ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w33bb0
    replied
    Pai diferenta intre a circula in timpul saptamanii si a circula duminica dimineata sau pe la pranz prin Bucuresti la mine este cred ca de minim 3l/100km. Sa ne traiasca infrastructura! Mi-e literalmente groaza de faptul ca se termina vacantele/concediile si reincepe horror-ul pe strazi

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Descoperirea este epocala pentru mine, pentru ca nu as fi crezut niciodata ca pot avea consum bun in turatii mari chiar daca tineam constant o viteza, schimbam la 2500 iar in treapta a 2 a si a treia aveam consum mare peste 15. Abia din treapta a IV a consumul era mai mic. Acum pornesc de la semafor mentin a 2 a sau a 3 a pana la urmatorul. pentru mine e extraordinar. Vorbesc de distantele enervant de mici dintre semafoare.

    Leave a comment:


  • w33bb0
    replied
    Iar eu iti spun ca este common knowledge faptul ca la orice masina, a merge intr-un regim de turatie constant inseamna consum scazut. Nu am contrazis ceea ce-ai enuntat tu deloc. Ai perfecta dreptate, insa nu este o descoperire epocala

    Cel putin pentru foarte, FOARTE multi de aici nu este nicio noutate. Dar dreptate ai si, mai mult, pe undeva intaresti cele deja demonstrate de filmuletul postat de mine

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Ceea ce am spus eu este ca la 3000 rpm sau chiar 4000 poti merge cu un consum instant de 5 in orice treapta daca-ti stapanesti piciorul. Nu cred ca stia oricine asta. Mai ales cei care schimba sub 2500.

    Leave a comment:


  • w33bb0
    replied
    Omule, ce ne explici tu acum este similar cu a spune ca ai invartit de robinetul cu bulina rosie si a curs apa calda. Nu stiu cine de pe-aici nu cunoaste faptul ca motoarele consuma cel mai mult in momentul in care accelerezi brusc din afara plajei de cuplu. Cu cat mergi mai constant, cu atat vei avea un consum mai scazut. E common knowledge!

    In momentul in care ii ceri acceleratie in plaja de cuplu, zvacnirea va fi mai violenta, iar consumul nu va exploda. De-aia o masina cu motor mai mare si mai puternic, condusa in acelasi regim de sportivitate cu una cu motor mai mic, va consuma mai putin (ilustrat in filmuletul de mai sus). Ce-i drept, in conditii de trafic aglomerat, cea cu motor mai mic, va consuma mai putin. E logic si normal

    Leave a comment:

Working...
X