
ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine
Collapse
X
-
Dupa 8 ani de condus civicul cu motor 1.4, a carei performante/consum am ajuns sa le cunosc foarte bine in toate treptele, rpm si vitezele, am condus si eu cativa km un civic cu motor de 1.8. Am crezut ca voi simti o diferenta foarte mare in demaraj, insa cand am accelerat in treapta 1, 2 si 3 pana la 130 km/h si peste in turatii mari nu am simtit o diferenta care sa ma dea pe spate spre surprinderea mea. Am mai spus si nimeni nu m-a crezut. Accelereaza asemanator cu mici duferente pana in 3000 rpm. Diferentele pe care le-am simtit intr-adevar sunt dupa 4000 rpm, dar si faptul ca 1.8. urca peste 6000 rpm pe cand 1.4. se opreste la 6000 rpm. Un alt avantaj incontestabil al motorului 1.8. este la deal. Per total o prefer pe a mea pentru ca am incercat sa tin un consum de 10 instant cum fac cu a mea pana la 160 km/h insa nu am trecut de 130 km/h si nu am putut sa-l mentin la fel de usor. Consumul la 1.8 este sesizabil mai mare si la viteze peste 130 km/h si in oras. Sub 100 km/h este fix la fel.
Ideea este ca nu ma asteptam la asa mici diferente in acceleratie intre un 83 hp si 140 hp. Am fost surprins placut de i dsi-ul meu.
Film cu acceleratia motorului de 1.4. 83 hp cu consum instant 10. De la 130 la 160. Nu mai vreau sa demonstrez nimic. Pun acest film just for fun. Incercati sa mentineti 10 instant sa vedeti pana la ce viteza urca 1.8.
youtube video link:
https://youtu.be/1hVm-CGM8gcLast edited by Aramia2008; 20-04-17, 11:04.
Leave a comment:
-
230 000 km. 100 000 km pe gaz. Masina merge impecabil. Zdrangane putin pe dedesubt, dar i-am făcut verificare si totul e în regulă. Doar ca trebuie sa schimb bieletele de direcție. în rest, Honda e Honda. Iubesc masina asta ca în prima zi. Mi-a luat carnetul un Garcea dintr-o masina neinscriptionata, în Vrancea intr-o localitate mica, unde nu poti decat sa decelerezi si sa accelereze ca se termina localitatea si pe Dn2 drum de 4 benzi. Asta e! Sper sa nu stau prea mult fără Aramia. Sunt cam dependent.
Sent from my SM-N920S using Tapatalk
Leave a comment:
-
212 000 km! Masina merge impecabil. Mai mult pe gaz si din cand in cand pe benzina. Toate bune! Urmeaza maine sa-si puna si tata masina personala pe gpl un Subaru XV si i-am recomandat aceeași instalație cu ă mea.
Sent from my SM-N920S using Tapatalk
Leave a comment:
-
Felicitari!
Accordul era ireal de ieftin, sper sa aveti doar surprize placuta cu el
Leave a comment:
-
Numar acum in familie:
- un crv
- 3 civic 2006-2011 + 1 civic 2000
- 2 acord-uri unul 2011 unul 2006
Sent from my SM-A710F using Tapatalk
Leave a comment:
-
Inca o Honda in familie. Unchiul sotiei mele si-a luat o limuzina honda acord full option 201 hp 2011 160 000 km. Pret negociat dur de la 8700 la 7500 E.
Si cu civicania de 1.8. Niste poze frumoase:
Sent from my SM-A710F using Tapatalk
Leave a comment:
-
De astazi mai am o honda civic aproape. Un foarte bun prieten a achizitionat un 1.8. Executive si vom face coloana Honda cand plecam cu nevestele in excursii. Maine urmeaza sa-i puna aceasi instalatie gpl de pe masina mea.
http://autovit.ro/anunt/honda-civic-...tml#a95b0fe8f0
Sent from my SM-A710F using Tapatalk
Leave a comment:
-
Am facut masina la Brasov. Am lasat-o acolo cat timp am fost in concediu. Mi-au pus clapeta noua de proba si evident nu era de acolo. "Bravo Carpati Motors" cumparam degeaba o piesa de 1000 euro la sfatul lor. S-a rezolvat problema cu o reglare tacheti ca la carte pe care niciunul din cele 4 service-uri la care am fost nu a fost in stare sa-l faca cum trebuie.
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Leave a comment:
-
Am stat numai 5 ore in Brasov. L-am sunat si m-a indrumat catre noua sa echipa. Am lasat masina la ei cateva ore sa-mi faca un test sa vad ei ce descopera. Au facut ce-a facut si Carpati Motors pentru 150 lei dar gratis. Mi-au zis sa fac compresie la Bucuresti la orice service si mi-au facut test au gasit 2 coduri err ori. Mi-au zis sa ii anunt cand mai vin in Brasov sa caute din timp sa-mi puna o clapeta de jazz sa vada daca e de acolo. CM mi-a zis sa cumpar clapeta, dar nu se stie daca-i de acolo. Dupa ce ca n-au vrut sa-mi ia bani, m-a sunat si dl Danciu a doua zi sa ma intrebe daca m-au ajutat baietii lui. Coincidenta ca am un intrebat clientul din Brasov daca nu stie un service bun in oras si m-a indrumat tot catre ei. Au o hala imensa si se ocupa de toate marcile. Nu stiu cum se numeste service-ul dar mi-a lasat impresie ft buna.
Sent from my SM-N910F using TapatalkLast edited by Aramia2008; 12-05-16, 16:55.
Leave a comment:
-
Am schimbat debitmetrul. Am rezolvat unele dintre probleme motorul clar merge mai bine. Acul sta mai fix decat inainte, dar problema cu oprirea motorului la rece nu s-a rezolvat. A mai ramas numai senzorul aer temperatura motor care indica o temperatura de -31 g. E posibil sa influenteze cu ceva? Am fost la Brasov la domnul Danciu. Acolo mi s-au dat niste coduri eroare si mi s-a cerut sa fac compresie. Am facut am 15. Codurile ar fi ceva din calcultorul motorului. Nu stiu ce sa mai fac am fost pe la 5 service-uri. O sa ma duc si la Asko. Sub podul Basarab e service sau numai showroom?
Revin. Am citit pe un thread de jazz un user a indicat comportament al masinii similar cu al meu. Senzor turatie arbore cotit. De acolo ii da in nas si i se opreste uneori motorul.
Sent from my SM-N910F using TapatalkLast edited by Aramia2008; 12-05-16, 10:10.
Leave a comment:
Leave a comment: