ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    escobar
    Senior Member

  • escobar
    replied
    E teava indoita in jos ca la multe masini.

    Leave a comment:

  • octi_b
    Senior Member

  • octi_b
    replied
    Acum vad si eu cum arata un 1.4 din spate si observ ca are astupate tringhiurile de evacuare ? Este posibi asa ceva, pe unde are atunci esapamentul?

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Lasati-mi muscheatarii in pace sa posteze ce vor pe acest Thread. O sa mai repet de cate ori e nevoie!

    Leave a comment:

  • ciubyx
    Senior Member

  • ciubyx
    replied
    Originally posted by lupo View Post
    Ma gandeam sa postam toti cei cu 1.4DSI pe acelasi thread si sa schimbam impresii , poze , opinii intre noi precum si cu ceilalti ''colegi'' cu motorizare mai puternica. De altfel ,asta a fost si ideea lui Toma . Suntem doar vreo 4 DSI-sti pe forum si riscam sa ne pierdem printre voi . La revedere baieti si ''drumuri bune'' sa aveti ,fara incidente !
    mi-a atras atentia @Den1GRator!Scuze ca m-am bagat fara sa citesc toate posturile...le citeam toate daca erau mai putine .Si stai linistit ca nu va pierdeti printre noi...toti suntem la fel...posesori de HONDA .

    Leave a comment:


  • lupo
    replied
    Originally posted by ciubyx View Post
    @lupo daca tot vrei sa publici poze cu masina ta de ce nu deschizi si tu un thread, sa o prezinti separat, din cate vad nu ai deschis unul dedicat masinii tale...este threadul omului si nu este frumos sa te bagi peste el, daca ai ceva de comentat in legatura cu masina lui e bine, daca nu...asta este...sper ca ai inteles ce vreau sa zic si nu o lua ca pe o ofensa...iti doresc o activitate prospera si benefica pe forum...

    Ma gandeam sa postam toti cei cu 1.4DSI pe acelasi thread si sa schimbam impresii , poze , opinii intre noi precum si cu ceilalti ''colegi'' cu motorizare mai puternica. De altfel ,asta a fost si ideea lui Toma . Suntem doar vreo 4 DSI-sti pe forum si riscam sa ne pierdem printre voi . La revedere baieti si ''drumuri bune'' sa aveti ,fara incidente !

    Leave a comment:

  • ciubyx
    Senior Member

  • ciubyx
    replied
    Originally posted by Den1GRator View Post
    Cyubix daca citesti mai in spate o sa vezi ca Toma a insistat ca "muschetarii" sa poata posta orice pe threadul.
    threadul are 437 de posturi....nu ma apuc sa le citesc pe toate...eu am spus ce cred eu ca ar fi corect...

    ...am observat ca are multe posturi pe acest thread.

    Leave a comment:

  • Den1GRator
    Senior Member

  • Den1GRator
    replied
    Cyubix daca citesti mai in spate o sa vezi ca Toma a insistat ca "muschetarii" sa poata posta orice pe threadul.

    Leave a comment:

  • ciubyx
    Senior Member

  • ciubyx
    replied
    @lupo daca tot vrei sa publici poze cu masina ta de ce nu deschizi si tu un thread, sa o prezinti separat, din cate vad nu ai deschis unul dedicat masinii tale...este threadul omului si nu este frumos sa te bagi peste el, daca ai ceva de comentat in legatura cu masina lui e bine, daca nu...asta este...sper ca ai inteles ce vreau sa zic si nu o lua ca pe o ofensa...iti doresc o activitate prospera si benefica pe forum...

    Leave a comment:


  • lupo
    replied
    Hai sa mai destindem atmosfera ... Pun si eu cateva poze de prin Grecia si de pe acasa. Cea cu fratele mai mare B 89 SPR este facuta in parcare la Lydl in Paralia Katerini. Este facuta dupa ce am iesit de la cumparaturi pe la ora pranzului. Desi parcarea era goala , fratele de Bucuresti a ales sa se aseze exact langa mine (cand am ajuns eu nu era ) , ceea ce a fost foarte misto si colegial si de aceea am si pozat. Te salut pe aceasta cale daca esti pe forum.

    Leave a comment:


  • lupo
    replied
    Salut baieti. Toma , ti-am scris si ieri un post dar vad ca nu s-a inregistrat. Vorba lui Iron , relax man ! Faptul ca iti place foarte mult acest motor si ca esti entuziast atunci cand vorbesti despre masina ta nu e de condamnat. In fond detii o Honda nu ? Nu e o masina comuna , nu e o masina pe care sa si-o cumpere oricine. Cei care analizeaza doar datele tehnice de pe acte si se refera la lipsa de CP , nu au condus inca aceasta varianta si nu stiu cum se comporta cu adevarat. Eu am optat pt motorizarea de 1.4 tot pe considerentul consumului si a taxelor mai mici (am vazut-o intr-o zi pe net, am dat banii si intr-o saptamana am avut-o in fata blocului fara sa ma documentez prea mult) si pt. ca mi-am dorit Honda ! Am fost asta vara in Grecia , a mers excelent , a consumat putin , i-am descoperit si limitele de putere , dar per ansamblu sunt f. multumit. Am renuntat la solutii gen turbina electrica sau box tuning , o sa-i fac o remapare si gata. Sper sa se simta ceva. Eu zic sa fii mandru in continuare pt ca detii o masina asa de frumoasa.

    Leave a comment:

  • liviuiron
    Senior Member

  • liviuiron
    replied
    Toma, de ce nu te relaxezi un pic ?

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Vad ca toata lumea si-a facut o parere ft proasta despre mine, ca ma laud prea mult. Eu cred ca nu m-am laudat absolut de loc. Am fost si sunt ft entuziasmat de aceasta motorizare si incerc sa o pun in valoare cat pot de bine, pentru ca nimeni de pe acest forum, in afara de muschetari, nu i-a dat nici o sansa. D-asta a fost si retrasa din Romania de la vanzare si tot de asta nu se vinde, va vinde 1.4. nici ivtec 100 HP. Tot ce am spus e purul adevar. Am incercat sa fac si poze drept dovada, si o sa fac si filmulete pe care o sa le postez pe youtube. Am vorbit cu varul meu si o sa iesim pe autostrada sa facem 0-100 0-175 si consum 5 instant in treptele 2-6 in 3000 de ture precum si pana la ce viteza poate ajunge 1.4. idsi cu consum instant de 10 in treapta a 6 a. A te lauda inseamna cu totul altceva in opinia mea. Nu sa fi incantat si sa povestesti cu entuziasm ce poate face masina ta cum pana la urma a facut-o orice hondar pea acest forum pe MY CIVIC. N-am zis ca am villa cu piscina, 3 masini in curte, 2 caini de rasa, telefon performant, 4 laptopuri in casa etc.Asta inseamna lauda si credeti-ma ca nu-mi place nici sa ma laud si nici nu-mi plac persoanele care se lauda.Toate bune!

    Leave a comment:

  • w33bb0
    Senior Member

  • w33bb0
    replied
    La ce turatie ai tu redline-ul? In principiu, vorbim de motoare Honda. Astea nu stiu ce-i aia subturat. Daca ai cuplu maxim la 3500, poti merge linistit cu motorul la 3500 si nu pateste nimic din cauza asta sute de mii de kilometri. Te poti astepta sa-ti pape ceva mai mult ulei (daca papa), dar nu e motiv de panica. Daca mergi cu el la 5500 rpm constant, atunci proabbil il vei uza mai repede. Dar la 3500, no way.

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Pai ma gandesc ca daca tii turat in zona de cuplu 3000 3500 cu 4 becuri verzi ar fi o chestie optima pentru motor. De ce l-ar afecta chiar daca as merge pe a 2 a sau a 3 a cu 4000 sa zicem constant fara sa schimb.

    Leave a comment:

  • Cristi S
    Senior Member

  • Cristi S
    replied
    In cativa km parcursi nici macar nu iti arata consumul real...Iar sa tii masina constant la o anumita turatie(destul de mare) nu ii face prea bine pe termen lung. si oricum consumul afisat este cu aprox 0.5% mai mic decat cel real...eu am facut un drum de aprox 600km si am aflat consumul real (la pompa) si mi-a iesit de fix 8% iar pe BC imi aparea afisat 7.5%.

    Leave a comment:

Working...
X