ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Subscriu la ce spune BlackMagic sau poate imi scapa mie ceva !
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • @OT: Daca dadeai si tu un search pe forum nu il mai invinovateai pe Rares!!! Ce rugaminti de clasa a 2 a ai... Mai aveai putin si te puneai pe jelit Scuze dar nu m-am putut abtine )
      @BlackMagic: +1. Perfect de acord cu tine...O fi ceva putred in Danemarca de schimba puntea! Nici eu nu am auzit sa schimbe puntea pt 2 bucsi...
      My cars:
      2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
      ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

      Comment


      • Tocmai, ca am vazut pe net pe un site pieleta spate. N-am invinovatit pe nimeni. Eu am incercat sa aflu daca e adevarat. Daca e sigur, sau asa crede el. Imi puteti spune si mie daca bucsa este parte integranta din bieleta sau nu?
        Aramia2008
        Senior Member
        Last edited by Aramia2008; 12-05-11, 23:02.
        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

        Comment


        • Toma, dupa stiinta mea, bieletele nu au bucsi, ci pivoti. Pt edificare asta este definitia:
          BUCSA: Bucsa - element de articulatie prezent in mai multe sisteme care asigura o asamblare rigid/flexibila intre doua elemente metalice.
          Constructiv , bucsa se prezinta in mod comun sub forma de inele metalice in imbracaminte de cauciuc foarte dur.
          My cars:
          2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
          ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

          Comment


          • Originally posted by El_Hakim View Post
            @BlackMagic: +1. Perfect de acord cu tine...O fi ceva putred in Danemarca de schimba puntea! Nici eu nu am auzit sa schimbe puntea pt 2 bucsi...
            Singura explicatie pe care o vad ar fi ca atunci cand bucsa se buseste, odata cu ea buseste si puntea, si in cazul asta chiar daca schimbi bucsa, puntea fiind deja deteriorata, rezultatul nu e 100% ok si da cu virgula inclusiv la unghiurile rotilor, de unde alte belele.
            Cred ca cel mai usor de rezolvat "enigma" e ca cineva sa se apuce sa demonteze totul cu propriile forte atunci cand va trebui sa schimbe bucsile si astfel sa gaseasca si explicatia la problema noastra...sau poate cineva din vreun service sa ne "lumineze", desi nu cred
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • Honda a tinut cu mine de aceasta data. Nu erau bucsile, ci o bieleta pe fata dreapta care se schimba numai la set si nu e foarte mult. Am dat comanda de ceva aftermarcket dupa o dicutie cu baietii de la service. Cele originale, mult prea scumpe pentru mine. Am facut revizia si am trecut de la Castrol 0w30 la mobil 1, 0w30 full economy. Diferenta se simte chiar si la mine. Am vazut diferenta clara si la consum si la demaraj, aspecte care m-au surprins foarte placut. N-are rost sa va spun de cate ori am avut consum 3 instant la 60 km/h iar cu castrol abia tineam 5. Credeam ca ma usurez de 700 E sa schimb puntea, insa toate bucsile sunt ok. Oricum, am inteles ca Honda este sensibila la gropi si voi fi mai atent.
              Aramia2008
              Senior Member
              Last edited by Aramia2008; 14-05-11, 22:41.
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

              Comment


              • Adica iti consuma mai putin dar merge mai tare ....iar asta "aspecte care m-a surprins foarte placut."...e manea.
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                Comment


                • hai mai nu fiti rautaciosi ) "ceva aftermarchet" bine ca erau aftermarchet...ca daca erau aftermarket ...nu erau bune....

                  revenind on-topic...eu am avut o problema asemanatoare la un clio...la care nu se gaseau pivoti ..ci doar bratul cu tot cu pivot...asa ziceau la reprezentanta....am fost la primul magazin de piese auto si am luat pivoti separat...asa cred ca e si la honda..o bucsa e o bucsa..se strica o schimbi..nu schimbi toata puntea..mi se pare o prostie...e ca si cum ai schimba si janta cand se uzeaza cauciucul

                  Comment


                  • Nu-mi vine sa cred ca am scris m-a in loc de m-au. Si nici n-am verificat.
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                    Comment


                    • Eh lasa, ca tot asa ai scris si "aftermarchet" in loc de "aftermarket" si n-ai verificat. Mai bine scriai "dupapiata" . Probabil ai vazut 3 instant la 60 km/h pt ca era pe liber...
                      My cars:
                      2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
                      ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

                      Comment


                      • Va asigur ca nu eram pe liber. Aveam aproape 70 km la ora si drumul era drept. Si nu mi s-a intamplat o singura data. Acum m-am obisnuit. Ce m-a surprins si mai placut este viteza care am atins-o pe autostrada pe sensul Bucuresti Pitesti unde in mod normal la un consum instant de 5 nu lua 115 fara aer, ca e putin panta pe anumite portiuni. Cu noul ulei am mers cu aer conditionat cu 120 aproape constant iar pe Pitesti Bucuresti fara aer cu 130 cu 5%. Diferenta pentru mine e clara si voi ramane numai pe acest ulei.
                        In alta ordine de idei, am schimbat bieletele la un service in care am cea mai mare incredere si m-a costat cu tot cu manopera 280 RON. La HONDA o bieleta costa in jur de 100 E. Pana la 75 000 km masina nu a avut nici o problema si merge ca noua. Nu am greieri, nu trage dreapta, nu mai troncane, caseta si discurile sunt ok. Toate bune!
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                        Comment


                        • ot ..sa nu zici sa sunt rau..dar daca tot corectezi postul...nu scrie aftermarcket...e AFTERMARKET.....sa o stapanesti sanatos in continuare

                          Comment


                          • Originally posted by Aramia2008 View Post
                            Va asigur ca nu eram pe liber. Aveam aproape 70 km la ora si drumul era drept. Si nu mi s-a intamplat o singura data. Acum m-am obisnuit. Ce m-a surprins si mai placut este viteza care am atins-o pe autostrada pe sensul Bucuresti Pitesti unde in mod normal la un consum instant de 5 nu lua 115 fara aer, ca e putin panta pe anumite portiuni. Cu noul ulei am mers cu aer conditionat cu 120 aproape constant iar pe Pitesti Bucuresti fara aer cu 130 cu 5%. Diferenta pentru mine e clara si voi ramane numai pe acest ulei.
                            In alta ordine de idei, am schimbat bieletele la un service in care am cea mai mare incredere si m-a costat cu tot cu manopera 280 RON. La HONDA o bieleta costa in jur de 100 E. Pana la 75 000 km masina nu a avut nici o problema si merge ca noua. Nu am greieri, nu trage dreapta, nu mai troncane, caseta si discurile sunt ok. Toate bune!
                            bun asa...
                            km fara numar sau probleme si distractie placuta in continuare impreuna cu a ta "portocalie "
                            HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                            CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                            Comment


                            • Multumesc la fel!
                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                              Comment


                              • N-am mai scris de mult pe aici si merita povestite 2 lucruri interesante privitoare la my Honda:
                                1. Vineri m-am intors din Maramures. In 3 zile am facut 1300 km pe ruta Pitesti- Brasov-Targu Mures-Bistrita-Viseul de sus (mocanita)-Vadul Izei-Sighetul Marmatiei-Sapanta-Baia Mare-Cluj-Alba Iulia-Sibiu-Valcea-Pitesti. 4 persoane in masina cu portbagajul plin, viteza intre 70-110. Am bagat 400 ron adica 80 l si am mai ramas la destintie cu aproximativ 7 l. Pe alocuri am mers si cu aer conditionat. Consum la destinatie Viseul de sus 5.6. iar la Pitesti 5.7.
                                Masina a tras bine in conditiile date pe drum drept. In panta mare intinsa insa s-a simtit lipsa puterii mai ales ca masina a fost incarcata. Ceea ce m-a impresionat pe langa consum, care indiferent ce spuneti e impresionant in conditiile date, este faptul ca, avand 4 persoane in masina si bagaje ma asteptam ca masina sa traga mult mai greu. Se simte clar diferenta intre uleiul pe care l-am avut cand am fost la Cluj, si acest incredibil pentru mine, Mobil 1 0w30 fuel economy, luat de la un membru de pe forum.
                                Poate am fost eu prea entuziasmat dar nu am mai simtit o asa mare greutate cu masina incarcata fata de drumul de la Cluj de acum 2 ani.
                                2. V-am promis niste detalii despre civicul american hybrid pe care l-a luat unul din amicii mei. Masina este din 2005 motor 1.3. 83 hp hybrid. Are forma civicului vechi. Parametrii sunt cei americani si nu cred ca pot fi schimbati. Mile si mpg. Masina este mai puturoasa decat a mea totusi.
                                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                                Comment

                                Working...
                                X