautat dar nu am gasit pret. Multumesc pentru ajutor! Sa aveti un Paste fericit alaturi de cei dragi!


          Sent from my SM-N910F using Tapatalk
          Last edited by Aramia2008; 30-04-16, 11:26.
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

          Comment


          • Dă debitmetrul afară, desfă-l şi uită-te în el.

            Eu după un schimb de filtru de aer în regie proprie am avut simptome asemănătoare.
            Tot în regie proprie am reuşit să mă prind de unde e... În interiorul senzorului (debitmetrului) se proptise un pui de băţ de mătură (pai). Dar nu l-aş fi putut vedea dacă nu scoteam senzorul. Bănuiesc că dacă mergeam la service mă făceam de un senzor nou. La preţul corect.

            Şi nu e ieftin. Uite-l pe al tău, AM: http://www.epiesa.ro/debitmetru-aer-.../subcat-12906/
            Şi OE, piesa 14: http://www.lingshondaparts.com/honda...5&block_05=hcr
            Dacă stabileşti cu certitudine că e defect şi vrei să-l iei musai OE, ţi-l pot aduce din Japonia cu 650 lei.
            Last edited by bekxy; 30-04-16, 12:14.
            '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

            Comment


            • Debitmetrul nu are inauntru decat o sita si ceva componente fff sensibile. Am avut si eu la Pejo probleme cu debitmetrul, am incercat sa il curat si l-am stricat. Cel original costa 700 ron si am luat unul aftermarket cu 350. Sugestia mea ar fi sa iti iei unul original. Am comparat cum merge motorul meu cu unul original si cu cel aftermarket, si e diferenta.

              Comment


              • Ar fi interesant de aflat in primul rand cum s-au defectat debitmetrul si celalalt senzor de care vorbesti. Se stie ca GPL rullz.

                Comment


                • Debitmetrul nu ar trebui sa aiba nimic de-a face cu GPLul. Ca doar masoara aerul care intra in motor. Poate sa mearga si cu coca-cola ca tot nu are nimic. Dar ar fi bine ca din aia 3000 de euro economisiti cu GPLul si care sunt pusi frumos intr-un cont in caz de doamne fereste, sa rupa 250 si sa cumpere un debitmetru original.

                  Comment


                  • Pai si atunci de ce arw acest comportament numai pe gaz?

                    Sent from my SM-N910F using Tapatalk
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                    Comment


                    • Am desfacut debitmetru si nu are nimic infundat.

                      Sent from my SM-N910F using Tapatalk
                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                      Comment


                      • Am schimbat debitmetrul. Am rezolvat unele dintre probleme motorul clar merge mai bine. Acul sta mai fix decat inainte, dar problema cu oprirea motorului la rece nu s-a rezolvat. A mai ramas numai senzorul aer temperatura motor care indica o temperatura de -31 g. E posibil sa influenteze cu ceva? Am fost la Brasov la domnul Danciu. Acolo mi s-au dat niste coduri eroare si mi s-a cerut sa fac compresie. Am facut am 15. Codurile ar fi ceva din calcultorul motorului. Nu stiu ce sa mai fac am fost pe la 5 service-uri. O sa ma duc si la Asko. Sub podul Basarab e service sau numai showroom?
                        Revin. Am citit pe un thread de jazz un user a indicat comportament al masinii similar cu al meu. Senzor turatie arbore cotit. De acolo ii da in nas si i se opreste uneori motorul.

                        Sent from my SM-N910F using Tapatalk
                        Last edited by Aramia2008; 12-05-16, 09:10.
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                        Comment


                        • Service Asko doar pe centura langa Chiajna
                          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by Aramia2008 View Post
                            A mai ramas numai senzorul aer temperatura motor care indica o temperatura de -31 g. E posibil sa influenteze cu ceva?
                            Depinde ce temperatura este afara. Daca afara sunt - 31 grade, e ok.

                            Domnul Danciu ce a zis de asta?
                            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                            Comment


                            • Am stat numai 5 ore in Brasov. L-am sunat si m-a indrumat catre noua sa echipa. Am lasat masina la ei cateva ore sa-mi faca un test sa vad ei ce descopera. Au facut ce-a facut si Carpati Motors pentru 150 lei dar gratis. Mi-au zis sa fac compresie la Bucuresti la orice service si mi-au facut test au gasit 2 coduri err ori. Mi-au zis sa ii anunt cand mai vin in Brasov sa caute din timp sa-mi puna o clapeta de jazz sa vada daca e de acolo. CM mi-a zis sa cumpar clapeta, dar nu se stie daca-i de acolo. Dupa ce ca n-au vrut sa-mi ia bani, m-a sunat si dl Danciu a doua zi sa ma intrebe daca m-au ajutat baietii lui. Coincidenta ca am un intrebat clientul din Brasov daca nu stie un service bun in oras si m-a indrumat tot catre ei. Au o hala imensa si se ocupa de toate marcile. Nu stiu cum se numeste service-ul dar mi-a lasat impresie ft buna.

                              Sent from my SM-N910F using Tapatalk
                              Last edited by Aramia2008; 12-05-16, 15:55.
                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                              Comment


                              • Am facut masina la Brasov. Am lasat-o acolo cat timp am fost in concediu. Mi-au pus clapeta noua de proba si evident nu era de acolo. "Bravo Carpati Motors" cumparam degeaba o piesa de 1000 euro la sfatul lor. S-a rezolvat problema cu o reglare tacheti ca la carte pe care niciunul din cele 4 service-uri la care am fost nu a fost in stare sa-l faca cum trebuie.

                                Sent from my SM-N910F using Tapatalk
                                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                                Comment

                                Working...
                                X