ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by oprescutoma View Post
    Am fost azi la Cozia am mers la consum pentru ca era ft aglomerat.AM scos 5.2 consum mediu. Am turat-o un piuc sa depasesc niste tiruri si am ajuns la 110 si a crescut la 5.4 apoi a scazut ianpoi. Cand m-am intors la Bucuresti am mers cu 130 -140 am mers cativa km pana la 170. Nu a depasit 5.8. Dar surpriza vine vezi ultima poza din galeria mea. Honda Civic 1.4 83 HP in viteza a 5 a la 60 la ora calci pedala doar ca sa pastrezi constant 60 consuma incredibil 3.5. Am resetat A mediu inainte de a face aceasta poza. Am mentinut acest consum cativa km apoi a crescut la 5 cand am accelerat. Bafta
    Consumul relevant se face totusi la 100 de km parcursi. Cat poti sa mergi in Romania intr-a 5-a cu 60 la ora ? Ba apare un tir si tre' sa-l depasesti , ba niste gropi si tre' sa incetinesti... Ca sa radem putin sa-ti spun consumul meu de azi : am pus benzina , am resetat , am plecat incet , mers la 4-5 leduri de eco - ma uit 5.5 , ajung in intersectie , apas putin pentru a trece de un autobuz , opresc la semafor , apoi drept pana acasa vreo 4 km cu 55-60 la ora tot cu ochii pe leduri. Consum mediu 8.4 !!! Ce are frate ? A, si inca ceva: cand pornesc mi se tureaza pe la 1500 , si parca porneste un ventilator tot timpul - porneste , se opreste , iar porneste. Asta se intampla cand dau drumul la incalzire. E la fel si la voi ?
    '06 HONDA CIVIC 1.4 DSI SPORT BLACK PEARL

    Comment


    • #62
      yup, asa e si normal sa fie
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #63
        Chestia cu ventilatorul e foarte simpla: este vorba de compresorul de la clima. Dar nici intr-un caz nu are cum sa-ti urce turatia la 1500. Mie imi urca de la 600 la 800 (aproximativ). Pentru a testa chestia asta, dai OFF la clima cand mai incepe si vezi ca o sa iti scada turatia instantaneu, sau ii dai doar AC OFF-are acelasi efect: se opreste compresorul si scade turatia motorului.
        Daca se tureaza doar atunci cand e frig si motorul e rece, nu ai motiv de ingrijorare atata timp cat isi revine dupa incalzirea motorului. Eu am un prieten cu o motocicleta Honda si la pornire relantiul e peste 3000 rpm, deci 1500 e floare la ureche :P

        Edit: acum am revenit din oras si la pornirea motorului, si mie mi s-a turat la 1500 fix.
        Last edited by johannbis; 16-03-09, 18:46.
        Honda Civic 5D, 2007, 1.4 iDSI, Sport
        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/johannbis/

        Comment


        • #64
          la mine , cand ii " dau cheie " sare direct la 1500-1600 dar intr-un minut scade la 700-800 rpm . iar ventilatorul ala, ar fii bine sa opresti toate " functiile " inainte de a opri motorul.
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/caramalau/
          Nimic nu este ceea ce pare a fii !

          Comment


          • #65
            Da aveti dreptate. Eu am zis asa informativ. Nu cred ca a avut nimeni consumul asta pe honda. Eu am facut si poza. Dar hai sa revenim cu picioarele pe pamant. Azi am mers mult prin Bucuresti, am fost la Otopeni si la intoarcere teroare in trafic. Mi-a ajuns consumul la 9 resetat la plecarea din aeroport spre Bucuresti. E normal. Totusi e masina pe benzina. Oricum in conditiile in care am mers eu azi adica 1 m pe 10 min cat ar fi consumat un 1.8. Pentru cine a facut traseul Bucuresti Otopeni si inapoi cu civicul stie despre ce vorbesc. Oricum sunt multumit. In Bucuresti consuma 8 in trafic si 7 daca e mai liber. Am dat Blituri unui Type R azi si mi-a raspuns. Bafta!
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

            Comment


            • #66
              Nu ti-am dat eu blitz-uri zilele trecute prin Mogosoaia? ( Eu n-am TypeR ). Oricum am dat blitz-uri unui Civic 5D de culoarea masinii tale
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • #67
                Originally posted by ticker View Post
                yup, asa e si normal sa fie

                M-am gandit eu ca e de la instalatia de clima dar un ''expert'' mi-a zis ca ''nu e normal dom-ne''. Multumesc pt sfaturi baieti.
                '06 HONDA CIVIC 1.4 DSI SPORT BLACK PEARL

                Comment


                • #68
                  Originally posted by oprescutoma View Post
                  Pentru cine a facut traseul Bucuresti Otopeni si inapoi cu civicul stie despre ce vorbesc.
                  in functie de unde vrei sa ajungi poti sa scapi de o mare parte din drumul acela si chiar de tot.

                  1. poti sa iesi pe sub primul pod catre Pipera pe langa Carrefour. In Pipera, unde scrie ceva cu Taverna Pipera, faci stanga si poti iesi direct unde se intersecteaza Fundeni cu Colentina (sunt cateva stradute so ai grija sa nu te pierzi prin zona - daca te intereseaza incerc sa fac traseul si iti zic exact drumul - mare stiu ca exista un indicator catre cartier azur)
                  2. la acelasi prim pod, dreapta pe Jandarmeriei si poti iesi catre doi cocosi sau chiar catre piata presei libere. e mai lung dar nu stai ... si consumul scade bine ... si in plus nu faci plecare / frana
                  Last edited by ticker; 16-03-09, 22:17.
                  '08 Civic 5D 1.8i-VTEC Sport M/T, Galaxy Grey Metallic

                  Comment


                  • #69
                    Da am fost prin Mogosoaia. Eu am fost! Dau blituri la toate civicurile. De ajuns am ajuns repede am luat-o spre Mogosoaia si am facut stanga m-am dus glont pana la podul de iese spre dn1 dar la intoarcere am vrut sa merg la universitate si m-am gandit ca prostii ca drumul drept mai scurt.Stiu cam toate rutele.Am si Gps n-am cum sa ma ratacesc. Multumesc oricum. Oricum dincolo ca masina arata trasnet si consuma cat dieselul la drum lung. la pornirile de pe loc mananca mai mult. Am mai descoperit minusuri. Pozitia este destul de incomoda. Trebuie sa alegi intre a sta comod cu scaunul jos sau a vedea de sus. Vizibilitate in laterala fata este ft proasta dupa mine. Sunt stalpii aia incomozi. Trebuie sa intuiesti coltul masinii. Scaunele mi se par cam tari ca material. Eu obisnuit cu matizul. Mai greu cu vizibilitatea. Dar e ok! Nu regret ca am cumparat honda civic dar regret ca am dat matizul. ma voi obisnui probabil cu timpul. La 1200 km de cand am luat-o am consum 7 mers 30% Bucuresti. Lui Liviuron e normal sa-i consume mai putin in oras in Italia dar daca vine in Romanica noastra in oras mananca obligatoriu 8 dar nu se duce peste 9 decat turata cu clima si aer conditionat.
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by oprescutoma View Post
                      Da aveti dreptate. Eu am zis asa informativ. Nu cred ca a avut nimeni consumul asta pe honda. Eu am facut si poza. Dar hai sa revenim cu picioarele pe pamant. Azi am mers mult prin Bucuresti, am fost la Otopeni si la intoarcere teroare in trafic. Mi-a ajuns consumul la 9 resetat la plecarea din aeroport spre Bucuresti. E normal. Totusi e masina pe benzina. Oricum in conditiile in care am mers eu azi adica 1 m pe 10 min cat ar fi consumat un 1.8. Pentru cine a facut traseul Bucuresti Otopeni si inapoi cu civicul stie despre ce vorbesc. Oricum sunt multumit. In Bucuresti consuma 8 in trafic si 7 daca e mai liber. Am dat Blituri unui Type R azi si mi-a raspuns. Bafta!
                      Salutare Toma,
                      Cam un drum asemanator am facut si eu vineri dupamiaza,Pipera-> Dristor -> Baneasa ->Drostor->Rahova (evident bara la bara). Am facut plinul pe drumul Pipera->Dristor, am resetat consumul, iar la sfarsitul drumului (Rahova) arata consum de 9.6.

                      Deci se poate tot cam acelasi consum si la 1.8 benzina M/T , eu m-am straduit sa merg pe verde la eco, dar inca o cam turez, ca de', am carnet de doar 5 zile si am facut scoala pe 1.5 deasel . Iar masina este noua, inca nu a ajuns la 1000Km parcursi, are abia vreo 780.

                      In schimb daca merg constant pe drum lung, nu sare consumul instant de 5.5...

                      De paste am sa fac un drum pe Bucuresti-Pitesti pana la Slatina si inapoisi am sa revin atunci cu noile calcule

                      Offtopic: Sambata am dat si eu un flash pe Bulevardul Unirii unui TypeR rosu (generatia anterioara) cu sticker hondafan pe numar, dar s-a uitat nedumerit in retrovizoare si nimic - ma-m simtit aiurea...
                      -sold-'09 Honda Civic 5D 1.8 Executive Champagne Silver
                      '94 Honda CRX Del Sol 1.6 Milano Red (D16Z6)
                      '01 Honda S2000 Type V (VGS) 2.0 Laguna Blue
                      '15 Honda CRV EX 1.6 Passion Red Pearl

                      Comment


                      • #71
                        tu ai sticker ? poate a inteles altceva !
                        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                        Comment


                        • #72
                          Din pacate nu am,ca abia am cumparat masina... dar am sa-mi pun soon Oricum, ciudat, eram la stop oprit al doilea, iar el era in fata mea primul.
                          -sold-'09 Honda Civic 5D 1.8 Executive Champagne Silver
                          '94 Honda CRX Del Sol 1.6 Milano Red (D16Z6)
                          '01 Honda S2000 Type V (VGS) 2.0 Laguna Blue
                          '15 Honda CRV EX 1.6 Passion Red Pearl

                          Comment


                          • #73
                            Da consumul in Bucuresti e aproximativ de 8. E bine si asa. Semafoarele bata-le ca e greu sa le coreleze. In Pitesti cu greu mi-a sarit de 6.8. Am o problema daca ridic prea mult scaunul am vizibilitate prea buna dar stau ft prost daca-l dau in jos stau confortabil dar nu mai am viziibilitate. Voi cum va descurcati. E o masina pretentioasa si conducerea necesita mai mare atentie.
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                            Comment


                            • #74
                              oprescutoma, entuziasmul tau fata de aceasta masina este motivant si foarte placut, dar chiar asa de important este consumul incat simti nevoia sa scrii depre el la fiecare post?
                              CR-V e:HEV
                              JAZZ GD1 CVT
                              Ex: CR-V RE6

                              Ex: RDX TB1
                              Ex: Civic FD1

                              Ex - JAZZ GD1
                              Ex - ACCORD Type-R
                              Ex - DEL SOL EH6

                              Comment


                              • #75
                                Ok ati prins ideea nu mai vorbim de consum. Oricum am inteles ca dupa 15000 scade
                                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                                Comment

                                Working...
                                X