ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa 6 ani si 200 000 km am cam distrus scutul original. Imi atarna pe jos. Asa ca mi-am blindat masina cu un scut de metal greu de vreo 30 kg. Am gasit chiar la un pret bun pe un site ultracunoscut. Am luat pentru 1.8. dar cu unele retusuri s-a potrivit si a fost montat pe masina. Am facut un drum Bucuresti Tulcea pe benzina. O incantare drumul si o relaxare totala fata de drumurile cu duster-ul de la servici.

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

    Comment


    • cat a costat scutul?

      Comment


      • 260

        Sent from my SM-N910F using Tapatalk
        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

        Comment


        • Erau si variante mai usoare? 30 de kile in plus de carat pentru un motoras de 1.4 mi se pare destul de mult. Nu stiu drumurile pe care mergi, poate la tine se justifica prezenta scutului. La mine e pur si simplu de decor, si sa nu intre atata praf...

          Comment


          • Am aflat ceva nou despre masina mea si am experimentat ceva nou: Top speed. Am fost nevoit sa ajung foarte repede la Calarasi si am calcat pentru prima data in permanenta pe acest drum pedala la maxim. In treapta a VI a, fara sa fortez am ajuns de vreo 3 ori la 175 km/h. Ceea ce m-a surprins a fost ca indiferent cat am apasat pedala de tare consumul instant peste 5000 rpm in treapta a VI a a ramas de 13% . Maxim. Acest consum se mentine cat timp este apasata pedala la maxim. Am vrut sa vad daca decelerez si apas din nou la maxim daca am acelasi consum. Se mentine la 13%. Interesant! Oricum 175 e ultrasuficient pentru cazuri exceptionale. Masina implineste in curand 200 000 km. Motorul merge impecabil dupa ce se incalzeste. La rece am probleme. Nu tine relanti-ul. Am fost la Honda Valabia la Pitesti si am pus-o pe calculator. Totul functioneaza in parametrii normsli. Am schimbat bujii,am reglat culbutorii, am curatata clapeta, am pus benzina noua. Tot se opreste motorul in primele 5 min. E enervant dar deocamdata nu gasesc solutie.

            Sent from my SM-N910F using Tapatalk
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

            Comment


            • Au verificat si debitmetrul / senzorul de aer (e montat pe cutia de admisie) ? Posibil sa citeasca gresit fluxul de aer si sa-i dea din ECU amestec de aer si benzina gresit.
              '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

              "Binele o duce rau in Romania"

              Comment


              • Salutare. De aproape un un de zile am problema cu motorul la rece. Masina porneste la prima cheie, dar dupa cateva secunde se opreste motorul. Apoi porneste foarte greu. Trebuie s-o tin din acceleratie 5 min pt ca sa nu se mai opreasca. Apoi functioneaza normal. Dupa ce am schimbat toata partea electrica si bujiile, am fost pe la 2, 3 service-uri in care aveam incredere, la Pitesti la mecanicul lui tata, apoi la Honda Valahia la Pitesti. Nu mi-au identificat problema.Honda Valahia mi-a spus ca motorul functioneaza in parametrii normali si nu identifica problema. La cateva luni cand am fost la mecanicul lui tata mi-a gasit un senzor de temperatura apa motor care indica -31 g si sonda lambda dinainte de catalizator arsa. Am schimbat sonda acelasi comportament. 4 service-uri mi-au dat acelasi raspuns. Nu identificam problema M-am enervat si m-am dus la Carpati Motors. Cel care s-a ocupat de verificari mi-a spus ca trebuie schimbat corpul clapeta pt ca atunci cand a fost curatat a fost afectat un senzor care se regleaza din fabrica de producator, dar nu poate garanta ca asta e problema. Mi s-a spus ca nu trebuia scos corpul clapeta de pe masina pt curatare si ca nu mai are ce sa faca si treb schimbata piesa cu totul. In jur de 1000 euro. Ok inteleg ca nu trebuia scoasa clapeta si unul din service-uri a scos-o sa o curete dar nu pot sa iau de guler pe nimeni ca masina facea probleme inainte de curatarea clapetei. CM refuza sa faca alte verficari spune ca nu-i de la senzori si ca treb sa cumpar clapeta ca sa identifice ulterior problema. Asa ca n-am alta solutie decat sa cumpar clapeta. Revin cu detalii dupa. Problema nu-i de la gaz. A mai avut cineva acest comportament?

                Sent from my SM-N910F using Tapatalk
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                Comment


                • De unde stii ca nu e de la gaz?
                  "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                  '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                  Comment


                  • Toata economia cu gaz s-a dus daca cumperi piesa..
                    Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                    epitesti.ro
                    anunturi.epitesti.ro

                    Comment


                    • Acelasi lucru, dar pe invers, l-am patit si eu. S-a rezolvat prin relearn idle facut la Apan.

                      Comment


                      • Aramia,fara suparare,insa daca ai fost la Valahia in ultima perioada,e firesc sa nu gaseasca nimic in neregula la masina.Din pacate,in urma plecarii mai multor oameni de acolo,service-ul lor nu mai exista pentru mine.Pur si simplu e un service slab!

                        Comment


                        • Originally posted by vtin View Post
                          Acelasi lucru, dar pe invers, l-am patit si eu. S-a rezolvat prin relearn idle facut la Apan.
                          Scuze nu inteleg. Poti sa-mi explici mai exact cum ai rezolvat problema? Masina ta avea aceleasi simptome?

                          Sent from my SM-N910F using Tapatalk
                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                          Comment


                          • Nu e de la gaz pentru ca nu are legatura. Stai linistit ca economia e pana acum peste 3000 de euro. La Valahia am fost intamplator n-am nicio treaba cu ei. Aveam nevoie de o verificare la o reprezentanta Honda pe loc nu cu programare ca un Buc.

                            Sent from my SM-N910F using Tapatalk
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                            Comment


                            • Sunt linistit.

                              Ziceam si eu, nu te inflama..
                              Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                              epitesti.ro
                              anunturi.epitesti.ro

                              Comment


                              • Originally posted by Aramia2008 View Post
                                Scuze nu inteleg. Poti sa-mi explici mai exact cum ai rezolvat problema? Masina ta avea aceleasi simptome?

                                Sent from my SM-N910F using Tapatalk
                                Am vrut sa-i pun un throttle body spacer, iar cei de la service au curatat clapeta de acceleratie, fara sa procedeze la reinvatarea ralantiului, astfel incat la pornirea motorului turatia de ralanti era crescuta pentru ca mai apoi sa devin oscilanta (cand masina era pe liber).
                                Am fost din nou la service, s-a umblat la soft si... s-a rezolvat.
                                Din discutiile avute cu cei din service, am inteles ca o defectare a clapetei de pe urma curatarii este destul de putin probabila, numai ca trebuie urmata de acea procedura de relearn.
                                E posibil sa ai aceeasi problema, dar cu simptome diametral opuse.
                                Despre povestea asta am scris pe http://www.hondafan.ro/forum/showthr...sarea-pe-liber.

                                Comment

                                Working...
                                X